40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Muumimamma: Toivotaan parasta! Ja JOS olisi plussa niin kestäisi sitten loppuun asti.

Pakkohan se oli töiden jälkeen o-testi dipata, kun r-testejä vaan 1 jäljellä... ja tasavahvaa näytti ilta kymmeneltä.

Miestä yritin pusutella ja saunaa ehdotella mutta ei... ei lempeä herunut, joten jos onkin ylimääräinen ovis niin harakoille menee. Vak vak vaan!
 
Viimeksi muokattu:
Tetu68 : kiva kuulla sinustakin taas. Sinulle toivottelen plussaa testiin, kunhan testailet :heart:

Rominas, sinulla on nyt aika jännät lähipäivät :heart: - plussaa puhaltelen kovasti!!!

Nukkukaa hyvin, niin jaksatte vaihtaa huomenna vuoden :D
 
Ottis :heart:! Kiitos uudesta pinosta ja suuri lämmin halamus sulle kun nega ja täti tuli, vaikka niin hyvältä jo näytti :(. Oon niin älyttömän pahoillani puolestasi; sulle sen plussan olis niin suonut. Säkö se olit, vai mur-murko, kun totesit tän olevan raskas laji. Voimia sulle kauhakuormaajakaupalla, niin tähän vauvaproggikseen kuin ”ukonsietoproggikseekin”. Ja sä et oo maho, muista se! (Hemmetti sitä sun äijänkärpälettä).

Puhumattomia asioita tulee viinin vaikutuksen alaisena sanottua helpommin, joten kun ja jos siis tänään (=perjantaina) uuden vuoden aatona ukkelis juo vettä väkevämpää, saat ehkä kuulla loput mitä hän jo sulle on pikkuisen raottanut, mitä tiolla aiemmin funtsailit. Toivottavasti ei kuitenkaan oo mitään sellaista, mitä et jo tietäis, ja siten ei sitten tuntuis NIIN pahalta, kun mitä etukäteen pelkäät.

Mitäpä jos vetäisit itekin sen verran rohkaisua, että saisit sanoa paukauttaa hälle kaikki mitä SÄ hänestä ajattelet!?! Ja sen myös voisit sanoa, että oot ihan vakavissas harkinnut hänen lähtemistään pois sun elämää surustattamasta. Ja sit sais ukko vääntää ihan omat lihapullansakin! Nii! Nii että hug vaan sulle! :hug:

Mä oon jossain aikaisemmassa suhteessa kans miettinyt, että olispa vapauttavaa, kun mies jäis itse teosta kiinni jonkun pimun kanssa. Ei tarttis enää veivata ei-juu-vaarinhousua. Mutta just sitten kun sitä melkein toivoo, niin sit niin ei kät. Ja kun sitä vähiten odottaa, niin käy. Shit.

Hirveän osuva se kun vertasit itseäs kissaan. Hyvä huomio ja oivallus. Mä en ennen tota sun kuvausta tajunnut, että tossa asiassa mulla on just samanlainen olo, vaikka enemmän koirapersoona olenkin. Just ihan noin on mullakin.

Suuren suuri valovoimahalaus sulle!
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Kurja kuulla kun sinulla on aika ajoin kurja mieli luopumisen tuskasta. Prosessi se on, mutta jonka aikana saattaa ihmeitäkin tapahtua :hug:. Ja jos nyt kaikki rupee sille vhh-kuurille, niin jos ajatukset olis enemmän sit siinä eikä tässä tuskallisessa vaavihaaveilussa. Mutta sulla on folleja tulossa, ihanaa ihanaa, tulee hyyyyyyywiä folleja sulle. Näin loihdin sinulle, sinä vallattoman ihanainen pomppiwa wamppi :heart:.
 
Uusille tervetuloa tänne pinoon ihanaan ja tsemppaavaan, parantavaan ja tukevaan (ja tulevalla en tarkoita ketään laihiksella olevaa ;) vaan positiivisella tavalla tukevaa, sellaista empaattissympaattis-ihanaa :D!)

Viidenmammalle onnittelut (en muista oonko jo onnitellut, mutta jos oon, niin vielä uudestaan)! Upea juttu, teillä pian vallan suurperhe :)!

Muumimamma72:lle toivon sitä neljättä, jotta tekin sen suuren rakkaudentäyteisen perheen saisitte! Mullakin haaveista, hoidoista ja kkm:stä tietää melkein kaikki ystävät ja kaverit ja puolitutut :D.

