40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).........Kp5/??..............yk 9( 4/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp10/23-30.......yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp14/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp20/27............yk12....................1. yht.
AinoEmilia (46)...........kp22/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
oliivitar (40)...............kp22/27-30.......yk4 (05/09)7.
mur-mur (45).............kp23/24...........yk2v.(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp24/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp32/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp38/28...........yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis





pikkutirri (41)............dpo14:)heart:dpo12)

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Varhaishuomenet kaikille!

Pikkutirrille: Ihanaa plussakasta testailua tällekkin aamulle!:heart:

Muillekkin tasapuolisesti Onnea ovisten pongailuun! Tosin itse en ole pngaillut esim tässä kierrossa, menty siten miltä tuntuu, seksiä silloin kuin haluttaa:heart:

mahdotontako:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: pikkutirri
Huomenia kaikille!!!:flower:

Ja kiitos Mahdotontako:heart:, ja onnea kans sulle ja vahvaa plussaa kun testaat!

Mähän olin eilen illalla taas niin hölmö että testasin juur ennen nukkumaan käymistä sellasen liuskan ja kun ei siihen kummempaa tullu kun edellisiinkään liuskoihin kävin mä ihan paniikissa ja toivoni menettäneenä nukkumaan...unikaan ei oikeen tullu vaan ajatukset vaan pyörivät siinä ettei se hcg nouse ja tää oli nyt tässä!!! Aamulla kun 7(kello vast 8 soimas..joka aamu oon nyt herän "liian" aikasin...) heräsin ni olin kuitenkin nähnyt ihan positiivisia unia kun oli niin hyvä ja rauhallinen olla...meinasin että teen sen Clearbluen digi testin ja jos se näyttää et oon raskaana ni sit vaan odottelen mitä tuleman pitää, enkä testaile enää ku korkeintaan ens viikolla digillä koitan onko hcg:t noussu niin et lukee testissä isompia lukemia...

Nii..tulihan siihen CB:n näyttöön se raskaana 1-2 mut ei se kyllä heti tullu vaan meni siinä kyllä koko vaikutus aika...eli luulen että aika pienet on pitoisuudet:(...pelkään ettei nousekkaan, mut nyt on vaan koitettava suhtautua positiivisesti mahdolliseen alkavaan raskauteen, ettei tässä vallan mee ihan "maihin"...

Laitan tähän kuvan tän aamusesta digistä ja eilis aamusesta puikosta..kuvan puikossa viiva näkyy kyllä erittäin huonosti..on luonnossa kyllä näkyvämpi...
[/URL][/IMG]

Hyvää päivän jatkoa kaikille!!!

Näillä fiiliksillä täällä: Toivoen perasta ja peläten pahinta...

Onneks mulla on paljon toitä(4 iltaa viel ja torstain yö siihen päälle) ni ei ehi kauheest(kai) omaa tilannetta miettiä...

Muoks: Näkyy kuvassa kyllä tuo eilinen puikko testin viiva todella huonosti...on luonnossa paljon selvempi(vaikka haamu silti) jopa niin selvä että uskalsin sen eilen aamulla miehellekin näyttää=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mur-mur ja Ninni69
Hei kaikille! :wave:

En ole juurikaan ehtinyt kirjoitella, mutta käyn kyllä aina keritessäni pikaisesti lukemassa muiden kuulumiset. Pikkutirrillähän täällä on jännät paikat, toivottavasti pikkuinen tarraa lujasti kiinni ja pysyy kyydissä. Peukutuksia myös muille!

Täällä on laskujeni mukaan menossa dpo 13, tai ehkä vasta 12. Jäi kriittisellä hetkellä tikutukset väliin, joten en ole ihan varma, kun ei ollut mitään ovistuntemuksiakaan. Muutenkin olen ollut vähän ihmeissäni, kun näissä parissa KM:n jälkeisessä kierrossa ei ole ollut oikeastaan mitään tuntemuksia, ei ovisnippailuja, ei PMS-oireita, eikä kovin pahoja kuukautiskipujakaan :confused:

Oireita on kyllä ollut, lienevätkö sitten todellisia vai päänsisäisiä :D Muutaman kerran on alamasussa tuntunut oikein kunnon repäisy, mutta niitä oli viime kierrossakin. On myös tuommoinen jännä painon tunne... rasvamakkarathan ne varmaan vaan painavat alamasua, eikö niin..? :LOL: (painoa pitäis pudottaa, juu tiedetään :ashamed: ) Yritän kovasti olla nostamatta toiveita liian korkealle :whistle: enkä dippaile, en ennen kuin täti on selvästi myöhässä! :whistle:
 
Pikkutirri :heart: Tuo teksti on sitten niin ihana :heart: Toivottavasti pienoinen tarrautuu tiukasti kiinni :kiss:

Euphonia Kutkuttavat paikat sinullakin =) Plussatuulahdus sinnepäin :heart:+++++++++++++++:heart:

Ennätyspitkää kiertoa seurasikin ennätyslyhyt Eli kp1 :kieh:Toisaalta kierron lyhyys passaisi kun Oili tuli niin aikaisin... Onpas tämäkin koettelemus nyt koettu :( Ei muuta kun uuteen taistoon, suosta tämä Suomikin on kaivettu! Toivottavasti keho pysyy hengen mukana... Mörröttää hän
 
Ottis
Pikkutirri Jeeee! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:. Kuva oli kiva :kiss:.

