40+ so what wol.13

Täällä täti kävi ikävä kyllävierailulla.kp 6 olis tänään.Mutta seurailen teidän testauksia mielenkiinnolla.Olen luvannut itselleni joululahjaksi ovistestejä,saa nähdä..jos sitä ennen ei tärppää!
Aurinkoista lauantaipäivää ihunaiset!
 
Huomenta kaikille! Täällä menossa kp5/28 tädin kanssa edelleen hion suunnitelmia miten tässä kuussa tekisi toisin, jotta tulos olisi plussaa. Ruokavaliota tarkkailen, pitäisi saada painon suuntaa alas. Liikaa on ehkä 30 kiloa. Mieshän tässä lapsiprojektissa onkin jo ennättänyt laihtua 7 kiloa, mutta mulla ei tipu.

Oliivitar, minä niin lo ilahduin, että siellä olisi tärpännyt.
 
Kaikille tädin vierailun kohteeksi joutuneille lämmin myötötuntoinen halaus! :hug: Se on vaan joskus niin pienestä kiinni... Mutta mikä on se pieni juttu? :confused:

Itse aloin bongailla ovulaatiota tänään kaksien eri testien voimien. Käytössä digi cb ja perhosten liukamalliset ovistestit. Lääkäri halusi minun käyttävän cb:n testiä, koska se on yksiselitteisesti tulkittavissa ja lääkärillä oli oma epäilyksensä noista liuskatestien luottavuudesta ja tulkittavuudesta. Tänään menossa kp 10 ja kumpikin testi antoi negatiivisen vastauksen.

Noista raskaustestien haamuista ja plussista...Onko keneltäkään testatattu loppukierrossa progestronia? Olen lukenut monia juttuja ihmisestä, jotka ovat saaneet progestronilääkityksen ovulaation jälkeen ja siten tulleet raskaaksi. Tuon pitäisi auttaa alkion kiinnittymiseen. Missä on Mur-Mur meidän ihanainen kävelevä tietopankki? :heart:

Aurinkoista ja rentouttavaa lauantaita kaikille!:)
 
Hei pitkästä aikaa :wave: täällä yksi kadonnut taustailija.

Olen harvakseltaan käynyt lukemassa juttujanne ja jännittämässä puolestanne että miltä tilanne kelläkin näyttää.

Syy poissaolooni on että päädyin lopulta mennä hoitoihin ja nyt on alannut tapahtuun, eli olen 2 vkoa sumutellut synarelaa ja 3 pvää pistellyt menopuria eli koeputkihedelmöityshoito on kovaa vauhtia käynnissä. Ensi vkolla tarkistusultrat ja seuraavalla vkolla keräys jos jotain kerättävää on.

Nyt vain jännitän että tapahtuuko mitään minussa eli saako lääke mitään aikaiseksi näin "vanhassa kanassa" :LOL:

Aurinkoista kevättä teille kaikille ja tuokoon kevät tullessaan niitä plussatuulia :hug:
 
meillä on tänään 1v hääpäivä ja kävimme juuri syömässä ulkona
ja mies pikku päikyillä.illalla saunaa ja grillausta ja juomista tiedossa.Aaamusella jo pupuiltiin kun onneksi vuoto loppui just sopivasti vaikka ei sillä olis väliä ollu vaikka peppunen oliskin vuotanu.
Tää on nyt meidän päivä ja aion nauttia kaikesta suloisesta kuten aamulla auringosta ja lintujen laulusta ja siitä västäräkistä mikä nähtiin kun miehen kanssa olimme pyöräilyllä ja kauniista keltaisista leskenlehdistä joita ojanpenkat oli pullollaan
Kaikille ihanaa lauantaita ..rakkaudella Maire
 
Hei pitkästä aikaa :wave: täällä yksi kadonnut taustailija.

Olen harvakseltaan käynyt lukemassa juttujanne ja jännittämässä puolestanne että miltä tilanne kelläkin näyttää.

Syy poissaolooni on että päädyin lopulta mennä hoitoihin ja nyt on alannut tapahtuun, eli olen 2 vkoa sumutellut synarelaa ja 3 pvää pistellyt menopuria eli koeputkihedelmöityshoito on kovaa vauhtia käynnissä. Ensi vkolla tarkistusultrat ja seuraavalla vkolla keräys jos jotain kerättävää on.

