40+ so what wol.13



Perjantai 19.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 7/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 33/28..............yk 6
PippuriPiia-70 (42)........kp 17/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 30/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 29/26-34..........yk 4
Tepias (42)..................kp 19/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 6/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 15/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 29/30................yk 4
Tintti-Tiivari (42)..........kp 23/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 9/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 6/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 5/30-33..............yk 6
mamuska7 (39)...........kp 24/28-32.............yk ?



Piinailupäivät:
oliivitar (42)........ dpo 10
mamuska7 (39).... dpo 10

Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk 2



Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Heh heh.. Juuh, Herkät testit loppu (mikä saikaan minut ajattelemaan, että 4 riittää) Tänään tule postissa lisää!!! Jipiii :LOL:

Dippasin Pregcheckin. Ei toista viivaa, mutta jonkinsortin viivanpaikka. Kamera alkoi tietysti ylivalottaa, mutta jos saan sen häivähdyksen tallennettua puhelimella liitän tänne. Kyll sitä saa väännellä ja käännellä, mut mun palkkiverkkokalvot ja vääränlaiset lasit saa ihmeitä aikaan. Täti ei ole vielä tullut ja tänään jo dpo10 =)

Pöh, en saanut hyvää kuvaa, tai siis kuvassa ei näy mitään. Tuleeko Pregcheckeihin selvä viivanpaikka, valkoinen? Mur-mur? Väriä ei kuitenkaan ole.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! :heart:

Jep,jep täällähän elellään jännittäviä aikoja!
Kepitystä sille ällölle tätille, jotta pysyykin poissa, eikä tarvii kyläillä näillä naisilla sitten 9kk :stick:

Omasta napasesta! Kuten aikasemmin olen kertoillu,etten tiiä tuon taivaallista omasta oviksesta ja nyt sitten luettuani teitin, ihanaisten "ovis oireista" niin..... Joo kattelin kyllä niitä tärppi päiviä laskurista valmiiksi ja sitten olen kuulostellu itteeni sillai suurennuslasilla. Kyllä tai en tiiä kuvittelinko, mutta pari päivää takas perin oli alavattalla sellasia kummallisia kipusia tai kuumotusta tai jotain. Vai siis oliko oikeesti :LOL: haluan uskoa niin. Ja siitä tietty päättelin että se olisikin varmaan niitä ovis tuntemuksia. Oikeesti voiko sitä ihminen olla NIIN pönttö, ettei ole huomannu näin moneen kymmeneen vuoteen mahtuneita oireita ja nyt sitten muka ne tunnistaisi. Vai onko vaan tätä "tietenkin, sitähän se on-oloa. Varmaan kohta jo TUNNEN olevani ensi viikolla raskaana. Voi itkulat teitä kanssa ihmisiä jotka vedätte mukaanne tähän koukutukseen. Ei vaan ihanaahan tää on kun voi ääneen sanoa mitä ajattelee, eikä tartte "pidätellä" niin kuin oikeessa elämässä. En ole meinaan kellekkään kertonu, että me haaveillaan.... Se on tää ikä joka MUILLE aiheuttaa allergiaa raskauden suhteen.

No joka tapauksessa on nyt viihdytty varmuuden vuoksi peittojen alla tai päällä :kiss: että sinne kai ne on simpat uineet, sitähän ei tiedä osaako perille! Mies ei kuitenkaan halua näistä "tärppipäivistä" tietää kun sanoo, ettei halua siitä tulevan pääasiaa koko toiminnalle, joten viehkeästi vaan on vokoteltava tai sillai "huomaamattomasti". :p

Johan tuli turinoitua. Mukavata päivää kaikille ja niitä plussapuuuuuuhkuja :whistle:
 
oliivitar Tulee viiva. Testi oli herkkyys 12,5 ja tänä aamuna harmitti kun ei ollut toista samanlaista. Testasin herkyys 25 ja sain just ja just nähtävän viivan, varmaan se kuuluisa viivanpaikka. Tänään käyn ostamassa vielä yhden herkän testin ja testaan huomisesta aamupissasta. Jos ei vahvistu tuosta niin sit odotan vuotoa eli kemialinen tai joku härö raskaus taas kyseessä. (Minäkö malttamaton? Menkkojen kuuluis tulla vasta ti-to ja mä jo tuomitsen hennon viivan kemialliseksi):D

