40+ so what wol.13

Heipat! :wave:
Täällä moikkailee entinen "kuumeilija", nykyinen 1v3kk vanhan taapertajan onnellinen äiti!
Palstalla näkyy vielä parin vuoden takaisia tuttuja pyörivän :)hug:), ainakin Murmur, Oliivitar ja muitakin..:) Kaikille paljon terkkuja ja ihanaista kevättä!
Pikkuinen poikamme täytti siis tammikuussa jo vuoden ja on tuonut paljon iloa perheeseemme:heart: Hän on valloittava persoona touhuineen ja nyt jo reippaasti kävellä tepsuttaa ympäriinsä. Hoidon aloitus tammikuussa ei alkanut tietenkään ihan itkuitta, mutta pikkuhiljaa alkaa sujua..:)
Aina välillä kurkin tänne palstalle ja elän mukananne jännityksessä.
Kaikille teille oikein aurinkoista kevättä ja lämmintä kesää,
ja oikein roppakaupalla niitä plussatuulosia ++++++++++++++++++ !!!!!

-Mindy-
 
Heippa kaikille ! Paljon uusia näyttää tulleen mukaan=). Kukas vielä muistaa minut ? Kuumeilin täällä reilu pari vuotta sitten ja väistyin taustalle, kun ei ollut mitään mieltä olla täällä roikkumassa. Mutta mutta... Nyt kysyy hän että voisiko tämän päivän julimiset kirkas verinen vuoto olla vasta ovisvuotoa vai mitä ihmettä tää on kun tänään on kp 16 ja kierto ollut nyt viimeiset puoli vuotta ollut 24-32 päivää. Mur-mur??
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Esteri1 tuo painonpudotus ei ole yhtään hassumpi juttu täälläkin päin,,,
ylimäärästä on päässyt kertymään n.30kg ja viitisen kiloa oon nyt saanut tippumaan,
tsemppä sinne ja harmi jos ne menkatkin alkaa :hug:

Ninni69 voisko se olla kiinnittymis vuotoa??? koska kiinnitymisen yhteydessä saattaa myös esiintyä vuotoa ;) toivotaan niin,,,
 
Selittämättömät on nämä asiat, mitkä saa raskauden loppujenlopuksi alkamaan...minullahan oli tässä kyydissä 2 hyvää alkiota ja kaikki piti oleman valmiina, ei kun kiinnittymään, mutta toisin kävi :( Eli ei se läheskään aina raskaus ala, vaikka luontoa koittaisi kuinka avittaakin:(
Pakkasessa ielä yksi alkio, mikä sulatellaan ja katsotaan sitten, josko pääsis odottajien puolelle joskus :)
Odottelua ja kuumeilua on tämäkin ja "luonnon avustamista", kun alkaa noilla omilla munasoluilla olla sitä ikää jo yli 40 niilläkin. Ollaan siis yritetty luovutetuilla munasoluilla raskautua nyt vuosi, 4 siirtoa tehty ja kukkaro kevennyt valitettavan paljon ja tuloksena vain pelkkää negaa:( raskasta on tämäkin, mutta kun tie valittu, kuljettava on loppuun asti. Ja toiveessa on hyvä elää.
Plussatuulia kaikille teille toivotan !
 
Heti omaa napasta..:ashamed:

Mie kohta hermostun totaalisesti..vuoto jo lakkasi..ja nyt kumminhin peppua pyyhkiessä verta!!!:headwall::O:vampire:
..mie en jaksa enkä ala kyllä enää..:(


Mafinka - juu, noissa tennareissa on korkea varsi..mutta juuri se tasapohja se ongelma..
Poikasella toinen hartia alempana ja löytyy myöskin lievä skolioosi - selkäranka aavistuksen vino.

Kengät oikianlaiset ovat tosi tärkeät ja esim. myöskin reppu, siihen satsasin 70e että saatiin hyvin istuva/tukeva..painoa kun on jo tokaluokkalaisenhin repussa kummasti.

Oliivitar - täältä tilaisin,https://www.budgetsport.fi/bell-faction-jp-strangle-pyorailykypara/56430738/dp oli ihan huokeimman hintainen ja taisi olla myöskin Prismalla&verkkokaupassa sama hinta mutta Prismalla ei tuota samaa kuosia.

Mamuska7 - LÄMPIMÄSTI TERVETULLUT OLET!:wave::heart:

Ninni69 - voipi olla Ovisvuotoa tai kiinnittymisvuotoahin;)..miten pitkä siun kierto yleensä on?..sattuuko tuonne Kp26 vaiko loppupäähän kp34 enempi?
..enempi uskoisin O-vuotoa olevan..e l l e i sitten ovis ole ollut jo vaikkapa Kp10-11..

