40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta kaikille!!!

Nopeesti tulin vaan kurkkimaan onko Ottis testaillu ja viivan vahvistumista....minä niin sinulle sitä vauvaa toivon:heart:...

Entä Velmuliina??? Sinulla tuli vissiin vahva haamunen??? Testailetko vielä??Onnea roppakaupalla ja vaavi tarratkoon sinnikkäästi kiinni!

Mur-mur...voi että..oksutauti on kyllä yks ehkä ikävimmistä taudeista!! Paranemisia teille sinne!

Onko tänään dippailijoita??? Onnen puhallus teille PUUUUUHHHH:whistle:
 
Heipat kaikille!
Tulin kertomaan, että tein tuossa apteekin oman testin ja punahaamulainen siihen tuli heti, ei voi uskoa, pessimistisesti taas ajattelen vaan kemiallista, ei uskalla iloita ei sit yhtään.
Pari päivää on ollu oksettava olo, mutta luulen sen johtuvan ihan muista syistä, mulla on antibiootti kuuri meneillänsä ja lugejakaan en laittanu tälle kierrolle lainkaan.
En tiä, kattellaan ny vahvistuuko vai alkaako menkat perjantaina.

Voi mur-murin pientä ja isompaakin potilasta, pikaista paranemista heille, lapsella tuo oksutauti on kyllä inha, toivottavasti poikanen jo parempi tänään:heart:

Nyt mä lähden raksalle ja hakemaan tytteliä mummolasta, aurinkoista päivänjatkoa kaikille:wave:
 
Velmuliina :'( :hug: Onpas tuo täti nyt liikekannalla... Oikea kevätnoita :stick:

Mami41 Toivottavasti pysyy täti poies sinun luotasi!!!! Laiva odottaa :heart:

Mindy <3 Jeps, täällä aloitettiin testaaminen ajoissa :D Tänäänkään ei ollut testissä mitään... Milloin ajattelit aloittaa??? Minulla on aikamoinen arsenaali tikkuja, joten kierron alkuun riittää :rolleyes:
Nyt on alkanut alituinen juimiminen alavatsalla ja selkäkipuilu :kieh: Tämä on normaalisti poikkeavaa, ei tällaista ainakaan aikaisemmissa raskauksissa ole ollut. Kun tuo täti on noinkin liikekannalla, taitaa tulla seuraavaksi tänne... Sen jälkeen tilaankin ajan gynelle, jotta saa kokonaisvaltaisen kontrollin. En ole vielä yksityisellä käynyt, mutta onko mitään tietoa, mitähän tuo maksaisi? Peruskartoitus tavarasta???

++++++++++++++++++++++++++++

Löysin värit=)

Mur-murille Pyykkivuorten valloitukseen voimaa ja pienelle ja isolle miehelle paranemisia!
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, poikaselle paranemistoivotus ja sinulle jaksamista pyykinpesuun!!

Velmuliina - pahoittelut, tosi harmi juttu :(

Mami41 - varovaiset onnittelut :heart: ja plussaviivan vahvistumispuhallus!! +++ puuhhh!!


oliivitar - toivottavasti täti ei saavukaan luoksesi!! Plussasäteitä sinne!! :heart:

pikkutirri - etkös sinä dippaillut tänään? Milloinkas meinaat? Plussatoivotukset!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
pikaisesti töistä..
8-10 munaa näkyvissä..toivottavasti kasvavat tasavauhtia,kun oli isompaa et pienempää mukana.
Ensiviikolla punktio..jos kaikki hyvin menee.
Ja mur-mur, ei varmaan voi laittaa yrityskertoja mulle ku on ivf kysessä ja luonnollisesti en voi raskautua.
kp;t on 6/29-32

