40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hystis..miekö sinnuu yllytelly testaamaan?????..eeeeen ainakaan muista..:whistle:
..se kun tämä sama pää kesät talvet - nääs..:D

Älä vielä kuiteskaan luovuta:kiss:..ja jos olet jo tappiomielialalla, mie toivoa jaksan siun puolestais!!!!!:hug:

ja toivon ..niitä sie nyt tarvihet..:)
 
Viimeksi muokattu:
Super simoja saattaa miehellä vaikka ollahin Hystis..vaan miun munasolut jo niin rupusia, ettei pieni kykene kasvamaan..

Toivonhan mie parasta tietenhin:)..ja onnea matkassa pitää olla kyllä rutkasti!!
 
Viimeksi muokattu:
Täytynee lähteä Pizzaa vääntämään, eihän tässä istuksimalla tule valmista!:p
..mie en muuten ole poltellut 6. päivään..nänköhän illasta retkahdan kun nautin %juomaa hieman?..:eek:
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria Jännään puolestasi sitä plussaa r-testiin. Tosi aikaseen testailit, vaan onneksi sen honasit itsekkin. Vaan saatpa nyt testailla uudemman kerran ja jospa tulos olis silloin se odotettu ja kaivattu plus++++++
Minulla selkä jomottelee edelleen ja muniksissa kipuiluja. Jotain tapahtuu, vaan oispa onni myötä ja kunnon pallero lähtis liikkeelle ja vauvaksi asti tulisi.=)
Saahan sitä haaveilla. Suunniteltiin niitä huuruneniä miehekkeen kanssa ja ajateltiin että otettais matkaan Maaliskuussa, onhan tuohon aikaa. Hoito ja lääkkeet kuitenkin aloitettava jo Helmikuussa.
Mutta kun ei tuota rahaa saa mitenkään kasaan ennen sitä.
Siihen mennessä on pakastin käytettävä tyhjäksi kun täytän 50v.
Äidiksi halajaisin kyllä jo mahdollisemman pian, nyt jo kun ikää riittämiin. Huolestuttaa sekin että kuinka fysiikka kestää raskauden tässä iässä, vaan kun leikkiin ryhtyy on vaan leikki kestettävä.

Lähdetään kohta hakemaan pizzaa kaupan hyllyltä, ei varmaan ole yhtä hyvää kun murmurin leipoma vaan saapi kelvata.
Jouluna tuli 4 kiloa niistä joita sain pois syksyllä takaisin, ja nehän pitäis saada karistettu pois ja vielä siitäsit joku kilo.
Kiva oli tuo ruoka pyramidi, pitää alkaa kyllä skarppaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Heissan!!


IIda-karoliinalle : Onnekasta Kiertoa plussaa myös raskaustestiin!:heart:
Täällä kp 12 tänään ja iltapvllä alkoi jälleen oviskivut yltymään eli lähellä ollaan, testissäkin jo toinen viiva näkyvissä, mutta ei aivan vielä valmis kuitenkaan, aamulla testaan uudemman kerran, talletuksiahan sitä tulee kuitenkin tehtyä, kun juhla aika ja lomaa!;=))

Kaikille ihanaa iltaa ja paljon Raketteja!

Rominas: Plussapuhurit sinne!!:heart:, samoin Hysterialle! Ja kutomisintoa myös sinulle, se onkin niin mukavaa puuhaa!

Viidenmammalle: Onnellista raskausaikaa, ilman pelon häivää toivottelen!!:heart:

mahdotontako:heart:
 
Ottis
Voi Hystis, jotenkin niin hyvin osaan samaistua tunteisiisi :hug:. Kotiin tultiin pikkasen ennen kuutta ja raivon partaalla olin ku imuroin eikä mies suostunut pesemään vessaa, vaikka viikko sit sanoin, ett se on hänen vuoronsa. Vessan pesin ja huusin sen jälkeen kurkku suorana, ett "Kiitti vitusti ku pesit taas vessan!!". Sit lähdin käymään veljieni ja vanhempieni haudoilla ja tulin huomattavasti rauhallisempana takaisin. Mies söi matkan varrella ja kävi pöytään ekana ku tultiin. Niin juu ja laittoi heti saunan lämpenemään. Ajattelin vaan, ett herra alkaa vapaan viettoon vaikka tekemistä olisi kuinka... Täytyy tunnustaa, ett kyllähän hän ekopisteellä pyrähti, mutt niin hätäisesti ett osa jäi viemättä, mutt hyvä sekin. Imuriakin nosteli portaissa avukseni ku sen kanssa rynnin yläkertaan, joten kyllä hän on yrittänyt. Mulla vaan on jonkinlainen postmenstruaalinen raivotila päällä :LOL:.

