40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi siun pikkuista pikkutirri:|..jospa se hyppely vaikka auttais!

Hyvä konsti on olla ihan kyykyssä, jalat mahdollismmat harallaan auki ja keinutella itiään(miun sisko näin opasti)täsä asennossa kuulemma suoli asettuu jotenhin hyvään asentoon?
..näin mie kerran sain jotain jänön papanaa pykästyä pihalle kun olin ollut ummella:x(tosi harvoin näin)oli paljon paperia veskin lattilla ja siinäpä ittiäni heijailin..ei oo mukava vaiva olleskaan, ei..mut hätä keinot keksii;)
 
JOO KYL OLI HYVÄÄ TEKSTIÄ BUGSY!!!!!!!!:LOL::LOL::LOL:
SAIN MAKEET NAURUT VAIKS VÄSY PAINAAKIN!!!!
JOO MEIL EI OO IHAN TOLLASTA MUT YHET NEIGHBOORIT EI TULLU EES KYLÄÄN TON MEIDÄN NUOREMMAN POJAN KUOLEMAN JÄLKEEN... TOISSAPVNÄ BONGASIN NAAPURINUKON MEIÄN PIHALTA... OLI KUULEMMA TULLU VAIHTAMAAN KUULUMISIA. ELI TOISET EI VAAN OSAA NÄYTTÄÄ TUNTEITAAN JA SIKS KARTTELEE... EN OO VAIMOA NÄHNYT SILLEEN, EIKÖHÄN SEKIN TULE AJAN KANSSA... EN VIITI PAINOSTAA KUN ON NIIN ARKA AIHE KYSEESSÄ.
JUU NYT ALKOI PÄÄTÄ SÄRKEE JULMETUSTI!!! JOHTUU VARMAAN EILISISTÄ TUPAKISTA...VIINALLAHAN EI OO MITÄÄN OSUUTTA ASIAAN!!!!!!:LOL:
HUOMISIIN IHUNAISET!!!!!!!:heart:
 
Iltaista vielä pikaisesti :wave:

tirri Ummetukseen auttaa myös lämmin vesi. Jos ei ole kylpyä niin paljussa/vadissa istuskelu pehmentää mukavasti. Pehmentyvää iltaa teille :heart: Ja huomista testikuvaa odottaessa plussapuuhkut :heart: +++++++++++++++:heart:

Minttu Taisi olla hyvä reissu =) Pizzan lisäksi toinenkin P auttaa kankkuseen... Pano ;) :LOL:

Häätyy mennä. Meillä ei ripuli ole hellitänyt vieläkään :( Huomiseksi tilasinkin hyvän päivän poikien pyllyille ja masuille!

Mahdotontako siehän pääsit ylllättämään :kiss: Puhaltelen Plussaa testiin :heart:+++++++++++++++:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Oliivitar plussapuuhkuista=) ja paranemisia sinne..huomiselle hyvää päivää poikien masuille!

Kiitos mur-mur ja Oliivitar neuvoista...Liljahan pidättää sitä kakkaa kokoajan..ei istu ees vessanpöntöllä niin että kunnolla pyllistäis sinne, vaan piukeena painaa pyllynpuoliskoja yhteen kun tuntee että ois tulossa...ja hirveä paniikki huuto alkaa...nyt se trampan paine varmaan vähän autto kun tuli sisälle "kesken kaiken" ja pöntölle..minä sitä pitämään siinä sitten istuma asennossa kun toinen väkisin pitäs vaan pyllyä "kiini"..rauhallisella äänellä kannustin ja kehuin ja tulikin sieltä sitten sellasta kankea pätkän matkaa...Liljallahan on se lääkitys mutta se tarvii tuekseen että ois juotava nestettä paljon että toimii..ja Liljahan on aika huono juomaan(ja syömään) ja itekään ei aina muista "tuputtaa"...siitä huonosta syömisestähän tää johtuu...paino ei nouse ja ruoan on oltava "ravintorikasta" ja siihen vielä rasvalisät(ja vitamiini lisät) päälle ni paketti on aika "tiivis"...nyt on jo ongelma aika paljon helpottanu mutta edelleen on ongelmia ja tyttö joka täyttää muutaman kk päästä 4v painaa 11kg.