Kotoa paremmalla aikaa:wave:
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Velmuliina74 (36)........kp2/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp2/25-28......yk24(01&08&11/10) 3.
Mafinka (49)................kp5/26...........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp6/29-32.......yk?................2.
*Justiina* (38)............kp6/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp6/28-29........yk2.................1.
sarppav (40)...............kp7/27-29 ......yk8(07/10) 2.
putunen (41)...............kp14/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42).................kp15/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)..............kp17/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42).............kp18/28............yk2(?&12/10)......1.
Mami-41 (41)..............kp23/25..........yk33.......2.(dpo12:heart:)
Mindy<3 (40)..............Kp24/28-30......yk1............4
muumimamma-72 (38) kp24/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp26/25-27......yk19( 08/09) 1.
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar (40)................kp27/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp27/27-28......yk23.............1.
pikkutirri (41)..............kp27/28...........yk3........4./2yht.
Mahdotontako (46)......kp31/29...........yk8....................1. yht.
Iida-Karoliina (46).......kp35/23-29......yk20...................5./1.yht.
Soili (41).....................kp41/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010 ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))






putunen (41)....................dpo2
Oliivitar (40).....................dpo10
muumimamma-72 (38).....dpo12
pikkutirri (41)...................dpo12
Mami-41(41)....................dpo12
Ottis (43).........................dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Nöpsö Onnittelut hyvin kasvaneista munasista :heart::kiss:. Onnea matkaan hirmusesti =).

Welmuliina74 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Tuo on kyllä kurjista kurjinta kun lupaa, mutt vuoto alkaa sittenkin. Parempaa onnea uuteen kiertoon :heart:.

Mami41 Wautsi, jännättävää täällä näemmä piisaa :heart:. Toivotaan nyt viivan entisestäänkin vahvistuvan. Hyvältä vaikuttaa tuo, että viivanen tuli heti eikä vitkutellut ja kaipa tuohon Apteekin omaan testiin on jonkinverran luottamista =). Ihanaa :kiss::hug:.

Pikkutirri Kiitos, että olet hengessä mukana. En aamulla testannut kuin o-testin ja se näytti niin hailua viivaa, etten usko r-testinkään mitään sanovan. Eilenhän testini ihan uhmalla dippasin loppuun ja tälle aamulle ei oikeita testejä ollut. Nyt odotan, ett posti-Pate jotain tois. Laatikossa ei ollut kuin aamun lehti kun töistä tullessa sinne kurkkasin ja nyt vaan ihmettelen, että siinäkös päivän postit olivat. Toisaalta ihan hyvä jos testit tulee vasta huomenna, sillä jos täti tulee, niin säästyypä nekin.

Mafinka Kiitos erityishalista :hug:. Eilen olis ollut pojun 7-vuotissynttäripäivä ja sitä mielessäni surin, kun ei sitä juhlakalua enää täällä seurassamme ole :'(. Pojun kuolemasta tuli vasta 5 kk kuluneeksi.

mur-mur Voi ku on siellä taas pikkunen sairastellut :(. Varmaankin oli oksutauti painamassa päälle, kun sanoi rintaan sattuvan. Mulla ei eläissäni montaa kertaa ole oksutautia ollut, mutt ne todella karmivina kokemuksina muistan. Mikään ei ole kamalampaa kuin oksentaa tyhjää. Pikaista paranemista pikkuiselle ja toivotaan sinun pysyvän terveenä :heart:.

Minttu2011 Kiva ku kertoilet kuulumisiasi. Me kaikki jännätään sitten sun puolestas sitä ultraa ja ollaan hengessä mukana. Vauvaliimaa!

Wiivwi67 Waude, olet jo noin pitkällä :heart:. Kyllä tämä aika rientää ku tuntuu, ett just vasta plussasit =). Onnellista masunkasvattelua!!
 
Oliivitar- Mie tikuttelen noilla ovisliuskoilla yhä! Ne todella koukuttaa!:whistle:
Tännän tullut hailakka viivanen sofin one stepistä.. Vaihdoin firmaa- ensin kokeilin davidin liuskoilla ja sit jo piti tilata Kotitestistä.. Mut siis noista liuskoista- toimiiko noi ja miten luotettavia ovat, kertokaas leidit, kiitos!:wave:
Kyrsii kun en tiedä ollenkaan missä vaiheessa kiertoa olen, oliko se ovisplussa oikea ovisplussa. miten paikat palautunu kierukasta jne!! Masu yhä turvoksissa ja nyt parina päivänä ollut alaselkäjomotusta, ihan kuin menkkakipuja... No, ei auta kuin odotella malttamattomana täällä.:ashamed:

