älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

mutta |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

eilen SOVITTIIN miehen kanssa että tänään herätään yhdessä,syödään aamupalaa,lähdetään tontille ja tullaan kaupan kautta kotiin tekeen yhdessä ruokaa ja sit takas tontille kunnes poika tulee.

heräsin klo11.30 eikä miestä näy missään. katoin puhelinta,niin siltä oli tullu viesti et soita ku heräät. soitin sitte,niin se oli ollu jo monta tuntia raksalla ja mä suutuin ku se ei ollu herättäny mua (vaik illalla sanoin et älä anna mun nukkua koko päivää ) :ashamed:
äsken se soitti uudestaan et lähdenkö raksalle ja sanoin et kannattaako mun enää sinne mennä ku kaupassa pitää käydä ja sen lasagnen tekoon menee kuitenki joku pari tuntia, niin mies siihen et nii joo,no hän tuo sulle auton niin pääset kauppaan ja tekeen ruokaa |O
sanoin tosi vttumaisella äänellä et no sepä olisi mukavaa ja iskin luurin kiinni. :ashamed:

miks mun mies ei ymmärrä mitään ja miks mä suutun kaikesta ja miks naisten ja miesten täytyy olla niin erilaisia ja ajatella niin erilailla??!!! MIKSI? |O :ashamed:
 
jaa a sitä mä olen monesti miettiny että miks naiset ja miehet on niiiiin erinlaisii.. miks miehen on niiiin paljon helpompi vaan lähtee esim: juomaan? misk mies ei tarvii selitellä mitään... lukemattomii miks kysymyksii..

jaksamisia.. :hug:
 
mä en näkis koska oon nukkunu tässä kolme päivää ja nimenomaan sanoin miehelle et älä anna mun nukkua koko päivää kun poika tulee tänään et mun on pakko saada illalla unta et pääsen sen kaa ylös aamulla.. :ashamed: mul taitaa olla huono päivä :ashamed:

mun ongelma on se,että SOVITTIIN että yhdessä mennään ja tehdään ja äh.
mä en olis halunnu nukkua näin pitkään! kiukuttaa kun puoli päivää menny ihan ohi :ashamed:
 
Mä kyllä ymmärrän sen et ketuttaa ku nukkuu puolille päiville, niin muakin vähän väliä..

Eiks sulla sit itellä ollu kelloa soimassa? Siis ajattelin vaan että jos se mies tosiaan ajatteli että sä saat levätä ku laps ei oo kotona... Voithan sä siltä kysyä miks ei herättäny...

Kyllä se siitä.. :)
 
en mä miehelle ole vihanen, kiukuttaa vaan ku ei pitäny kiinni siitä mistä sovittiin ja kun puol päivää tosiaan hurahti nukkuessa,illalla taas tosi hankala saada unta :/
ei ollu kummallakaan herätyskelloo soittamassa kun mies herää aina 8-9maissa jokatapauksessa..
no,kyl tää tästä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä en näkis koska oon nukkunu tässä kolme päivää ja nimenomaan sanoin miehelle et älä anna mun nukkua koko päivää kun poika tulee tänään et mun on pakko saada illalla unta et pääsen sen kaa ylös aamulla.. :ashamed: mul taitaa olla huono päivä :ashamed:

mun ongelma on se,että SOVITTIIN että yhdessä mennään ja tehdään ja äh.
mä en olis halunnu nukkua näin pitkään! kiukuttaa kun puoli päivää menny ihan ohi :ashamed:
No seuraavalla kerralla laita kuule herätyskello soimaan.
Mä olisin todella kiitollinen jos saisin nukkua pitkään, enkä ymmärrä miksi sä teet kaikesta biisin, mikään ei ole koskaan hyvin.
Mieti miten itse pystyt parhaiten tekemään itsellesi hyvän mielen, äläkä aina odota että muut tekevät sen.
 
Armiliina
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mä en näkis koska oon nukkunu tässä kolme päivää ja nimenomaan sanoin miehelle et älä anna mun nukkua koko päivää kun poika tulee tänään et mun on pakko saada illalla unta et pääsen sen kaa ylös aamulla.. :ashamed: mul taitaa olla huono päivä :ashamed:

mun ongelma on se,että SOVITTIIN että yhdessä mennään ja tehdään ja äh.
mä en olis halunnu nukkua näin pitkään! kiukuttaa kun puoli päivää menny ihan ohi :ashamed:



Tämä päivä voi vieläkin kääntyä huonosta hyväksi, jos vain otat itseäs niskasta kiinni ja keksit nyt loppupäivälle uuden ohjelman. Esim. raksalle iltapäiväksi ja vasta illalla sitten ruoantekoon...