Mintulle hyvät yöt kainalokaverien kanssa:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mahdotontotanko Ei ole mahdotonta ollenkaan, että ovis olis kp9 tai kp 10, se on täälläkin nähty =). Kuvaa nyt vaan ruutuun niistä sun testeistä :heart:. Toivottavasti on sitä itteensä :saint:.

bugsy Karseita noi sun naapurit, joitain tiukkapipo-opeja varmaankin :mad:. Onneks mä oon erityisope :LOL:.

LB Edelleenkin, toi sun pikkunen on aivan ihana. Tahtoisin itselleni samanlaisen, vaan tiedän etten koskaan saa ja tässäpä tätä on surutyötä :'(. Ei sen puoleen, ett jos enää koskaan yrittäisinkään niin pitäisi vaihtaa miestä :LOL:.

mur-mur Kiitos ku poistit mut kp-listalta :kiss:

On Hölmö olen ku menin soittamaan miehelle ku taas kuului kylältä hälytysajoneuvojen ääni. Alkoi saivarrella, ett poliisiautojen ääntä ei vois tunnistaa jos auto on uudempaa mallia jne. Ton ukon kanssa ei voi siis yksinkertaisimmastakaan asiasta puhua, ettei ala esittää paremmuuttaan. Kun kerroin miehelle miten vastaavaan viisastelijaan (siskon mies) herppasin nuorempana jo sadan kilometrin matkalla tämä yritti lyödä leikiksi, ett nythän on sitten siskoksille käynyt samaten. Ja minä siihen, ett sisko on ollut 40 v. naimisissa, mutt me ei oo päästy edes kihloihin, joten ei voi verratakaan meitä siskoja toisiinsa. Herra antakoon mulle järkeä, ett tästä suhteesta selviän ennenkuin se nielee mun elämästäni enemmän kuin 6 vuotta :mad:.
 
Ottis
Mahdotontako Kyllä noissa ihan selvästi toistakin viivaa näkyy :). Ihanaa, mahtavaa, aivan upeeta :heart:. Sä oot raskaana :hug:. Onnea hirmusesti matkaan, pikkuinen kyydissä pysyköön :kiss:.

Pikkutirri Voi kurjuus, sillä mulla ei varmaan lapsia olekaan ku musta ei olis kattomaan hetkeäkään, ett sillä pikkuisella olisi paha mieli tai paha olla. Tsemppiä ja jaksuja kunnes pikksen masu toimii kunnolla taas :kiss:.

Oliivitar Sullakin ollut siellä temppua mahatautisten kanssa, jaksamista, haleja ja enkuleita teille kaikille, koko sun isolle katraalle :kiss:.
 
Viimeksi muokattu:
En vaan ymmärrä, onko ja voiko se olla mahdollista.......? Ja tietty ymmärrän, että riskit hirmu isot!! Onko jollaan oikeasti näkynyt jo tässä vaiheessa testissä??

Kiitos Ottis!! Jos tämä on nyt sitä itseään ..tanssiviikonlopun tulos:heart:
 
Kyllä mäkin Mahdotontako noissa toista viivasta näen:heart: ONNEA kovasti ja tarraa ja liimaa et pieni tekis hyvän kolon yheksäksi kuukaudeksi!!!

Mä hain testejä Cittarista ja 2 liuskatestin pakkaus makso 3e...jotenkin tuntu etten kehtaa mennä myyjältä kysyy et onko täällä testejä ja miltä osastolta niitä lähen ettimään..kysyin kuitenkin ja tais olla kemppari osastolla tamppoonien ja siteiden vieressä...

