40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).........Kp4/??..............yk 9( 4/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp9/23-30.........yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp13/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp19/27............yk12....................1. yht.
AinoEmilia (46)...........kp21/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
oliivitar (40)...............kp21/27-30.......yk4 (05/09)7.
mur-mur (45).............kp22/24...........yk2v.(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp23/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp31/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp37/28...........yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis





pikkutirri (41)............dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ottis...niinhän se on että jos ei tärppi oo käyny ni liput liehuen uuteen kiertoon...onhan mulla viellä tää puol vuotta aikaa..clomeja vaan taitaisin tarvita lisää joten jos tää kierto oli nyt tässä ni toivon että se täti huomenna saapuis ni maanantaina soittelisin lääkärille...

Mur-mur..ihanainen...saahan sitä tiovoa ja peukutuksista oon kiitollinen:heart: ja itselläkin ehkä joku pieni toivon kipinä jossain syvällä sydämessä elää...mut mä koitan ajatella et tosiasiat on tosiasioita...kyllä se viivanen musta on vähän punertava, mut epäileehan tässä jo itteään ja silmiään...mä kun en oo ees ennen viivanpaikkoja saanut niin ei oo mielessä miltä ne näyttää...ja onhan se viivanen niin haljua ettei sitä värä oikeen tarkkaan pysty analysoimaan...varmaa on kuitenkin se että jos tuo/nuo näytteen labrassa analysoitaisiin niin negahan se vastaus olisi...
 
pikkutirri:kiss:

..kyllä se viivanen musta on vähän punertava, mut epäileehan tässä jo itteään ja silmiään...mä kun en oo ees ennen viivanpaikkoja saanut niin ei oo mielessä miltä ne näyttää...ja onhan se viivanen niin haljua ettei sitä värä oikeen tarkkaan pysty analysoimaan..

Voisitkos mitenkään laitella niistä viivasista kuvasia??..mie olen aikas hyvä niitä tiirailemaan rötgen katseellani!:D


Dippasin sen vihon viimosen testini..ja väritön viivanpaikka - kuin tosiaan vedellä piirretty viiva tuli..That' s it!

..nimittäin, kyllä miulla dpo12 näkyy jos on näkyäkseen - kolmessa raskaudessa se nähty.
(dpo13 kyllä vasta -09 tärpissä..mutta oli se sen verta vahva, että var-ma-sti olisi ainahin haamuisena näkynyt JO dpo12:))
Tuossahan se..
Aijaa.com - 8204251.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Little Bear Mikä prinsella, ihuna tytön tylleröinen ja mikä hymy, siitähän hurmaantuu jok'ikinen :heart: Niin on toinen pieni vaaleanpunaisissa :heart: Mie olen viisi poikaa nyt perättäin sinisiin puettanut, pikku-mieheni :heart: Ei sitä tyttöä varmaan osaisi hoitaakaan :D Ihanaa vauva-aikaa perheellesi :heart:

:'( Ottis :'( voi kun surettaa... Kun listoilta jäät pois... Onneksi mystinen täti saapui viimein.. Jospa se putsasikin perusteellisesti paikat tulevaa pientä varten? :heart:

Mur-mur :'( Halitukset sinullekin :kiss: Sinulla lupaili niin hyvin...

Ihanaa Tirri jos sinulla punainen testissä häivähtää :heart: Puuhkutus väriä testiin Olisi ihana saada sinulta plussa tänne olkkariin =)

Tänään tein sitten R-testinkin. Valokoistahan se näytti... Sitä siinä käännellessä olin muka näkeväni viivanpaikkaa... mutta sekin hävisi. :LOL: Ovis-testinkin tein ja siinä alkaa näkymään viivan alkua.... Vähän on malttamaton mieli :rolleyes:
 
Mie täällä ihmettelen tuota vasemman munasarjan vihlontaa - aivan kuin oviksen kynnyksellä?!:confused:
..välistä aika silleen kipiästikkin:$

Tässä vaiheessa kiertoa ei tuollaisia ole ollunna, ennemminhin koko vattalla tuntuvia kramppeja(supisteluja)

..taitaa siellä keltarauhanen oireilla..kummastuttaa vaan, että NYT.
 
Mur-mur Olen laskeskellut varhaisen Oilin mukaan, että tänään olisi dpo10... Jaa-aa :confused: Tämä mun elimistö on näyttänyt miulle häränpyllyt... On ollut oviksen hakemista ja pitkää kiertoa... Kukahan päihittää kenet :LOL: Toivo jälleen katossa :saint:

Mur-mur Eihän täti kuitenkaan ole vielä tullut? Jospa jotain mystistä ja ihanaa tapahtuu siullakin :kiss: Mie en sitten suostu antamaan periksi :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - JOKA kerta/kierto mie toivon loppuun saakka, luovutan vasta sitten kun täti porhaltaa..sellainen mie olen.:saint:

Siulla on oikkein hyvät mahkut plussaan:heart:..kyllä ne on harvassa, joilla dpo10 mitään näkyy!
..millaisella testillä dippasit - herkälläkö?
 
