40+ so what wol.13

TIISTAINA 23.6.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Anuliini1975 (40)............1............... 37kp/25-29
hennamilla (38)............................... 34kp/26
KeltainenSeepra.............................. 32kp/ 24-26
Karoliina74 (40)...........1.................. 28kp/31-39
Minttu 71 (43).............5.................. 27kp/30
woodoo (40).................4................. 24kp/24-26
Tyydeli (42)..................2................ 23kp/28-30
Marza (44).....................................23kp/30
Babez74 (41).................1................ 17kp/29
MaiMei (39) ...................2............... 13kp/26
mama na baba (42)......................... 12kp/27
mileena 74 (40)............................... 10kp/28-30
Pirunpelto (38) ..............1................ 9kp/28-32
Jimima (43)...................2............... 9kp/27-29
Kalabaliikki ().................................. 5kp
Esteri1 (42)..................2................. 1kp



Piinailupäivät:


Tyydeli (42).................... dpo 10
Babez74 (41).................. dpo 4
MaiMei (39).................... dpo 1

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Virkki
Zandi
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42) 2.
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Tervehdys, juhannuksesta kaikki toipuneet!! hienoa, ja lemmekästäkin ollut hyvä niin.


Pikaisesti ohimennessäni ilmoitan, että olen nyt rv 1 - 1. Eli huomenna on sitten 1 + o ja kp 1. Sillälailla alkaa nyt lorisemaan, että yön aikana aukeaa. Hieman ottaa kyllä eittämättä päähän, mutta uteen kiertoon uudella innolla. Ehkä tästä kierrosta suhaan lekurille, en tiedä jaksanko lomalla perslääkäriä nähdä.. Katsotaan miten kierto etenee.

Tesmpit ja halit kaikille palataan asioihin paremmalla ajalla!!

nauttikaa kesästä tv woodis rv 1 -
 
Kyllä täällä on raskaus alkamassa, ihan on semmoiset olot päässä ja mahassa ja nänneissä.. Vatsaa vihlonut oikealta enimmäkseen, nännit on arat. Ja jotenkin siis vaan on sellainen olotila tai sitten toiveajattelu aiheuttanut somaattisetkin oireet! :LOL: Ton linkin, milloin testata menin myös aukaisemaan ja muka vasta 1.7. pitäis testata,siihen on kyl vähä liian pitkä aika :D

Ai niin ja mun tuttavat ystävät jne jatkavat "kiusaamista", nyt vanhasta luokkakaverista on tulossa mummo!? Krääh sentäs, oonko mä jotenki jäljessä aikataulusta :D:devil:

Mutta niin 45v bugsy ja vauva antavat toivoa, samoin kuin muutkin onnistuneet. Clearbluelle hyvää jatkoa ja onnittelut päätöksestä!

Kalabaliikki itte miettinyt myös samoja, mikä auttaa kiinnittymään ja raskauden jatkumaan. Kiitos vastauksista viisaat naiset, Maimei ainaskin tais olla aktiivi!! Pitäs lukee vielä tarkemmin tuo, ainakin jos tärppää. Ja Zandi hyvä olet takaisin iskussa piakkoin :) Woodoo höh ja höh kp1!
Esterille onnea kuumeiluun! Ja äitiseiskaneloselle vatsan kasvatteluun! :)

Ja mulla ilmeisesti DPO 7 (kun viime ke 17.6. oli se huippupäivä testissä)
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Heippa ihanat naiset! Hyvää juhannuksen jälkeistä aikaa!

Voi surkeus, täällä on useammalla ollut huonoja uutisia. Harmi, ettei jo alkaneet raskaudet ole sitten kestäneetkään. Lämmin halaus kaikille sitä tarvitseville! Toivotaan, että kesä jatkuisi paremmissa merkeissä ja saataisiin palstalle monta plussaa, jotka kasvaisivat ihan oikeiksi vauvoiksi!

Itse olen pitänyt hiljaiseloa palstailusta. Edellinen kierto jäi tosi lyhyeksi ja jotenkin pettymys oli kuukautisten alkaessa iso. Tiedän, ettei näillä kymmenillä ole järkevää odottaa kovin pikaista plussaa, mutta minkä sitä ajatuksilleen mahtaa. Mieli maassa siis.

