40+ so what wol.13

Maimei, mahtavaa, että hailakka haamu! Mitä lääkettä oot pistänyt? Pregnyliä? Mulla oli puhdas nega muistaakseni 9 päivää sen pistämisen jälkeen! Että todellakin toivoa on! Kunpa onnistuisi, niin se toisi mulle toivoa lisää!
 
Pregnyliä joo, mut mulla oli vielä 1500iu boost-piikki viime lauantaina klo 12. Äsken tein kunnon laskutoimitukset puoliintumisajan kera, ja sen mukaan mulla nyt ois joku 40-50iu kropassa. Ja se siis sitä 10000iu irrotuspiikkiä. Josta on tasan 2 viikkoa. Hulluks täs tulee! Lämpö oli äsken 37,5, mut nousi varmaan matikasta, päivällä oli ihan joku perus 36,9. No, ootellaan...
 
Pidän peukkuja, MaiMei!

Itse en vielä aikoihinkaan testailemaan pääse, kun ovis oli kaiketi tänään. Viime yönä vielä talleteltiin. Se olikin varsinaista touhua, kun mies oli aiemmin illalla kompastunut puuliiterissä melkein rähmälleen ja nukkumaan mennessä onnistui putoamaan sängystä. Sillä oli sitten olkapäätä ja jalkaa ja ties mitä kipeänä mutta urheasti hoiti aviolliset velvollisuutensa. Sanoinkin sille, että kyllä sitä voi vain sanoa, jos seksi ei kiinnosta eikä sen takia tarvitse itsestään invalidia tehdä. :D Toivotaan, että kovan onnen päivä nyt tuottaisi kuitenkin tulosta. Ai hitto, olisi varmaan pitänyt käyttää kondomia... Se olisi varmaan pettänyt ja tulisin tietenkin raskaaksi. Oltiinpa tyhmiä, kun ei yöllä tätä tajuttu. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Athina74
Pregnyliä joo, mut mulla oli vielä 1500iu boost-piikki viime lauantaina klo 12. Äsken tein kunnon laskutoimitukset puoliintumisajan kera, ja sen mukaan mulla nyt ois joku 40-50iu kropassa. Ja se siis sitä 10000iu irrotuspiikkiä. Josta on tasan 2 viikkoa. Hulluks täs tulee! Lämpö oli äsken 37,5, mut nousi varmaan matikasta, päivällä oli ihan joku perus 36,9. No, ootellaan...
Mulla kun oli tuo 10000 annos, niin 10 vrk kuluttua ei enää näkynyt haamuakaan tikussa. Puoliintumisaika pitäs olla se 33 h. Mutta kun nämä on niin yksilöllisiä juttuja. Noh, näkee pian miten sulla vaikutti.
 
Hyvää huomenta kaikille, tein aamulla erittäin positiivisen ovulaatiotestin, se testi tulos tuli samantien tikkuun sitämukaa kun kastui, ei ole ennen tullut näin vahvaa vaikka joka kuukausi testaan samoilla tikuilla, taitaa geleet auttaa.
Huomenna lääkäriin tarkistamaan limakalvon tilanne ovulaation hetkellä, jos ei muuta niin pyydän reseptin Menopuria.

Oodikas tiedän niin hyvin tuon tunteen miehen kanssa, mekin talleteltiin viime yönä, luulin ovulaation olevan tänään kun tasavahvat viivat tuli, mutta totuus taitaa olla että tänään on paras hetki.

Fazerina paljon onnea :)

Maimei onnekkaita fiboja minultakin.

Ei muuta. Athina kuittaa kp14.
 