Minä siis kävin yksityisellä gynellä kolmisen viikkoa sitten. Ihan vaan jutellakseni mahdollisen raskauden loppuun viemisestä ja kiinnosti kovasti tyrmäisikö lääkäri vauvatoiveet mahdollisen ennenaikaisen synnytyksen uhan vuoksi. Kahdessa edellisessä raskaudessa siis paikat alkoivat aukeamaan alakerrassa melko aikaisilla viikoilla ja olin vuodelevossa viikkoja.:(
Siksi halusin asiantuntijan mielipiteen ennen projektin aloittamista.
Setä teki sisätutkimuksen ja ultrasi ja kertoi kaiken siltä osin olevan ok. Maksettavaksi jäi n.105e, mut kyllä oli sen väärti. Eipähän tarvi arpoa ja miettiä..
Niin, ja lupaili mulle sitä kohdun tukiommelta sitten jos raskaudun.=)

Tjaah, näin se toinen vapaapäivä kääntyy iltaan.
Murusella on kuulema tänään "vapaa ilta":D Kiitettävästi on kyllä oman osansa hoitanut tässä yhteisessä projektissa, joten sen hänelle suon! Tai katsotaan sitten, tiedä vaikka joutuukin puheensa pyörtämään..:heart:
 
Ottis
Mindy<3 Voi ku sen osaisikin täältä noin vain sanoa missä vaiheessa kiertoa olet. Mulla oli viimeksi ja on edelleenkin käytössä Onr stepin o-testit ja kyllä ne mun mielestä ovat luotettavia. Mulla näyttänyt kahdella kierrolla ihan selvän ovisplussan eli testiviiva on ollut tummempi ja vahvempi kuin kontrolliviiva.

Oliivitar Ihku toi sun kisukuva =) :heart:.
 
Ottis
Täh :confused:??? Minä vastasin mukamas Mindylle eikä mitään näy :stick:. No, joka tapauksessa, Mindy<3, tässä kuvanen mun edellisestä eli tän kierron o-plussasta eli LH-huipusta, vasemman puoleinen viiva on testiviiva.

Oliivitar Ihku toi sun laittama kisukuva :heart:.

ON Posti-Pate toi testit ja dippasin yhden Wondfon testin aamusta jemmaamaani pisuun ja niin selvää negaa näyttää, ett ihan kurkkua kuristaa :'(. Pakko se on tunnustaa ennen kaikkea itselleen, että tämä kierto oli tässä :ashamed:.
 
voi harmitus Velmuliina että se täti yllätti sittenkin:(

Mutta mitä mä luinkaan!!! Mami41 onnea ponnea tuhannesti puna haamulaisesta ja se pysyköön ja vahvistukoon!!! Voih..se antaa niin toivoa itselle kun joku täällä plussaa!!!

Ottis...harmitus sinullekin ja pöh!!!:( ei oo kivaa että ensin "lupaa" ja sit ei annakkaan...

Putunen..mä dippasin eilen aamulla davidin herkällä enkä saanu näkymään edes viivanpaikkaa(en vaikka illallakin vielä sitä ihmettelin ja eri valoissa kääntelin..)..joten en testaile enää tässä kierrossa...eikä mul oo mitään oireitakaan ja lämmötkin jo laskusuunnassa:( joten se tästä kierrosta mutta ihan innolla ja positiivisin mielin uuteen kiertoon=) joka mulla on eka clomi kierto..en sitten tiedä onko apuja mutta katsellaan...

