40+ so what wol.13

Niin..tein muuten tällä kiertoa Kp4 sen FSH testinkin(en muistanut Kp3 ja aamupisuunkaan en muistanut..sama piä kun kesät ja talvet:p)..ja miusta se viiva oli jo vahvempi kuin aiempina dippailukertoina: /..ei kuitenkaan vielä tasavahvat viivaset - positiivinen testi.

..seuraavan dippaan Kp9/keskiviikkona 17.4..
Mur-mur ihunainen, mehän lähdemme siitä, että positiivista tuohon testiin et vielä saa :heart: Minä aioin toivoa... SIIS toivon sinulle pientä ihmettä syliin asti :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Äiskä siulle vielä halitukset kurjasta kurjasta vuodosta :hug: Tuossa mietiskelin, oliko sulla ovis normaalia aikasemmin tuossa kierrossa? Mulla tuppaa myös olemaan kiertoja missä ovis tulee yllättäen jo kp9-12. Mietin vain vaikuttaa se mitenkään tuohon kiinnittymiseen :'(
Mutta anteeksi nämä pohdinnat, hedelmällinen ihunainen olet ja plussan tulet saamaan ja vauvan syliin asti :heart: Usko pois :kiss:

Dipattu tänään dpo7 Perhosten herkällä puikolla. Ja eipä tuossa mitään. Purettuani testin ja testiajan jälkeen saattaisin jopa tietää mihin testiviivan pitäisi tulla :D

Eilen ei varsinaisesti enää juilinut, mutta vatsalihakset kipeytyivät ja repivät reisiin asti.. :confused: :rolleyes: =) Ja tänään on kainaloita kutitellut, mutta senhän olen jo irtisanonut raskausoirelistastani... (hieman olen myös päänsärkyinen ja välistä huippaa.... Höh, kuulostaa ihan flunssalta) Mutta kyllä hirvittää! Kiertopäivät nyt 26/26-34, ja tuo 34 oli ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen. Sen jälkeen ollut kaikki kierrot alle 30 päivää : /
 
Viimeksi muokattu:
Äiskä Iso halitus täältä minultakin :( :heart: :heart:

mur-mur En tuon FSH -testin merkiykseen niin luota, ainakaan omalla kohdallani, kun Sofi testiin ei ole kummallakaan kertaa tullut positiivista tulosta mutta kuitenkin minulla kierto heittää ja paljon. Viimeiset kk:set olleet helmikuussa :(

Toivotaan kaikille aurinkoista päivää! :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Hei :)
Tuli sitten saikkupvä tänään poijaa takia..massu kipee :(
Noh ei haittaa väsyttää niin paljon että muksaa kun saa huilia yhen päivän :)
Tikutin ovista ja heti tuli vahvat viivaset että ovuloin vielä sittenkin... vaikka välillä kierto mennöö niin ettei ovista saa ihan tikutettua. Jos saan haspendin tänään kotia niin vois peittoja pöllyytellä :) Tärppiä en niin ajattele kun hoito alkamassa ihan kohta mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka se luomuvaavi vois tullakkin ja nyt ei tosiaan ole mitään paineita raskautumisesta. Eihän hoitokaan ole sata varmaan alkuunkaan että onnistuu ja sekin jännittää hurjasti mutta kun olemme nyt siihen tulokseen tulleet että kokeilemme niin ei jää ainakaan harmittaa jälistä päin.
WP Onnea pienestä tytöstä koko perheelle:kiss:
Äippä Olen niin pahoillani ja suruissani menetyksestäsi:kiss: ja lähetän voimahali siulle ja miehellesi:hug:
Oliivitar Peukutan siulle ja plussatuulia puhallan:heart::heart:

