40+ so what wol.13

Täällä tää vielä lojuu...palstalla :LOL:

Hei te tikkujen tilaajat. Mitenkä ne tulee jos tilaa, siis postilootaan kun tulee? Niin onko ne näkyvissä mistä tulee/mitä sisältää yms. Ajattelin vain, en siis MISSÄÄN NIMESSÄ ole tilailemassa :p mutta jos sattuisi JOKU hetkellinen mielenhäiriö.... Osaako siis lukutaitoinen samassa taloudessa oleva tajuta mistä on kyse, mikäli ehtii ennen äippää postilaatikolle :D

Ois se noloa kun yleensä pyytää, jotta käytkö hakemassa postin ja sitten yks kaunis päivä huutaa naama punasena,että älä vaan mene sinne postilaatikolle. Jos ymmärtenette mitä tarkoitan :kieh:
Miulle on tulleet R&O-testit AINA huomaamattomasti kirjekuoressa - ei lähettäjää.(tai sellaista nimeä josta kävisi ilmi, että paketissa testejä):wave:
 
oliivitar Sä taidat olla ihan yhtä kaheli kun minäkin :) Kun kattoo sun testiä ja vetäytyy läppärin ruudulta taaksepäin niin näyttää kyllä että siellä viiva näkyyyy!!!!!:heart: (mun kuvassa pitää tehdä sama....kun vetäytyy ruudulta pois päinn iin näkee jotain, tai ainakin mä nään. Tosin noi viivat tuli jo viime yönä uniinkin, nään vaan viivoja, toivottavasti en näissä testeissä olemattomia :saint:
No kävin sit cittarissa ja ostin neljä testiä :D Oon niin varma että jos tää on nyt raskaus niin se viiva pitää olla huomenna vahvempi, joten testejä on nyt sen verta että pitihän sitä dipata kauppa reissun jälkeen (onneks mies ja lapset ei oo kotona vielä. Muuten soittaisivat valkotakkiset paikalle) pissa oli rakossa vajaa 3h. Silmiin näkyy haamu jossa on hivenen punertavaa.

Mä en oo ikinä ennen saanut mitään viivanpaikkoja eli kun en ole ollut raskaana niin ei ole tullut minkäänlaista toista viivaa. Jotenkaan en jaksa uskoa että nää kaikki ois jotain viivanpaikkoja?

Näättekö tässä mitään:

XkJbGx - Image - Aijaa.com
Mie voisin laittaa pääni pantiksi, että tuo on plussa!;):heart:
..sen verta selkeästi näkyy, vaikka huonolaatuinen(sumuinen)kuvanen.
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Morticia
Tuo ylempi on ovistesti, tein sen Mamuskan innoittamana, joskushan ovistesti voi näyttää raskauden (pitäisi olla vahva viiva).. ei mulla :D ... jos tässä nyt raskaana ollaan...
Siksi tämä into, kun edellisessä tärpissä sain dpo10 ja 11 harmaat palkit nimenomaan Davidin raskaustestiiin. Ja nyt meneillään dpo10... Punaväriä sain vasta dpo12

Pää on pikkuisen pöperöä tällä hetkellä =)

Mamuska vaikka tuo sinun R-testi sumuinen onkin, niin miunkin mielestä siinä on haamuPLUSSA :heart:
 
Viimeksi muokattu:


Lauantai 20.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 8/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 5/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)........kp 18/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 31/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 1/26-29..........yk 5
Tepias (42)..................kp 20/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 7/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 16/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 6/30................yk 5
Tintti-Tiivari (42)..........kp 24/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 10/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 7/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 6/30-33..............yk 6
mamuska7 (39)...........kp 25/28-32.............yk ?



Piinailupäivät:

mamuska7 (39).... dpo 11




Plussanneet:

Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk 2






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan ihunaiset :heart:

Hu huu piinailijat jokos ootte tällepäivälle dipanneet :confused:

Täällä vuoto edelleen jatkuu vaikkakin huomattavasti vähemässä muodossa kuin alkupäivinä,,, meidän pikkuneiti joka tänään tuli 8kk täyteen herätti äitin ylös 6.30 jees :D
 
Huomenta ihunaiset !