Tirri Kopioi BBCODE1 ja Kaksplussan tekstikentässä klikkaa vasenta ja liitä! Mie odotan =) :p

Mur-mur Raskaustestit miulla ovat Davidin herkkiä ja ovistestit ovat Sofin OneSteppejä... Salaiset aseeni :D Tositaiseksi en ole jääny kiinni :LOL:

Tositaiseksi = Tosinaiseksi :LOL: Kirjoituskukkanen
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri Oliivitar sinua jo neuvoihin..mie hieman tarkennan:)

Menet siis Aijaa.comiin..valitset "selaa"..sitten kaksoisnapautuksella valihet kuvan, jonka haluat ja sieltä Aijaasta "lataa"..sitten kun kuva ilmestyy, voit valita jonkin niistä vaihtoehdoista - tuolla BBCODE4 (Iso kuva) saat suuren kuvasen.

Eli: Hiirulaisen vasurilla napautat sieltä valitsemasi vaihtoehdon tummaksi ja oikialla kun napautat, tulee näkyviin "kopioi"
..sitten tulet tänne pinoon ja napautat hiirulaisen oikialla "liitä"

Näkyykö?:wave:
 
Juuuh, miullehin tulee kanssa ihan hirrrrrrrrmusti noita "kirjoituskukkasia" aina:D
..kova tyttö olenhin muokkailemaan tekstiä;)..kiiruusti kun kirjoittaapi, koska ajatus menee tuhatta ja saataa, ei aina miun nakkisormet liidä oikeilla näppäimillä!:p


pikkutirri
, kysy vain lisäapuja jos tarttet!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Härre gyyd pikkutirri - tuohan ON selkeä haamuplussa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..mie arvasinhin jo, että niin sen täytyypi olla;)

Onko tuo se viimosin dippaus?..ja muistatko, paljonko meni aikaa kun viivanen ilmestyi?
 
Viimeksi muokattu:
[/URL][/IMG]
No nii...onnistuhan se..eli mun piti poistaa se valmiina ollut http:// koska siinä kuvassahan se oli valmiina...

Näättekö työ näissä mitään??? Vai onko nää viivaset mun korvien välissä??? Mä nään ne tällä mun koneellakin kun katon näytöltä vähän vinoon...

Kuvat on siis eilisestä iltatestistä mut tän aamun aamupisusta oli ihan samanlainen...
 
Mä toivon niiiiin et se ois sitä mut mun järki sanoo et dpo13 pitäs jo näkyy selkeämmin... ja sitäpaitsi kun ei mulla noita oireita oikeen mitään oo...tuntuu et ne vähätkin on hiipunu tän päivän aikana...:(

MUOKS: Nii..näissä testeissähän tuo tulkinta aika oli 5min...no sen ajan sisään jotain ihan pikkusen havaittavaa tuli tuli näkyviin ja kuivuessaan selkeni vielä huomattavasti..nyt kuivana kun tuota kattelee ni ei sitä tarvi "käännellä ja väännellä" ku näkyy(ku osaa kattoo...:D) jos mä mun mieheltä kysyisin et kuis monta viirua siinä näkyy ni hän empimättä vastais et yksi vain...
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä siellä vain haamuinen näyttäisi kurkkivan!!

Voi pikkutirri - olen niin Onnesta soikiana siun puolestais:kiss:

Kunpa pikkinen pysyisi tiiiiiiukasti kiinni:heart:

Oletko aiemmista raskauksista saanut mikä dpo päivä selkeän plussan/haamuisen?..esim. Liljalta..
 
Viimeksi muokattu:
Ymmärrän pelkosi hyvin pikkutirri:hug:..tokihan tämä on herkkää aikaa..ja paljon niitä keskeytyneitä tuleehin monelle..

Mutta toivotaan yhdessä k a i k k i täällä olkarissamme, että siun raskaus etenisi hyvin!:kiss:

Ps. siitä eka kuvasta näkyi tuo viivanen hie-man selkeämmin, oliko samainen testi?
 
Viimeksi muokattu:
Älä nyt vielä mur-mur puhu raskaudesta...

Mutta siis...mä muistan et Liljasta testasin keskiviikkona ja perjantaina ois menkat pitän alkaa...silloin keskiviikkona näkyi jo selkeämpi haamu..haamu sekin mut niin et mä olin ihan varma asiasta..perjantaina näky sitten jo ihan kunnon viiva minkä näytin miehellekin...vai teinkö sen lauantaina???..tais olla niin...

Eli toivon niiiiin et ois nyt sitä:heart: mut epäilen...
 

Yhteistyössä