Nyt vain jännitän että tapahtuuko mitään minussa eli saako lääke mitään aikaiseksi näin "vanhassa kanassa" :LOL:

Aurinkoista kevättä teille kaikille ja tuokoon kevät tullessaan niitä plussatuulia :hug:
Oi, miten ihunaa - kovasti Onnen pipanoita siulle matkaan, jotta kerättävää todellahin olisi ja pikkisen saisit kyytiin asti.:heart::kiss:
 
Huomenta ihunaiset !

Mamuskan dippailua täällä kurkin. :heart: Puuuuuuuuh :heart:
Omani päätyi sangen surullisesti... Kävi samoin kuin viime kierrolla. Eli Räähkä täällä jälleen luutuamassa paikkojani entistä ehommaksi :headwall: kp1/26-29
Voihan p**ka en paremmin sano, se akan kuvatus taas:kieh:
..pahoitteluni Oliivitar:hug:
Jospa siulla nuo Luget sattais auttaa?..kopaiseppa niitä lääkäriltäsi vaikka pyytää=)..jos keltarauhasen vajaatoimitaa, ne saattaisivat luteaalivaihetta hieman pidentää ja näin ollen kiinnittymismahdollisuutta parantaa(maallikona näin mietin)

Progesteron kokeella myöskin selviäisi tämäkin.
..ja nimen omaan parin, kolmen kierron kartoitus, jotta näkisi onko se pysyvää vai vaihteleeko?
 
Kaikille tädin vierailun kohteeksi joutuneille lämmin myötötuntoinen halaus! :hug: Se on vaan joskus niin pienestä kiinni... Mutta mikä on se pieni juttu? :confused:

Itse aloin bongailla ovulaatiota tänään kaksien eri testien voimien. Käytössä digi cb ja perhosten liukamalliset ovistestit. Lääkäri halusi minun käyttävän cb:n testiä, koska se on yksiselitteisesti tulkittavissa ja lääkärillä oli oma epäilyksensä noista liuskatestien luottavuudesta ja tulkittavuudesta. Tänään menossa kp 10 ja kumpikin testi antoi negatiivisen vastauksen.

Noista raskaustestien haamuista ja plussista...Onko keneltäkään testatattu loppukierrossa progestronia? Olen lukenut monia juttuja ihmisestä, jotka ovat saaneet progestronilääkityksen ovulaation jälkeen ja siten tulleet raskaaksi. Tuon pitäisi auttaa alkion kiinnittymiseen. Missä on Mur-Mur meidän ihanainen kävelevä tietopankki? :heart:

Aurinkoista ja rentouttavaa lauantaita kaikille!:)
Sama liuska se on siellä CB:n diginhin sisällä=)halppis liukan tulos on vain meidän itsemme tulkittava, digillä ei sitä vaivaa..merkki maksaa tässähin tapauksessa..tällä tuotteella hyvä rahastaa..niin, onhan se kätevä käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
ON! Näin viime yönä unta että mulle tehtiin jokin testi vaginan kautta jolla todettiin etten ovuloi enää ollenkaan mutta muka annettiin kuitenkin luget,,, höh en edes tiedä mitä luget on? Sitäpaitsi kuukautiset olleet viimeksi helmikuussa - no ehkä tässä elimistö kertoo että thats it... joten jään odottamaan seuraavaa elämää :':)':)'( Muutenkin olen tänään niin alakuloisella tuulella etten tiedä mikä on :'(

Toivon Teille kaikille kuumeilijoille vielä ihanaa lopputulosta - omaa kääröä syliin :heart:

Ihanaa viikonloppua kuitenkin ihan Teille jokaiselle Ihanaiselle Naisille :kiss:
 
ON! Näin viime yönä unta että mulle tehtiin jokin testi vaginan kautta jolla todettiin etten ovuloi enää ollenkaan mutta muka annettiin kuitenkin luget,,, höh en edes tiedä mitä luget on? Sitäpaitsi kuukautiset olleet viimeksi helmikuussa - no ehkä tässä elimistö kertoo että thats it... joten jään odottamaan seuraavaa elämää :':)':)'( Muutenkin olen tänään niin alakuloisella tuulella etten tiedä mikä on :'(

Toivon Teille kaikille kuumeilijoille vielä ihanaa lopputulosta - omaa kääröä syliin :heart:

Ihanaa viikonloppua kuitenkin ihan Teille jokaiselle Ihanaiselle Naisille :kiss:
Ihuna ystäväin, täältä miulta lämmin:hug:
..tämä kevät voi yllättäin saada mielen alavireiseksi, vaikka aurinkonenhin paiteleepi:ashamed:..
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
mamuska - elähän sie hötkyile niiden testilöiden kanssa!:D

Siulla ON vasta dpo11..ja tuo RFSU:n testi on huomattavasti epäherkempi kuin esim. se herkkä Predictor(12mIU/ml) ja PC:n liuska.
(25mIU/ml)
JA..HCG ei myöskään tuplaannu kuin joka toinen TAI kolmas päivä.

Koettaisit dippailla nyt saman merkkisellä testillä se kertoisi paremmin tilanteestasi, näkisi vahvistuuko viivanen.

Tuo CB:n digi reagoi aika pieneen määrään raskaushormonia, uskoisinhin sen siulle kyllä näyttävän jo "raskaana 1-2"..eli saman kuin halppis liuskatkin - raskaana olet.:heart:

Eli..jos haluat seurata vahvistuuko viivanen olisi testin oltava ainakin samaa herkkyyttä, mie-lui-ten saman merkkinen.=)

Plussatuulosia.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja mamuska7
*mur-mur* No äsken 3,5h pissan pidätyksen jälkeen tein samalla testillä kun to eli jossa herkkyys 12,5 ja heti tuli punanen viiva (ei kuitenkaan läheskään kontrolliviivan tummuus, mutta selkeästi näkyy). Huomenna testaan aamulla taas samalla kun tänä aamuna. Sit ehkä uskon ja lopetan testailut :D
 
*mur-mur* No äsken 3,5h pissan pidätyksen jälkeen tein samalla testillä kun to eli jossa herkkyys 12,5 ja heti tuli punanen viiva (ei kuitenkaan läheskään kontrolliviivan tummuus, mutta selkeästi näkyy). Huomenna testaan aamulla taas samalla kun tänä aamuna. Sit ehkä uskon ja lopetan testailut :D
Ihunaa Mamuska :heart: Taidan uskaltaa jo Onnitella :kiss: Ja lähettää matkaan jarrusukkia, vauvalimaa ja onnensäteitä
 
Pahoitteluni&halitukset täältä laitan tädin hyökkäyksen kokeneille:hug:

Uuden kierron aloittaneille onnekasta oviksen mettästystä;):heart:
..ja piinailijoille paljosta paljon plussapölyä..



ON..mie vähän luulen, että mie tykkevän tänään tuosta miehestäni..
..ja nimen omaan sil-lä ta-paa että ollaan i h o k k a i n..:p


..meillä on aikas pitkään ollut parisuhde tuuliajolla, kovin vilpoista ollunna..miulla oli jo erilleen muutto suunnitelmiahin kovin:(
Jospa se auringon paisteen sätehien myötä tästä entraantuis..
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur:
Voihan p**ka en paremmin sano, se akan kuvatus taas
..pahoitteluni Oliivitar
Jospa siulla nuo Luget sattais auttaa?..kopaiseppa niitä lääkäriltäsi vaikka pyytää..jos keltarauhasen vajaatoimitaa, ne saattaisivat luteaalivaihetta hieman pidentää ja näin ollen kiinnittymismahdollisuutta parantaa(maallikona näin mietin)

Progesteron kokeella myöskin selviäisi tämäkin.
..ja nimen omaan parin, kolmen kierron kartoitus, jotta näkisi onko se pysyvää vai vaihteleeko?
Voi ihuna mur-mur. Sie se osaat rauhoittaa kuumeisen ja suruisen naisen mielen :kiss: Taustallahan tämä pelko tästä lyhyestä luteeliajasta oli koko kierron. Tuumailinkin, että Tk:hon papakokeeseen menen ja siinä samalla sitten lääkäriäni jutustan. Milloin tuo Progesteron koe pitäisi tehdä? Onko väliä kierron ajankohdalla? Minne mie joutuisinkaan ilman Mur-muria? :)

Oi, ja kiitos teille ihanat olkkarin naiset siitä että olette olemassa ja tukemassa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - laitan HUSLAB:in sivujen linkin kun en tiedä siun omaa labraa.
HUSLAB - Progesteroni, seerumista

Luteaalivaiheessa miun mielestäni otetaan jos tutkitaan progesteronin mahdollista vajausta:
Luteaalivaiheessa mitattu kohonnut progesteronipitoisuus (yli 8 nmol/l 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua) osoittaa ovulaation tapahtuneen. Keltarauhastoiminta katsotaan normaaliksi, jos yksi arvo 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua ylittää 25 nmol/l tai kolmen arvon yhteissumma ylittää 45 nmol/l, kun näytteet on otettu 5-10 päivää ennen kuukautisten alkua.
 