Virkki virkkiläinen, kiitos kysymästä. Tasaisesti eteenpäin mennään!
Tuolla IVF-ketjussa on tullut enemmän nyt puntaroitua asioita, mitä täällä.
Ei tämän taipaleen varmaan kuulukkaan olla helppo, mutta kyllähän se suomeksi sanottuna kyrpii, kun tuntuu, että joka asia menee pidemmän kaavan kautta.
Oliko teille Virkki nyt ensi kiertoon mikä suunitelma? Ja mihin hittoon se sun ovisplus jäi? Vai voiko olla mahdollista, että meni ohi huomaamattasi?
Kiroilin juuri, kun joudun huhtikuun kiertoon ostamaan taas ovistestejä, ärsyttää läträtä niiden kanssa, ja kun LH-huippu on nopea minulla, kuin myös se munasolun irtoaminen sitten, niin joudun tikuttelemaan kp 10 -> aamuin illoin.
Oli tarkoitus siis huhtikuussa PAS tehdä luonnolliseen kiertoon. Ei pitäs sanoo, mutta sanon silti, että eiköhän siinäkin mene joku keturalleen. Joko viikonloppu tulee tielle/ovista ei tule/alkaa äkillinen kesäloma klinikalla/jotain muuta.

Marmati marmati, anteeksi negatiivisuuteni. Aina ei pysty tsemppaamaan


MaiMeille tsemppejä nyt ihan hirveesti ja perrrrkale täräytä se plussa huomenna siihen testiin (y)

Kierto meni sekaisin piikityksistä, goolettelin ja on aivan normaalia vissiin, menkat siis alkoivat eilen kp18. Pääsenpähän odottamaan sitä huhtikuun siirtoa ehkä viikon aiempaan. EHKÄ.

Tänne päivityksenä Pirtsi, KP2 tänään sunnuntaina 28.2.
 
Pirtsi, toivottavasti kaikki menee hyvin huhtikuussa. Ja Maimei, ei muuta kuin uutta testia kehiin aamulla.

Omaa napaa, 29/28 menossa, ei mitaan viitett menkoista tai miks ne olis hukassa. Joten komenain miehen nappaamaan varuiksi yjden raskaustestin huomisaamuksi. Silla kuten tiedetaan, mikaan ei saa tatia varmemmin saapumaan paikalle kuin kayttovalmis testi veasassa.
 
Voimia Pirtsille kärvistelevään odotukseen!! On tuo kyllä piinaavaa venailua!

Ja kiitos kaikille tsempeistä <3

Mä en ole tänään nyt testaillut, haluan pitää lepopäivän hermoilusta :) En tiiä onko se mun juttu testata aamulla, tuntuu että illalla toimii paremmin, mutta huomenna aamulla teen pregcheckin ainaskin, ja illalla onestepin.

Tässä on perjantai-illan ja eilisillan testit. Puuttuu välistä siis se lähes tyhjä eilisaamun testi. Kaikki onesteppejä. Tein eilen aamulla myös rfsu-testin, se oli ihan valkoinen.



Tänään on ollut aika tasainen olo. Jumpassa ei tehnyt mieli revitellä täysiä, mut jes, eka liikunta yli kahteen viikkoon! Aamulla 4v kysyi loikoessamme sängyssä (kiipesi mun päälle) että onko sinulla äiti tisuliivit? Kun on niin pullea tisu. Haha! Ei ollu! En kyl itse osaa sanoa, onko pulleammat...
 
Mulla tosiaan menkat tekee alkuaan. Mutta kuten jo totesinkin, niin kierto oli varsin opettavainen. Näyttää tulevan mittaa tälle kierrolle 27 tai 28 päivää, joten sekin hyvä. Silloin kolme viimeisintä kiertoa (raskauden jälkeiset) ovat olleet parin päivän sisään saman mittaisia. Ovis oli kiertopäivä 13 ja luteaali 13-14 päivää pitkä. Lämmöt nous oviksen jälkeen ja pysyivät kohollaan ja ovat nyt laskussa. En saanut kuviteltuja raskausoireita, koska en raskaana ollutkaan :) :eek: Pikku finnejä tuli siellä viikko oviksen jälkeen mutta niitä ny voi tulla mulle miten vaan.

Ovistestit toimi ja olivat hailuja viivoja muulloin kuin huipun aikaan. Tämäkin lienee ihan hyvä juttu. Mun nyt ei varmaankaan edes tartte hirveesti ovista tikutella (paitsi omaksi huviksi), koska se siellä kierron keskivaiheilla on. Seksiä vaan ajoittaa sinne, kun muutoin nyt ei oo niin jokapäiväistä toi peiton heiluttelu. Mikään tekemistäni lukuisista raskaustesteistä ei haamuillut.

Mä toivottelen vielä piinaileville peukkuja. Toivottavasti tulis taas joku suunnilleen samaan kiertoon mun kans, ni vois sit jännittää yhdessä. Vauvastahan tulisi mitä luultavammin vuoden viimeisen kuukauden vauva, mutta en koe että on minun paikkani alkaa jättämään kuukausia välistä ja yrittää vaikuttaa siihen milloin vauva tulee maailmaan. Jos näin tekisi, niin pitäisi jättää sitten se seuraavakin kuukaus väliin, jotta ei synny loppuvuonna, ku laskettu aika ois ihan joulukuun lopussa tai tammikuun alussa.
 
Sunnuntai 28.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
Katayana (38)...................3............40kp/
Babez74 (41)....................1............38kp/29
MaiMei (40).......................2............30-31kp/26
Joyzy (42)........................................29kp/28
Helmi1234 (39).................2........... .26kp/26-28
lillans(37).........................1..............24kp/31
Jimima (44)......................2..............22kp/28-30
Pilhilinna-74 (40).............6..............20kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............19kp/28
Esteri1 (42)......................2..............18kp/30
Virkki (39)........................2..............17kp/26
Oodikas (37) ...................2..............17kp/28
bugsy (45) ......................?...............16kp/30
Athina (41).......................2..............14kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............10kp/27-29
Kasenja (39) ...................2...............9kp/?
Truuly (37) ......................2...............8kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............8kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............7kp/28-30
Tammityttö (39).................................4kp/
Pirunpelto (40).................1...............2kp/28
Koivutar75 (40)................3............?kp/23-27

Piinailupäivät:

Helmi1234 (39)................................dpo 13
Joyzy................................................dpo 13
Jimima (44)..................................... dpo 11
MaiMei (40).......................................pp 10
Pilhilinna-74 (40).............................dpo 5
Esteri1 (42).....................................dpo 4
Oodikas (37) .................................dpo 1

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)
Heinäpelto (42)
Molly333 (42)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Whiskey Peat minä muistan sinut, samaan aikaan oltiin palstoilla.
Ihanaa kun joskus mukana olleet käyvät laittamassa terveisiä, laitelkaa kaikki muutkin, jotka luette, niin terveisiä miten menee. aina jää ajattelemaan, että mitä kenellekin kuuluu, kun täällä on kappaleen matkaa itse kunkin elämän mukana rinnakkain kuljettu samaa päämäärää kohden ja kirjoiteltu.

Jostain muuten luin mielenkiintoisen asian, että km jälkeen jotkut laskevat kierron alkavan ensimmäisenä vuotopäivänä, toiset taas ensimmäisestä vuodottomasta päivästä. Mielenkiintoista.
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
<
Maanantai 29.2.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus
MaiMei (40).......................2............31-32kp/26
Joyzy (42)........................................30kp/28
Helmi1234 (39).................2........... .27kp/26-28
lillans(37).........................1..............25kp/31
Jimima (44)......................2..............23kp/28-30
Pilhilinna-74 (40).............6..............21kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............20kp/28
Esteri1 (42)......................2..............19kp/30
Virkki (39)........................2..............18kp/26
Oodikas (37) ...................2..............18kp/28
bugsy (45) ......................?...............17kp/30
Athina (41)......................6...............15kp/ 28-30
Minzi (39).........................3...............11kp/27-29
Kasenja (39) ...................2...............10kp/?
Truuly (37) ......................2...............9kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............9kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............8kp/28-30
Tammityttö (39).................................5kp/
Pirunpelto (40).................1...............3kp/28

Koivutar75 (40)................3.............?kp/23-27
Katayana (38)...................3............?kp/
Babez74 (41)....................1............?kp/29

Piinailupäivät:

Helmi1234 (39)................................dpo 14
Joyzy................................................dpo 14
Jimima (44)..................................... dpo 12
MaiMei (40).....................................pp 11
Pilhilinna-74 (40).............................dpo 6
Esteri1 (42).....................................dpo 5
Oodikas (37) ..................................dpo 2
Athina74 ........................................dpo 1

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees..........(37) - 01/2016
o0o.................. (40) - 01/2016
Kalabaliikki.......(39) - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Zini76 (40)
Heinäpelto (42)
Molly333 (42)


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Listaa päivitetty. Siirsin tuonne perään ne, jotka eivät ole ilmoittaneet mitään ja kun kp:t jo niin pitkällä. Siirtää tietenkin voi heti, kun vain ilmoittelee. On helpompi päivittää, kun ovat tuolla jonon perässä.