Sointu2010 Teillä rankaa ollut :hug:. Hoidoissa pettymys on luomuyritystä ehkä vielä kirpeämpi, kun siihen on ladannut niin paljon odotuksia, ja rahaakin. Toivon hirveän kamalasti, että teidän seuraava ICSI tuottaa tuloksen, sen ekan lapsen teille :heart:!!

Mulla on nyt toinen ICSI meneillään ja kummallakaan kerralla ei saatu mitään pakkaseen, mutta paremmin kuitenkin kävi kuin teille. Ekasta ICSIstä plussasin, mut rv10 todettiin kkm. Luulen, että jotain muutakin kuoli sen alkion kaavinnan mukana; mun sisu tai halu tai usko tai joku. Mul on kuus päivää testaamispäivään, ja olen henkisesti jo luovuttanut. Oon jo tavallan luopunut vauvahaaveesta kuin parisuhteestanikin. Nyt vaan ootan ne kuus päivää ja katon mitä sitten teen.
 
Viimeksi muokattu:
Sarppav Toivottavasti oviksen testaamattomuus ja sen tuoma rentous (?) aiheuttaa positiivisia plussia :). Hyvä että sait simoset talteen, hyvä tyttö :).

Rominas Hui, mitä oireita sulla on:wave:, kunpa olisivat sitä itteään eikä flunssasta, mitä tuolla aiemmin epäilit. Ja jos sulla kerran ovistestistä on plussa tädintyloaikaan, ja vielä kahtena päivänä ja vahvat viivat, niin en voi muuta sanoa, kuin että huuuuui, kun mua jännittää sun puolesta. HUI :)!!

Iida-karoliina Jos ei nyt nappaa, niin helmikuun huurut ne plussaa sulle testiin lappaa :). Juu, runomuodossa sinulle sitä loihdin.

Putunen Kiitos puhureista. Ei kai se nyt yhtään hullua ole testata ovista vain yhdellä. Pääsasia, että on about kartalla ja jos sitten harrastaa paljon ailavjuuta niihin aikoihin, niin hyvä plussa siitä tulee, sovitaan näin.
 
ON Olin muka niin vakaasti päättänyt, etten testaa ennen virallista testipäivääni (ens ke), mutta hiis vieköön, mur-mur, sinä se yllyttelit ja arvatkaa kuka meni lankaan ja testas tänään pp8 (siis eilen torstaina, koska nyt onkin jo perjantai) negan! No minä.

Koitan lohduttautua sillä, että on vasta niin aikaista. Ja samaan hengenvetoon ihmettelen itselleni miks edes testasin, kun kerran on niin aikaista. No testasin siks, koska mur-mur :vampire: :D! Se oli muuten miehen Amerikasta tuoma CB testi... jos ne jenkkiversiot oliski viallisia.

On mulla niitä digisiä ovistestejäkin (nekin jenkeistä), mutta en tiedä haluanko enää testata ennen keskiviikkoa. Oon mielummin masokisti ja piinaan uskomalla joka toinen sekunti, että onni vois olla matkassa, (tai parhaassa tapauksessa kaks Onnia, kun kert kaks alkiota siirrettiin) ja joka toinen sekunti oon sydämestä kylmä ja ajattelen, etten ees halua olla raskaana, koska en rakasta mun miestä :ashamed:.

Ehkä mä käytän kaikki testit sitten keskiviikkona yhdellä kertaa, kun en usko että tän jälkeen enää uuteen hoitorumbaan kykenen.

Mutta kiitos, että te kaikki olette täällä meidän yhteisessä olohuoneessa, jossa voi milloin tahansa piipahtaa ja jakaa vaikeita, harmillisia, iloisia, surullisia, pinkeitä, vinkeitä, kirpeitä, v***maisia, punaisia, sinisiä ja kaikenlaisia asioita viisaiden, hyäsydämisten ja upeiden sisukkaiden naisten kanssa.

PP 8 oireista: Ei oireita. Ei minkäänlaisia. Viimeksi, sillä plussakerralla, oli vaikka mitä ja ei kuitenkaan mitään. Mutta nyt ei ainakaan oo mitään. Joten nega tielt keskiviikkona tulee, uskokaa tai älkää, lyödään vaikka vetoa! Enkä ollenkaan tiedä miten sitten reagoin. Joka tapauksessa tulen olemaan terrified!