Oltiin juhannuksena mökillä kaveriporukan kanssa ja yllättäin kolme (!) pariskuntaa julisti vauvauutisen... Tästähän riitti sitten riemua koko porukalle. Yksi sitten tokaisi mulle, että te sitä vaan tahdotte kahdestaan elää, että pitäiskö teidänkin pistää töpinäksi. Ei toki varmasti mitään pahaa tarkoittanut, mutta jotenkin tuli paha mieli. Minä vaan nieleskelin ja koitin näyttää iloiselta. Aikalailla vauvajuttujen ympärillä pyöri puheenaiheet. Kyllä oli pitkät pari vuorokautta! Onneksi oltiin sovittu menosta anoppilaan sunnuntaina, joten päästiin lähtemään tuolta mökiltä jo lauantai-iltana.

Kiertopäivä nyt 11. Hetken jo ajattelin, että yrittäminen saa riittää, kun niin iso pettymys kuukautisten tullessa tulee, mutta uuteen nousuun vaan. Ovistikku oli tänään vahvistunut eilisestä, joten eiköhän tasavahvat viivat parin päivän sisään ilmaannu.

Anteeksi tämä vuodatus. Eiköhän vanhat kanat aleta munimaan urakalla?

Keltis
 
Höh Minttu :( ja Keltis halaus sulle, hirveän kamala juhannusreissu sulla takana! Vaikka ystäville ihania uutisia niin ei varmaan ihan omaa juhlamieltä parantanut! Ja on se käsittämätöntä, että vieläkin tapahtuu sitä, että ihmiset kommentoi ajattelematta asiaa ollenkaan!

Mun mielikuvitukseni on sitten laukannut tänään lisää.. aamun töissä kuvotti ja töistä tullessa sain slaagin, kun täällä haisi MAKKARA JA SINAPPI! Yök! :O Nännit on arat iltaa kohti enemmän, ei aamusta. Mikä lie pms-oire kuitenkin. Taidan testata jo huomenna, vaikka tuo "milloin kannattaa testata -sivusto näin sanookin:
You will likely be disappointed!
Wait a few more days, if you can!
hCG (the pregnancy hormone) doubles every 2-3 days during the first several weeks of pregnancy. Give it some time to build up so the test can detect it.
:geek:
 
No eihän nyt tiettykään Zandia unohdeta! Miten muuten aiotte sitten jatkossa - uusiin hoitoihin? Hienoa, että vaakamambo jaksaa viehättää kaikesta huolimatta :)

Harmin kurjuus, Keltsi, typeriä ajattelemattomia tokaisuja! Varmaan monet luulevat, että mekin itsekkäästi halutaan elää vain yhden lapsen kanssa helppoa elämää. Helppoa se olis, ellei yrittäis toista! ;)

Ja Woodoo on vahvasti raskaana rv1, pahoittelut kuitenkin! Katoppas vaan, mähän oon jo rv2+2, vautsi! Kyllä tää tästä, täytyy ottaa sama asenne kuin sulla!

Ja Minttu, dääm :(

Karoliina jännäääää!! Testiä ootellaan kuumeisesti!! Aikamoisen hyvän kuuloiset oireet kyllä, ei voi muuta sanoa! Nännit etenkin!

Esteri, sä tosiaan oot tuolla listassa 2014-plussanneissa, nyt jotenkin sisäistin, ja taas takaisin tositoimissa, vautsi vau!

Aloititko luget, Äiskä74?

Täällä ei tietenkään vielä mitään raportoitavaa. Muuta ku että ovis varmuuella tapahtunut, kun lämpö 37,2. Tai varma veikkaus ainaskin :)

MaiMeitsi
 
Yöterveisiä täältä eepeeltä. Pientä raportointia olotilastani, eli en ole raskaana ja anteeksi, että olen ollut poissa kuvioista. Juhannus meni aika ihanasti, sain viettää yötöntä yötä Miehen kanssa, mutta on hiukan sellainen tutina, ettei vieläkään ole pienokaista tulollaan.
kp on nyt 15/25-29
Viime menkat alkoivat tuon 25 päivän tienoilla, eli aika nopsaan tulivat kuvioon.
Mieli on ollut vähän maassa, kun tahtois vauvan, tahtois muuttaa ja tahtois laihtua. Mutta ihmettä ei tapahdu.
Taidan lähteä takaisin unille, jospas pääsisi päivällä lenkille ja sitten hiiukan lukemaan myös teidän juhannuksen tarinointianne. Pitäkää lippu korkealla!
 