Täällähän on hiljaista ollut näin aamusta, uittakaa nyt jotain testejä. Karkauspäivän kunniaksi voisi helmikuulle vielä muutaman plussan testata.
Tai sitten huomenna aloitetaan se megamaaliskuu plussien pärinällä. Huhtikuu on sitten hurja. (y)

Nyt pyykkiä pesemään....
 
Mulla on vähän kimurantti tilanne, kun aina toivoo näiden piinapäivien kuluvan nopeasti, jotta pääsisi testailemaan. Nyt en tiedä, mitä toivoa... Paitsi raskautta. Mutta siis en toivo, että aika kuluisi nopeasti. Mulla on nyt menossa äitiysloman jälkeinen kesäloma ja töihin on palattava 18.3. Ei voisi vähempää kiinnostaa. En tykkää työstäni enkä haluaisi olla vauvasta erossa. Työni on onneksi osa-aikainen ja työtunnit kuulemani mukaan todella tiukassa, niin tuskinpa tarvii kovin monta vuoroa viikossa tehdä. Mutta yhtä kaikki töihin paluu inhottaa ja toivoisin, että maaliskuun eka puolikas kuluisi hyyyyviiin hitaasti. Paitsi, että toisaalta toivoisin pääseväni pian uittamaan raskaustestiä... Ristiriitaiset fiilikset siis.

En kyllä taaskaan jaksa uskoa tärppäämiseen. Onneksi mies on meistä se luottavaisempi luonne ja eilen taas huhuili minun vatsaan kysellen onko siellä ketään. Onneksi kukaan ei vastannut. :D Mutta kyllähän tässä käy taas se perinteinen eli loppukiertoa kohden toivonkipinä syttyy ja testejä kuluu. Onneksi sain oviksen kiinni, niin pystyn laskemaan dpo:t ja tiedän, milloin voi alkaa testailemaan.

Kohta lähdetään beben kanssa 9 kk lääkärineuvolaan ja yritän siellä samalla kysellä apuja itselleni, jos vain suinkin siihen mahdollisuus tulee.

Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
 
Taalla mennaan 30/28 eika mitaan merkkia mistaan (n). Mies tietty unohti testing eilen ostaa ja tanaan en paase kauppaan sita itsekaan ostamaan.

Te joilla ovuloimayon kierto on venynyt pitkaksi, kuinka pitkaksi se yleensä on mennyt? Voisin vaikka vannoa, etta ovuloin, mutta kun en testannut (limat ja kivut) niin en tietty voi olla varma. Mutta koskaan enne. Ei talla lailla ole venynyt ellei ole ollut raskaana. Ja siihen viittaavia oloja/oireista ei todellakaan ole nyt.
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille.
Maimein tilanne onkin tosi jännä :)

Helmin kanssa samoilla linjoilla tuosta, että en jätä kuukausia väliin, että saisi jossain tietyssä kohtaa vuotta syntyvän vauvan. Loppupeleissä sillä ei ole mitään merkitystä mulle ainakaan. Ja tässä iässä pitää ehkä muutenkin hyödyntää kaikki käytössä olevat kultamunat (jos ei satu sopivasti olemaan sairaalassa kuten tässä kierrossa tms :D)

Ihanasti on päiväkin jo pidentynyt, antaa uutta puhtia valo.
Mahtavaa megamaaliskuuta kaikille!
 
Bugsy, korjaa mun tiedot listaan
Athina74 .......6........kp15/28-30 dpo1.

Lääkärissä käyty taas, Ovulaatio tapahtui eilen, kp13 tasavahvat viivat ja eilen tummempi viiva.
Limis on ylhäältä kohdusta vain 7mm ja kapenee alas 3,9mm. Lääkärin mukaan pitäisi voida raskautua. Kellään tietoa tästä?
 

Yhteistyössä