on: mur-mur tuossa tais eilen ihmetellä että onko "luopumistyötä" jos negat ei niin hirveesti harmituta...mulla taitaa olla just sitä...
...kun me mentiin yhteen tän "uuden" rakkaan kanssa ni mulla oli hyvin voimakkaasti sellanen olo että rakastan häntä niiiiiin kovasti että haluan hänen kanssaan vauvan, tai "lahjoittaa" hänelle vauvan kun hällä ei vielä lapsia ollut, mutta omassa mielessäni ajattelin että mulle se vauva on "iltatähti"..se yksi vain ja viimeinen...no Liljan odotushan jäi"kesken" ja raskaus purettiin rv30 ja se aika oli ihan hirveetä:'(...mutta sen jälkeen kun kaikki oli jo paremmin ja Lilja kotona pitkän sairaalassa olon jälkeen alkoi mieleen tulla että jos vielä kumminkin..en tiedä johtuiko siitä ettei raskaus mennytkään "suunnitelmien" mukaan vai mistä mutta jotenkin aloin ajatella että vielä yksi mahtuisi meille ja luulin ja oletin sen miehellekin olevan ok.
Viime syksynä kun minä aloin olla valmis uuteen yritykseen olikin kauhea järkytys kun mieheni sanoikin hänelle yhden lapsen riittävän...koko syksyn olin alamaissa ja aika itkunenkin ja masentunut..viimeisenä iltana ennen ehkäsyneuvolaan menoa antoi mieheni haaveelle "luvan" ja sovittiin että tää vuosi on "aikaa" haaveelle..tulee jos on tullakseen...olen niin onnellinen että tämä mahdollisuus ja tilaisuus minulla on, mutta huomaan etten "kuumeile" samoin kun aiemmin elämässäni kun aiempia lapsiani on "tehty"...en kovasti piinaile ja negan tuleminen testiin ei edes kovasti tunnu miltään..jotenkin ajattelen että vielä ei oo mun vuoro:confused:...saa nähdä miten tunteet menee kun loppuvuosi alkaa lähestyä..nyt musta tuntuu että mä tarvin tän vuoden ja mä "hyväksyn" vaik ei tärppi käviskään, kun mä oon saanu mahdollisuuden mun mies ei enää kiellä sitä ja nyt hän on jopa ihan sanonutkin että ois ihanaa kun meille tulisi vielä yksi(vaikkakin aina muistaa kyllä samaan hengenvetoon todeta että hälle kyllä riittää yksikin..)..no mutta tän ajatusjuoksun pointti oli se että mulle tää vuosi taitaa olla sitä "luopumistyötä"..mutta ihanaa että mä SAAN olla täällä olkkarissa teiden kanssa ja tehdä tätä "työtä" täällä...tai oishan se aika ihunaa jos se pieni meille vielä suotaisiin:rolleyes:
 
Ottis
Pikkutirri Minä olen mielestäni luopumistyötä tehnyt kauankin ja ainakin nyt negan tuijottelu kirpoo niin, että tuntuu :'( eli kai tämäkin kuuluu luopumiseen, ett pitää kirpaista ja joskus kirpaisut helpottaa. Tai sitten ei :confused:.

Minä olisin niin mielelläni ukkelille sen synttäriyllärin järjestänyt, vaan eipä onnannut. Mutt eipä nyt enempää surkutteluja, vaan etiäpäin elävän mieli. Kurkkasin just kalenteriin, ett seuraava jännäpäivä osuu samalle viikolle kuin lähtö etelänlomalle. Ja seuraava ovis sieltä paluun jälkeisiin päiviin eli pääsiäiselle ja silloin haetaan jo äitienpäiväplussaa. Ts. ei haittaa vaikka yksi yrityskierto jää väliin, sillä viimeisen toivoni laitan nimenomaan sinne pääsiäiseen. Tänään sain itselleni 'personal trainerinkin', ett pudotan painoa 4-5 kg kuukaudessa ja jo on kumma ellei se ala näkyä muuallakin. Olis kiva hankkia sit ne kilot takaisin toisella tapaa :LOL:.
 
Ottis, kiitti kovasti kommentistasi ja varsin mallikas toi sun o- plussa! Älä vielä luovu toivosta tämänkään kierron suhteen- niin kauan kun ei tätiä, niin kauan toivoa!:hug:

Mami41, ihanaa! Nyt vaan yhdessä odotellaan viivan vahvistumista!=)

Pikkutirrille, Velmuliinalle ja muille tädin uhreille myös :hug:

mur-murin pienelle paranemista- Tauti hus pois!
 