Mamuskan dippailua täällä kurkin. :heart: Puuuuuuuuh :heart:
Omani päätyi sangen surullisesti... Kävi samoin kuin viime kierrolla. Eli Räähkä täällä jälleen luutuamassa paikkojani entistä ehommaksi :headwall: kp1/26-29
 
V:TUT se mihinkään oo vahvistunut :ashamed:
Aamulla puoli viisi dippailtu, aattelin mennä samalla kun eilen eli tossa se herkkyys 25. Harmittaa kun en ennättänyt eilen ostamaan sitä missä herkkyys 12,5 eli ois voinut verrata onko siinä testissä tapahtunut muutos torstaihin. Prkele että suututtaa kun pitikin alkaa näin aikaseen testailemaan.....uskotteko että vuoto alkaa varmaan ajallaan tiistaina ja ilman testejä en ois edes tiennyt olevani raskaana. No tässä kuvaa....voi olla että ei taas näy mitään kuvaan asti, mies kyllä taas näki saman kun minä ja hänen mukaan se näkyy vähän paremmin kun eilisessä testissä, mun mielestä vahvuus pitäis olla parempi huomattavasti jos aatellaan että HCG ois tuplaantunut.

IjxDJ2 - Image - Aijaa.com

oliivitar Toivottavasti sulla ois viiva vahvistunut ja saisin sitä kautta uskoa että jospas mullakin huomenna =) Peukutuksia ja plussa tuulia :heart:

Paljonko muuten apteekin omassa testissä herkkyys? Sellanenkin löyty tuolta kaapista.
 
Voi ei oliivitar :hug: Mä taidan liittyä sun seuraan, vähän alkaa siltä tuntua. Liekkö meillä molemmilla vaan jotkut kemialliset raapasut käynyt? Tosin mulla ei oo mitään menkkatuntemuksia vaan eipä se sitä tarkota. Monestihan täti kurvaa kylään ja eka pyyhkäsyn jälkeen alkaa kivut ja oireet.
Eilen väsytti ihan sairaasti ja toi kutina ja polttelu alapäässä tarkottaa varmaan hiivaa. Eli tänään kai sitä on päivystyksestä haettava resepti puikkoihin. Rinnat edelleen saakelin kpeet, piti nukkua liivit päällä, kun ei kärsi olla vapaana.
Onkohan tässä liian vanha suunnittelemaan mitään raskautta (jos tämäkään ei nyt onnistu)? Pitäiskö suosiolla alkaa odottaan niitä viihdevuosia?
 
Huomenta ihunaiset !

Mamuskan dippailua täällä kurkin. :heart: Puuuuuuuuh :heart:
Omani päätyi sangen surullisesti... Kävi samoin kuin viime kierrolla. Eli Räähkä täällä jälleen luutuamassa paikkojani entistä ehommaksi :headwall: kp1/26-29
Voi oliivitar olen pahoillani tädin tulosta :hug:
kovasti tsemppausta uuteen kiertoon :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Mamuska Älä vielä heitä kirvestä kaivoon!!! Hiiva on myös yksi raskausoireista. Mie piätän sitä akkaa täällä poies sun luotas! .... Hih...Varsinaiset ViihdeVuodet :LOL: Toi oli niin hyvä, että sait hymyn huulilleni :kiss: Kiitoksia piristyksestä.
Jos jotain hyvääkin, niin dpot ehtivät jopa 10 asti, häätyypi miettiä nyt sitä Doktoria. Jokanaisen oikeuden lunastamista. On vähän sellainen olo, ettei ota edes uskoakseen että SE on taas täällä : /
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
äiskä-73 Voi kiitos :heart: Onko susta se nyt viivanpaikka, haamujenesi-isien haamu vai mikä?:D Mä en oikein tajuu noista mitään kun aina saanut vaan puhdasta negaa kun en ole ollut raskaana (en tajuu millanen se viivanpaikka edes on) tai sit niitä hailakoita haamuja jotka ei ole lähtenyt vahvistumaan ja raskaudet onkin sit päätynyt kesken. Tosin en mä ole koskaan testannut näin aikaseen, aina oon odottanut vähintään siihen että menkkojen tulis alkaa. Mulla kuiteskin kierto 28-29-30-jopa 32. Mutta voihan ola että sitä ollut tässä välissäkin raskaana, mutta vuoto tullut ajallaan. Välillä on noi menkkakivut niin sietämättömät ja vuotaa tulvana. Siksi tää aikaseen testaaminen on ihan hanurista.
 