Oliivitar Mulla nappas tosiaankin tuo Lauran "Luovutaan" vasta kun sitä ihan rauhassa kuuntelin. Yleensä radiota tulee kuunneltua vain autolla ajaessa ja siinä on ajatukset niin muualla, ettei tule joka sanaa kuunneltua. Kilpeläinen on mun makuun kanssa. Meillä on siis yhtä hyvä maku mulla ja sun pikkusella =).

mur-mur Jam :p. Eilen ukon kanssa juteltiin, ett pitäis mökille vielä ukon kotipaikalta muurinpohjapannu, ett sais sillä laitella juhannusherkkuja. Ja letut, mikäs sen jamimpaa :).

ON Minä passitin miehen eilenaamuna mökiltä kotiin neuvottelemaan jatkosta. Sanoin, että näillä itkuilla jo eroaa samalla vaivalla ja että minä en näe meillä mitään tulevaisuutta jos homma jatkuu näin ja tämä kysyy äimistystä äänessä, että: "Etkö?" En todellakaan, mutt mies taisi todenteolla säikähtää vasta, kun ilmoitin tänään (siis eilen) käyväni vielä viimeisen kerran kattomassa äitiään ja että katotaan sitten missä kumpainenkin juhannuksen viettää. Nyt on siis ns. koeaika meneillään taas. Mentiin mamman visiteeraamisreissulta illalla mökille ja nyt kun on tällanen roskakeli tulin hakemaan kotoa parempia siivousvälineitä, ett pesen mökillä ikkunat ja teen muutenkin juhannussiivot (jos viitin). Jään sinne varmaan yöksikin, mutt nähtäväksi jää menenkö sit enää mökille vei en. Yön nukuin vähän huonosti ku kissahaaveilut nostivat taas Pojun ikävän pintaan ja nukuin sit harmillisen pitkään, mutt eiköhän tänäänkin vielä vauhtiin päästä.

Täti alkaa tehdä lähtöä eli vuotoa ollut nyt ihan kohtuunormaalisti 2.5 vrk ja pissakin juoksee kivasti. Nenänvalkaisu tekee joskus eetvarttia =).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar Voi pimpula, että se täti nyt sitten tulikin :hug:. Mutt täysillä uuttä kiertoa päin, eiks vaan?

Kiva, ett sinäkin löysit youtuben :). Meillä tuppaa olemaan siitä vähän liikaakin iloa, ku mies soittelee sitä jatkuvasti töllön kautta ja kovalla metelillä jos on ottanut kupposta.

Pikkutirri Äläs nyt hätäile ollenkaan :kiss:. Digitestissä on 2 minsan testiaika varmaankin ihan pitoisuuksista riippumatta. Tai näin olen ainakin ymmärtänyt. Sulla on noita kuvia ottaessa ollut salama päällä ja se kirkastaa testit liikaakin eli viivanen katoaa hyvin herkästi. Taidanpa nakata sut yrjöklubiin :heart:.
 
Ottis
Mahdotontako Mitäs ne sun testit nyt sitten näytti? Plussapuhureita :heart:!

Pikkutirri Sut laitoin yrjöklubiin ja plussauspäiväksi tän päivän, sillä tänäänhän sinä tuon digitestin teit ja olet nyt vähän varmemmalla pohjalla, eikös vaan? Meinaan, ett alat itsekin jo pikkuhiljaa uskoa, että olet raskaana =)? Tsekkaa tiedot ja ilmoita jos korjattavaa, saan ne muutettua kännyllä mökiltäkin.

ON Jopas nyt pissattaa ku palokunnan viimeistä puuhevosta. Sais alvariinsa ravata veskissä :'(. Mä muuten sain mieheltä jo pikkasen myönteistä kommenttia tuosta terassista eilen. Kun satoi vettä ja vesi jäi helmeilemään puupinnalle, tunnusti, ett ehkä se onnistui sittenkin, kun puu ei ime vettä itseensä. No, toi ei suurta vaikutusta muhun tehnyt, kun tiedän, ett onnistuihan se :LOL:, mutt kun ukko katteli terassin kaiteessa olevaa sähköjohtoa ja ihmetteli, miten onkaan hyvin onnistunut, ettei johtoon ole tullut yhtään väriä, niin sitä saattoi jo pitää pienenä myönnytyksenä, ett oonpas tehnyt siistiä työtä, heh =). No joo, käytin melkein rullan maalarinteippiä ku teippasin kaikki mahdolliset mihin voi öljyä levitä tai roiskua, sillä mulla on ilmiömäinen kyky sotkea maalien ja öljyjen kanssa touhutessa, vaikka olisin mukamas kuinka varovainen.

Semmottii. Mulla pesukone pyörii ja tässä tapan aikaa odotellessa, ett saan pyykit kuivumaan ennen lähtöä. En viiti jättää niitä mätänemään koneeseen, sillä vaikka mies kotiin illaksi ja yöksi tulisikin, siihen ei todellakaan voi luottaa, ett hän muistas laittaa pyykit kuivumaan ja tolla koneella tulee muutenkin olemaan taas urakkaa ku alan jussisiivoja tehdä kotona huomenna.

ONON Laitoin itteni taustalla. Ja mitä tähän vauvahaaveeseen tulee, niin onhan siitä luopuminen rankkaa, mutt liian koville se on ottanut, ett sitä kannattaisi jatkaa. Ainakin tän seuraavan kierron annan nyt kuitenkin mennä miten menee. Yritän olla laskematta päiviä, en tikuta ovista jne. Paitsi ett kyllähän mä nyt jo laskin :LOL:, ett seuraava ovis osuu soppelisti jussin jälkeiseen torstaihin tai perjantaihin. Silloin ollaan yleensä oltu jo vähintäänkin nokka kohti Kreikkaa tai perillä, mutt mutt.. Nytpä ei ollakaan ja hetken ajan jo mietin, ett pitäisköhän mun varata ensi viikolla Ruotsin risteily tai jotain =). No en varaa en, mutt mun seuraava oletettu jännäpäivä (täti myöhässä ekan päivän) osuisi mun synttäripäivälle 17. päivään jos jotain seksuaalista aktivaatiota olis. Näistä kiertojen hypyistä huolimatta mulla pysyy aikalailla metkasti kesän tätipäivät samoina. 2 vuotta sitten plussasin dpo16 14.7. ja taas on täti tulossa samoihin aikoihin, vain parin päivän erolla.

En unohda teitä vissinä ikuna ja pitäähän mun tuota ekaa sivua päivitellä niin kauan kuin tätä voluumi pyörii, mutt luulen, ett mun on parasta ihan itseni vuoksi pyöriä täällä vähän vähemmän ja yrittää keskittyä muihin asioihin. Olen henkisesti jo vauvahaaveesta luopunut. Tai en varsinaisesti luopunut, mutt tiedän, ett me ei voida koskaan vauvaa saada ja siihen ajatukseen pitää nyt vain suhtautua realistisesti ja elää sen mukaan mitä on annettu. En mä ala tässä mitään hyviä kesiä tai muita toivottelemaan, mutt kurkkailemisiin :heart::wave:!!
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirrikkä - ihunat on kuvaset:heart: Kiitos niistä:flower:

Nyt vain on siulla edessä ns. piinapäivät/viikko jos sen seuraavan digin dippaat vasta ensiviikolla..ei ole helppoa ja ajatuksethan tahtoo vain tuon asian ympärillä pyöriä:hug:..
..mutta niin kuin kirjoittelithin, hyvä että on työ, mikä ei anna koko aikaa mieltä vallata noilla ajatuksilla.:)

Toivon siun pikku papuselle sitä parasta ja muhevaa kasvualustaa kohdussasi - SUPER liimaa myöskin säkillinen:heart::kiss:


Ps. Ottis tuossa jo mainitsikin, että: jos jätät salaman poijjes kun kuvia testeistä otat, ei valotu vaaleaksi tuo kuvanen.=)
Tarkennat vain muuta valoisuutta sitten, lisäät hieman(+/-)
..pitäis löytyä kamerastasi jostahin kohden sekin säätö?..
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - täti huru-akkanen olluthin kerkeävää sorttia
..kun täällähin tänään Kp1..(muutan Kp:t jos ei vuoto kunnolla alakkaan, kuin vasta huomensissa)

Pahoitteluni tädin yllättävästä hyökkäyksestä:hug:..mutta olkoon TÄMÄ oleva kierto :heart:hedelmällisempi:heart:

Näin ollen kierto miullahin 23..lyhenee koko ajan..välillä joku pidempi(28) jos Luget mukana.
..miulla niitä vielä yksi paketti ja neljälle resepti - eli, viidelle kiertoa ne otan vielä mukaan..sitten, jos ei tärppiä(ihmettä), vain jatketaan eloa ilman kauhiaa kuumeilua&huumeilua - toisella tapaa.:)
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

mur-mur (45).............kp1/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)...............kp1/27-30.........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp6/??..............yk 9( 4/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp11/23-30.......yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp15/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp21/27............yk12.........1. yht.:)heart:dpo8?)
AinoEmilia (46)...........kp23/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Euphonia (39).............kp25/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp33/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp39/28...........yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Heippaus kaikille taas.

Ottis: Ei ole vielä testejä , millä testata.

Mur-mur: Juu katsoin, missä vaiheessa toimitus on, eli ovat tänään lähettäneet, joten varmaan huomenna tai keskiviikkona tulevat postilaatikkoon.=)

Katsoin kyllä Prismassa käydessäni syrjäsilmällä hyllyn testejä, mutta en ostanut kuitenkaan :)

Niin ja eilen jo laitoin lapsettomuuslääkärilleni sähköpostia , että olen saanut plussan raskaustestiin, Onnitteli=)
Asianihan koski tietenkin, kun olen yleensä käyttänyt Lugesteroneja raskauksien alussa, ja nyt niitä minulla ei ole. Eli voisiko kirjoittaa puhelinreseptin apteekkiin, jos hänen mielestään, niitä olisi hyvä käyttää.
Vastaus oli, että aloita tänään illalla resepti, on nyt apteekissa, eli nyt pitäs lähteä apteekkiin.....Ja jos se olikin väärä plussa, niin laitan muutaman vrkn niitä kuitenkin, ei niistä haittaa ainakaan ole . Kiva lääkäri minulla.=)


Kaikille menkat vieraakseen saaneille :hug:..Toivotaan parempaa ONNea uudessa kierrossanne!!

Mitenkäs Lugelaiset niitä puikkoja laitatte kuinka usein ja millä annostuksella?

Illanjatkoja Mahdotontako:heart:
 
Voi että Mahdotontako..juuri e i l e n mietin tuota samaa asiaa kun muistin siun Lugeja käyttäneen!!!:wave:
..en vain arvannut alkaa nevomaan kun en niin asiantuntija kummiskaan.
Hyvä kun Luget sait, kyllä niistä on apuja jos Proge arvo ei kovin hyvä - pysyy pikkinen kiinni.

Mie käytän Luge kierroilla 300mg/vrk..eli 1 aamulla ja 2 illalla vaginaalisesti - näin lapsettomuushoidoissahin lääkäri lkeensä määrännyt.
 
Viimeksi muokattu:
Pikkutirri-
Hirmusen paljon onnea plussasta!! Usko nyt ystäväinen, että olet tukevasti raskaana, herkuttele ja nauti ajatuksesta vauvasta :heart:

Kerrassaan ihanaa ja upeeta ja mahtavaa!!!:hug:


Täällä rv 8+2 ja olo ihan jees. Käytiin pyörähtämässä etelä- Suomessa pari yötä ja loppuloma menee kotona touhutessa. Ensi vkn ke vasta kutsuu iltavuoro..=)

Ikävä raskauden mukanaan tuoma vaiva on ummetus :ashamed: (taas kerran) ja tänään piti jo poiketa apteekkiin helpotusta hakemaan..: /

Ensi vkn ti on eka neuvola. Kiva kun terkka on ihana ja tietää tän tilanteeni täysin, osaa siis suhtautua ja tukea mahtavasti.=)

Raskaudesta en ole kertonut vielä kuin vasta töissä muutamalle työkaverille. Pieni pakko, koska osasto fyysisesti tosi raskas, enkä ota nyt pienintäkään riskiä esim. siirroissa. Pomolle en ole vielä kertonut ja hän onkin itse lomalla kun palaan töihin.. Ehtiihän sitä.

Kaikille teille kivaa juhannusviikkoa! Toivokaamme hyviä ilmoja ja juhannustaikoja++++++++ :flower: ihan jokaiselle kuumeilijalle..:heart:
 
Moipsis kaikille:wave: mulla tänään tosi kiirus päivä töissä...pikaseen vaan lueskelin..

KIITOS Euphonia, Mahdotontako, Olliivitar, Ottis, mur-mur ja Mindy!!!:flower::heart:=)

Mahdotontakolle hurjat peukutukset ja Euphonialle kans...=)...tää meijen raskaus LAIVAhan on alkanu lähiaikoina täyttymään...mukaan vaan...=)

Ottis..kiitos yrjöklubiin siirtämisestä..pääseehän sieltä aina pois jos jotain sattuu..(pessimisti edelleen...PÖH:(..mut en voi tälle mitään...)

Oliivittarelle ja mur-murille pahoittelut tädin tulosta:(..kylläpä se on ehtiväinen...mut hauskan kuvan oot mur-mur löytäny..siellä se punahuppu viilettää...
Jospa tää ois se teijen THEkierto, ONNEA!!!
 

Yhteistyössä