Joo ilma on harmaa ja satelee..piha on kauheen näköinen että tietää monta monituista tuntia pihahommia mutta ei ihan vielä.
Ihanaista päivää mussukat:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Äiskä siulle vielä halitukset kurjasta kurjasta vuodosta :hug: Tuossa mietiskelin, oliko sulla ovis normaalia aikasemmin tuossa kierrossa? Mulla tuppaa myös olemaan kiertoja missä ovis tulee yllättäen jo kp9-12. Mietin vain vaikuttaa se mitenkään tuohon kiinnittymiseen :'(
Mutta anteeksi nämä pohdinnat, hedelmällinen ihunainen olet ja plussan tulet saamaan ja vauvan syliin asti :heart: Usko pois :kiss:
Ihana oliivitar kiitos sinulle :kiss::heart:
Itseasiassa tuo ovis tuli kyllä aikaisemmin kuin odotin,,, muistaakseni n, viikon etuajassa joten voi hyvinkin vaikuttaa tuohon kiinnittymiseen,,,

Mutta nyt ei kannata jäädä suremaan ;) vaan katse tähän uuteen kiertoon, ja onneks meni kesken näin eikä sit vähän myöhemmin ja ois vielä joutunut lääkkeillä tyhjentämään :(....

Toivon myös kovasti oliivitar että siullakin on siellä jotain alussa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Esteri Pöh ja pah sille akankutaleelle.... taitaa muuten tulla tännekin.... :( Heti kun pääsin hehkuttelemasta "lupaavista" oireista, alkoi juiliminen molemmissa munaskuissa :headwall: Söin valkosipulia ja chiliä aimo annoksen, jotta saisin närästyksen aikaseksi, ettei tarvitse kuunnella tädin kolistelua porstuassa...
Elättelen vielä pikkuisen toivetta kiinnittymisestä, mutta kiertopäivät perkeleet kiirehtivät
 
Whisky Peatille ja perheelleen sydämelliset onnittelut pienestä prinsessasta! :flower:

Äiskälle pahoittelut ja kovasti tsemppiä! Noinko se sitten menikin...:hug:

ON, tänään kp14, eikä valitettavasti päästy miehen reissun takia viikonloppuna simppasia tallettelemaan, mutta tänään otettiin vahinko takaisin -kahdesti. :D
Saas nähdä seuraako tästä mitään.
 
Juu Mamma vaan ja PippuriPiia näin täällä nyt sitten kävi,,, mutta ei saa jäädä tuleen makaamaan,,,
Sanoin miehelleni että tänään mässään vi.......n pois ;) Sano mulle että mitä???
no teen kaalipataa josta tykkäämme, ostan karkkia ja mässytän itseni ähkyksi :D
sano vaan että no höh :LOL:.... ainoastaan jäätelö unohtu ostaa :| vielä lisäks tähän mässäilyyn,,,

PippuriPiia toivotaan että tänpäivän talletukset tuottaa tulosta :heart:

Voi harmi Esteri että nyt se akan retale siellä vedättelee eikä meinaa tulla :hug:

Etkai sä oliivitar vielä rupea manaamaan sitä akkaa siullekkin,,, hus hus pois saa pysyä siun luota :heart:
 
Tekisi itsenikin mieli dippailla mutta kun menkat on mitä on niin vaikka "juilii" alapäässä niin taitais olla turha taas "pissiä tikkuun" ei siinä kukaan muu voittais paitsi valmistaja ja myyjä :LOL:

Ensi viikolla pääsen kontrolliin ja sitten tiedän miten aletaan kuntouttamaan. Olen ollut pian 5 viikkoa vuoteen omana, onneksi olin "vain" jalkaleikkauksessa. Odotan niin innoissani kun pääsen taas treenaamaan. Ajattelin aloittaa sitten myös vesijumpan kunhan kuski uimahallille löytyy :D

Mukavaa iltaa Ihanille Naisille :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Pssst.... Hei Tytöt =) Menkkajuilimiset loppui ja ei yhtään menkkatuntemuksia, eikä Räähkä vielä täällä :heart: Voi vietävä tätä kutkutusta, että sanoisinko, että mulla on Hassisen Kone - Levottomat jalat - YouTube

Mafinka :heart: Siitä vain....:D Eihän sitä koskaan tiedä :kiss:

Tattinen ja PippuriPiia Ihanaa...Lisää piinailijoita TärppiOnnea
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar..aijaijaaa kun kutkuttaa ja jännittää siun puolestais:whistle::rolleyes:
..mitähän huomisessa dippauksessa?..olisko haamuisen esi äiti vaikka:heart:..sovitaan näin!=)


Mie täällä olen hieman shoppaillut poikaselle..mm tämän:..aika ihgu kypärä vai mitä!?;)

..tiedän, että poikanen tykästyy.:heart:

Ostin myöskin sellaiset taivaan siniset perus Canvas-varsikengät, niitä pitkään poikanen halajanut..mutta kun ne ei jalalle mitkään hyvät ole: /siksi en oikein ollut lämmennyt..mutta ostan niihin hyvät pohjalliset, jospa ei ihan jalka piloille menis:)
(meillä poikaselle olisi oltava seljän takia hyvälaatuiset kenkäset)


Mukavaista iltaa ihunille ja plussasätehiä kilokaupalla!:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Ihan oikea asenne - kenkien on oltava hyvät! Ovatko Canvas-kengät liian suorapohjaiset? Varsikengät ovat kuitenkin nilkkaa ajatellen paljon paremmat, itsekin olisin välttynyt monelta harmilta kun olisi ollut kunnon varsilenkkarit mutta niitä on nykyisin vaikea löytää ellei mene erikoisliikkeeseen...

oliiitar "dippaa-dii-dippaa-daidaa-dappaa-dii" :kiss:
 
Jos pihalla harmaata ja kalseaa niin täältä Aurinkoista Huomenta!
Demis Roussos - Forever and Ever - YouTube

Dippingissä ei riittäviä vahvuuksia Davidin liuskaan asti, mutta jos eilen oli jotain tekeillä tuolla kohdun saloissa, enpä mie vielä odottanutkaan tulosta. Kyllä mie vähän kääntelin ja sähkövaloja vääntelin ja aurinkoakin ikkunasta houkuttelin ja kameraakin käyttelin :D Mutta huomiseen :heart:

Mur-mur Mistä löysit tuon kypärän? =) On aikas katu-uskottava Tahtoo myös tänne sorateille!
 
Viimeksi muokattu:
Taidanpas minäkin liittyä myös tähän ketjuun. Olen jo tuolla km:n jälkeen kuumeilevat. Mutta kiva tulla ketjuun jossa enemmän omanikäisiä kuumeiljoita :D
Eli väistämättä se 40-v napsahtaa kesällä täyteen, vaikka kovasti olen yrittänyt pyristellä vastaan.
Minulla on edellisestä liitosta viisi lasta. Nykyisellä miehelläni on kaksi lasta ja nyt siis kuumeillaan yhtä yhteistä.
Mielialat pomppii laidasta laitaan. Välillä ajattelen että ei enää, suurinosa lapsista jo niin isoja. Ikää tulee ja sitä kautta voi tulla ongelmia raskaudessa. Viime syksynä kävi kuitenkin tärppi vahingossa ja siinä ennätti pohtimaan kaikkia näitä asioita. Vauvaa odotettiin kovasti ja oli todella suuri pettymys, kun raskaus päättyi keskenmenoon. Toimenpiteen jälkeen olin täysin murtunut, mikis piti käydä näin? Tuosta vauvakuume on sit vaan kasvanut ja kasvanut, tullut jo uniinkin. Haluan vauvaa niin paljon että pelkään etten sitä enää saa. Olen aina sanonut että teen lapset ennen 35-v (ensimmäisen sain kun olin juuri täyttänyt 20-v), no kun sain viidennen lapsen, meni toi 35-v rikki. Mutta ehdoton raja on ollut että lapset pitää tehdä ennen 40-v. No siitäkin nyt sit pitää lipsua. Mutta jospas nyt pysyn seuraavassa päätöksessä: tärpin pitää käydä ennen kuin täytän 40-v (vielä on muutama kk aikaa):D
Joku teistä päivittää varmaan listaa? (en ole vielä lueskellut ketjua)

