40+ so what wol.13

Onnenmurunen - Tervetuloa lämpimästi olkkariimme kuumeilemaan!:heart::wave:
..seuraavaan dippaukseen Plop Plop+++++:heart:

Oliivitar, äiskä..plääh, mie olen niiin tylsä nykyään, etten miestäin yllättänyt Eevasen asussa: /
..olisi saattanut ihan mieluistasti yllättyä kyllä..MUTTA..nyt miun O-testiviivanen vahvennut aikas hyvin, joten illasta ajettelein saunan päälle hieman..hmmmhmmm:whistle::p..miehellä viisi vapaata perästysten, töihin vasta maanantaina.;)

Taitaa miun ovis kumminhin tulla(jos on tullakseen)jo noilla suuremmilla kiertopäivillä-->Kp16 eteenpäin..tänään Kp15..ilmeisesti tuntemukseni olleet munarakkulan kasvukipuisia, eivät vain enää niin selkeitä kuin ennen..vanha kananen kun olen.:)
..kerran -09 on tärppi käynyt Kp16 oviksesta..

Muksua illan jatkoa ihunille!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
No ei se mitään mur-mur ilalla sitten :kiss:,,, ja hyvää aikaa noiden viidenpäivän aikana heilutella nuita peittoja kuinka huvittaa ja jaksaa



mä niin täällä toivon että ovis osuisi tällä kierolla johonkin su-ke välimaastoon kun tuo mies kulta lähti ulkomaan hommiin ja on viikot poissa kotoota joten taitaa talletus päivät osua n. pe-su iltoihin riippuen miten isäntä pääsee kotiutumaan, hiukan vähän pelottaa miten oili sitten vierailee täällä mutta toivotaan että osuu hyvään ajankohtaan
 
Viimeksi muokattu:
Mulla alkaa pää taas temppuilla. Nyt kun on menossa dpo7, kuvittelen esim. menkkakivu tapaista joka kuulemma saattaa tuntua alkion kiinnittyessä. Ja olin myös muka havaitsevinani ihan pientä punertavuutta vuodossa päivällä. AAARGGHHHH!!!!
 
Niinpä niin Morticia tää kuumeilu on paha homma kun kokoajan tsekkailee itseään ja tuntee toivoo näkee,,, juuri aaarrrrggghhhh.... :D
Toivottavasti sinun tuntemukset ovat juuri sitä itseään,,, siellä joku juuri kiinnittelee itseään :kiss::heart: täällä peukut ja varpaat pystyssä tärpille :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Kun malttais odotella sinne arvioituun menkkojenalkamispäivään, ihan turha tuhlata noita testejä aikaisemmin. Mulla no tasan kaks raskaustestiä enkä aikonut ostaa lisää, mutta lyödäänkö vetoa niin kuun vaihteessa rynnistän apteekkiin kun olen jo molemmat tikuttanut. :D
 
Ha haa,,, juu tikuttaminen on niin koukuttavaa :D
millon sulla pitäs menkat alkaa?

Täällä ruvetaan vasta pikkuhiljaa tikuttaa oilia,,,
mulla on ollu joku ihmeen kahenpäivän syöppö kohtaus kun kokoajan vaan pitäs syödä vuoronperää makeeta ja suolasta höh,,, yleensä tällai tulee muutamapäivä ennen menkkoja muttakun nythän on vasta muutamapäivä kun ne loppuivat,,, että ihmetyttää mitä tää nyt on, vähän taitaa olla elimistö sekaisin tai jotain : /
 
Morticia - juu, mie lyön vetoa sen puolesta että: sie haet/tilaat niitä testejä lisää..:D;)


Omaa napasta..

Tykkäilty kovasti miehen kera..ja olipas se nyt tällä erää nannaa:p
..Oi oi, oli oli ihunat:heart:
..ja nyt sitten tuli hirrrrrmuinen nälkä, pakko tehdä muutama leipä:popcorn:..nati nati ihunat:heart:


Ps. äiskä..miulla on ollut reilun viikon ihan mahdoton syötätys päällänsä koko ajan:O(johtuisko siitä 9vrk kestävästä vuodon pituudesta?)..ei hyväinen olleskaan kun painoa pitäis saada hilattua alespäin ennen elokuuta..:$
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73


Keskiviikko 24.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 12/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 9/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)........kp 22/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 35/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 5/26-29..........yk 5
Tepias (42)..................kp 24/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 11/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 20/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 10/30................yk 5
Tintti-Tiivari (42)..........kp 28/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 14/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 11/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 10/30-33..............yk 6
Justiina (40)................kp 5/30-60....................yk ?
Onnenmurunen (38).....kp 25/27-28..........yk 1



Piinailupäivät:

Onnenmurunen (38)....... dpo 12






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Viimeksi muokattu:
Täällä miettii onko tässä raskaana vai ei. Ei enää oireita, muuta kuin iltapäivästä-illasta iskee aivan kauhea väsy ja samoin yks kaks iskee kauhea nälkä. Rinnat enää vähän arat? Eipä kyllä muuta? Väkisinkin herää epäilys, että näinkö taas käy, että innostuu ihan liian aikaisin ja saa taas pettyä. Hitto kun ei yhtään testiä kaapissa.
Mutta peukutuksia kaikillle piinailijoille ja onko tälle päivälle dippailijoita? Jännä miten voikaan jännittää toisten puolesta, ehkä se -oman navan ympärillä ajatusten pyöriminen- on kiva siirtää -toisen navan jännittämiseen ;)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Iiik, apua, mikä tahti täällä on näissä viesteissä!!! Lämpimät kiitokset tervetulotoivotuksista!

Mamuska, ei se oireiden puuttuminen välttis mitään merkkaa. Testillä tietty voisi saada vähän osviittaa siitä, vahvistuuko/haaleneeko viiva. Voimia mietintöihin. Toivottavasti pieni on kuitenkin oikeassa paikassa ja tiukasti matkassa mukana.

Mur-Mur, hyvä, hyvä! Kylvähommat parhaita sillon, kun ne vielä tuntuukin hyviltä. Joko dippasrit r-testin :LOL:???

Morticia, just luin jostain vauva-lehdestä tai muusta, että siellä, minne se alkio kehittyy, ei ole hermoja ja niin ollen sitä kiinnittymistä ei voi tuntea.Mutta kyllähän me se vaan tunnetaan ja tiedetään =). Kohtahan sitä testiä voisi jo vaikka ajatella, vai kuinka?

Äiskä, jee - pääset tikutteleemaan. Toivottavasti oili tulee ajallaan ja tuo tullessaan positiivisia uutisia.

ON: Ei sitten niin mitään. Dpo12 eikä oireen oiretta. Oikeastaan ei ole edes kiusausta testata, kun se eilinen testi oli niin selkeä nega. Lauantaina tai viimeistään sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa. La on ystävien häät ja siitä tietty sais hyvän syyn dipata: täytyyhän sitä tietää minkälaista maljaa heille kilistää : /. Ja sekin on ihan mahdollista, että tämä rauhallinen fiilis katoaa seuraavassa nanosekunnissa ja tämä nainen ryntää tekemään testiä. Kaapissa yksi PC ja yksi Predictor.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Onnenmurunen Tervetuloa tänne kuumeilemaan! Täällä on aivan mahtavaa porukkaa ja tämä porukka saa kyllä annettua kipinän dippailuun jos ei muu ;) Oon tehnyt varmaan kymmenen testiä ja kyllä se viiva on vahvistunut. Huomenna menen HCG mittaukseen eli se kertoo varmasti jo paljon. OOn laskeskellut vähän mitä sen pitäis näyttää, kun eka viiva esiintymän sain viime torstaina eli jos se ei vähitään sitä ole niin tiedän että petyn. Tiedän että vaikka se näyttäis enemmänkin niin ei se silti takaa että kaikki ois hyvin, mutta jospas vähän rauhottuis. Kun on monta epäonnistunutta raskautta takana ja varsinkin kun viimeksi epäonnistui josta seurasi kauhea rumba, niin se pelko on vaan isompana möykkynä kuin iloisuus raskaudesta. Vielä ei uskalla hurrata.
Mutta kovasti peukutuksia sinulle ja plussa tuulia!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73:
Ha haa,,, juu tikuttaminen on niin koukuttavaa
millon sulla pitäs menkat alkaa?
Niinhän se on. :) Laskin että viimeinen päivä tätä kuuta pitäs alkaa. Mulla on tosin kierto heitellyt 29 - 42 päivän väliä, mutta eikös se luteaaliaika kuitenkin oo se 14pv suurin piirtein..... jos pitää paikkansa niin sitten pitäs tädin saapua kuunvaihteessa. Sopivasti vappurientoihin, pöh. Vaikka ei tässä kahden pienen lapsen kanssa hirveesti juhlita. :)
 
Aurinkoista keskiviikkoa, Ihanaiset

Täällä on aivan sama tahti kuin ennenkin, kun on hetken pois, niin tapahtunut on vaikka sun mitä :D

Mamuskalle Onnea plussasta Eikä kannata välittää, mitä muut ajattelee :kiss:

Mafinka Vai niin me suunniteltiin :D Kyllä mä sen opinnäytetyön sitten sain kuin sainkin tehtyä, onneksi ;) Pikaista plussaa sinne toivon :heart: :kiss:

Mur-Mur Et kai ole lopettamassa yrittämistä? Käsitin, että kuitenkin Oilia vielä metsästelet? Plussaa sinullekkin toivon aivan koko sydämestäni

Oliivitar Voi kun ihanaa, että pikkuisen sait :heart: Ja nyt sitten kuumetta pukkaa ;)

Mulla alkaa tätsy pakata kamppeitaan ja lekuriajan tilasin kuun loppuun..Ja nyt sitten stressaan siitä, että mitä se sanoo kun vieläkintuun käsi ojossa lääkkeitä pyytämään..varmaan ajattelee..eikö toi osaa luovuttaa No, en näköjään osaa..Onks teillä muuten kokemuksia Femarista? Luin täältä, että se vois olla clomeja parempi, tehokkaampi ja vähemmän noita inha sivareita..niitä aattelin pyytää, saas nähä miten käy :O

Äiskä Mulle voit päivittää kierronpituudeksi 30-60 :D Tää pco pitää aina jännityksessä, et tuleeko normi kierto vaiko joku megapitkä |O

Onnenmuruselle sekä kaikille muillekkin, rauhaa piinailuun ja plussapuhuri tietysti :heart:

Noista vitskuista, itse ajattelin nyt ostaa Tolosen ubiqinonia ja berberiinia, toi viim. mainittu auttaa varmaan tähän pcon aiheuttamaan sokeriresistenssiin ja aineenvaihduntaan, toivon ainakin niin :p
Linkki ohessa: MidsonaFiTemp - Tuotteet
Ja tietysti monivitamiinin lisäksi sitten sitä foolihappoa :)

Nyt siivoomaan, mukavaa päivää Ihanaiset!
Justis:wave:

 
Kun malttais odotella sinne arvioituun menkkojenalkamispäivään, ihan turha tuhlata noita testejä aikaisemmin. Mulla no tasan kaks raskaustestiä enkä aikonut ostaa lisää, mutta lyödäänkö vetoa niin kuun vaihteessa rynnistän apteekkiin kun olen jo molemmat tikuttanut. :D
Morticia mie olin ihan varma, että olist jo tänään dipannut :D Mie Kovasti puhaltelen punaväriä :heart: +++++++++++++++ :heart: tikkuun

Ketäs muita täällä on piinailupäivillä? :wave: Olisi niin ihana jännittää teän puolesta! Hei, saisiko Äiskä laitella teitä tuonne listalle piinailemaan
 
  • Tykkää
Reactions: Morticia
Mää tässä aamukahvilla kaivelin jälleen menneisyyttä. Lähinnä katselin kiertojani ja luteaaliaikoja ... ja luin mukavia juttuja :heart:

Kahdessa kierrossa minulla oli luteaaliaika10 päivää :O Ja sitten oli megakierto 46 päivää ja minilyhyt 22 päivää, jonka jälkeen raskauduin :confused: Mulla pitkän kierron aikana oli jotain tulehdusta (säikähdin kaiketi simppatsunamina yrityksen alussa) ja siihen oli lääkityskin... Jaa-a.. Kauemmin en ole ovista sitten tikuttanutkaan. Kyll tää mietteliääksi ja toivekkaaksi tämän naisen saa :)
Siis mähän tartun jokaiseen oljenkorteen :heart: :D

Justis mie ajattelin kokeilla vehnänalkioöljyä ( https://www.terveysmarket.fi/tuoteryhmat/57-e-vitamiinit/tuote/679-neo-e-vehnanalkiooljy/ ) Lisäksi sinkkiä ja foolihappoa (Tri Tolosen Foli-B Strong VAHVA FOOLIHAPPO | Sinunapteekki.fi ) Kunhan vain tulevat postiin =) Foolihappoa olen syönyt jo purkillisen, 100 tabua :D
.... joo, mutten kerralla... :LOL: se olis taas liikaa kahvia!

Hyvää päivänjatkoa ihunaiset!
 
Viimeksi muokattu:
Kun malttais odotella sinne arvioituun menkkojenalkamispäivään, ihan turha tuhlata noita testejä aikaisemmin.
Samoissa tunnelmissa mennään, sunnuntaina-tiistaina pitäis menkkojen alkaa, jos ovat alkaakseen, kovasti kutkuttelis tuo yksi testi, mutta kun ei viitsisi tuhlata aiemmin...
Saapahan siirrettyä sitä pettymystäkin, jos se taas näyttää negaa. ;)

Noista lisävalmisteista ja vitamiineista; foolihappoa olen syönyt säännöllisen epäsäännöllisesti viime kesästä asti, parin viime kuun aikana päivittäin. Lisäksi C-vitamiinia (Ester C:tä, mikä on pitkävaikutteinen) ja kalaöljyvalmistetta. Tiedä häntä onko noista mitään hyötyä tässä yrittämisessä, mutta tuskin ainakaan haittaa.
 
Tervehdys kaikille tältäkin päivältä!

Lisäsin omega3 kapselit ruokavalioon toiverikkaana.

Tänään tuntuu kuume kovin voimakkaalta. Plaraan jo nimiäkin täällä. Ollaan miehen kanssa puhuttu niistä paljon. Molemmat haluaisivat perinteisen nimen, mutta on vielä hieman hakusessa mistä kulttuurista puhutaan. Siippa kun ei ole kotimaista tuotantoa.
 
Kiitos onnitteluista kaikille :hug: Mietin hetken, "tohdinko" vauvan kuvaa laittaa, kun tiedän millaista on vauvakuumeilla tulisesti ja pettyäkin, ja sitten vielä katsella väkisin toisten vauvakuvia : /

Meillä menee hyvin, äidillä on hieman Baby Bluesia, eilinen meni itkeskellessä milloin mitäkin asiaa. Ja se on minulle nykyään aika harvinaista, siis ennen synnytystä. Mutta jospa se tästä tasaantuisi. Mies-parka oli eilen jo hätää kärsimässä.

Ihanaa kesää teille kaikille ja paljon plussatuulia! Käyn välillä kurkkaamassa kuulumisianne, kun ei täältä oikein poiskaan osaa olla :heart:

WP ja "Hilma" 13 vrk
 
Tiedättekö että ihmettelimiten oikeasti näin hyvin kävi tärppi. Siis nyt ensimmäisen kerran bongasin oikeasti oviksen ja naps heti napsahti. Mutta kun te kirjottelette noista vitamiineistä ym, niin jäin miettimään että olisiko mulla auttanut se super dieetti. Siinähän meni ruokavalio ihan uusiksi, uudenlaiset annoskoot, ruokailu rytmi ja siinä syödään mm. omega3, vitamiiniä varsinkin Cvitamiiniä isolla annoksella...vihreätee kapseleita....ja tietty toi liikunta, eli minä toimistorotta joka ei liikkunut kun päätteen ja kahvinkeittimen välillä, opettelin liikkumaa. Eli elämäntapa remontti tuli todellakin tehtyä, liekkö siitä ollut apua, myös tähän helppoon tärppiin? Painohan tippu huminalla, mutta mikä parasta, olo oli muutenkin hyvä, tosi energinen. Dieettiä en enää jatka, mutta kyllä se opetti katsomaan mitä syö ja minkä verran ja toi liikkumisen kipinä jatkuu edelleen.
 
Iiik, apua, mikä tahti täällä on näissä viesteissä!!! Lämpimät kiitokset tervetulotoivotuksista!

Mamuska, ei se oireiden puuttuminen välttis mitään merkkaa. Testillä tietty voisi saada vähän osviittaa siitä, vahvistuuko/haaleneeko viiva. Voimia mietintöihin. Toivottavasti pieni on kuitenkin oikeassa paikassa ja tiukasti matkassa mukana.

Mur-Mur, hyvä, hyvä! Kylvähommat parhaita sillon, kun ne vielä tuntuukin hyviltä. Joko dippasrit r-testin :LOL:???

Heko heko ihuna:D
..maltan nyt ainahin..hmmmmm..e h k ä dpo4 olis hyvä aloitella lämpimikseen dippailemaan..:LOL:


Morticia, just luin jostain vauva-lehdestä tai muusta, että siellä, minne se alkio kehittyy, ei ole hermoja ja niin ollen sitä kiinnittymistä ei voi tuntea.Mutta kyllähän me se vaan tunnetaan ja tiedetään =). Kohtahan sitä testiä voisi jo vaikka ajatella, vai kuinka?

Äiskä, jee - pääset tikutteleemaan. Toivottavasti oili tulee ajallaan ja tuo tullessaan positiivisia uutisia.

ON: Ei sitten niin mitään. Dpo12 eikä oireen oiretta. Oikeastaan ei ole edes kiusausta testata, kun se eilinen testi oli niin selkeä nega. Lauantaina tai viimeistään sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa. La on ystävien häät ja siitä tietty sais hyvän syyn dipata: täytyyhän sitä tietää minkälaista maljaa heille kilistää : /. Ja sekin on ihan mahdollista, että tämä rauhallinen fiilis katoaa seuraavassa nanosekunnissa ja tämä nainen ryntää tekemään testiä. Kaapissa yksi PC ja yksi Predictor.
.
 

Yhteistyössä