Eilisillasta asti olo kuin ois vimeisillään raskaana. Maha kauhean turvoksissa, ilmaa satakiloa, mikä ei tule ulos vaan painattaa ja kivistää sisällä. Yöllä oikein heräsin jos vaihdoin asentoa kyljelleen kun sattu mahaan. Jotenkin painattaa kummasti tuonne alamahalle? Tissit saakelin kipeet
 
Viimeksi muokattu:
Niin Talvi-74 kyllä täällä vaan ihanasti koukuttuu mukaan kuumeiluun ja rupee kummasti seurailemaan tuota omaa kroppaansa kuinka se milloinkin käyttäytyy :D
en mäkään ole noita oviksia ja muita oireita kummemmin seuraillut kun vasta noin viidenvuoden ajan,,,
Ja en mäkään oo kellekään kertonut että vielä kuumeillan kovasti lisää yhtä vauvaa tännekin päin, juu mäkin oon huomannut että muille tuntuu tuo ikä aiheuttaa ihmetystä tän kuumeilun suhteen, Mutta onneks on ihana mies ja perhe ympärillä niin viisveisaan muista ja kuumeilen vaan, jos tärppää ja onnistuu niin kyllä ne sitten aikanaan huomaa että meitin perhe kasvaa =)
Toivottavasti Talvi teitin peitonheiluttelut tuottaa nyt myös ihanan tärpin :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74 ja Mafinka
oliivitar Sinne sulle kans oikein kova puhallus (mulla on nyt tuota ilmaa sisällä mistä puhaltaa :p ) ja testiin selkeä punainen viiva :heart:

Kokeilen vielä kerran kuvan laittoa jos toi lamppu tois vähän valoo....
QnIAUo - Image - Aijaa.com

Ei se ylety näköjään kuvaan asti....ja vielä vähemmen yletty toi tämän aamuinen. Mutta mieskin sen näki kun kysyin näetkö tässä mitään ja käskin näyttää kohdan missä näkee ja kyllä se oikeaan kohtaan näytti (tai sit jo ulkomuistista muistaa mihin se viiva tulee :D ja ei uskalla sanoo ettei nää mitään) Hitsi kun sitä malttais vaan rauhassa odottaa. Yhdelle ystävälle olen kertonut, hän on tässä kierrossa ollut alustapitäen mukana. Sillon ovisiltana oli kaffella ja sano että nyt poistuu että pääsette lakanoita heiluttaan ja hän tietää jokaisen oireen ja risauksen :D Eilen oli todistamassa tota viivaa ja sano että ei oo koskaan tajunnut että vauvanteko on näin helppoo. No ymmärtää hän että ei se kyllä aina näin mee ja tiedostaa, että mun kohdalla tässä ei vielä hypitä kattoon (monta keskenmenoa takana). Mutta ihana ollut kun saa jakaa jonkun kanssa ja tää palsta on ollut mahtava tuki, km kuumeilevat ja ihana kun nyt löysin teidätkin :wave:

Joku kirjoitti että tää tempasee mukaan. Tosiaankin tekee, minä bongasin oviksen nyt ensimmäisen kerran tarkkailemalla kroppaani ja aloitin tikuttamaan vähän ennen kp14sta. Hyviä vinkkejä sain juuri muilta kuumeilijoilta. Niin se ovis sit tuli: testi näytti ja kroppa kerto. Ja niin tuli kiinnittymiskivut ja pientä vuotoa tasan viikon päästä oviksesta. Eli kun kroppaansa osaa kuunnella niin se kertoo paljon. (Mullahan siis raskauksia monta takana, reilusti yli 10, viisi lasta ja en mä ennen esim. mitään kiinnittymisiä ole tajunnut)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja mamuska7
Talvi - kylläpä juuri osuvasti raapustelit/näpyttelit kirjoittaa..
"En ole meinaan kellekkään kertonu, että me haaveillaan.... Se on tää ikä joka MUILLE aiheuttaa allergiaa raskauden suhteen"..