Mites nämä ovistestien viivat.. siis kun ene ennen ole näiden kanssa pelannut... aloitin testaamisen tiistai-aamuna... ei viivaa. Eilen hiukan haalea viiva... tänä aamuna taas vähän tummempi, mutta edelleen kontrolliviivaa haaleampi viiva.. Lakujen mukaan, jos kierto olisi sen 28, olisi ovulaatio huomenna, koska menkat alkoi 12.6. Eli meneekö nuo tikkuviivat tosiaan tuolla lailla pikkuhiljaa ja sitten PAM? Ihan nappiin menisi, koska mies on tulossa taas tänään yöhään illalla viikonlopuksi kotiin :whistle: Ja oon tosi onnellinen, jos ovuloin, koska pelkäsin, että sytostaatit on myrkyttäneet kaiken toiminnan minussa, kun erityisesti syklofosfamidista olen lukenut, että vaikuttaa kovin haitallisesti!

Mukavaa päivää kaikille, tästä silmät ristissä kohta kohti työmaata!!
 
Terve, kesken lomaa koneella
!!


Oireilu on kyllä kertakaikkiaan mielenkiintoinen aihe. Tässä kierrossa taas oireita oli niin paljon että huhhuh. Muistatteko kun pari kk sitten kyselin, että mitä se rintojen arkuus on? No, tässä kierrossa mulla olikin sitten rinnat niiiiiiiiiiiiiin arat että autsis vaan. Pienin välillä yöllä laittaa kättä poveni päälle, pitkään imetettynä nuo on sille unileluja. Niin nyt mukamas ihan kauheeaa arkuutta aiheutti tuo, aiai, ojoj!! Ja menkat alkoi silti. Eli mitä ilemisimmin olotila on koko ajan ollut täysin normaali, mutta ihan normaalitilassa kun tuota ei analysoi, ei moista huomaa. Oli tossa muutakin, mahakramppia ja ällötystä ja ties mitä. Eikä edes ollut kunnon PMS eikä hullu syömisvimma.
Oon aina ajatellut, että raskausoireita toivova saa pelkällä toiveella pahoinvoinnin aikaiseksi ja niinhän se on. En usko keneenkään, joka on "tiennyt" olevansa raskaana jo kp -100. Mielikuvitus auttaa näissä. Suurin osa "tietäjistä" on väärässä, niinkuin minä tässä edellisessä kierrossa. Parin viikon päästä tiedän taas enemmän kuin muut. Mutta osalla onkin plussa ja helppo se on sitten sanoa "tietäneensä". Nuoremmissa on jo todennököisyydetkin ilman ehkäsyä sen verran isot että suuri osa voi hyvinkin raskautensa ennen menkkojen poisjääntiä "tietää".

Virallinen kp1 taitaa olla vasta tänään. Olen miettinyt töhnäpäiväkirjan perustamista, jos näitä joskus analysoisi ihan raskaanaollen, Nyt on kolme pvää tullut, ekana pvnä jojo+ pari kertaa paperiin, tokana koko pvä puhdasta, illalla paperi kirkkaassa veressa, eilen oli kohtalaisen puhdasta koko pvä ja ilta. Tänään on tasasesti alkanut lirumaan, eli tässä on kp1. Että sellanen päiväkirja teille, voinahan kk päästä tästä lueskella vuotojani..
Anteeksi tämä, tuossa menkkoja lähin hymiö. Verta ainakin on.

Keltis, minkäs ikäinen sä olet? En löytänyt tietoa mistään.. Täällä palstalle ei tartte pyydellä vuodatuksia anteeksi!! Märistään ja valitetaan ja varmasti kaikki meistä ymmärtää. Tuollaisessa sikiävässä juhannusseurassa mulla olisi kertakaikkiaan hajonnut pää!! Se on hassua, kun se ei tarkoita etteikö muille soisi onnea, mutta silti se kirpaisee ja sellainen katala kateus ja katkeruus nousee pintaan. Sitten sitä joutuu vielä itsekseen tuskailla niiden tunteiden kanssa, että onko sitä nyt huonompi ihminen kun ajattelee noin jne. Kakanmarjat!! Aivan normaaleja ajatuksia!! Ja sitten se, että ei niille ihmisille voi tuntojaan purkaa, ei ne mitään tajua. Mitä sitten noihin lapsipuheisiin ylipäätään, mä en koskaan kehtaa kenellekään sanoa mitään tuollaista. Olen kerran yhdeltä viisikymppiseltä kysynyt, että miksei lapsia ole, ja siitähän tulikin aika pitkä ja surullinen tarina, mutta ei puhettakaan, että olisin silloin aiemmin asiasta kysynyt. Ja tuollaiset kommentit, että miksei tee jo lapsia on kyllä ihan järjettömimpiä kaikista. Toivotaan että tässä kanapinossa alkaa pian tapahtumaan!!