Plussaa kaikille kovasti toivon ja puhaltelen halaumuksen kera. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria: Sylintäydeltä plussatuulia sinulle!! Päiviähän on vielä jäljellä, vai mitä?? :heart:
Mua kuule kanssa meinaa jännittää aikalailla. Iiik!!

Pakko kait tässä on apteekkiin yrittää ehtiä tänään, sillä tasavahvat tuli nyt aamullakin. Voi hirviä kun sydän läpättäkin! Huh huh!!

Nyt täytyy yrittää pitää pää kylmänä ettei ajatus lähde liiiiiiiiian kauas laukkaan. Tosin tuossa suihkussa jo laukkas.... pää mietti mitä kaikkee huonoa voi tapahtua JOS olisin raskaana... Jösses mun kans...
Eukko ei edes raskaustestiin ole saanu plussaa, niin miettii jo moisia! Itkiskö vaiko naurasko itelleen? : /

Nyt pakko mennä, jospa apoteekki olis auennut ysiltä... Palataan illalla!
Ja hei, IHANAA VUODEN 2010 VIIMEISTÄ PÄIVÄÄ!!
 
Viimeksi muokattu:
Valtavasti onnea ja iloa vuoteen 2011, meille jokaiselle!

Ottis, mä olin just täyttänyt 40 - ja siitä asti on tahkottu.

Hysteria, toivon kovasti, että plussaat nyt, plussalla olisi ihana aloittaa uusi vuosi. Tunnistan hyvin tuon pessimismin ja luovuttamisen tunteen. Se on ollut mulla mukana koko yrityksen ajan, siitä asti kun eka lääkäri sanoi, etten tuu saamaan koskaan lasta. Se oli niin iso romahdus, että sieltä oli aika vaikea nousta uskomaan mitään. Sisukkaasti olen kuitenkin yrittänyt, kolme muuta lääkäriä olivat sitä mieltä, että kannattaa kokeilla hoitoja. No ne on nyt sitten kohta kokeiltu.
 
Huomenet Ihanaiset!!

Uusille tervetuloa myös minun puolestani ja Plussausonnea jokaiselle!:heart:

Rominas: Toivottavasti nyt on oikeaa plussaa myös raskaustestiin!!!Kovasti peukuttelen sen puolesta!!:wave:..Milloin tuli oikea ovisplussa, vai testasitkos?

Hysteria: Plussaa sunullekkin toivon hartaasti!!:heart:

Kuten kaikille muillekkin!!:saint:

Ovista testaillut muutamana pvnä ei ole plussaa näyttänyt, katsotaan jos iltapvllä testaan jälleen!

4 kuukauden pakollinen liikuntataukoni takana keuhkokuumeiden takia......Nyt ihanaa kun saan jumpata! Bodypumppii ja zumbaa nyt aamusta, jee!!

Liikunnallista uutta vuotta toivottelen kaikille tasapuolisesti! Ja muutenkin Onnea vuoteen 2011 oikein paljon meille jokaiselle elämässämme!!:flower::heart:

mahdotontako:heart:
 
Oikein ihanaa vuoden viimeistä päivää naiset!!!!

Kiitos onnitteluista kaikille. Täällä edelleen raskaana 4+3 menkoista. Oireita ei hirveesti vielä, se huimaus on edelleen ja väsymys. Huonoa oloa odottelen ilmestyvän parin viikon sisään, jos kaikki menee hyvin. Syvä pelko rinnassa on kokoajan keskenmenosta:| Mieskään ei vielä hirveän innostunut ollu uutisesta. Kai hälläkin km vielä hyvässä muistissa.

Ottis pahoittelut tädin tulosta:hug:

Rominas kovasti peukuttelen plussaa sinullekin:wave:

PLussaista vuotta teille naiset:heart::heart::heart:
 
on: Eilen aivan mahdoton päänsärky jä Öklö olo iski ja tulipa pongattua limatkin jo toissa päivänä..ilmeisesti ovis sitten tässäkierrossa kuitenkin, vähän pääsen jännäämään tätäkin kiertoa.
oispa se jos tulis yllärit ja huurut jäis pakkaseen..
Kiitos Hysterialle runoiluista!
 
