40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
pikkutirri mie olen jotenhin niiiin varma, että yritystä oli..
..mutta keskeytyi joko epäkelvosta munasolusta johtuen tai kohdun limis ei tarpeeksi muheva..

Kyllä se ihme enää miun kohdille voi vain käydä jos plussaa testi näyttäis vielä selkeästi joku päivä, mie sen hyväksyn jo:)
..ja plussakierroillahan - jotka sitten keskeytyneet, on miun vuodolla ollut ihan omanlaisensa tuoksahdus!(ei veri)..uskokaa tai älkää.

Nythin on vuodossa pientä riekaletta(näin ei normisti)ja se tuoksahtaa vähän ä l l ö l l e - makialle..:x

..kaikkea siitä tämä kuumeilu teettähin kun vuotonsahin tulee nuuhkittua tarkkaan!:O..:whistle::D
 
Mur-mur:LOL:...vai nuuskittua...ei vaan, toi on ihan totta et voi tuoksua ja ite sen jotenkin tietää ja vaistoaa..olihan tää kierto mullekin alusta alkaen(siis oviksesta) se THEkierto...muuten... siellä etelän lämmössä niitä Clomeja napsin vaikka epäilin et kannattaako tällä kiertoa edes niitä "tuhlata":confused: ku epäilin ettei toimis niistä huolimatta...kyllä elämä on ihmeellistä...

Siulle toivon sitä pientä nyyttiä syliin asti:heart:...voi harmi ettet sä niitä Clomeja saanu:(
 
pikkutirri:heart::heart:: Niin ihanaa...
Olikos se nyt Ottisjoka kirjoitti että raskautui lyhyen kierron jälkeen... Kävisipä minullekin niin ! Mutta kun tuo mies on alkanut vältteleen vkl jälkeen, jos vähänkin yritän vihjata, että haluttais... mutta jospa kp 8:lla suoritettu kylvö tuottaisikin hedelmää ? Haaveilenkohan nyt ihan mahdottomia... ?
 
pikkutirri - niin, Clomit jäi ainahin saamati siltä hormonipolin lääkäriltä..olisinhan niitä s a a t t a n u t yksityiseltä gyneltä saada, tiedä häntä..en mie taida jaksaa alkaa sitä mahdotonta toivelua enää..onhan miulla koko ajan nuo riskithin suuremman kun tätä ikäähin tulee kohta täyteen jo 46v.

Jos näin luomuseltaan tärppää, tärppää ja sillä hyväinen.:)(Luget vain apuna)..siinähin olisi jo taas sitten mahdoton jännäys ja pelot edessä:|..ei sitä silloin 39v osannut pelätä keskenmenoakaan yhtään..

Ninni69 kyllä haaveita saa - ja pitäähin olla!:kiss:

Mie viimosia tiroja täällä miehen kera Sangriaa nautin, hywäistä on jäiden kera kylmänä.:p
..kuumotteleehin taas niin pirskatisti - nämä hjöööörmöönithän ne.. puuh ja huh!:whistle:;)(vai olisko Sangria syynä?..:p)


Nukkukaatte makoisat unukat joka ikinen ihunainen:heart:..

Mahdotontako, siulle vielä huomiseen dippaukseen +++++++++ kovasti laittelen!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!



...hmm... niinhän se alkoi vesisateella ja sähkövaloilla tämäkin aamu : / Eilen vielä lapsetkin innostuivat vesitanssiin, mutta katsotaan kuinka tänään käy. Ja ihanaa olemme päihittäneet ripulin poikineen =)

Mur-mur
..kaikkea siitä tämä kuumeilu teettähin kun vuotonsahin tulee nuuhkittua tarkkaan!..
:D Kyllähän sitä itsekin analysoi tarkkaakin vuotosensa... Edellinen vuoto pitkän kierron jälkeen oli niukkaa, mutta nyt on niagaran putous valloillaan ja muutenkin erilainen vuoto.

Kiitos Ottis tästä :
Oliivitar Mulla muuten toissakesänä, kun tulin raskaaksi, sitä plussauskiertoa edelsi just tollanen megalomaanisen lyhyt 21 päivän kierto . Peukkuja tähän The Kiertoon !
Täällä kyllä on niin mahtavat naiset, toisiaan kannustamassa, kiitokset myös muillekin :heart:

Ninni69 Nyt sinulle sinne plussasäteitä, toivottavasti kylvämisestä kasvaa taimen

Ottikselle vielä Syntymäpäivälahjaksi meditoin suurenmoisen ylläri-pyllärin :heart:

Mahdotontako :heart:+++++++++++++++++++++++:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet kaikille tasapuolisesti!:flower:

Ottikselle : HYvää syntymäpäivää!!:flower:, toivottavasti se on tänään tai joka tapauksessa Onnittelen! :)

Oliivitar ja Mur-mur: Kiitokset ..katsotaan tuleekos testit tänään? Jotenkin on niin outo olo, että ei se varmaan plussaa Ole miksi se olisi kun ei ole melkein kahteen vuoteen sitä ollut, tosin kuumeilu oli välillä katkolla, en edes täällä käynyt, ajattelin tulee jos on tullakseen ja tyttärellenikin olen sanonut, että en usko enää plussaan..ihmetellyt toki, että plussasin 3 kertaa vuoden sisään 43v :)

No ihanaista aamua kaikille! Täällä paistaa ihanasti surinko , olen bikineissä ulkosalla ollut :)

mahdotontako:heart:
 
Ottis
Oliivitar Kiitos ylläripylläritoivotuksesta :kiss:. Eihän sitä koskaan voi varmaksi sanoa, mutt hyvin epätodennäköistä kyllä. Jospa mulla tulee nyt se megalomaanisen lyhyt kierto vasta =). Peukuttelen sulle kaikin mahdollisin raajoin, että tästä kierrosta plussaisit :heart:.

mur-mur Kurjuus kumminkin, ett täti tekee taas tuloaan vai onko tullut jo :hug:? Olet sinä uskomattoman sinni sissi, mutt hyvä niin =). Toivotaan sen plussan näiden seuraavien kiertojen aikana sinunkin kohdallesi kolahtavan :heart:.

mahdotontako Mulla synttärit vasta heinäkuussa, mutt jos kierto läheskään normaali, niin sinne seuraava jännäpäivä osuisi. Tuuthan sitten heti kertomaan, kun olet testaillut? Jännittää hirmusesti toi sun tilanne :). Peukkuja :heart:.

Ninni69 Oletko ovista testaillut? Simppaset elävät hyvinkin sen 3 vuorokautta. Onnea matkaan :heart:!

ON Jotenkin niin masentaa :'(. Eilen ku menin mökille, aloin heti pestä ikkunoita ja vaikka epätoivo meinasi välillä iskeä, sain kuitenkin noin 9:n mennessä kaikki pestyä mitä olin ajatellutkin. Ukko notkui mökillä iltaan ja yöhön asti ja meinas ottaa välillä päähän, kun kuopsutteli joutavia eikä auttanut yhtään ennenkuin herppasin totaalisesti ja karjuin sen töihin. Lämmittihän se mulle saunan sitten kuitenkin. Saunoessa naukkailin pari siideriä ja nyt harmittaa turhat kalorit. Kyllähän ne varmasti auttoi pääsemään uneen aikaisemmin, sillä kesäisin kukkuisin kaiket yöt, mutt silti harmittaa :ashamed:.