Mie sain kuulla kovaa marmatusta, huokailua, ihmettelyä, arvostelua ja tuomittiinhan se raskauteni aika hyvin kun aloin poikastani odottaa 39v 2004..kyllä ihmiset sitten on ahdasmielisiä..:(

Oliivittaren dippausta odotan täällä tiirailtavaksi!:cool:


..ja kyllä joillahin naisilla tulee PC:n testeihin selkeäkin viivanpaikka, sellainen valkoinen..mammuska kun sitä kyseli..


Mukavaista Perjantaita ihunille!!!:heart:
 
Huomenia! :)

Täällä ihana kuumeilu ja piinailu menossa. Oliivitar ja Mamuska teille plussapölyä lähetän! :heart:

Noista ovulaatio-oireista...Minulla jomottelee vasen munis nyt enemmän kuin oikea ja sen perustella luulisin, että munasolu on irtoamassa vasemmalta. Eilen lääkäri kuitenkin katsoi ultralla ja totesi minun ovuloivan tälläkertaa oikealta puolelta. Pihalla ollaan täälläkin! Minun taitaa olla parasta turvautua ovistesteihin, jotta tiedän koska mun ovulaatio oikeasti on. Limat on ainoa mistä voin jotain päätellä.

Tämä kuumeilu koukuttaa ja tässä porukassa se ei ainakaan helpota vaan päinvastoin pahenee :LOL:

Rentouttavaa ja ihanaa viikonloppua!
 
*mur-mur* Toi viiva ei näkynyt heti. Ensin näkyi jotain viivanpaikka? Jätin testin pöydälle, hain kahvikupin niin viivanpaikan toinen reuna alko punertaa ja 10 testin teosta siinä tosiaan näkyi väriä.

Tän aamuista pidän viivanpaikkana vaikka en ole ikinä sellasta saanut. Viime kesän lopussa luulin saavani viivan paikan vaan se osottautui plussaksi (sillon testasin testillä jossa herkkyys 25. Ensin tuli viivanpaikka? Seuraavana aamuna nega. Samana päivänä otettiin verestä HCG joka oli 34)

*mur-mur* Joo mulla ihmiset tuomitsisi lapsen suunnittelun, ei vain iän takia vaan elämän valintojen takia. Kuuntelin itseäni, laitoin elämäni uusiksi monessa mielessä. Nyt vihdoinkin ELÄN, olen onnellinen ja niin tyytyväinen elämääni ja erittäin RAKASTUNUT. :heart::heart::heart:

Ihmisen pitää tehdä niin kuin itsestä tuntuu hyvälle, kuunneltava sydäntään, ei niin kuin muut tekee tai käskee tekemään.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tää vielä lojuu...palstalla :LOL:

Hei te tikkujen tilaajat. Mitenkä ne tulee jos tilaa, siis postilootaan kun tulee? Niin onko ne näkyvissä mistä tulee/mitä sisältää yms. Ajattelin vain, en siis MISSÄÄN NIMESSÄ ole tilailemassa :p mutta jos sattuisi JOKU hetkellinen mielenhäiriö.... Osaako siis lukutaitoinen samassa taloudessa oleva tajuta mistä on kyse, mikäli ehtii ennen äippää postilaatikolle :D

Ois se noloa kun yleensä pyytää, jotta käytkö hakemassa postin ja sitten yks kaunis päivä huutaa naama punasena,että älä vaan mene sinne postilaatikolle. Jos ymmärtenette mitä tarkoitan :kieh:
 