Mutta... Ennenkuin punaviinilasillisen itselleni kaadoin, tein r-testin. Niin hullu olen :ashamed:. Negahan se =) ihan niinkuin oli odotettavissakin.

Vaan nyt, pitänee joutua ukon perässä saunaan, ett saadaan ilta sujumaan suht kivasti. Nimittäin kun haudoilta tulin, olin jo leppynyt niin, ett pyysin miestä ampumaan kanssani ensimmäisen raketin. Etiäpäin, sanoi mummo lumessa.

HYVÄÄ JA ENNEN KAIKKEA HEDELMÄLLISTÄ UUTTA VUOTTA 2011 KAIKILLE!! t. Ottis
 
Sopuisaa illan jatkoa Ottikselle miehekkeen kera:heart:

Me käytiin raketteja paukuttelemassa, poikanen syö nyt iltapalaa ja tinojen valun jälkeen mammimaan pieni miehiäinen sitten:)

Sauna lämpenenee ja miulla lasissa hiukan keffelikööriä,:p kylläpä kylmä tuolla ulkona ottikin luihin ja ytimiin, vaikka pakkasta vain 10C - Hyyyyrr!!

Mukavaista illan köllykkätä itsekullehin!!!
 
Viimeksi muokattu:
Vuoden viimeisiä tunteja viedään!

Työpäivä takana..huh huh... Olipas 8 h sessio ale/rakettimyyntiä! Jumalatonta kyytiä kotiin, raketit takapenkillä. Kotona talo täynnä vieraita, jotka odotti että rouva rominas pääsee rakettien poksutteluun mukaan. Raketit taivaalle, vieraat ulos ja auton rattiin ja hakemaan koiruudet kesäkodista takaisin tänne. Poika nukkuun ja nyt AAH!! Lambrusco Grasparossa lasissa.

Mutta asiaan... aamulla apteekki oli auki ja ostin Apteekin oman. Noh, enhän mä malttanut olla testaamatta, vaan ruokkiksella pissiksin purkkiin ja tein testin. Negahan se oli. Pisu oli rakossa about 3h, en kauempaa kyenny pidätteleen. Minkähän "arvoinen" tuo testi oli.. siis erittäin herkkä vai herkkä tai joku muu? En löytänyt siitä hädissäni arvoja.
Noh, päätin että otan asian niin, että raskaana ei olla, kun testi niin sanoo. Ja masussa juilinut hela dagen ihan hirveesti. Yhdessä välissä olin jo varma, että täti tuli etuajassa mutta ei kuiteskaan ilmaantunut.=)

Mahdotontako: Testasin sitä oikeaakin ovista. Ja se oli kp 10 tai 11.
Vähän tässä siis ihmetyttää, jos tää onkin ovis taas... Tuleeko niitä munasoluja valmiiksi niin kuin sieniä sateella... heh, tai plussa pisteitä..plop plop plop! :LOL:

Tänään kyllä ajattelin kellistää miehen, keinolla tai toisella, varmuuden varalta...:p Eilenhän mies ei kiinnostunut hempeilystä pätkääkään, mutta jospa uuden vuoden kunniaksi edes pp:n verran... :LOL:

Iida-Karoliina: Onnekasta Kiertoa!! :heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voihan harmitus Rominas negasta:hug: mie täällä kovasti vartoillut olen siun dippailun tulosta..
..vaan kerkeäähän se plussakasi vielä muuttua - tänäänhän vasta dpo10!!=):heart:

Oikein mukavaa Uutta Vuotta kaikille teille ihanaiset ystäväni!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Oikein ihanaa ja plussarikasta Uutta Vuotta kaikille!!
Minä täällä yksin valvon vuoden vaihtumista,ukontekele otti ja väsähti kesken illan:LOL:
Tänään lähti sitten toinen clomi kierto käyntiin,nyt jännänä odottelen kuinka se taas pinnaa kiristää,voi mies parkaa:whistle:
 
Tulin toivottamaan hyvää ja plussatuulista uutta vuotta kaikille kuumeilijoille!