Karoliinalle tsemppiä raskausoireiden kanssa, meillä vanhoilla ne kertautuu, siksi ne on niin rankkoja!! Peukutan!!


Ja Katjusmaaret, muutamat pissit vielä niin pitäisi mennä vielä punasemmaks. Niin ainakin mulla!!

Itse tosiaan annan varmaan tän kierron mennä ilman tikkuja ja lääkäriä, elokuussa otan uuden aktiivisemman askeleen kuumeessa taas. Ensi viikon lomailen muissa maisemissa ja pääsy nettiin huonoa. Luen jos pääsen, mutta palaan sitten asiaan reilun viikon päästä!!

Ihania kuksimisilmoja ja hyvää mieltä kaikille!! Pian plussia tänne, kiitos!! tv woodis rv 1
 
Helou laidies! Kiva lueskella ja seurailla juttujanne. Ikuista piinaa ovulaatioiden ja tulevien kuukautisten suhteen! Woodoo: ihailen asennettasi! Sinun pitäisi saada plussa jo omalla asenteellasi. Hyvä, että sinusta me kaikki muutkin saadaan positiivista draivia.

Apua! En muista, mitä kaikkea tänne on kirjoiteltu, vaikka juurikin kaikki luin. Minä kanssa mietin näitä heikkoja munasoluja. Se on varmaan itselläkin syynä, että raskaudet alkaa, mutta ei jatku pidemmälle. En tiedä, auttaako siihen mikkään! Jos jollain on joku poppaskonsti, niin tervetuloa kertomaan!

Zandi, Loppuiko sulla jo se vuoto? On kyllä ihanaa, että joku pääsee noin "helpolla". Kertarykäisyllä kaikki vaan ulos. Minulla näköjään kiinnittyy ne alut niin, ettei lähde millään pois.

Maimei, kokeile niitä letroja! Oo edelläkävijä. Minä rongun ne kanssa sitten itselleni.

Pistäkää naiset kuvia niistä testeistä. Voidaan yhdessä analysoida asiaa.


ON: vuoto on vihdoin loppu!! Kaavinnasta on nyt kaksi viikkoa ja vuoto loppu tämän viikon alussa. Nyt menskuja odottelemaan. Viimeksi meni tasan kaksi vkoa kaavinnasta, kun kuukautiset alkoi, mutta nyt mennee kauemmin. Olen paljon pohtinut tätä, ettei vaan onnistu nämä raskaudet loppuun saakka. Itkeä tihruuttanut aamuyön pimeinä tunteina ja miettinyt, mitä tässä tekisi. Tänään päätin, et käyn omalääkärillä hakemassa ainakin labroihin lähetteet ja sitten mietin, hakeutuuko tässä hoitoihin. Takana on yksi tm ja kaksi keskenmenoa. En taida uskaltaa raskautua luomuna? Nyt kuitenkin annan kesän aikaa kropalle toipumiseen! Jos sitten syyskuussa pääsisi jo jollekin ammattilaiselle! Nyt on vain pää ihan sekaisin keskenmenosta. En oikein tohdi puhua kenellekään, jolla ei ole kokemusta asiasta. Olen joskus yrittänyt ja vastaanotto oli karmaisevaa. "Et kai tuolla iällä haaveile lapsista. Sulla on rankka lapsi jo. Et kai enää toista yritä." Ihmiset on joskus kamalia. Saati ne samperin sukulaiset, jotka on kyselemässä koko ajan perään. Noh, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, prkle! Ugh! Selkeästi hormonaalista ketutusta ilmassa?!? :mad:
 