39-v kierto 22/28-32 dpo8 kuudetta kuumoilen

Sunnutaina 7.4 alotin tikuttamaan ovista ja plussan sainkin tiistaina 9.4 ja oireetkin oli sen mukaiset. Mies tuli kellistettyä petipuuhiin useampana päivänä jopa niin että mies totesi että henki tässä vielä lähtee sun kanssa :D No kyllä itelläkin oli paikat aikas hellänä loppu viikon :whistle:
Eilisaamusta lähtien mahassa oli juilintaa, nippailua, viiltelyä, kaikkea mahdollista ovis -ja menkkakipumaista kipua ja tuntemusta. Valkovuoto oli ensin vetistä, olo oli tosi märkä, päivemmällä se muuttui venyväksi limaksi (ihan kirkasta). Illemmalla liman seassa oli veriviiruja. tätä esiintymää tuli pyyhkiessä, ei ylettynyt housuun asti. Finnejä ilmestyi leukaan, oli äksypuksu päivä. Ensin ajattelin että onko menkat näin aikasessa ja ne ois alkamassa? Tänään enää pientä nippailua alamahalla, ei lima tai veriesiintymää ole ollut. Nyt mietinkin että voisko se olla kiinnittymisvuotoa? Jos on niin toivottavasti kiinnittyy sit ja kunnolla, eikä ois taas kemiallinen, niin kuin on joskus ollut. Voiko kiinnittymiskipu kestää koko päivän?
 
Viimeksi muokattu:


Keskiviikko 17.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 5/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 30/28..............yk 6
PippuriPiia-70 (42)........kp 15/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 28/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 27/26-34..........yk 4
Tepias (42)..................kp 17/26-29..........yk 10
tattinen (42).................kp 12/28...............yk 30
Marza (42)...................kp 4/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 13/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 27/30................yk 4
Tintti-Tiivari (42)..........kp 21/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 7/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 4/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 3/30-33..............yk 6
mamuska7 (39)...........kp 22/28-32.............yk ?



Piinailupäivät:
oliivitar (42)........ dpo 8
mamuska7 (39).... dpo 8

Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk 2



Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Viimeksi muokattu:
Huomenia vaan kaikille! :heart:

Oudoista kaksi päivää kestäneistä kuukautisista huolimatta en ole raskaana. Tein eilen testin, joka oli nega :( Rinnat vaan on omituisen kipeät. Minäkin tein Mur-Murit ja tein vaihdevuositestin. Siihen piirtyi kaksi viivaa, mutta oli kuitenkin tulkittavissa negatiiviseksi, koska testiviiva oli ohuempi ja vaaleampi kuin kontrolliviiva. Seuraavaksi kohta aletaan tikuttamaan ovista.

Itse tässä mietin, että pitäisikö tästä lähteä jonnekkin tutkimuksiin. Olen ihan käynyt gynekologilla, jossa on ultralla munasarjojen ja kohdun olevan kunnossa. Ne verikokeet on ottamatta...En vaan itse tiedä minne tässä kannattaisi olla yhteydessä. Jos menee yksityiselle mitä kannattaa pyytää tutkimaan? Pääseekö tämän ikäinen enään julkiselle puolelle tutkimuksiin? Tälläsissä mietteissä täällä tänään.

Tattiselle onnea hoitoihin! :heart: ja Mafinkalle toipumisia! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Oliivitar, ei huolta, täti on täällä ei se sinne ehdi :)

Tässä alkaa pikkasen turhauttaa. Pillerit siis jätin lokakuussa. Yksi kuukausi oli selvästi ovuloimaton, joten sitä ei voi laskea. Kahtena kuuna epäilen, että jotain tapahtumaa tapahtui jäljistä päätellen, mutta ei pysynyt sisällä. Mies ainakin tykkää tästä teoriasta, koskapa silloin sen tuloksissa olisi jotain puhtia. ( Kummallakaan meistä ei ole aikasempia lapsia tai edes yrityksiä tai vahinkoja).

Ilmeisesti tässä pitäisi terveellistyttää elintapojaan ja painonpudotuskaan ei olisi pahitteeksi. Ihan liikaahan sitä.
 

Yhteistyössä