Karppauksesta olitte puhuneet, siis vähähiilarisesta ruokavaliosta. Onhan karppaus.info teille tuttu? Hyviä neuvoja ja ruokaohjeita. Mä karppasin monta vuotta ja laihduin huimasti, lisäksi olo parani ihan älyttömästi. Harmi vaan että karppaus jäi kun muutin nyksäni kanssa yhteen. :(
 
Ottis
Voihan viulu Rominas, sitä sun negaas, mutt ei ihme noilla dpoilla, joten ehtiipi se plussa vielä ilmaantua :heart:! Ollapa muakin ollut joku odottamassa jossain. Ennen vanhaan piippas puhelin alvariinsa uudenvuodenyönä, mutt nyt ei yhtään viestiä :(. Ei niin, ett olisin itsekään yhtään laittanut.

mur-mur mukavalta kuulostaa teidän ilta. Meillä meni kaikki persielleen niinkuin 4 vuotta aiemminkin. Ukko ei alkuillasta kovin juonut, mutt vitutti mua kovin ja niin vaihtui meillä 5. vuosi ilman haleja ja uuden vuoden toivotuksia keskenämme. Meil ei oo siis koskaan mennyt hyvin tähän aikaan vuodesta, vaan ekan yhteisen uuden vuoden aaton pilasi se, ett bongasin miehen viestittelemästä exänsä kanssa ja tänään sanoikin ettei mitään niin kadu kuin eroaan hänestä. Mä olen siis ollut joku 'välitila' nämä 5v ja voitte kuvitella, ettei kovin nappaa tuota äijää lepytellä. Kehtasi viel suuttuaki ku ammuin raketit ilman häntä, mutt mitäpäs loju töllöttämässä ku sanoin, ett nyt lähetään ampumaan.

Mitään muuta en toivo kuin ett viime yön uneni toteutuisi. Siinä lähdin kotikirkkoni etuovelta risteilylle siskoni ja Pojun kanssa ja vasta laivaan päästyämme osasin ajatella, ett ehkä kissoja ei hyväksytä laivaan. Vaan sainpa sittenkin pikkuiseni mukaan :LOL:.

Niin juu.. ja sekstailin mä yhden eksäni kanssa unessa niin, ett heräsin orgasmiin =).
 
Miten vuoden vaihtuminen meni siskoilta??:heart:

Toivottavasti paremmin kuin täällä. En vielä puhu enkä pukahda, etten sappeni anna kiehua julkisesti ylitse. Vihainen kuin viiriäinen, pettynyt kuin petttuleipä :)...en parempaakaan riimitelly. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Uutta Vuotta 2011 kaikille!:)

Rominas: Vielä voi plussaksi muuttua..mikä mielesi pahoitti, miehesikö ei lempeen taipunut, vai joku muu asia?


Dippailtu siis eilen iltapvllä noin 16 aikaan ja tänään aamulla tässä vastaukset, onko jo plussaa teidän mielestä? Siis ovisdippailut kyseessä.:)



Rakkautta jaoimme eilen illalla-yöllä ja tänään aamulla ainakin , jatkossakin varmaankin:heart:

mahddotontako:heart:
 
Ottis
Mahdotontako Yes! Siitä se lähtee :heart:! Toivottavasti nyt rakkauden hedelmä pääsee elämän syrjästä kiinni.

Rominas Hienosti riimittelit. Kerrohan nyt mikä mieltä painoi ja sai sapen kiehumaan??

ON Sain nukkua pitkään ja hartaasti, kun mies lähti aamusta varmaankin mökille. Siellä on nyt kovasti lumitöitä, kun en ole käynyt siellä niitä luomassa. Haaveilee varmaan saunomisesta siellä ukkokulta tänään. Ei hassumpi ajatus, peräti minä voisin pyörähtää siellä illan kähmässä. Aamulla miehekkeelle sanoin, että tästä exänsä kaipuusta vielä puhutaan, etten tosiaankaan suostu olemaan se, johon on vain tyydyttävä, kun ei parempaa saa. Kyllähän tuon näkee miehen käyttäytymisessäkin. Illalla mies kiukkus, kun olin saunassa Tartu mikkiin-ohjelman aikana enkä koskaan katso hänen kanssaan mitään hyvää ohjelmaa. No, saunasta kiirehdin pois, ett tulen herran kanssa töllöttämään jos se elämän suunnan parempaan laittas, vaan ei, ekana mies rähisi mulle Lidlen jouluomenasiideristä, jonka otin mukaani. Jos mulla olis ollut viiniä lasissa, lasi olisi ollut väärä. Ts. kun mies itse käy kaapilla varkain ottamassa hömpsyn, kiukuttaa häntä sitten nähdä toisen juovan avoimesti ja minä teen aina väärin, vaikka päälläni seisoisin.
 