Näyttää tämä kuumeilun lopettaminen tulevan jo uniin, sillä näin vauvaunta =). Nyt pitäisi kuitenkin löytää inspis alkaa siivota kotona. Toisaalta kyselen itseltäni, ett onko pakko sillä täällähän minä puunaan aina paikat jouluksi ja pääsiäiseksi, ett eikö juhannussiivot olet jo hätävarjelun liioittelua ;)? No, katotaan mitä päivä tuo tullessaan, mutt eipähän ole ainakaan ukolla urputtamista siitä, ettenkö olisi osallistunut 'hänen' hommiinsa, kun mökillä siivosin. Ja kivahan siellä oli sitten illalla ukkosen pauhatessa istuskella kynttilän valossa.
 
Mahdotontako - milloinka teillä siellä Posti Pate kiertääkään?..=)

Kyllähän se varmaan usomattomalta tuntuu kun kuumeillut pitään ja nyt sitten nappaa kun vähiten odottaa(niin se monasti käykin):heart:
..miullahinhan oli reilun 10kk:n sisään kolme alkanutta raskautta..uskomatonta..ja nyt viimosesta sitten jo 7kk eikä mitään enää..

+++++++++ sinne siun testiin puhkun!:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

mur-mur (45).............kp2/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)...............kp2/27-30.........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp7/??..............yk 9( 4/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp12/23-30.......yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp16/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp22/27............yk12.........1. yht.:)heart:dpo8?)
AinoEmilia (46)...........kp24/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Euphonia (39).............kp26/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp34/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp40/28...........yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Ottis - johan miulla jo Kp2 menossa.

Miekin jatkan TJOT:ailu meiningillä - en dippaile O-testejä..jaksa niiden kanssa enää:| ja koetan noita R-testejähin olla tilailemati jos malttais odottaa kierron loppuu.. ja jos ei vuoto ala - sitten dippaan.:)


Euphonia
- siulla kierron viimonen päivä, jokos dippaat?!:wave:
:heart:+++++++++:heart:sädettä sinne laitan!

Mukavaista päivää itte kullekin!!!
Täällä oli tosi hiostava keli aamulla kun kävin labrassa kympiltä:O..sitten ripsautti vettä ja kaukana, kaukana ukkonenhin jyrähteli..nyt nätti keli, välillä aurinkoinenhin koettaa pilkahdella.=)
 
Viimeksi muokattu:
Heippaus :)


Posti kävi, mutta nyt en uskalla testata....katsotaan illemmalla, huih mikä pupuhousu nyt olen.
Ja aivan levoton, en tiedä, mitä tekisin, aamulla kitkin kasvimaata, olipahan muutakin ajateltavaa, esim katsoa muurahaisten touhuja:))

Plussatuulia puhaltelen!!++++++:heart:
 
Mahdotontako Voi tätä miun malttamatonta mieltä.... jännityksellä odotan seuraavaa vessassa käyntiäsi :D Minulla on sormet ja varpaatkin ristissä, että testiin plussa paukahtaa :heart: :kiss:

Ja aivan levoton, en tiedä, mitä tekisin, aamulla kitkin kasvimaata, olipahan muutakin ajateltavaa, esim katsoa muurahaisten touhuja
:D :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
moi.

Niinhän tässä kävi niinkun mä vähän uumoilinkin... kun ei niitä oireita oikein oo ollu ja nekin vähän on nyt pois ja ei ne liuskat sitä vahvaa plussaa näyttäneet...haamutteli vaan...tein äsken uuen digi testin ja tulos oli että EI RASKAANA:':)':)'(

Nyt vaan oottelen että se vuoto alkaisi...

On niin niin niin paha olla etten osaa ees sanoin kuvata...

Nyt täällä töissä kumminkin ja on vaan koitettava olla "oma itteni"...

Positiivista: ainakin hedelmöittyminen on mahdollista...

Gyne lomalla seuraavat 4 viikkoa joten clomejakaan en avuksi saa...
 
Voi miten surullista pikkutirri:'(..niin kuin Oliivitarkin jo kirjoitteli - ei oikein sanat riitä miullakaan kertomaan, miten pahoillani olen puolestasi, lohtu silityshalitus..

Jaksuja kovasti:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
VoiPikkutirri: Iso lohdutus:hug: Sulle ! Eihän menetetä toivoamme ? Jatketaan taistelua sen puolesta että meillä on pian pienokainen sylissä !
Ottis: kyllä ovista testailin ja oli vahvimmillaan viime viikonloppuna, eli jospa viikonlopun pupuilut tuottaisivat ihanan yllärin, joka jaksaa matkustaa kanssani loppuun saakka... Toivon niin suuresti ettei tarvitse tavata tätiä seuraavaan vuoteen ainakaan.
 
Mahdotontako..toivon sun testiin sitä pysyvää vahvaa plussaa:heart:

Kiitos mur-mur ja oliivitar ja Ninni69:hug:
Kyllähän tää koville ottaa..vaikka sitä oli kovin epäileväinen koko ajan...Mutta..sainhan mä pari päivää olla oikeesti raskaana ja ajatella miltä se tuntuu:heart:

Ihanaa Oliivitar että ripulit on päihitetty:kiss:

Ninnille iso plussapuhuri...toivon että sinä sen pienen saisit:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mun on pakko tulla moikkaamaan Oliivitarta :wave: Muistatko kun yht'aikaa kirjoiteltiin suurperheodottajissa, kun odotit sun nuorimmaista. Bongasin sut yhtenä päivänä tuolta etusivulta ja ajattelin että täytyy joku kerta moikata. Teille siis toivotaan uutta pikkuista :heart: Onnea yritykseen! Ja mukavaa kesää! :)

Ja ihan pikkukommentti pikkutirrille. Omasta kokemuksesta voisin kertoa että minulle ainakin testit näytti vielä kuukautisten ollessa viikonkin myöhässä, päivällä negaa tai haamua, ja sitten aamulla koko yön rakossa olleessa pissasta plussaa. Itse noita digitestejä testanneena sanoisin että niitä kannattaa tehdä kun menkat reilusti myöhässä. Ja minun viimeisessä raskaudessa ei ollut yhtään oiretta, oireettomuus oli ainoa oire. Älä siis menetä toivoa vielä :)
 
pikkutirri, voisitko sie käydä jollain toisella lääkärillä, joka kirjoittelis siulle ne Clomit?
..kävitkö jossahin Lääkärikeskuksessa?..

Jostain muistelin lukeneeni, että Clomien vaikutus saattaa kestää parinkin kierron verran..:confused:

Netistä poimittua..
Lääkäri määräs Clomit käyttöön. Onko muilla ollut niin, että vuorotellaan klomikiertoja ja omia kiertoja? Meidän lääkäri perusteli tätä sillä, että Clomien vaikutus kestää kuulemma pidempään kuin 1 kuukauden ja että kun vuorotellaan kystien todennäköisyys on pienempi. Tarkoitus siis on syödä yksi kierto, sitten pitää luomu kierto ja sitten taas clomikierto jne.

..ja
Mulle ainakin lääkäri sanoi, että voin pitää Clomeista taukoa milloin hyvänsä haluan. Juuri sen takia, että voivat vaikuttaa seuraavaankin kiertoon.
 
Viimeksi muokattu:
Pikkutirri: Pahoittelut, en muuta osaa sanoa!!:hug:...Toivon kovasti, että hetimiten plussaat uudelleen!! Ja kaikkea toivoa ei ole menetetty tässäkään kierrossa, vai onko??

Clomit vaikuttavat kyllä uudessakin kierrossa, näin lääkärini minulle sanonut, että sen puoleen sinulla ei ole hätää!:hug:

Ja kiitos kaikille, jotka jännäätte kanssani, mutta testiä en ole uskaltanut tehdä vieläkään, katsotaan jos huomenna..aika pelkuri olen, kun toi dpo 8-9 tulos tuli niin yllätyksenä.:ashamed:

Ihanaa iltaa kaikille!:)

mahdotontako:heart:
 

Yhteistyössä