Virkki; mä kauhulla odotan, että KUN tulen raskaaksi, alkaa se voivottelu, että miten sää nyt vielä, kun on ikääkin ja se syöpäkin oli ja nuorin lapsista sairastaa dysfasiaa (no siis pärjäilee vallan hyvin, mutta omat juttunsa)... Lähinnä ton syövän vuoksi ihmiset varmaan pitää mua hulluna. Mutta positiivisesti yllättynyt olin, että syöpälääkäri ei ollenkaan tyrmännyt asiaa, ei myöskään mut operoinut plastiikkakirurgi, kun tenttailin tuon jäljellä olevan rinnan imetystilannetta, eikä myöskään gynekologi, joka toivotteli vaan tervetulleksi ultraan sitten. Toisaalta kukaan ei oikein osaa vastata mun kysymyksiinkään, kun vissiin aika harva yli 40-vuotias rintasyövänsairastanut yksirintainen hankkiutuu raskaaksi ja miettii imetysasioita sun muita :giggle: Mutta voin sanoa, että näin vahvaa vauvakuumetta mulla tuskin on ollut ikinä, ja jotenkin nyt koen olevani valmiimpikin kaikkeen ihan eri tavalla kuin yli kymmenen vuotta sitten. Siperia on opettanut vissin...

Btw, lupaavaa nipistelyä vasemmalla alavatsassa ja jotenkin turvottava olo, että josko huomisaamun ovistesti olis sit tosissaan jo se kunnon viiva!!
 
Siis mitä... kaks päivää se haalea viiva ovistestissä ja nyt ei viivaa? Että oliko se vaiko eikö... :( Mun täytyy kylä ens kierrossa (siis jos nyt ei sitten mitään tapahtunutkaan) lopettaa toi testailu oikeesti, hullukshan mä tuun... Pakkauksen ohjeen mukaan testi on negatiivinen jos on haaleampi viiva.
 
Katjusmaaret: kuulostaa ihan mun ovis-testeiltä! Mikähän meillä on vikana? Vai eikö vain saada plussaa, koska se on niin pikainen? Vai onkohan meillä matala LH-taso? Hmph! Jos keksit vastauksen, niin kerro mullekin!

Kalikselle hyvää ja rentouttavaa lomaa!
 
Katjusmaaret: oisko sulla laittaa kuvaa testistä, niin voidaan analysoida viivan vahvuutta? :) Ei mullakaan joka kierrossa tule mitään tasavahvaa, tässä kierrossa kylläkin. Raskauskierrossa ei tullut. Kuinka usein testasitkaan? Pari kertaa päivässä?

Virkki: mahtavaa, että vuoto päättyi ja pääset hiljalleen asennoitumaan uudelleen pelilaudalle! Tosiaan, meidänhän piti aloittaa ne letrot yhtä aikaa. Katsotaan, ehdinkö edelle vai lykkäänkö taas. Löydänkö edes reseptiä, ja onko se voimassa...

Kalabaliikille ihanaa lomailua!

Pirtsi, miten menee? Kävitkö jossain kokeissa?

Ja Anuliini, kurjaa, että kurjat fiilikset. Mitäs se mies miettii tätä nykyä lapsiasiasta?

Woodoo: todellakin, sellaista se on, oireita riittää, kun niitä syynää! Ja mikään ei lopulta ole oire ja kaikki voivat olla. Itsellä ainoa varma oire on se, että menkat on myöhässä yli 2 vuorokautta. Huhti-toukokuun testin kun tein, tiesin, että se on plussa. Mutta siitä 4vrk aiemmin olin satavarma, että menkat alkaa JUST. No, ainoa ero muihin kiertoihin oli se, että nännit arkoina heti dpo1. Toivon, ettei se ole oire, koska silloin ei ole ikinä toivoa päivää kauempaa.... Nyt ei tasan tarkkaan ole nännit arat.

Mikäs dpo tänään onkaan. Dpo4 kait. Tylsää aikaa, mutta rauhallista. Se ei ole tylsää, että juuri varattiin matka E-Eurooppaan, pakko päästä kunnon kesään!
 
HAAH, ihan vielä en olekaan lomalla. Oireista ajattelin jakaa teille, että on kyllä yksi asia joka oireilee satavarmasti, tarkasti ja tunnistettavasti. Ja se on kuukautiset. V*tuttaa, särkee mahaa ja kiristää alapäätä ja maha on sekaisin. Sellaiset oireet tänään.


Ovistetstit; Katjus, oletko testannut nyt aamuisin? Minä otin orjallisesti testien ohjeet, testasin apauttiarallaa klo 12.15 joka kerta, ja olin juomatta ja pissimättä sen 3h ennen sitä. Edellisellä kuumekierroksella muistaakseni pissin aamuisin, enkä koskaan bongannut ovista. Raskaaksi tulin silti. Että en tiedä, ovis on bongattu ja menkat tuli. Että mikä sitten parempi..? Ja se nyt on varma että tässä iässä kaikilla on jotain sanottavaa raskaudesta oli syöpää taustalla tai ei. Kaksosiakin voi imettää, niin miksi ei yhdellä tissillä yhtä. Jos kaksoset tulis niin ehkä silloin imetys ois vaikeaa yhdellä tissillä?
Muuten terveydestä, me ollaan vanhoja ja kukaan ei tiedä kenellä seuraavaksi on tissisyöpä, tai kohtusyöpä tai ihan mitä vaan. Kaikki nyt vaan ei elä terveinä pitkään. Mutta voi se nuorenakin se tauti tulla, että ihan turha sen takia jättää lisääntymättä. Välillä itsekin mietin, että kun perheessä geenit todella huonot (kaikki kuolee alle 70 v) niin kannattaako enää lisääntyä, mutta toisaalta jos nyt natsais niin sillä hedelmällä olisi nuo teinit aikamoinen voimavara. Eli vaikka musta aika jättäis niin lapsella olisi aikuisia naisia esikuvana.

Sellasta, muuten oon kyllä pohtinut että suurin osa tutuista varmaan putois pallilta jos oisin ykskaks paksuna. Aina kaikki voivottelee ja oivottelee, että huhheijjaa, joku nelikymppinen on raskaana ja ompa HIRVEETÄ. Siinähän sitten voivottelis mun selän takana jos mulle niin kävis. Saisivatpa puhuttavaa.. varsinkin töissä.. Mutta se olis sen ajan ihana murhe, jos sinne pääsis..

Virkille hyvä että parempaan menee!! Uutta kohti!! Ja MAiMei nyt taikoja lisää vaikka juhannus meni jo, ei tule menkkoja enää ei!! Nyt poistun oikeasti lomalle. Ehkä.. Tsempit!! tv woodis rv 1jotain
 
Älkää nyt kaikki lähtekö lomalle! Tämähän on ihan lomaa hengailla näillä sivuilla ;)

Woodoo: ai niin se oireasia piti vielä sanoa, että raskauskierrossa alkoivat menkkaoireolo jo noin dpo4 JA tärkeänä se, että ihan kierron lopulla oli lämpö 37.4. Nuin korkealle ei normisti nouse, niin silloinhan mä aloin aavistella.

Aurinkoa kaikille!
 
MaiMei; no hyvänen aika juu tosiaan.. määhän siis oon nyt tämän viikon testannut kiltisti aamuisin niinkuin ohjeessa sanotaan... ja tosiaan ke ja to aamusti se haalea viiva, to hiukan tummempi... ja tänä aamuna ei viivaa. Voisko se hormonipiikki siis olla tyyliin niin nopea, että se oli ollut esimerkiksi ke iltana tai sitten torstaina ja nyt sitten jo ohi... no miksei.. kai... notta olis pitäny tikku toosassa olla 24/7 :D:D Voi jösses ja mulla sentään on alan koulutus, mutta sitä se teettää, kun on työuransa hoitanut vain noita kovin selkeesti fertiili-iän ohittaneita, niin eihän tässä muista... :oops: Ja siis mullon kännyssä niistä juu kuvat, mutta mahdanko mä osaa niitä tänne laittaa..

woodoo juu niinhän se on, että jos tässä elämässä alkais ajatella asioita niin päin, että kun on tuo, ei voi olla noin jne.. niin ei mitään vois tehdä. Ja mä ainakin oon terve kunnes toisin todistetaan. Tervekin rinta on kahdesti operoitu, että voi hyvinkin olla, ettei imetys onnistu.. Mä oon varmaan aikanaan Vammalan synnärin ensin opiskeluaikana ja sitten synnytyksissä niin vauva- ja imetysmyönteiseksi ohjelmoima, että mulle tää imetys jotenkin on se isoin asia, vaikka marketin hyllyt tursuaa korvikkeita ja tiemmä niilläkin ne muksut selviää.
 
http://aijaa.com/XnjHlI näkyyköhän....
Vasen on siis keskiviikkoaamulta, siinä viiden jälkeen otettu ja oikeanpuoleinen samaan aikaan torstaiaamuna. Perjantaiaamuna sitten ei mitään. Torstaina töissä nipistelyä vasemmalla alavatsalla ja vähän hassu turpea olo. Niin ja torstai-iltana sain miehen tänne ja "käyttööni" :LOL: Että jos se ovis on tuossa ollut tyyliin torstaina, niin sittenhän osui ihan nappii.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Jees, Katjusmaaret:
tuo vasemmanpuoleinen tosiaan on sellaisen näköinen, että vois olla mihin aikaan kiertoa vaan, mutta oikeanpuoleinen on kyllä sen verran tummempaan suuntaan ainakin tuossa kuvassa, että LUULIS sen olevan ovikseen jo viittaava. Mulla on yleensä tuon kaltainen viiva päivää ennen vahvaa viivaa. Ittelläni yleensä tosiaan on selvästi vahva viiva ainakin vuorokauden, yleensä 1,5-2vrk. Mutta mä testaan kahdesti päivässä akuuttiaikaan, aamulla/aamupäivällä ja illalla. Monesti oon bongannut tumman viivan illalla. On se ollut yleensä tumma vielä seur. aamunakin, mutta ei aina. Hormonin kohoaminen voi myös olla pieni piikki vain. Periaatteessa vois olla hyvin mahdollista, että jos sulla oli turpea olo torstaina, niin ke-iltana (ellet silloin testannut) olis ollut ehkä vielä vahvempi viiva. Maybe.

Ja oviksen jälkeen olikse niin, että munis heiluu mestoilla 12-24h, ja siittiöillä kestää tekeytyä hedelmöittämiskelpoisiksi 6-7h.

Jatka ihmeessä vielä ovistestejä, tee vaikka tänään illalla!
 
Joo, siis ma ja ti ei ollu mitään viivoja, sit nuo kaks ja tänään ei taas mitään. Ja eilen ennen puoltapäivää töissä tosiaan se olo. Kattoo siis ny.. mullon ehkä vielä pari testii tuolla paketissa, josko tänään vielä tikuttais. On se hyvä, kun joku on noiden tiestien kanssa touhunuut, mä en tosiaan oo koskaan tehnyt tuollaisia ovistestejä ennen.
 
Onpas Katjusmaaretilla ollut nopeaa, jos se meni jo. Ei oikein kunnolla punaiseksi päässyt, mutta toivottavasti touhusitte tuon tummemman aikoihin. :)

Virkki, ei mulle mitään megavuotoja enää sen möykkelön jälkeen tullut. Nyt sekstailun jälkeen on tullut vessassa käydessä limojen mukana vähän vuotoa. Välistä hieman enemmän, välistä vähemmän. Ei mitään hajua onko asiaan kuuluvaa vai ei, mutta en ole ressannut vielä asiasta.
Sinulla ei ainakaan ole kiinnittymisongelmia, ettei jatku, niin on kyllä ainakin ihan muista jutuista kiinni.
Ihanaa, kun vuotosi on loppunut, nyt onkin hyvä taas toivottaa: Tsemppiä yritykseenne!

Tänään tuli töissä käymään pari kk sitten vauvansa saanut työntekijä. Soitteli ensin ja kertoi olevansa tulossa. Siinä välissä jo mietin, että mikähän reaktio itsellä mahtaa tulla, vähän pelkäsin. Mutta mitä vielä, mä juttelin vaikka mitä vauva-asioita ja meinasi lipsahtaa, että olen itsekin rattaita katsellut ja mitä kaikkea, mutta onneksi sain turpani pidettyä sen verran supussa. Siinä ne olisi puheet ja etenkin ihmettelyt lähteneet liikkeelle.

Meillä muuten ehkä joskus elokuussa tai syyskuussa seuraava hoitokierros. Lomaa elokuussa ja nyt on alkanut polttelemaan, että oisko kuitenkin rahaa sen verta että lähtis jonnekin viikoksi. Ei kyllä olis, kun ei tiedä kuinka monta kertaa siellä hoidossakin pitää juosta.
Toisaalta on tässä taas käynyt mielessä kuinka helpolla sitä ihminen pääsisi elämästään, jos ei niitä lapsia lisää lykkisi. Ajatelkaa nyt, vielä tällä IÄLLÄ! :rolleyes:
 

Yhteistyössä