Tiedän *mur-mur* että mä oon ihan pölhö, tosiaan kierto vasta 25/28-32 ja dpo11. Mutta kun jotain sain jo torstaina niin sitä odottaa että sen pitää vahvistua. Nyt nään että on sille viivalle jotain vahvistumista tapahtunut. Nyt taidan odottaa rauhassa maanantaihin ja pyydän päästä HCG mittaukseen. Sit pitää päättää mitä teen sen varjoainetutkimuksen kanssa.

oliivitar Kiitos, nyt niitä tarroja tarvitaan ja paaaaaljon.

ZhIw8p - Image - Aijaa.com
 
ON! Näin viime yönä unta että mulle tehtiin jokin testi vaginan kautta jolla todettiin etten ovuloi enää ollenkaan mutta muka annettiin kuitenkin luget,,, höh en edes tiedä mitä luget on? Sitäpaitsi kuukautiset olleet viimeksi helmikuussa - no ehkä tässä elimistö kertoo että thats it... joten jään odottamaan seuraavaa elämää :':)':)'( Muutenkin olen tänään niin alakuloisella tuulella etten tiedä mikä on :'(

Toivon Teille kaikille kuumeilijoille vielä ihanaa lopputulosta - omaa kääröä syliin :heart:

Ihanaa viikonloppua kuitenkin ihan Teille jokaiselle Ihanaiselle Naisille :kiss:

Voi Mafinka jaksa :hug: täältä siulle :heart:
Kevät taitaa tosiaan olla tunteiden vuoristorataa,,, täällä kanssa on vähän sellai masentunut olo ja väsyttää ihan vietäväksi :|
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Taukolainen palaisi kuumeilemaan kanssanne :wave:

Oon ollut pitkään taukoilemassa, pari vuotta varmaankin :whistle: ja päässyt aikuisen naisen ikään, täytin 40v. ja aattelin että nyt varmaan pitäis toimia jos aikoo..mulla vaan toi pco haittaa ihan pikkasen näitä raskautumistoimia :( mutta, ei vielä kirvestä heitetä kaivoon, eihän? Nyt kp 1 ja tosi yrittäminen alkaa sitten toivottavasti toisessa kierrossa, kun gyneltä haettu ensin ainakin clomit apuun ;)

Mahtaakohan täällä olla ketään enää mulle tuttuja, toivottavasti ei. Rupeen nyt pikkasen lukasemaan viimeisimpiä viestejä, että tiedän missä menette :)

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille :)

-Justis-
 
  • Tykkää
Reactions: Morticia ja Mafinka
Voi näitä miun kirjoitusvirheitä, käääääs!!!:O
..jatkuvaan saan olla tekstiäni muokkailemassa.

Mie äskettäin koirasten perässä ilman rintsikoita juosta hölkkäsin, vähänkö hävetti kun rinat pommpi ylös, ales:whistle:..:LOL:
..juuttaan koiraset karkasivat kun olimme aitauksesta siirtymässä sisälle..ja sit mäntiin, että hippulat vaan vinku!:D

Vanhempi löysi vielä jonkin hiiren raadon ja söi sen herkkupaloina:x..hyi helvata!|O

Naapurin mies sai pienemmän höppänän kiinni ja mies tuli hätiin vanhemman kiinni otossa(enhän mie ilman rintsikoita ja aamutossuissa voinu..;))

Sellainen seikkailu täällä=)..nyt saunaan ja siidukka päälle..kunhan poikanne menee mammimaan, iskä&äiskä pitää toisiaan hyyyywänä:heart:


Ps. O-testinhin dippasin tuossa aiemmin ja viiva vaan vahvennut..taitaa se ovis kumminhin tuonne Kp14-15 mennä(jos on tapahtuakseen)
Vahvuus tuota luokkaa(Huom! netistä napattu kuva)tänään Kp12..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä