40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (41)............kp23/28-32........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp4/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp5/24..............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp5/27-30..........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp10/??.............yk 9( 04/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp15/23-30.......yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp19/29-32.......yk?................2.
tattinen (41)..............22/28...............Yk7(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako(46)......kp25/27............yk12.........1. yht.:)heart:dpo8?)
AinoEmilia (46)...........kp27/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28.............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis





tattinen
(41).......dpo9

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
:heart:Ihanaa Juhannusaattoa kaikille, olen ottanut aurinkoa, nyt pian uiman ja illalla tanssahtelemaan miehen ja ilm naapurin kanssa :), siis naapuri tulee mukaan, jos oikein ymmärsin:)

Sunnuntaina lupaan testata, että tiedän laitanko illalla, lugen vai en! :heart:

Mahdotontako plussapuhureita puhaltaa! ++++++++++
 
JOO vähän myöhässä tulee mutta OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA IHAN KAIKILLE PALSTALAISILLE JA TALLETELKAAHAN SIMPPASIA!!!!
Mulla vielkii se v...un tuhrujuttu... outoa,,, onkohan vaihdevuodet??? Joo sit on ainakaan enää turha vauvasta haaveilla!
No ei mennä asioiden edelle! Ei niitä vauvoja voi saada jos ei koskaan oo aikaa/voimia sekstailla! Meinasin hoitaa nää hampaat kondikseen kun varmaan tarkastuksestakii 4 vuotta... sitte pitää ne kilppariarvot kinuta samalla ku mulla on työterveystarkastus. Varmaan menee syksyyn ku lomat ja kaikki....
VIELÄ ON: Tää päivä mennyt ok, kävin aamusta shoppailemassa vähän vaatteita kun ovat piru kutistuneet:LOL:tän painonnousun myötä! Sitte kyläilin siskojeni luona kun olivat lähdössä bailaamaan saareen... mun siis mentävä töihin huomenna:(klo 10... Tulin sit kotiin ja aloin komenta ukkoa lämmittää saunaa vaikka kello oli vasta puol neljä... sit pistin tulet grilliin ja potut kiehumaan... sit saunottiin viiden maissa ja syötiin tossa puol kuus ja miehen kaverit (2kpl) oli kans ja mieheni ja meidän poika... kyllä olin ähky täys. Sit nopeesti astiat koneeseen ja häivyin rantaan onkimaan kissoille muutaman ahvenen, ei tullu kuin 3 kpl mut olis tullu roskakalaa vaikka kuin paljon... en huoli niitä haisevia kaloja tänne! Tulipahan kissoille iltapalla ja koht perkaan ne ja pilkon. Tulin kotiin noin 20.30. Sitten oli toi naapurin mies tullu tänne jota inhoon yli kaiken kun se tulee aina silloin meille kun se on kännissä ja viel nupiks sillä on 6 v poika, ja tää mies juo yleensä votkaa. Ja kännissähän se vaan tänne tulee, selvinpäin sitä ei näy vilausta lukuunottamatta... Sit tää mies on eronnu naisystävästään jonka kanssa tää lapsi on, ja heillä yhteishuoltajuus! Ja nainen tuo lapsen tänne vaikka tietää että tää mies on yleensä täydessä kännissä jos on lomalla tai saissulla(niinkuin nyt on ollut ja 2 viikkoa ja koko ajan tenuttaa.)
Mies lupailee pojalle aina kännissö kaikkee huvipuistokeikkaa ja mönkijäajelua ja onkireissuja jne. Mut mikään niistä ei oo toteutunut tänä kesänä ainakaan!! Kun ei voi kännissä lähteä... ja sitte tänäänkin niiden olis pitäny lähtee saareen ja olis ollut kyytikin (siellä olis ollut tän miehen äitikin joka olis pojasta huolehtinut varmasti mutta kun siellä mökillä oli porukkaa joten olisvat joutuneet nukkumaan teltassa poikansa kanssa niin jäi sekin toteutumatta!!! Voi JESSUS!!!
Niin että on meitä moneen junaan. Nytkin se mies hilluu muun porukan mukana ulkona meidän pihalla tukka täys, ja poika mukana. Mä en jaksa puuttua koska ei oo mun asia mut ei mulla oo sydäntä mennä käskemään niitä omalle puolelle sen pojan takia. Isänsä on vielä kännissä sellasta sorttia että ei jaksa kuunnella kun hän on tietävinään kaikesta kaiken ja suureen ääneen huutaa jos joku on eri mieltä ja aloittaa sellasen maratonväittelyn että sitä ei jaksa viittä minuuttia kauempaa!!! Ja suu käy koko ajan ja puuttuu jokaiseen keskusteluun! Joten mä päätin tulla tänne sisälle koneellle kun muut ulkona... Siel ei varmaan oo muita kuin miespuolisia tällä hetkellä. Kohta meen kurkkaa josko ihana naapurimme olis lähteny mut taitaa olla toive ajattelua. Ite oon täs selvinpäin, aattelin kohta lämmittää letun mansikkasurvoksella ja juoda kupin kahvia!!:p
Sit käytän koirat lenkillä ja meen makkariin kattomaa leffaa koneelta...
Että löytyy meilläkin näitä sarjassa häirikkönaapuritBugsy muistaakseni kirjoitteli kans vähän toisenlaisesta tapauksesta!!!!

Jeps, sori maratooniteksti ja omanapainen tilitys! HYVÄÄ YÖTÄ IHUNAISET JA NUKKUKAA HYVIN!!!
:hug:=)

Mutta palataan taas palstoille IHUNAISET RAKKAAT KANSSASISARET!!!!:heart::D:hug:
OOTTE PARHAITA!!!!!!
 
Mukavaista Juhannuspäivää ihunaiset!

Mahdotontako, siulla huomenna jännä päivä!;)

Kovasti toivon sitä ihunaa tulosta - Punaviivasta!

Minttu
, voi kun sääli sitä naapurin pikku 6v poikasta..niin surkuinen kun isänsä juopottelua täytyy lapsen seurata ja kestää..:'(
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (41)............kp4/28-32.........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp5/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp6/24..............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp6/27-30..........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp11/??.............yk 9( 04/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp16/23-30.......yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp20/29-32.......yk?................2.
tattinen (41)..............23/28...............Yk7(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako(46)......kp26/27............yk12.........1. yht.:)heart:dpo8?)
AinoEmilia (46)...........kp28/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28.............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis





tattinen
(41).......dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Hei ja Jussi jatkuu.. Käytiin savusaunassa ja grillailemassa maalla mummun ja papan tykönä :)
Eilen tein hätäsenä nega tuloksisen testauksen ja oli tietenki apea mieli mutta ei varmaan nuita päiviä ole tarpeeksi että antas edes haamusta jos oisi tärppi tapahtunut...Noh kaks päivää vielä teroja nassuun ja sitten piinaillaan :eek: Nyt en murehdi vaan mennään päivä kerrallaan:) Toivottavasti oisi Pluussatuulet suotuisia meille kaikille:) Mutta nyt pisut,pesut ja iltapalaa..
 
Juhannus moikkaukset minultakin:wave:

Jotenkin tuli taas niin apea mieli:'(...viikko sitten mä olin ihan toisenlaisissa fiiliksissä...r-testit haamutteli ja ei oikein tienny uskoako vai ei...sit sitä kuitenkin alko vähän luottaa siihen plussaan ja jo suunnittelemaan neuvoloita, varhais ultria yms...
...tiistaina kun selvis ettei se hcg ookkaan kohonnu, ni sitä oli ihan älyttömän pettyny, mut kumminkin oli sellanen olo et alkais nyt vaan vuoto, et pääsis uuteen kiertoon eikä ois mitään kohdun ulkoista tms...
...nyt jälkikäteen on sitte tullu sellasia masis mieli oloja niinku nyt...sitä on vähän niinku sellanen olo et se mun THEkierto oli sitte siinä, ja näin kävi...ei mitään mahiksia enää:'(...
...noh...eteenpäin mennään ja täältä noustaan...

Me ei olla nyt jussina tehty sen kummempia...anopilla käytiin tänään kahvilla ja äsken Liljan kanssa abc:llä leikkimässä(kun pihalla on niin märkää...).
Eilen tosin kävin Liljalle ompelemaan sellasta mekkoa ja se siinä innostuksessa muuttikin vähän luonnetta...laitan linkin TÄHÄN jos haluut käydä kurkkaas...toi ompelu on kyllä sellanen juttu mistä mä saan paljon(sitäkin mä ehin jo ajatella et mä sille tulevalle pienelle ompelisin kaikkea kivaa tässä matkan varrella:'() mut kun se "plussa" meni ni en mä oikeen vaan voi ommella sellaselle jota ei ehkä ikinä ookkaa...VOI KÖKKÖ TÄTÄ OLOA!!!

Mahdotontakolle peukutukset huomiselle b=)d ja Tattiselle kans!!!

Mur-mur...kiitokset päivityksestä! Ja Mintulle ihan muuten vaan heipsaukset:wave: sulla vissiin työpäivä alkaa olla jo "pulkassa"...kiitos kun toivottelit hyviä talletteluja..huomenna lähtee teinit taas isälleen paiksi viikoksi...joskos sitä alkais virittelemään uutta "rakkaus 2 viikkosta" onnistuiskohan se??? Tarvis eka saada se parempi mieli...

MUOKS: Ottis...pääs meijen kissakin kuvaan(tuonne blogiin) jos haluut nähä millanen kattis täällä meillä asuu...

Kaikille ihanaa jussin jatkoa!!!
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri - noinhan sen miekin olen kolmesti kokenut: Plussa tuli ja sitten pelko jos/kun ei vahvistu..ei vahvistunut ja tiesin, että vuoto alkaa - toivoinhin pian vain alkavan..sitten kun vuoto alkoi ja hetki meni - iski masis ja mietin ja surin, että mitä menetin:'((taas)
..tuossa ekassa keskeytyneessä vaan ei se vuoto alkanutkaan..silloin mie halusin mahdollisimman nopeasti tyhjennyslääkkeen kun ultrassa olin käynyt ja viimeinenhin toivo mennyt..

Halitus siulle:hug: kyllä oloinen tuosta pian korjaantuu parempaan suuntaan:kiss:

Ps. Ihunia nuo siun ompelukset - tuo Anorakkikin!:)
 
Viimeksi muokattu:
tattinen älä sie sure liikaa sitä negaa - vielä kerkeää testi plussaksi asti muuttua!:heart:

Mahdotontako..mie vaan jännään siun puolestais:)..sitä parasta tulostahan sitä tietenhin toivoo:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet kaikille!!=)

No nyt on testattu, mutta ihmeellinen oli vastaus, mutta uskon negaksi sen luokiteltavan!!

Tässä kuvaa:





Siis tuo testiviivan punainen osa ylhäällä = piste punaista väriä kontrolliviivan vieressä tuli heti testiin, mutta kun ei jatku viivaksi asti..niin on nega, mutta tälläistä testiä en ole aiemmin saanut, mutta nyt sekin sitten saatu :))

Mukavaa sunnuntai päivän jatkoa kaikille!..Ja plussailuOnnea samoin jokaiselle!:heart:

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille ! Olipas tänne tullut textiä poissaollessani ! juhannusreissussa oltiin kultani kanssa torstaista alkaen ja viime yönä puolen yön maissa oltiin kotona ja oli aivan mahtava reissu ! Paljon tuli tuttuja nähtyä iloittua keskikesän juhlasta. Tosin keli oli aika kurja kun vettä satoi niin paljon... Väsy painaa mutta tässä onnneksi huomisen voi vielä tasoitella univelkojaan...
Niin ja odotellaan mitä tuleman pitää... On niin jännää, kun nyt pitkästä aikaa on oikeesti mahikset plussata. Kunpa vaan täti ei tulisi kiusaamaan ensi viikonlopun reissua ja samalla pysyisi ainakin vuoden poissa luotani !
 
Viimeksi muokattu:
Voihan surkunen Mahdotontako:'(..niin olisin toivonut plussaa siulle, halitus:hug:

Tuo punainen piste, ei ole siinä testiviivan kohdilla - siis testiviiva, ei tule aivan noin likelle tuota kontrolliviivasta, enemmän tuonne vasemmalle päin..näin kun muistelen omia dippauksiani tuolla samaisella(selkeitä viivan paikkoja antanut miulle)
..tuohan on varmaanhin One Stepin(Sofi) herkkä testi?..

