äidit kuinka usein käytte viihteellä?

  • Viestiketjun aloittaja viihdettä
  • Ensimmäinen viesti
jaa-a
Jos baareja tarkoitetaan, niin en ollenkaan. Lapsi on ihana tekosyy kieltäytyä lähtemästä "bilettämään", kun sitä yleisesti ottaen vihaan. Aina on tylsää, eikä edes voi kaverin kanssa jutella, kun ei omia ajatuksiaan kuule.

Omaa aikaa kyllä sen sijaan otan surutta. En ehkä ihan viikottain, mutta ainakin pari kertaa kuussa tapaan jotain kaveria tms., ja nyt syksyllä ajattelin ruveta käymään taas itsekseni uimassa. Mies hoitaa lasta sen aikaa, on aika paljon kotona, niin järjestyy kyllä.
 
Välillä ei tule käytyä kuukausiin, nyt taas sitten olikin neljänä viikonloppuna peräkkäin kinkerit, joita ei voinut jättää väliin. Onneks nyt saa taas keskittyä perheeseen ja arkeen, ei enää jaksa joka viikonloppu bailata. Sillä varjolla olen antanut reissuni itselleni anteeksi, että näitä "putkia" tulee tosiaan max.kerran vuodessa. =)
Mut kyllä tarvitaan miehen kanssa välillä yhteistä aikaa niin ettei lapset ole saman katon alla, muuten pää leviäisi. Ja ei tarvii nakella kiviä, me ollaan tämmösiä ja voidaan se jopa myöntää.

Niin, ja nyt ei ole kysymys baareissa juoksemisesta vaan esim. viimeisen neljän viikon aikana oli meillä maalaustalkoot, minun yllätyssynttäribileet, ystäväpariskunta kaukaa käymässä ja yhdet häät. :attn:
 
Kyllä mun täytyy vähintäänkin kerran kuussa tavalla tai toisella päästä viihteelle. Viikot yksikseni lasten kans, niin muuten kaatuis seinät päälle jos ei välillä vähän laajentais ympäristöä. Kaikki kaverit on niin kiireisiä, että ei tule kahviteltuakaan koskaan päivisin. Mutta sellaiset elämäntilanteet kuitenkin, että aina joku on baariin viikonlopuisin kyllä lähdössä.
 
vieras
Oon käynyt jos on ollut hyviä keikkoja, polttareita tms. Ilman ns. hyvää syytä en ole kertaakaan käynyt :) tekis mieli niinkin mennä mutta aina on jotain järjestettyä,pöh. Noh jos talvella hiljenee noi pakolliset viihteet niin sitten vaan rennosti minne nokka näyttää.
Oon käynyt n. 1 krt/ 2kk ja lapsi 1v.
 
guess
Keskimäärin kerran kuussa bilettämässä..syömässä ja elokuvissa ja sellasta kans lisäks keskimäärin kerran kuussa. :D Ja tietty perheen kans käydään myös yhdessä syömässä ja sellasta 1-3 kertaa kuussa.
 
Fleur de la Cour
Kerran kuussa kaverien kans olis pyrkimys, mutta työt haittaa harrastusta. Kerran kuussa myös vastapainona sitten miehen kanssa, mutta työt ja kaverien kanssa menot edelleen haittaa harrastusta. Aina kun vaan kalenteriin sopii muiden menojen ohella. Sehän se mielen virkeenä pitää, mutta ensintyöt ja sitten huvi..
 
vieras
"Baarissa" olin viimeksi pikkujouluissa. Miehen kanssa ollaan käyty kaksin syömässä ja leffassa tänä vuonna 3 kertaa. Ilman-lasta aikaa saan kyllä pari kertaa viikossa kun käyn koulussa, kaupassa, koiran kanssa ulkona, jumpassa etc..
 
vieras
näköjään 2kertaa neljässä vuodessa.

just kävin sen toisen kerran nyt viikonloppuna ja mun oli pakko lähtee klo 24 kotiin kun rupes väsyttään eikä mulla vaan ollu yhtään kivaa :(
 

Yhteistyössä