MUOKS: Vielä Mahdotontako..mä jo tuolla aiemmin kerroin et mun ystävä plussas vast ikään ja alotti testaamisen viikon päästä oviksesta..silloin ei vielä näkyny(perjantaina) mut parin päivän päästä(sunnuntaina) oli kuulema jo näkyny=)

Siitähän mä ite oon aika huolestunu kun mulla tänään jo dpo13 ja ei tuon kummemmin näkyny...

Muuten... huomenna meinaan testata tokasta pisusta..en aamu pisusta...mulla alkaa ilta vuorot huomenna, ni saan sitte siellä rauhassa testailla ja eipä vaistoa mieheni pettymystä jos ei viivaa olekkaan enää tai ei oo vahvistunu...
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako Kotitesti on nopea myös, siellä saa 1.50 egen lisämaksulla 1-2 pvn toimituksen. Loppu on tietty kiinni siitä miten nopeaan posti ylipäätään toimii.

Mikä dpo sulla nyt olis :confused:. Ihmettelit vain ovispäivää, joten se jäi vähän auki, mutt hyvinkin voi jo dpo9-10, näkyä. Vauvahaave10 ( vaiko -toivo??) mm. sai positiivisen tuloksen jo dpo10 digitestillä.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikkutirri Useillahan meillä jo haamusta pukkaa aiemminkin, mutt ett dpo 13 näyttää tuolta miltä sun testit, niin ei ole paha ollenkaan. Mulla km:n jälkeen haamutti melkein joka kierross ja opin jo tietämään mihin luottaa ja mihin ei, mutt jos sulla viiva eilisestä jo himpun vahvistui, niin uskoisin vakaasti, ett hyvin käy. Toivottavasti huomenaamuna jo viiva pikkiriikkisen vahvempi. Ja muistathan, ett hCG tuplaantuu kahden vrk:n välein, ei per vuorokausi? Plussapuhureita :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Ukko natkutti muuten tänään mulle keskustelupalstoistakin nyt illemmalla puhelimessa. Luulee, ett käyn Suomi24.fin sivustoilla, mutt täytyy myöntää, etten ole koskaan käynyt :LOL:. Oli miten oli, mutt tää tyttö on niin finaalissa, ett lähden töllöttämään. Pitää kai tokrut ottaa, jos aion jaksaa Riivatut talot kattoa. Viime vklna en uskaltanut, vaan lähdin lukemaan :ashamed:.

Minttu2011 Tsemppihalitus sulle :hug:. Karseita ja tyhmiä sun naapurit :stick:. Mun isä kuoli, kun olin 20 v. ja silloin tuntui kamalalta, kun yht'äkkiä kaikki kaverit katos, ku ne ei tienneet miten suhtautua kuolemaan, vaan sittenpä vuosien saatossa alkoi mullakin yht'äkkiä ollakin 'käyttöä', kun kavereiden vanhempia alkoi kuolla. Sitten tarvittiin olkapäätä ja ymmärtäjää. En kuitenkaan ole katkera, sillä meillähän sukupuu on vinksallaan ja mun vanhemmat molemmat kuolivat, kun olin kersa vielä. Nyt on kamalaa katella toisten surua vanhempien kuolemasta, kun itse on päässyt niistä yli ja ohi jo vuosia sitten. Tasan ei käy onnen lahjat, vaan onpa mun elämässäni näemmä sitten niin, että jos ei muuta surua, niin ääliömäinen mies :(. Nyt mä lähden töllöttämään kokopäivätoimisesti ja kippaanpa lasiin sangriaa jäillä :p.
 
niin uskoisin , että dpo olisi korkeintaan sen 9 tänään..Pikkutirrille testausOnnea aamulle!!=)!!!

Kauniit unet kaikille!

Tilasin testejä lisää kotitestin kautta ja sen nopeamman toimituksen valitsin, no saapa nähdä kuin ämmän käy?:wave:

Mahdotontako:heart:
 

Yhteistyössä