Kun katsot sivusta sitä testiä, on tuo punainen piste, sen väriaineviivasen toinen reuna(arvelisin)..ja toinen hieman vasemmalla - testiviivanen sattuu yleensä siihen väliin..
(tuossa toisessa kuvassa, jossa testi kalleellaan, näkyy se paikka hyvin)

Pientä ihmettä edelleen siulle toivon:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntaita ja juhannuksen rippeitä, ystäväiset teille!:flower:

Pikkutirri, tuo sinun blogisi on mahtava ja ompeluksesi upeita!:O Kiitos, että annoit niihin tutustua!
Ja pikku- Lilja- Voi, mikä aarre teillä siellä onkaan:heart: :heart: :heart:

Mahdotontako, ettei tuo sun testi olis viallinen ja tuo testiviivan punanen vaan jäi jatkumatta?!?:O
Siis sehän on tosi punanen..! Ei sulla ole muita testejä jemmassa? Kannattais varmaan tarkistaa kuiteskin toisella testillä!:wave:

Täällä meni jussi rauhallisissa merkeissä ja nyt jo suren keskiviikkoista töihinpaluuta loman jälkeen. Tiistaina vielä tässä välissä eka neuvola..
Nyt on muutamana päivänä särkenyt päätä aikalailla, eikä noi panadolit tunnu auttavan.
Pitää porukoilla käydessä tsekata verenpaineet etteivät ole nousussa, hm..: /
Nyt siis rv 9+1:heart:

Viettäkäähän rauhallinen loppujuhannus rakkaittenne kanssa!:hug:
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (41)............kp5/28-32.........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp6/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp7/24..............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp7/27-30..........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp12/??.............yk 9( 04/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp17/23-30.......yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp20/29-32.......yk?................2.
tattinen (41)..............24/28...............Yk7(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako(46)......kp27/27............yk12.........1. yht.
AinoEmilia (46)...........kp29/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28.............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis





tattinen
(41).......dpo11

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Mindy<3 - tiistainahan ne paineet siulla siellä Neuvolassa onneksi katsotaan..kurja vaiva on tuo päänsärkyinen:$ ja hyvinkin saattaa johtua verenpaineesta..oletko muistanut juoda nesteitä tarpeeksi?..
 
Viimeksi muokattu:
Joo, mur-mur, olen itsekkin alkanu epäillä juonko kuiteskaan tarpeeksi, sitä se neuvolan tätikin kyseli kun sinne soittelin.. Siis juon ihan samalla lailla kuin ennen raskautta. Pissa on ollut sellasta hieman sameaa ja hötyläistä jo useamman viikon, mut sillonhan mulla tsekattiin pissa ja se oli ok..
Paineet oli toissavklla ok, kun kävin vakkaripaikan takia lääkärissä.
Ja lisään vielä (sorry:x), että valkovuoto ollut sen alun tuhruvuodon jälkeen kellertävän ruskehtavan vaaleaa, sitä tulee tosi vähän onneksi...

No, mä olen jo oppinut, etten saa kokea normiraskautta, eikä tuskin siis tästäkään odotettavissa sellaista. Pitää vaan yrittää asennoitua.: /
 
Moikka ihunaiset; ja ihunaa sunnuntai-iltaa!
Minä töistä kohta pääsen pois, vähän jäi 'luppo'-aikaa joten tulin lukemaan viestit, kommentoimaan en ehdi, mut pikku juttu edelleen kiusaa, en tiedä mitä vois olla kun sellasta verensekaista limaa tulee joka pv, ei paljoo mut mitä vois olla... Siis menkkoja ei pitäis olla, ovis tietty mut kun ei ennen oo verta ollut...???
Oiskohan joku samanlaista kokenut joka vois auttaa?

Joo palataan myöh. Ovista en oo ehtiny testaamaan mut testaan kun meen kotio... Nyt pyöränselkään ja hikoilemaan!! Moiks!
 

Yhteistyössä