mamuska7 musta se on ihan hyvä haamu =)
ja sullahan on vasta menossa dpo11 joten kerkee hyvin siitä vahvistumaan :D
Jos raaskit niin osta apteekista CB:n digi niin saat vähän lisää varmuutta,,,
(Vaikka itse sain sillä viimeks 1-2 rask. ja keskeyty...)
Mutta eihän se kaikilla nyt sit tarvii keskeytä,,, TSEMPPIÄ :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Joo mamuska täytyy myöntää että toi aikanen testailu on hanurista :mad:
mutta mäkin oon sellanen himotestaaja että jos on testejä kaapissa niin niitä on pakko vaan dipata :LOL:
Mulla vaan ei oo aikasemmin käynyt noi että oon ekana ollu selkee plussa ja sit keskeytynyt. Se on aina ollut aiemmin selkeet - tai + eikä väli muotoja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28361557:
mamuska7 musta se on ihan hyvä haamu =)
ja sullahan on vasta menossa dpo11 joten kerkee hyvin siitä vahvistumaan :D
Jos raaskit niin osta apteekista CB:n digi niin saat vähän lisää varmuutta,,,
(Vaikka itse sain sillä viimeks 1-2 rask. ja keskeyty...)
Mutta eihän se kaikilla nyt sit tarvii keskeytä,,, TSEMPPIÄ :heart:
Joo mietin sitä digiä vaan kun alkaa noita testejä oleen jo tuolla kaapissa :D Sieltä löyty yksi apteekin oma...pitäiskö sillä vielä kokeilla? Isäntä on sitä mieltä että oon seonnut lopullisesti, mutta sehän ei oo miään uutta :D Nainen kun tulee kypsään ikään niin voi alkaa viiraamaan. Mä hommasin meille koiran, yritin sillä tainnuttaa tän kauhean vauvakuumeen. Vaan kuinkas kävikään? Koiralle on hommailtu omaa petiä makkariin, olkkariin ja lastenhuoneeseen lepotyynyt, on leluja joka lähtöön, on oma kynsienleikkuupöytä, kantokoppaa, takkia....:D Ja perhana vauvakuume on vaan kasvanut, haluun vauvan jolle saan ostella kans kaikkee kivaa. Koira on ihana ja rakas :heart:, mutta koira tarttee kaverin ja mikäs sen parempi kaveri kun vauva :D (auts ei mennyt läpi miehellekkään tää, mut siitä se ajaus sit lähti :D) Mies vaan totes että kiva joo kun tää vauvanteko maksaa jo tässä vaiheessa kun rouva kantaa raskaustestejä säkkitolkulla, mitä se sit maksaa kun rouva raskaana, saatikka kun vauva syntyy? Tietää että hän tekee sit ympäripyöreetä töitä (tekee melkein jo nyt) :D
Ai näkyykö se jotenkin kun minä hurahdan? :whistle::whistle::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Hyvä mamuska :D sellasta se vauvakuumeilu :p Se koukuttaa kyllä ihan täysillä :whistle:
noista testien hamstrauksesta sen verran että oon jonkun verran tilaillut niitä Electronics, Cars, Fashion, Collectibles, Coupons and More Online Shopping | eBay sivuiltat,,, nytkin on tulossa CB:n digi ovistesti 7 tikulla/ 2x CB:n digi raskaustestejä ja hinnaks tuli 32e, ku kattelin samaa pakettia raskauskeijun sivuilla 49,90e. sit pöhkö pistin vielä eilen sellasen tilauksen siellä että 2x CB:n digi r-testiä ja liuskatestejä 25 ovis/ 25 r-testejä 23e,,, :whistle: Joten joku muukin on täällä hitusen hurahtanut noihin testeihin :LOL:
 

Yhteistyössä