Ottis
Mindy<3 Kiitos, toivoa kai vielä voi, mutt kyllä minä jo siitä olen luopunut. Alamahaa nipistelee ja kirvelee sen verran, etten yhtään ihmettelisi vaikka täti tulisi jo tänä iltana. Se tässä kierrossa on ollut ihmeellistä, että mulla ei ole ollut sitä tavanomaista valkovuotoa. Kai sekin negan merkki on?

Onnekasta TOTT-päivän testailua teille kaikille rohkelikoille :heart:, jotka aiotte aamusta testailla.

Mami41 Sun on aamusta ihan pakko testata :heart:. Plussapuhureita :whistle::heart:!

ON Mulla on nyt jäljellä enää Cb:n testejä: + testejä 2 ja 1 digitesti. Herra minua varjelkoon niitä negaan tuhlaamasta =).
 
Mami-41 ihunia uutisia!!!:kiss:
Kovasti viivan vahvistumista toivottelen!!

pikkutirrivoi miten ikävää jos tunnet, ettei tärppi käynytkään:hug:
..Clomikierto olkoon sitten SE kierto!

Ottis :hug: olkoon siulla masussa pieni pesänrakentaja mukana, sitten kun lähdet reissuun!!



On.. poikanen puklaili aamu kuuteen saakka:x..nyt kuumeessa (taas) ja valittelee päänsärkyä.
..eipä sängystä poikanen ole noussut, kuin pisulille..onneksi saan tuota Gefilus mehua juomaan(saman sarjan mehukeitto maistuu hänestä kuulemma oudolta..)

Mieskin kovassa flunssassa ja kuumeessa kävi lähikaupalla kun mie satutin jo enestään kipiän jalkani: laittelein poikasen petivaateita&pehmoleluja saunaan kuivumaan..ja eikös sieltä alalauteelta tipunut jalkapöytäni päälle se painava, puinen porrasjakkara:O..saattui ihan kamalasti!!!:'(
..nyt jalka musta ja turvoksissa, eipä juuri pysty kuin vähän sisällä linkuttaa kävellä..kaikkea sitä sattuuhin..huoks

Puhkun ja puhallan täältä lopukiertolaisille :heart:+++++++++:heart: tuiverruksen!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mami-41 kyllähän sie dippailet aamusta..eikös juu!!?:)
..laitathan meile sitten kuvaa siitä ihunasta ihmeestä!?:heart:

..entäpä: Oliivitar, Piitu, Mahdotontako?..jokos huomenna rapistelette!:)

Mahdotontako, siullahan jo kierto täysi!

Huomennahan on se "Torstai on toivoa täynnä" päivä!
 
Viimeksi muokattu:
voi kurjanen mur-mur että kaikki ootte vajaa kuntoisia:( paranemisia teille kaikille:heart:
Kiitos halauksesta =) ja tuollaisesta lentosuukkoja lähettävästä "auringosta"...Lilja sanoo näitä pyöreitä hymiöitä aurinkoiksi=)

Nyt pientä GALLUPPIA: (ja vastailen itsekkin tietysti...)

1. Mitä olet muutoksia elämääsi olet tehnyt raskautumisen toivossa?

-Koskaan en oo kahvia juonut mutta teetä menee päivittäin ja paljon...sen oon vaihtanut kofeiinittomaan Roobois teehen=) tykkään ja on hyvää...

-Rakastelun jälkeen en ryntää samantien alapää pesulle enkä varsinkaan tee "sisähuuhtelua";), mielummin hengähtäisin hetken se sisällä:ashamed:...

-"mini disperiiniä" kävin syömään yhen sellasen kaikkein miedoimman päivässä (oisko se 5g), mulla se ilmeisesti jatkuisi hoitona myös raskautumisen jälkeen, aiemman raskausmyrkytyksen ja siitä johtuneiden istukka ongelmien vuoksi.