Mä ajatelen jotenkin näin, että jos eilinen viiva oli plussa niin HCG on pitänyt olla kympin luokkaa. Ja jos se tuplaantuu joka toinen päivä, niin huomenna sen pitäis olla 20 luokkaa eli huomenna pitää tulla vahva viiva tuohon herkempään testiin. Ja jos tän aamunen viivanpaikka onkin haaujen haamu testissä jossa herkkyys 25 niin huomenna arvon pitää todellakin olla reilusti yli 20
Onneksi tänään talo täyttyy taas lapsista (uusioperheen ihanuutta, välillä kaksin viikonloppu, yleensä vaihteleva määrä lapsia ja nuoria) ja saa muuta ajateltavaa.

oliivitar Eli kylä meidän viivojen tulis vahvistua sunnuntaihin mennessä. (Hullua olla näin malttamaton. Eihän vielä sillonkaan täti ole myöhässä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
oliivitar olisin näkevinäni sinulla viivanpaikkaa ,,, noista vahvuuksista en enää niin perusta koska juuri tossa edellisessä rask. Joka keskeyty niin noi 25mIU näytti paremmin viivaa kuin taas 10mIU:n. Ja jos oikein muistan niin CB:n vahvuuksin on jotain 25mIU:n luokkaa,,,, joka näytti 1-2rask.

Talvi mulle ainakin on tullut kaikki tilaamaani testit tavallisissa kirjepaketeissa eikä niistä kyllä tiliä mitä siellä sisällä on :) tilaamaan vaan.,,
 
Viimeksi muokattu:
Woe tätä dipididpidii taata :D

Posti tuli ja Talvi Hoi, hyvin persoonattomassa valkoisessa kuoressa, lapset hakivat postin, laskuksi luulivat ;)

Ja Mamuska... Sie yllytit miut dippaamaan ovistestinkin :LOL: Mie taidan vaan olla vaan aika laimea tyyppi, molemmat testit niin vaisua ja tänne ihan teidän kiusaksi niitä jakelen :kiss:

Mur-mur ihunainen mie tarviin siun lasersilmiä.. Pinkki siis ovistesti ja hailukkaa viva, mutta katsopa tuota r-testiä :O Onko siinä ihan hennosti, harmaan palkin alkua? Voiskohan se jo merkitä jotain....voiskohan


Mää täällä ihan täpinöissäni kuin pentukoiranen miltei olemattomista viivasista :ashamed::heart: (dipit parin tunnin pidätyksestä)

Mamuska:
oliivitar Eli kylä meidän viivojen tulis vahvistua sunnuntaihin mennessä. (Hullua olla näin malttamaton. Eihän vielä sillonkaan täti ole myöhässä
Mä haluan vahvempaa viivaa heti huomenna...toivottavasti ette luule mua aineiden käyttäjäksi :LOL: No nyt taitaa olla aika siirtyä hetkeksi takavasemmalle. Huomisiin :wave:
 
Viimeksi muokattu:
oliivitar Sä taidat olla ihan yhtä kaheli kun minäkin :) Kun kattoo sun testiä ja vetäytyy läppärin ruudulta taaksepäin niin näyttää kyllä että siellä viiva näkyyyy!!!!!:heart: (mun kuvassa pitää tehdä sama....kun vetäytyy ruudulta pois päinn iin näkee jotain, tai ainakin mä nään. Tosin noi viivat tuli jo viime yönä uniinkin, nään vaan viivoja, toivottavasti en näissä testeissä olemattomia :saint:
No kävin sit cittarissa ja ostin neljä testiä :D Oon niin varma että jos tää on nyt raskaus niin se viiva pitää olla huomenna vahvempi, joten testejä on nyt sen verta että pitihän sitä dipata kauppa reissun jälkeen (onneks mies ja lapset ei oo kotona vielä. Muuten soittaisivat valkotakkiset paikalle) pissa oli rakossa vajaa 3h. Silmiin näkyy haamu jossa on hivenen punertavaa.

Mä en oo ikinä ennen saanut mitään viivanpaikkoja eli kun en ole ollut raskaana niin ei ole tullut minkäänlaista toista viivaa. Jotenkaan en jaksa uskoa että nää kaikki ois jotain viivanpaikkoja?

Näättekö tässä mitään:

XkJbGx - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar

Yhteistyössä