Mindy - moikka moi ihuna ja lämpöisiä kevätpäiviä sinne siulle&pesueellesi!:wave::flower::heart:

Mamma vaan - Onnen pipanoita matkaan huomiselle klinikka reissulle.:kiss:

Voi Paulanna miten suru juttu kun ei pikkiset tarranneet:'(
..mutta toiveessa eletään ja siulle laittelen kovasti:heart::heart::heart:että toiveesi toteutuisi vielä.:)

 
Viimeksi muokattu:
Joudun nyt sanomaan hei hei kaikille:heart: Menetin tänään rakkaan mieheni yllättäin eli kuumeilut ja hoidot loppuivat sitten siihen :( elämä on julmaa ja en ymmärrä miks näin kävi.. Hyvää jatkoa kaikille:kiss: pitäkää läheisistä huolta..aina ei tiedä milloin on viimeinen päivä ;(
 
tattinen..olen aivan sanaton:O:'(..iso ja lohduttava:hug:halausrutistus miulta, siulle.
..hirmuisesti jaksuja&voimasia elämääsi:kiss:


Suutele minulle siivet

Suutele minulle siivet, en minä lennä pois,

minä vain levitän ne

suojaksi sinun yllesi,

veitseksi kuoleman kurkulle.

Jos lähdenkin, en minä

kauan viivy, pian minä luoksesi

palaan, sirpin sinä minulta saat

jolla niittää,

vasaran jolla rakentaa, ja ruukkuusi

siemeniä ja multaa.

Ja jos en palaisikaan, kanssani olisit

maailman halki, siipieni alla kuin kevättuuli.

(Tommy Tabermann/Tähtiä kämmenellä, 1974)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
(.)(vieläkin)..dippasin illasta Kp9 O-testin= haalea testiviiva..ja FSH testin= vain 1 viivanen..
..aamupisukkaan tuo FSH olisi paras tehdä, en vain muista unenpöpperössä koskaan..

Nukkukaatte ihunat hyvin, rauhallisia unia:heart:
 
Joudun nyt sanomaan hei hei kaikille:heart: Menetin tänään rakkaan mieheni yllättäin eli kuumeilut ja hoidot loppuivat sitten siihen :( elämä on julmaa ja en ymmärrä miks näin kävi.. Hyvää jatkoa kaikille:kiss: pitäkää läheisistä huolta..aina ei tiedä milloin on viimeinen päivä ;(
:':)hug: tattinen... Osanottoni suruusi. Lämmin halaus ja voimia Sinulle ystävä :heart:
 
Joudun nyt sanomaan hei hei kaikille:heart: Menetin tänään rakkaan mieheni yllättäin eli kuumeilut ja hoidot loppuivat sitten siihen :( elämä on julmaa ja en ymmärrä miks näin kävi.. Hyvää jatkoa kaikille:kiss: pitäkää läheisistä huolta..aina ei tiedä milloin on viimeinen päivä ;(
Voi tattinen olen sanaton :'( osanottoni suruusi :hug: ja kovasti jaksamista sinulle rakas ihunainen :heart:
 
Viimeksi muokattu:


Torstai 18.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 6/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 31/28..............yk 6
PippuriPiia-70 (42)........kp 16/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 29/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 28/26-34..........yk 4
Tepias (42)..................kp 18/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 5/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 14/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 28/30................yk 4
Tintti-Tiivari (42)..........kp 22/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 8/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 5/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 4/30-33..............yk 6
mamuska7 (39)...........kp 23/28-32.............yk ?



Piinailupäivät:
oliivitar (42)........ dpo 9
mamuska7 (39).... dpo 9

Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk 2



Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Viimeksi muokattu:
tattinen:hug::hug:Voimia paljon!!!! Toivottavasti sinulla tukijoita paljon ympärillä. Erittäin paljon jaksamista!

Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista. "Tuttujakin" täällä näköjään on, toisesta ketjusta :wave:

äiskä-73 Kiitos kun lisäsi minut listaan =)

Mamma vaan Stemppia tämän päiväiseen!!!

Mistä uuten tietää noiden testien herkkyyden? Ostin eilen cittarista ovis -ja raskausliuskoja (rfsu). Raskausliuskoissa lukee että voi testata samana päivänä kun kuukutisten pitäis alkaa. Eli paljon siinä kohtaa HCG on? Jo useita kymmeniä?

Aamulla herätty rinnat ERITTÄIN kipeinä. Ensimmäisenä totesin että onpas kipeet kun nousin sängystä.
Eilen kävin circuitissa ja huomsin että syke oli koko ajan korkeammalla kuin normaalisti on? Kauhean vahva usko että tärppi on käynyt, mutta sitten välillä hiipii epäusko, että tuskin se nyt on käynyt.
Ja kun on kokenut useita keskenmenoja ja kohunulkoisen raskauden, niin toisaalta on pelko testatakin. Mitä sitten jos tulee plussa, ei se vielä tarkota mitään.Ultraan asti saa elää jännityksessä. Vaan tietty kun ensin sais sen plussan, että pääsis jännittämään :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
tattinen, toivotan sulle voimia ja jaksamista. Minullahan yksi iso syy, miksi tässä 39 -vuotiaana yritetään vasta esikoista on, että olen jo kertaalleen leski. Elämä kulkee outoja teitä.

Äiskä, on sitä siinä 30:n kilon paikkeilla täälläkin.

Kp 3 täällä. Lenkille aion, jos se terveempi ja hoikempi kierto olisi tämä.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mamuskalle täältäkin tervetulotoivotukset :wave:

Ninni69 Muistan minäkin sinut ajalta jolloin itsekin vielä piinailin :heart:

paulanna Pahoitteluni että alkiot eivät kiinnittyneet, näin se luonto on joskus kiittämätön vaikka kuinka yrittäisi sitä avittaa :(

tattinen Otan osaa suureen suruusi. Itse myös leskeksi jääneenä tiedän että ottaa ensinnäkin aikaa ymmärtää mitä on tapahtunut ja sen läpikäyminen on todella mullistava ja iso asia! On uskomatonta miten voimakkaasti sitä voi ajatella suruaikana, itse kävin monta monta vuoristorataa läpi ja etenkin koska meillä oli vain toisemme, oltiin yhdessä 22 vuotta ja meilla oli oikea rakkaussuhde. Mutta kuten Esteri sanoi niin elämä kulkee outoja teitä ja siksihän minäkin yllättäen olin kuumeilemassa. Toivon sinulle voimia jaksaa jatkaa elämän tiellä ja että sinulla on joku jolle saat puhua, puhua ja puhua, se nimittäin auttaa - itse varmasti jaksoin juuri sen takia eteenpäin. Siitä olen todella kiitollinen tänä päivänä rakkaalle ystävättärelleni :heart:

Oikein kaunista päivää kaikille Teille Ihanaisille Naisille, täällä päivä alkaa auringonpaisteen merkeissä :kiss:
 
Hei

Tulin tänne tohkeissani muutaman päivän jälkeen ja mitä....

Siihen loppui intoilu ja tohkeilu....

Tattinen surusi on varmasti sanoinkuvaamaton. Osanottoni suruusi, voimia Sinulle ja läheisillesi. :hug:
Totta tuo, pidetään huolta läheisistämme ja rakastetaan toisiamme, sillä huomisestahan emme tiedä, emme edes tämän päiväisestä. :heart:

äiskä-73 ja sinullakin ollut surua. Voimia ja parempaa onnea uuteen kiertoon.

paulanna raskasta taivalta sinäkin olet kulkenu, mutta toivon sydämestäni, että kaikki vielä päättyy siihen pikkuiseen, omaan nyyttiin.

Eipä taida enää olla enempiä sanomisia. Meni jotenkin pasmat sekaisin näistä tapahtumista. Vedän vähän henkeä ja palailen taas niissä tohinoissani.... :wave:

Jaksamisia ja päivän jatkoja kaikille Naisille! :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Olin nettipimennossa eilisestä lähtien ja kännyllä aamulla tänne vilkuilin... Ja yleisvire on alakuloinen, olen suruinen tattisen puolesta... Halitus :hug::heart:

Paulanna Pahoitteluni :hug: Mutta pistän toivoni siihen pikkuiseen Huru-ukkoon, joka pakkasessa odottaa pääsyä maman hoiteisiin :heart:

Nyt netti näyttäisi toimivan... toistaiseksi

Mamuska :wave: Tervetuloa kuumeilemaan!!! Mennään samoilla dpo päivillä =) minä vain olen alkanut jo testailemaan Luulisi,että joko ohjeissa/paketissa/liuskan kuoressa olisi maininta testin herkkyydestä. Ja viimeinen keino on googlaus, hae täältä kaksplussasta keskusteluista tai varmaan Hätäpöksyilöissä tietävät :kiss:
Pregcheckit ovat herkkyyttä 25mIU/mL hCG. Itse olen dipitellyt niillä ja Davidin herkillä testeillä 10mIU/mL hCG, joita olen tilannut raskauskeijulta. Tänään viimeksi lisää :ashamed: ... miten ne aina tuppaavat loppumaan kesken kaiken :rolleyes:
Oireesi kuulostavat niin lupaavilta Plussapuuhku tulevaan testiisi!

Mur-mur Ovista metsästään, toivon sulle suuren

Esteri Sinnekö se akka tuli... :hug: Toivon, että tästä kierrosta tulee varsin hedelmällinen

Ja oman navan takana ei vieläkään muutosta. Dippasin davidilla ja ehkä erittäin hyvällä mielikuvituksella saattaisi testiin saada häivähdystä testiviivaa : / Alaselän jomotusta on havaittavissa ja pikkuista jomotusta vasemmalla masussa ja päänsärkyä... ei muuta

Tässä tuo kuvanen kuitenkin:

Eipä siinä vielä mithään nävy....
 

Yhteistyössä