-greippimehua nautiskelen illalla lasillisen, tykkään mausta ja olen jopa korvannut sillä sauna olusen "punaviini päivänä"...=)

-punaviiniä en ikinä ennen ole opetellut juomaan..nyt olen..pahaa se on edelleen, mutta siitä tulee ihan "hyvä ja lämmin olo":p sitä oon siis nauttinut tässä kierrossa oviksen jälkeen...

-vehnänalkio öljy...yök..kuinka se voikin oksuttaa vaikka ei maistu melkein millee...joka aamu aamujuoman(piimää, leseitä ja mehukeittoa) joukkoon olen sitä sen teelusikallisen laittanut ja joka aamu sitä juodessani yökkinyt...mutta mitäs sitä ei hyvän eteen tekisi:confused::rolleyes:

-laihdutan...EILEN se alkoi...aina aiemmin raskautuessani olen painanut vähintään 10kg vähemmän kuin nyt...oisko siinäkin taikaa:confused:...tavoitteeni on ainakin 4kg..rantsu kuntoon kesäksi:rolleyes:

2. Mitä en ole vielä tehnyt mutta jos raskautuisin tekisin toisin...

-paljon en alkoa normaalistikaan käytä, mutta jäis kyllä se sauna olutkin...0-linja niinkun aina ennenkin raskaus aikana...tupakkaa en enää polta, vaan jos polttaisin jäisi sekin raskaus/imetys ajaksi.

-tietysti jos raskautuisin jäis myös nää neuvolan suosittelemat juustot ja kalat ym.

MUOKS!
-muistin vielä yhden "paheeni"... mä täällä töissä yö vuorossa juon energia juomaa..sen mä jättäisin kans pois...sitä mä en juonu edellisessä raskaudessakaan mut se oli se juttu mitä mä kaipasin eniten...


Siinäpä sitä...mun muutoksia..vastailkaas tytöt, ni hauska lukea ja saada vinkkejä miten muut on "auttaneet" raskautumistaan...=)
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria Sinulle kovasti voimia suuriin muutoksiin:hug:Raskaita asioita käyt kyllä läpi,mutta muista että täällä ollaan sun tukenas:kiss:
Ja mikä minusta on ihan hyvä asia että olet jo pystynyt jotain päätöksiä elämäsi suhteen tekemään!!

Mur-mur Jaksuja kovasti koko teidän poppoolle:hug:Oksennustauti on tosi inhottava sairaus ja pienet tahtoo tehdä vielä niin heikoksi:kiss:

Ottis Voi,kun sulla olis nyt kuitenkin se pulttimutteri tarrannut sinne massuun kiinni:hug:

Mami41 Ihanaa:kiss:nyt vaan punaväriä puhellellaan sun testeihin lisää+++++ Nämä plussat antaa aina niin ihanasti toivoa myös kaikille muille:kiss:

VelmuliinallePahoittelut tädin tulosta:hug:
 
mur-mur Toivottavasti "oksutauti" hellittää pian miehelläsi ja pienellä pojallasi :kiss: sitä on liikkeellä...

Meillä on tosiaankin tätipahanen käynyt kylässä turhan usean luona joten tulevan pääsiäisen kunniaksi kepitetään täti huit hittoon :stick: jokaikisen kohdalla ja poltetaan pääsiäiskokossa koko akka luutineen :LOL:

Plussapuuhkuja vielä kuitenkin Ottis, Mami41, Mahdotontako, Oliivitar ja Piitu toivottavasti en ketään unohtanut, jos unohdin niin anteeksi ja puuuuuhkuja lisää Teillekin :D :heart:

Pikkutirrin galluppiin

1. Mitä olet muutoksia elämääsi olet tehnyt raskautumisen toivossa?
- aloittanut foolihappo/b-vitamiinilisän, greippimehun, vehnänalkioöljyn käytön
- hankkinut ovistestejä
- alkanut jumppaamaan keskivartaloa, ostin oikein jumppalaitteen, noh olen kyllä aikaisemmin käynyt salilla mutta en pariin viime vuoteen, ei ole ollut aikaa...