Viimeksi muokattu:
Heips, niin vaan vuosi 2011 pyörähti käyntiin!!:wave:

Rominas, mikä mieltäsi niin kovin on painananut?..kerro ihmeessä, me kyllä kuunellaan ja ymmärretään!!:kiss:

Ottis voi voi ystäväiseni, toivon siulle paljon paljon parempaa tulevaksi vuodesta 2011!!:hug:

Mahdotontako. vaikia ihan sanoa, onko O+ aivan tuo..ei aivan tasavahvat viivaset ole..mutta eipä ne miullakaan ole ja siltikin ovis todistetusti ollut(tärppi käynyt sillä kierrolla)

Kovasti vain aiiiilaaaaavjuuta ja hyvin menee!!:heart:

Ottis..kirjoitteleit:
Aamulla miehekkeelle sanoin, että tästä exänsä kaipuusta vielä puhutaan, etten tosiaankaan suostu olemaan se, johon on vain tyydyttävä, kun ei parempaa saa.

SINÄPÄ TÄSSÄ SEN JUURI SANOIT JA KIRJOITIT!!!

Kuka nainen suostuisi kuuntelemaan ja sietämään tuollaista miestä??.ajatteleppa sitä Ottis
Sie olet niin hyväsydämminen ja siedät ja siedät vain - sillä miehesi ei sinusta haluakkaan luopua kun tietää, ettei parempaa saa!!!!!!!!!!!!
..helvata sentäis tuota ukon kutaletta:kieh:..onhan sillä kolikolla aina kaksi kääntöpuolta..mutta tuo puoli miehestasi ON ihan per***stä!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Meillä ilta sujui hyvin rauhallisesti: mies jaksoi sinnitellä juuri siihen asti kun vuosi vaihtui ja meni sitten nukkumaan - aivan rätti poikki koko mies!!!
Mie valvoskelin telkkua katellen ja nukahdin sen ääreen, klo. 05.00 kömmin mihen viekkuun.
Punkkua jäi 2/3 pulloa ja kaffelikööriäkin hieman..ilasta ne pois poikkeen juodaan ja harrastetaan kenties villiä lempeä!!:cool:

Jotenkin vain vi**ttaa kun tuo työ vie miehestä nykyään kaikki mehut!!!!:headwall:: /
..ei paljon aina paukkuja riitä lemmenleikkilöihin ja parisuhdekkin kärsii selkeästi..:(..kireää on ja sanakopua/mökötystä sitten piisaa..

Olispa tämä vuosi hälle parempi, sitä toivon niin kovin:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos mur-mur Sinullekin ihania onnenkantamoisia tälle vuodelle toivon :hug::heart:!!

Mahdotontako Jos sulla testejä vielä on, niin suosittelen testaamaan vielä huomenna, sillä mun mielestä tuossa toisessa viivassa on vielä varaa vahvistua ihan pikkiriikkisen. On mulla ovisplussa tuollaiseksi joskus jäänyt, mutta on ollut myös vahvempi kuin kontrolliviiva. Teillä kuitenkin pupustelut niin hyvin hallinnassa, ettei varmaan ovishuipulla niin väliä. Onnea matkaan :heart:!
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp5/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp6/26-29.....yk7.....4./2.yht.
mur-mur (45)..............kp8/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
liiza (44).....................kp12/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp12/28-36.......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp12/23-29......yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp13/29............yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp14/27-32.......yk6(07/10) 2.
putunen (41)...............kp14/24-26.......yk11....................3./1.yht.
Riikkaliisa(42)..............kp19/30...........yk?................?
tetu68 (42)..................kp23/27..........yk9..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp23/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Hysteria (42)..............kp24/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010(41)............kp28/23-29.....yk18..............1.
Viidenmamma (40)......kp33/25-30......yk7(10/10) 6. :heart::heart::heart:
haave2010 (44)...........kp46/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4






putunen (41).................dpo4
Hysteria (42).................pp 10
Rominas (40).................dpo11

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 

Yhteistyössä