Ottis
Rominas Peukutuksia :heart:! Hysteria Kiva kuulla susta, vaikka isoja taas mietitkin. Tsemppiä sulle! Palaan paremmalla ajalla. Nyt kännystä luin kuulumiset. Ollaan menos hakeen miehelle toista töllöä, ett saa mut varmasti raivon partaalle illalla. Töis oli käyvinään sen verran, ett mä ehdin luoda lumet. En ole hyvällä päällä, en. Mutt plussapuhureita tänne!
 
Rominas Hui hirviä miten älyttömästi hirvittää. Oon sun puolestas jännityksestä aivan kalpea. Älä pidä meitä piinassa iltaan asti, jooko :).

Sointu2010 Kyllä täytyy sanoa, että sisukas nainen olet! Toivon, että sinnikkyytesi palkitaan pikkuisella vaavilla. Kaamea lääkäri se, joka sulle sanoi ettet ikinä voisi saada lasta. Eihän ihmiseltä toivoa saa viedä, jos kerran toivoa on. Ja sitä on aina! :heart:

Putunen Kiitos :heart:.

Mahdotontako Kiitos sinullekin. Oi, kuinka kiva, kun saat taas liikkua ja saada siitä iloa ja voimaa. Kylläpä oot reipas, kun heti aamusta jaksat!

Viidenmamma Tiedän hyvin tuon pelkofiiliksen ja sen, ettei uskalla nauttia täysillä. Vaikka kuinka tietää, että pelko ei edesauta yhtään mitään, se on niin helposti mielessä silti – itsesuojelua vissiin. Mutta pelosta huolimatta, yritä ajatella, että kaikki menee just niin kuin parasta on. Helpommin sanottu kuin tehty. Luottamusvoimaa sulle! :flower:

Iida-Karoliina Hieno juttu, kun ovis bongattu. Nyt jännätään sitä plussaa, joka sullekin sais jo tulla. Tilaan sulle sellaisen: ”Yks vahva r-plussa iida-Karoliinalle, kiitos!” :)

Ottis Isoja mä mietinkin, mut oon yrittänyt tyhjentää päätä - kutomalla. Otin suomesta mukaani villalankoja sen verran, että pääsen alkuun. Osaan kyllä kutoa, mutta ihan vaan yksinkertaisia juttuja, esim. sukkien kantapäät aiheuttaa päänvaivaa, ja mun on aina vaikea saada aikaan kahta samanlaista sukkaa kantapäineen.

Siks oon nyt päätynyt kutomaan ranteenlämmittimiä, sellaisia sormettomia, paitsi peukalolle on päästä auki oleva sormi. Ne on riittävän helppoja tehdä. En kyllä tiedä miksi ja kenelle niitä kudon, mutta käsillä tekeminen on terapeuttista ja rauhoittavaa. Pääsen ikään kuin omaan maailmaani, jossa on vain mä ja kutimet. Ja silloin ei mieskään yritä tulla lähelle, kun teen jotain. Vaikka ei se enää oo ees yrittänyt tulla lähelle, kun oon ollu niin etäinen. Ollaan juteltu ja oon kertonut, että en ole onnellinen, ja siksi en pysty rakastamaan yhtään ketään. Oon sanonut, että hänessä ei ole mitään vikaa (niin kuin ei olikeasti olekaan), mun vaan tarvii löytää onni omasta elämästäni ennen kuin pystyn rakastamaan ketään. Mulla on niin syyllinen olo, kun en rakasta häntä, vaikka hän rakastaa mua. Mutta en voi pakottaa itseäni tuntemaan jotain mitä en tunne. Ei tässä näin pitänyt käydä:ashamed:. No, päivä kerrallan, muuta ei voi.
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp4/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp5/26-29.....yk7.....4./2.yht.
mur-mur (45)..............kp7/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
liiza (44).....................kp11/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp11/28-36.......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp11/23-29......yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp12/29............yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp13/27-32.......yk6(07/10) 2.
putunen (41)...............kp15/24-26.......yk11....................3./1.yht.
Riikkaliisa(42)..............kp18/30...........yk?................?
tetu68 (42)..................kp22/27..........yk9..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp22/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Hysteria (42)..............kp23/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010(41)............kp27/23-29.....yk18..............1.
Viidenmamma (40)......kp32/25-30......yk7(10/10) 6. :heart::heart::heart:
haave2010 (44)...........kp45/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4






putunen (41).................dpo3
Hysteria (42).................pp 9
Rominas (40).................dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 

Yhteistyössä