2. Mitä en ole vielä tehnyt mutta jos raskautuisin tekisin toisin...
- alkoholi kokonaan pois
- pitäisin lomaa ja huolehtisin itsestäni
- lähtisin risteilylle eräälle laivalle :D
- kävisin neuvolassa ja kaikissa mahd. tutkimuksissa
- ehkä voisin huonosti ehkä en :D
- ompelisin vauvanvaatteita :heart::heart::heart:
 
Ottis
Pikkutirrin galluppiin
1. Mitä olet muutoksia elämääsi olet tehnyt raskautumisen toivossa?
- aloittanut foolihapon käytön, pienen ikäni olen käyttänyt Beroccaa, siinä tarvittava B-ja C-vitamiini yms.
- jatkanut myös D-vitamiinilisän nauttimista
- Olen käyttänyt maca-jauhetta kuumeilun alkuvaiheessa
- Olin melkein vuoden juomatta kahvia ja join Rooibos teetä, nyt olen hurahtanut kahviin takas
- kp3:sta ovikseen juon ison lasillisen greippimehua päivässä
- Clomifen ja Terolut mukana 4:ssä kierrossa, mutt ei peräkanaa
- käytän päivittäin Neo E plussaa eli kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä ja Omega 3:sta ja krilliä.
- oviksen jälkeen, jos juon alkoholia viikonloppuna, se on punaviiniä
- hankkinut ovistestejä ja raskaustestejä :LOL:.
- Rakastelun jälkeen nostan jalat kohti kattoa, tartun nilkoista kiinni ja heijailen jonkin aikaa. Sitten pyydän miestä tuomaan lasit ja jotain hyvää luettavaa ja jään paikoilleni ainakin 20 minuutin ajaksi, pesulla käyn vasta sitten kun kävisin muutenkin eli ei extra-alapään pesuja pupuilun jälkeen
- painon pudotus alkaa huomenna, tavoite 4-5 kiloa eli ihannepaino kehonkoostumusanalyysin mukaan 55.8 kg
- nykyään mieskin ottaa omega3:sta ja krilliä sekä D-vitamiinia päivittäin.

2. Mitä en ole vielä tehnyt mutta jos raskautuisin tekisin toisin...
- alkoholi kokonaan pois
- yrittäisin lopettaa tupakoinnin
- liikkuisin säännöllisemmin ja valmistautuisin siten elämäni 'maratooniin' eli synnytykseen
- kävisin neuvolassa ja kaikissa mahd. tutkimuksissa
- nauttisin ajatuksesta, että olen raskaana ja saan vauvan :saint:

Mafinka ja muumimamma72 Kiitos plussapuhkuista :kiss:. Testit eivät ole hyvää luvanneet, mutt eipä ole tätikään vielä tullut ja se on hyvä se =). Masukipu taisi olla sittenkin liiasta kahvinjuomisesta, sillä helpotti kun otin Somacin. Aamuksi latasin kahvinkeittimeen Rooibos-teen ja päätinpä taas, että kahvin lipittely saa jäädä.

mur-mur Kylläpä teillä on siellä nyt kurjat oltavat :hug:. Että piti sinun nyt sitten vielä tassusikin loukata :'(. Paranemista koko sakille. Toivottavasti keksitte kivoja tapoja tehdä kaikkien olosta siedettävän.

ON Pitänee tästä alakertaan hipsiä. Ukko jo huuteli nukkumaan, mutt nukkumaan en vielä aio mennä. Pitää kuitenkin käydä tupskulla ennenkuin se nukahtaa, ettei sitten tarvitse varoa heräämistään.
 
Nyt vasta konehelle kerkesin uudemman kerran..ja toivottelenhin kaikille makoisia unosia:heart:..

Lapsi nukkunut rauhallisesti klo 20.00 lähtien.:)..oksensi vielä illasta oikein kunnolla.
Mies ei ole oksutaudissa, on vain kova flunssa&kuume: /
..ja miulla tämä käpälä tosiaan, aikas muhkean turvoksissa..ja heti kun nousee jalkojen päälle - sattuu!:O

Huomisiin R- testeihin punaväriä oikkein urakalla!!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä