40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

muumimamma-72 (38) kp3/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp3/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp3/27..........yk20( 08/09) 1.
Mami-41 (41)..............kp3/25..........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp3/27-30......yk2 ( 05/09) 7.
Velmuliina74 (36)........kp6/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp6/25-28......yk24(01&08&11/10) 3.
Mafinka (49)................kp9/26...........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp10/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp10/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp10/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp11/27-29 .....yk8(07/10) 2.
putunen (41)...............kp18/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42).................kp19/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)..............kp21/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42).............kp22/28...........yk2(?&12/10)......1.
Mindy<3 (40)..............Kp28/28-30......yk1............4
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
Mahdotontako (46)......kp35/29...........yk8....................1. yht.
Iida-Karoliina (46).......kp39/23-29......yk20...................5./1.yht.
Soili (41).....................kp43/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73






putunen (41).............dpo6
Mimmi68 (42)............dpo9

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
On hissua ollunna on..

pikkutirri mie myöskin kovasti tuossa välillä Clomeista googlettelin ja oireita tuntuu olevan enempi ja vähempi - ihan riippuen ihmisestä, miten herkästi reagoi.

Mie reagoin vahvasti eka kierrolla noihin Lugeihin - tosin silloin oli hieman suurempi annos,(100g) kuin viime kierrolla.
Viime kierrolla ei oikiastaan m i t ä ä n tuntemuksia.

Nyt on mukavasti tuntunut Kp4 lähtien munisten kasvukipuiset ja esim. seistessä vasemmalla munasarjojen kohdilla, tuntuu sellainen "turvonnut" kohta.

Mies vain valitteepi vielä kurkkuaan, ääni ihan maaassa..ettei vaan olisi kurkunpääntulehdus vielä tulollaan..:O..huoks

Miun säkällä hän vielä sairastuu lisää ja en saa simoja talleteltua!!!:ashamed:
 
mur-mur..ompa tosiaan hiljaista...peukutan että miehesikin ois jo parempaan päin menossa eikä enää kipiämmäksi tulisi...onneksi siulla on vasta kp6 joten onhan tässä vielä muutamia päiviä aikaa...

Kumman voimakkaina tuntu ne oireet aamulla..kohta mun pitäs toinen tälle päivälle ottaa, saa nähä tuleeko nyt samoin..ja kohta pitäs auton kanssa muskariin lähtä:O
 
Iltaa! Onpas vain hiljaista olkkarissa, taitaapi olla sohva-sunnuntai :)

Minä olen tehnyt kaikkea muuta kuin maannut tai nauttinut rennosta sunnuntaista. Eipä ole muukaan perhe saanut lekotella :mad: Olen yrittänyt koota joukkojani siivousrintamalle... Huoh... Olen tainnut nuo kläpit hemmotella piloille. Aivan vetämätöntä porukkaa; enemmän he kait saivat sotkua kuin siivoa aikaiseksi :LOL: Tyttökin makasi lattialla romujen keskellä ja ärisi kun mikään ei katoa minnekään, tavara vaan lisääntyy :rolleyes: Tiedän ainakin mikä huomenna jatkuu... Sota keväälle osio 2

Voi sitä Mur-murin miestä kun nyt noin kipuilee :hug: Ota peliin valkosipuli, se on luonnon omaa antibioottia ja mustikkaa lisäksi; Lempeää masulle ja sisältää parantavia aineksia. Saadaan siten siittiötkin kuntoon ja jännäilemään loppukiertoa kohden :heart:

Miten Tirrillä meni ilta-clomin kera? Toivottavasti elimistö alkusäikähdyksestä nopeasti siihen tottuu :kiss:

Päivittäjä :heart: Mulla kp 4, sormia jo kuumottaa rapistella ovis-testejä :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Iltoja vaan!! Harvoinpa täällä näin on hiljasta päivää pidetty:confused:

Oliivitar..meillä täällä kans koko huusholli täynnä laiskamatoja..itseni mukaan lukien:ashamed:..pitäis ja pitäis...hyviä sotatantereita huomselle=)...

Juu..viiden kiepposilla otin sitten toisen clomin ja tunnin päästä taas järkyttävä pahoinvointi..meni sitten ohi siinä muskarin tiimellyksessä, jollain tapaa koitin vaan pitää pokkaa vaikka kuin etoi...nyt en kyllä muuta huomannu/huomioinu...aamulla oikeesti oli aika pelottavaa se huipatuksen tunne ja sellanen "lievä sekavuus", ihan tuntu kun ei ois "pelannu täysillä valoilla" ja koitti siinä sitten vaan töitä tehdä...onneks se meni nopeesti ohi ja nyt ilta pilsun jälkeen en sellasta tuntenut...mitään ärripurri oloja en oo ainakaan tähän mennessä itsessäni huomannu;)

Hyviä Ötysiä kaikille ja huomisiin!!! PUUUUHHHH:whistle:vielä yleinen plussatuulahdus kaikille tähän kiertoon!!!
 


Täällä vietetty hiljaiseloa taasen, kiireen ja kamalan kylkikivun vuoksi, johon tää mun sairastelu huipentui :kieh:

Olen pahoillani kun sain sen tätsyn tänne olkkariimme tulemaan, pahoittelut kaikille biatchin jyräämille, mutta mimmit eikun tulta päin , häädetään se horo olkkarista poooisss piiitkääks aikaa, eiks jeah


Oon taas kuutamolla jutuistanne :ashamed:

mur-mur Toivottavasti ootte jo parantuneet kurjista taudeistanne, ykääminen ja sen siivoilu on kaameinta mitä tiedän :x
Mua kanssa hieman, eikä niin hiemankaan, pelottaa just toi miehen kuumetaudin aiheuttama siittiökato..ja kolmeks kuukaudeks..oon aika vakavissani miettinyt et jos seuraavat clomit siirtäis suosiolla kesään, just ton takia.
Ukkokullallani kun ei oo normisti ihan priimaa tavaraa, gynen epikriisiä lainatakseni: ei priimaa, mutta siitoskelpoista :p Mullahan on nyt vikat clomit meneillään ja teroilla sitten saisin ehkä pidettyä kierrot kurissa siihen kesään saakka...

Pikkutirri Pahoitteluni tädin tulosta ja kurjasta olosta. Mutta clomit voi aiheuttaa vaikka sun mitä oiretta ja mullakin on aiheuttanut eri kierroilla eri oireita...aina oireena on kuumat aallot, joskus lievemmät, joskus (kuten nyt) todella voimakkaat, hikee pukkaa yllättäen tekemättä mitään :x Äklö-olo ja oksentelu aamuisin on tuttua, päänsärky jollain kierroilla ja sitten oviksen aikaan ne kaameat alavatsakivut ja -turvotukset


Täällä odotetaan nyt sitä oilia, limailu vaikuttaa ainakin lupaavalta, josko se sieltä loppuviikosta sitten tulis..tai sitten ei..olin muuten viime viikolla sh-päivillä ja siellä mainostettiin ja jaettiin tuollaista naisten intiimihyvinvointiin tarkoitettua maitohappobakteeri-kuuria, Femiflor Aloitin senkin nyt kun on antibioottikuureja ollut ja muistan joskus lukeneeni jostain, että jos emättimen mikrobisto ym. on päin honkia niin simot kokee kohtalonsa heti kättelyssä : / No, tää kuuluu samaan kategoriaan tod. näköisesti kuin greippimehukin (jota nyt vedän), mutta kaikki on kokeiltava, kun ilmaseks saa..apteekista muuten näitä saa, hintaa en valitettavasti tiedä, tässä sivusto..
Sabora Pharma Oy &bull; Femiflor &bull; Naiselliseen hyvinvointiin

Mutta nyt laitan lapsosen koulumatkalle ja luen teidän kuulumisianne..:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hystis Olen pahoillani suuresta surustasi, yhteinen taipaleenne oli pitkä, mutta nyt on hauvan varmasti hyvä olla, kivut ovat pois :hug::kiss: Tässä netistä löytämäni runonpätkä, joka lohdutti mua silloin..

Joka rakastaa tänään, eilen, huomenna, aina, uskollisesti,
täydesti, ihanasti.
Joka antaa hyvinvointinsa, terveytensä, henkensä minun käsiini.

Joka ei vaihda minua nuorempaan, kauniimpaan, hehkevämpään.
Jota ei haittaa vähääkään, jos olen liian lihava, laiha, pitkä, lyhyt
tai kun vanheneminen ja sairaus ovat jättäneet minuun lähtemättömät jälkensä.
-Sinä olet sinä, sen palvovat silmät sanovat.

Jolle olen aurinko, kuu ja tähdet,
kertakaikkisen ylivertainen ja täydellinen,
maailman keskipiste
Tämä ihailu tekee minusta ehkä paremman ihmisen.

Joka tulee lähelle, sydämeen asti, kun kärsin.
-Sinä suret, minäkin suren.
Jonka silmät nauravat, kun nauran.
-Sinä olet onnellinen, minäkin olen.

Minun koirani.
Minun elämäni koira.
Ikuinen ikävä.



Sure rauhassa ystäväni, voit tulevaisuudessa kohdata uuden ystävän, joka tuo iloa elämääsi, vaikkei korvaakkaan menetystäsi :kiss:
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

muumimamma-72 (38) kp4/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp4/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp4/27..........yk20( 08/09) 1.
Mami-41 (41)..............kp4/25..........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp5/27-30......yk2 ( 05/09) 7.
Velmuliina74 (36)........kp7/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp7/25-28......yk24(01&08&11/10) 3.
Mafinka (49)................kp10/26...........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp11/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp11/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp11/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp12/27-29 .....yk8(07/10) 2.
putunen (41)...............kp19/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42).................kp20/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)..............kp22/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42).............kp23/28...........yk2(?&12/10)......1.
Mindy<3 (40)..............Kp29/28-30......yk1............4
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
Mahdotontako (46)......kp36/29...........yk8....................1. yht.
Iida-Karoliina (46).......kp40/23-29......yk20...................5./1.yht.
Soili (41).....................kp44/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73






putunen (41).............dpo7
Mimmi68 (42)............dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Heipä taas! :wave:

Toivotan mur-murille paranemista, vai joko olet terve!! Vatsatauti on ihan kamalaa :| Toivotaan, että tallettelut onnistuvat, joten paranemissäteitä miehellesikin !!

Iida-Karoliina - testailepa! Jospa se olisikin juuri sitä, kun lämmötkin on noin korkealla :heart:

Missäs Soili luurailee, mitä sinulle kuuluu? :wave:

Pikkutirrille jaksamista clomien kanssa :)! Toivottavasti ne toisivat kaivatun tuloksen :heart:

Hysterialle jaksamistsempitykset :heart:!!

Toivottavasti sinulla Ottis oli oikein mukava synttäri-ilta miehen kanssa ! :heart:

Hirmuisesti on taas alkukiertolaisia ja vähän hiljaisempaa palstallakin. Pahoittelut kaikille, joille täti tulikin kyläilemään :hug: :hug: Nyt tarvittaisiin tänne paljon lisää plussia ja mielialan kohoamista. Samoin kaivattaisiin lämpimiä kevätpäiviä. Huomiseksi taitaa ollakin sellainen luvassa.


Kaikille mukavaa alkuviikkoa!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Moi vaan taas näin sunnuntain jälkeen :). Vähän kutkutteli illalla kurkata, mitä täällä on justskailtu, mutt maltoimpahan mieleni =). Surullisen lyhyeksi on käynyt meidän RKTT-lista :'(, mutt ei paha ollenkaan jos mimmi68 ja Putunen pääsevät plussaamaan :heart:. Peukutuksia tasapuolisesti molemmille :kiss:.

Putunen 'Synttärit' meni ihan rauhallisesti. Mies nukahti töllön ääreen melko aikaisin, enkä minäkään paljoa puoltayötä pidemmälle töllötellyt, kun aloin jo nukkumaan. Eilen lähdettiinkin sitten jo ihmisten ajoissa ensin anoppia kattomaan ja siitä mökille. Päivä oltiin siellä ja illalla saunottiin ja tultiin yöpuulle kotiin. Mökille olis ollut kiva jäädäkin, mutt kun ei hölmöt osattu aamusta sitä ajatella, oli sitten ajettava kotiin yöksi.

Pikkutirri Sinähän aikaisin Clomifenin aloittelit. Mulle gyne määräsi ne kp 5.-9. Tiedän toki, että noissa vaihtelua on, mutt kuvittelin jotenkin ett sulla olis jo päivät pidemmällä, vaan samassa veneessä näytetään olevan.

mur-mur Harmi, että ukkeli ollut noin kovassa kuumeessa :(. Kyllähän sieltä aina niitä uusia ja hyviä simppasia on kehittymässä, joten en usko, että kuumeella kovin kauaskantoisia seurauksia on. Kun vaan saisit sen miehes nyt kuntoon, ett jaksaa sitten pupuillakin? Miten sun ja poikasen vointi on?

Justiina Hyvää limisten kasvattelua ja onnea pupusteluihin :heart:.

Oliivitar Meitä ei ole täällä kuin 2 ihmistä ja välillä tuntuu, ett on vetämätöntä porukkaa ainakin toinen puoli =). Lauantai-illan heiluin ku heinämies ja mies vaan malttoi istuskella lukemassa tai töllöttämässä ja sama juttu jatkui sunnuntai-aamuna. Sen tosin hänelle synttärin kunniaksi sallinkin, mutt ei aina vetelis tuollainen peli.

Minäkin aloitin greippimehun nautiskelun nyt jo kp2. Se tuntuu lisäävän myös vuotoa, mutt ei se mitään. Pääasia, ett voi jotain tehdä tän projektin eteen. Nyt tosiaankin jo kp4 ja vieläkin tuhruttelee. Kp2-3 oli ihan reilua klimppistä vuotoa. Outoa ku yleensä mulla on kaikki tätioireet hävinneet kp3 :confused:. Hyvä vaiko paha??
 
Justiinalle onnea oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen !!:heart: Toivottavasti kylkikipu hellittää pian vai onko jo hellittänyt?

Ottis - ei se ainakaan varmaan huono juttu ole, jos menkat on vähän pidemmät kuin kaksi päivää. Ainakin on silloin kunnon limis ollut, luulen ma :confused: Mulla kestää yleensä 4-5 päivää, joskus vielä kuudentenakin jotain tuhrua....

ON: alavatsalla ollut vihlontaa ja ihan kipuakin jossain munisten kohdalla ja vähän keskelläkin - ties sitten mitä meinaa :O :confused: Vähän alkaa rasittaa nää "piinapäivät" joka kuukausi, samaa odotusta ja miettimistä ja oireilua, eikä sitten mitään kunnon lopputulosta :kieh: |O Vaikka en mä tätä asiaa sentään mieti kuin vain silloin kun sattuu nippasemaan vatsalla. Niitä nippailuja kun vaan tuntuu olevan niin usein tässä kierron vaiheessa.... : / ;)
Kaipaisin niin kovasti jo sitä pysyvää plussaa vihdoinkin :|. Toisaalta mulla on jo lapsia, ja ennen kaikkea soisin sen plussan kokonaan lapsettomalle ---- mutta toisaalta se mun plussani ei ole lapsettomalta poiskaan. JA juuri tämän miehen kanssa haluaisin sen yhteisen lapsen, jota meillä ei vielä ole. Yhteinen on kuitenkin eri juttu, ja varsinkin miehille/miehelle tuntuisi olevan tosi tärkeä. Niinhän se menee tuolla eläinmaailmassakin, että varsinkin urokset haluaisivat niitä ihan omia jälkeläisiä, ja vähän vieroksuvat muiden urosten jälkikasvua.... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen :), mielenkiintoisia juttuja pohdit. Meillä mies nosti esille vauvahaaveen. Mulle oli pienestä pitäen sanottu, etten voi saada lapsia, koska olen kaksosista tyttö (vanhan kansan uskomuksia, mutt mistäpä olisin ne pienenä siksi uskonut??). Sitten kun sairastuin reumaan, lekuri varoitteli ensimmäisenä, että mahdollisuus saada terve lapsi on promillen luokkaa. Olin silloin murkku ja tyhmä vieläkin, mutt kaikesta huolimatta noi 2 juttua olivat iskostuneet niin mun päähäni, etten aikuisenakaan ajatellut vakavasti, ett voisin joskus lapsen saada. Minä siis olin sujut lapsettomuuteni kanssa, mutt toi ukko käänsi kelkan eri suuntaan ja ihmeeltähän se totisesti toissakesänä tuntui sen aikaa mitä raskaana olin. Oikeastaan keskenmeno ei sitten niin hirveä ylläri ollutkaan, sillä niinhän sen piti mennäkin siinä maailmassa, mihin mut oli kasvatettu :ashamed:.

Niin totta tuo mitä kirjoitit jatkuvasta piinailusta. Se on rankkaa. Mulla on viime viikon tikuttelujen jäljestä sellainen olo, ett on ihan hyvä olla ajattelematta yhtään mitään ja antaa vain päivien kulua, mutta kyllä mä kp 11 viimeistään jo testaan onko ovis ovella vaiko ei. 3 ovistestiä on jäljellä ja ne saa nyt tähän kiertoon luvan riittää. Eikä mulla o-testejä ole niin kovin mennytkään kuin sitten niitä toisia =).
 
Heippa taas Ihanaiset Naiset :) Olin taas reissussa miehen luona, no menomatkalla sitten auto sippasi, onneksi pääsin kuitenkin ajaen perille... Tällä kertaa en ehtinyt koneelle lueskelemaan kun oltiin kaverin 50 vuotisjuhlissa :)
Onko tuota oksetautia enemmänkin liikkeellä, näin ainakin radiossa mainitsivat? Toivottavasti mur-mur on jo paremmassa kunnossa :(
Ottis Pahoitteluni tädin tulemisesta, itse oikeastaan olen tyytyväinen vaikkakin täti tuli aikaisin kylään - luulen että "bongasin" tänään elämäni ensimmäisen oviksen :D Tänä aamuna pupuiltiin todella reippaasti, toivotaan vaan että saatiin talletettua sinne johtimiinkin jotain odottamaan munasolua :D
Tässä linkki bongailustani, ymmärtääkseni tulos on positiivinen sillä ohjeessa sanotaan että jos viivat ovat yhtä vahvat tai testiviiva vahvempi on tulos positiivinen :) Jes se olis niiiiiiin ihanaaaa!!!
:

Aijaa.com - 7734230.jpg

Näistä testeistä on todella vaikeeta muuten saada otettua selkeetä kuvaa??
 
Viimeksi muokattu:
Kylläpäs on tosiaan hiljaista meidän olohuoneessa:confused:Meitä tädin yllättämiä oli nyt niin paljon että taitaa kaikilla mennä hetki aikaa itsensä tsemppaamiseksi uuteen kiertoon: /
Mulla ei enää ole mitään suuria toiveita tai odotuksia tämän kierron suhteen kun edellisessä kierrossa olis kaikki tavallaan ollut "kohdillaan"muttei vain onnistunut:( Olo on nyt vain sellainen että popsin nuo loput clomit ja mietin sitten asioita uudestaan:|
Kovasti nyt kyllä niitä plussia tähän ketjuun tarvittais:heart:
Eli putunen ja mimmi68 Teille hirmuisesti plussasäteitä++++++

Mafinka Onnea selvästä ovisplussasta:heart: Ja vielä simppasetkin hyvässä tallessa;)Jospa tämä olis nyt sinun plussakuu:hug:
 
Hello ihanaiset!!!!:wave:

Mie olin vähän aikaa kuin orpo piru kun eilissä iltana tietsikan näyttö sitten laukesi lopullisesti!:O
Nyt on sitten uuden uutukainen näyttö nenun alla, vaatii kyllä hetken totuttelua..en millään meinaa saada värejä/kuvan laatua miun silmille passeliksi, Höh..no harjoittelen illan, jospa se siitä.=)

Mafinka hieno vahva viivanen liuskassa - Onnea matkaan - ja hedelmällistä sellaista!!;):heart:

Kaikille oviksen mettästäjille hyvää saalista!!:heart:(myös sinne peittojen alle:rolleyes:)

..ja R-testeihin ihunia PLOP PLOP :heart:++++++++++++:heart:

..miullahin täällä tuntemuksia masulla/muniksissa kovasti ja arrrrrmoton väsy - niin kuin aina oviksen aikaan.:ashamed:
Huomenna Posti Pate tuo testejä..mutta taidan dipata ekan O-testin kuiteshin vasta(viime kierrosta viisastuneena?;))keskiviikkona/Kp9

Mukavaista illanköllykkätä kaikille ja aurinkoisia, tulevia viikonpäiviä!:kiss:

Ps. Miehellä nuha vain tuntuu jatkuvan(pahenevan!)ja äänikin käheänä..saas nähdä, kuin käy siimahäntäisten mettästys miulla:confused:..kovasti jo huomenissa meinasin kuiteshin tsem-pa-ta ittiäni miehen viekotteluun..:p
 
Viimeksi muokattu:
muumimamma

..ja olen sata varma, että plussia:heart: alkaa yllättäin - ellei aivan ropisemaan, niin plopsahtelemaan tännehin olkariimme!!


Ai niin..kaunis kiitos päivittäjälle!:flower:
 
Viimeksi muokattu:
muumimamma ja mur-mur Kiitos ihanaiset :kiss: Miten joku voi tulla näin onnelliseksi pelkästä ovisplussasta :D Mä olen istunut ja ihaillut tota kuvaa monen monta kertaa :) Plussa mikä plussa :) muumimamma Minäkin uskon että se tädin tuleminen niin monelle saa meidän olkkarin hiljenemään ... toivotaan tosiaankin että joku/jotkut plussaisi jotta saatais fiilistä ylläpidettyä! Kuinka pitkän kuurin ovat sinulle kirjoittaneet?
mur-mur Minulla noita ovistestejä enää muutama jäljellä niitä toisia on sitten vielä enemmän :D Toivottavasti saan ne ottaa tällä kierrolla käyttööni :)
Mukavaa maanantai-iltaa kaikille, auto oli kuulemma saatu kuntoon, vikaa ei löytynyt??? :LOL::LOL:
 
Ottis:hug::kiss: Kamalaa miten lapselle (vielä) ilmoitetaan jotain promillen luokkia :x Eihän tollee voi sanoo, toivottavasti ei ainakaan nykyisin ole käytäntönä. Muista ystäväni, että promillekin on määre ja vaikkei tuntuisikaan siltä, niin ihmeitä kuitenkin ja onneksi tapahtuu ja todella toivon sitä koko sydämestäni juuri sinulle :kiss:

Putunen Niin, aina tällee alkukierrossa sitä miettii, et tää on sairasta...kehittää ittelleen hirveet oireet ja toiveet..kunnes tippuu alas..toisaalta en enää kovin korkeelta tipu, oon näiden vuosien aikana jo siihen turtunut, ettei tästä mitään tullut tälläkään kierrolla.....

Mafinka Waaaauuu..mikä toi on? No sehän on hianooooo ovisplussa (erästä mainosta lainatakseni...) Ja kyllä se ovisplussapäivänä tehty talletus riittää aivan loistavasti, nim. kokemusta on ;) Tytär täytti just tänään 8v., mun kuopus vauva :kiss:

mur-mur Eiks ookkin kauheeta kun tekniikka pettää, olo on orpo tosiaan :O

Mä olen sitten eilen aloittanut tupakkalakon...minä röökimuija, joka vedän aina tilaisuuden tullen...milloin vain ja missä vain röökiiii :$ Nyt on laastari käsivarressa ja kyljet helv..kipeenä ja tekee niin mieli että :kieh:|O:headwall: Katotaan nyt mitä tästä tulee..kunhan paranen ni taitaa lentää laastaritkin :whistle:

Mutta illanjatkoja ihanaiset

 
Onnittelut Mafinkalle ovisplussasta!! :heart: Tosi selkeältä näyttää!

Mulla sellainen hassu juttu, kun on ollut niin paljon jomotusta ja nippailua alamasulla, niin dippasinpa huvikseni r-testin. Mulla on kai oikeasti jo dpo 8, luulisin. Niin siihenpä testiin ilmestyi jo heti testiajalla viivanpaikka tai haalea haamu. Se on david liuskatesti 25 mIU vahvuinen. Niihin taitaa tulla herkästi noita viivanpaikkoja tai haaleita haamulaisia (jotka ei kuitenkaan raskautta meinaa), vai mitenkä on???? :O Ei se nyt vielä kai mitään muuta voi olla. Kameralla yritin vangita, mutta salama haalisti sen verran, ettei näkynyt kunnolla kuvassa. Ja en osaa sanoa, onko väriä vai ei. No, katsotaan.... vähän tämä toiveita kuitenkin nosti :) - vaikkei mitään sitten tarkottaisikaan.... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Ajattelin vain kurkata tänne illan pääteeksi, kun koti on tosiaan vienyt koko päivän ja väsy on kova...
Ja mitä näinkään =) Putunen :heart: Nyt kovasti viivan vahvistumista!!!!

Ja Mafinka :heart: Ihana viiva sinulla siellä. Tahtoo samanlaisen! Ja nyt vai kovasti tallettelemaan ;)

Olkkarissa alkaa bileet.... :LOL:
 
putunen..Voi että, olispa ihunaa jos viivanen saisi kohta jo väriäkin - peukuttelen sille d=)b:heart:
..ja..jos TESTIAJALLA se viivanen ilmestyi, tietää se oikein hywää!!!!!!!

..nimittäin, miun viivaset ilmestyi aina vasta testiajan jälkeen reilusti.
(paitti plussakierrolla;))
 
Viimeksi muokattu:
Justiina Tsemppiä tupakkalakkoon!!! Itse olen ollut jojo-polttaja.. polttanut, polttamatta ja polttanut... Aina lopettanut raskauden ajaksi ja sitten alkanut uudelleen imetyksen jälkeen :headwall: Mutta nyt ensimmäistä kertaa en ole aloittanutkaan tupakointia, ei edes tee mieli :confused: Mikä on ihanaa kaikin puolin...Tosin välistä miehen vaatteet tuoksuvat niiiin ihanilta, kun hän tulee tupakilta... mutta onneksi välillä tulee kolmannen luokan tupakkavaunun löyhkä!!!
Multa kaikki tsempit matkaan tupakan karkoitukseen!
 
Viimeksi muokattu:
*Justiina*..juu miulle taisi pien rytmihäiriöhin illasta tulla, niin käjet tärisi ja ahdisti kun se näyttö meni p**kaks!!..:LOL:

.. kauheaa, taidan olla A I K A addiktoitunut tännehin pinoon..Juuuu-uuuuuh:whistle:
Onnistunutta tupakkilakkoa toivottelen!!:kiss:
..mie pössyyttelen lähinnä seurassa ja kun otan enämpi % juomaa, muutoin on vähäistä nykyään.
 
Viimeksi muokattu:
Joo mur-mur, kyllä se testiajalla tuli se haamulainen. Ja tietyssä valossa siinä voisi aavistuksen väriäkin havaita.... mutta katsotaanpa nyt. Ihan ihmeissäni olen, koska odotin kyllä ihan täysin blancoa. Davidin herkimpiä olen joskus käyttänyt, niitä 10 mIU muttei niissä ole ollut haamulaisia tai viivanpaikkoja. Täytyypä lähteä surffailemaan nettiin etsimään tietoa vääristä testiviivasista ja viivanpaikoista, ettei toiveet nouse liikaa :whistle:. En nyt sitten tiedä dippaisinko huomenna vai vasta myöhemmin. Eihän näin aikaiset viivaset muutenkaan vielä mitään meinaa - valuvat vain pois.... ja tämäkin tuli iltapisusta, tosin ollut 4-5 tuntia rakossa. Enkä tiedä mikä ihme sai mut edes dippailemaan nyt. Torstaita olin suunnitellut ekaksi testipäiväksi.

Oliivitar - en muista missä kierron vaiheessa olet, mutta jos ovis tulossa, niin ovisplussaa toivottelen taikka ainakin oikea-aikaista oviksen hyödyntämistä :heart:
 

Yhteistyössä