Minä oon huomannu, että huonoistakin päivistä saa hyviä, kun vain päättää niin!!! :) -positiivisilla ajatuksilla pärjää pitkälle.

Ja muuten, ole iloinen, että saat olla kotona tällaisilla paukkupakkasilla. Miniä nimittäin olin eilispäivän raksalla ja palelin niin VIETÄVÄSTI. Onneksi en pyytänyt täksi päiväksi lastenvahtia, tänään on vielä kylmempi ilma... ;)
 
pointti on nyt tässä se,että mä olen maannut kotona koko viikon,nukkunu ja relannu ja nyt olisin halunnu tehdä jotain.
ketään muuta ei siis ärsyttäis jos oma mies ei noteerais mitään mitä ootte sopinu??!
no joo,kyllä tää tästä. mulle vaan toi on jotenki niin veressä et lupaukset on pidettävä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
jaa a sitä mä olen monesti miettiny että miks naiset ja miehet on niiiiin erinlaisii.. miks miehen on niiiin paljon helpompi vaan lähtee esim: juomaan? misk mies ei tarvii selitellä mitään... lukemattomii miks kysymyksii..

jaksamisia.. :hug:
kurjaa jos teillä noin..mut ei se ihan noin kuuluis mennä.eikä meillä kyllä mene.
 
Armiliina
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
pointti on nyt tässä se,että mä olen maannut kotona koko viikon,nukkunu ja relannu ja nyt olisin halunnu tehdä jotain.
ketään muuta ei siis ärsyttäis jos oma mies ei noteerais mitään mitä ootte sopinu??!
no joo,kyllä tää tästä. mulle vaan toi on jotenki niin veressä et lupaukset on pidettävä :)

Kyllä muakin ärsyttäis ja saattaisin jopa mainita siitä miehelle. Mutta ajattelisin, että sun ärsytys vois lieventyä jos ajattelisit, että sille ei vain voi mitään. Keksi itsellesi ihan hiiirrveästi tekemistä, niin unohdat, että oot loikoillu puolipäivää ;)

Muuten, minä otin eilen illalla sohvalla torkut ja pyysin miestä herättämään VIIMEISTÄÄN puolen tunnin päästä. Eikö mitä se herättikin vasta tunnin päästä.... Meinas lipsahtaa kieleltä muutama mäkätyksen sana, mutta sainpa onneksi hillittyä itteni. -Ja kun en jääny märehtimään sitä, niin eipä se iltakaan sitten ihan pilalle mennyt ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Hanki sille ukolles sähköpanta. Ihan totta, se ei ole KOSKAAN siellä missä sinä haluat.. :headwall: :headwall:
Ja tämä ihan hyvällä.. ;)
POINTTI oli se,että MUA vitutti nukkua näin ptikään KOSKA se vaikuttaa mun yöuniin ja huomisaamuun. EI siihen MISSÄ mun mies on |O
ja kun ei sovitusta pidetä kiinni!!

miks mut ymmärretään tahalleen väärin vai onko mulla tosiaan niin surkee ulosanti??!! AAARRGGHHH!!

ja tämä kans ihan hyvällä :xmas:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Hanki sille ukolles sähköpanta. Ihan totta, se ei ole KOSKAAN siellä missä sinä haluat.. :headwall: :headwall:
Ja tämä ihan hyvällä.. ;)
POINTTI oli se,että MUA vitutti nukkua näin ptikään KOSKA se vaikuttaa mun yöuniin ja huomisaamuun. EI siihen MISSÄ mun mies on |O
ja kun ei sovitusta pidetä kiinni!!

miks mut ymmärretään tahalleen väärin vai onko mulla tosiaan niin surkee ulosanti??!! AAARRGGHHH!!

ja tämä kans ihan hyvällä :xmas:

Eikö sulla ole kännykkää tai herätyskelloa. Hyvänen aika nainen, tuntuu että väenvängällä haluat että mies on sinuun sidottu, ja sitten kiukuttelet kuin pikkulapsi jos se ei teekään asioita sinun pillin mukaan.
Kauankohan se jaksaa tollasta nyhväämistä kuunnella ja katsella. Minä en noin sitovaa ihmistä jaksaisi. :/
 

Yhteistyössä