älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
pikku-akka: ME sovimme miehen kanssa.
Fanta: tarkoitus oli herätä sitten kun mies herää kun se herää kuitenkin ennen mua.

ymmärtäkää kaikki vaan mut väärin,aivan sama.
Kyllä minä ymmärrän, miksi olet kiukkuinen, mutta minusta se on (minun näkökulmastani) itsekästä kiukkua. =) Hei älä viitsi olla kiukkuinen, nythän sinun pitäisi olla pirteä, kun olet nukkunut. Tee loppupäivästä mukava. Vaihtoehtoisesti voit jatkaa naama nurinpäin, mutta ei se kyllä mitään hyödytä.
 
vieras
Kerro miehestäsi. Miten joku voi suostua tuohon suhteeseen? Onko hänellä ollut alistava koti, joten ei usko saavansa parempaa?

Mitä tekee työkseen?

Oletko hänen ensimmäinen suhde?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
pikku-akka: ME sovimme miehen kanssa.
Fanta: tarkoitus oli herätä sitten kun mies herää kun se herää kuitenkin ennen mua.

ymmärtäkää kaikki vaan mut väärin,aivan sama.
Mutta kun sä joka pv valitat jostain miehes menemisestä ja olemisesta, aina se on väärässä paikassa (eli ei siellä missä sinä ) tai väärään aikaan sitä ja tätä.
Oletko kontrollifriikki vai läheisriippuvainen.
 
:hug: mä ymmärrän.. sua otti päähän se että kun sovittiin niin ei pidetty sopimusta vaikka olikin mitätön juttu..

joo. ei kannata silti kauheesti kiukutella miehelle kun se varmaan ajatteli kun heräs että ei se herätys nyt niin tärkeä ole. että kivempi että saat vielä nukkua kun kerran sun viimeinen vapaaa aamu ja oli vielä laittanut lapunkin.
 
Iiksis
Kyllä sopimuksista pitää pitää kiinni, se nyt on ihan selvä juttu:) Periaatteessa kuha kiukkuilee syystä, mutta käytännössä tuollainen turha stressaaminen on hölmöä:/ Toki saa ärsyyntyä ja sanoa miehelle asiasta, jos tuollaista sopimusten rikkomista tapahtuu useastikin...mutta mielestäni hän ei ole nyt ilkeyttään sopimustanne rikkonut (tosin ei se ole kuitenkaan mikään selitys) ja hyvä juttu on myös se, että hän on tekemässä jotain tärkeää:)

Jep, eli tiivistettynä mielipiteeni: Mies teki väärin, kun "rikkoi" sopimuksen (tästä voi miehelle sanoa), mutta ei kannata kuitenkaan tehdä kärpäsestä härkästä ihan turhanpäiten:)
 
vieras
Meillä käy monesti, että mies ei viitsi herättää sen vuoksi, että saisin vain levättyä. Hän ei niin paljoa unta tarvitse ja mä vielä olen vähän kärtty yleensä, kun mut herätetään kesken kaiken. Mä olen sen vuosien aikaan oppinut, että turha odottaa miehen herättävän mut. Se on aamuisin vielä niin hajamielinen, että hyvä kun muistaa lähteä töihin :D Ei kannata nipottaa pikkujutuista. Tee hyvä lasagne ja sopikaa riitanne. Oletko muistanut sanoa miehellesi näistä pikkujutuista? Monesti sitä manaa toisen suohon ja sitten tulee "puhuneeksi" asiat tippaleivän sisällä :D Ja jos ei muuten muista, niin jääkaappiin lappu. "Rakas, rakkaampi, rakkain. Olisin onnesta sykkyrällä, jos pidettäisiin kiinni niistä pienen pienistä sovituista asioista." tms. ja sitten vastavuoroisuus peliin :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
en ole kiukutellut miehelleni,en ole läheisriippuvainen,enkä kontrollifriikki. kiitti kamut,saitte mut itkeen.
Koitan vaan sanoa että höllää vähän. Sullahan on hyvä mies, tekee teille yhteistä kotia ja antaa sun nukkua. Älä ole liian takertuva.
Joka pv valitat miehestäsi.
 
vieras
Tunteeko täällä kukaan aloittajaa?

Onko mies ylipainoinen ja ruma, ja on iloinen kun on saanut paremman näköisen puolison, ja suostuu siksi kynnysmatoksi? Raataa ja antaa kaiken suhteeseen, taloudellisen puolen, tekee kaiken jne ja toisen tehtävä on haukkua ja valittaa.

en ymmärrä miestä kertakaikkiaan, paitsi jos kuha on tarkoituksella ottanut itseään huonomman näköisen miehen kynnysmatoksi.
 
vieras
Anteeks että avasin, mutta käytä hyvä nainen herätyskelloa. ei aikuisen ihmisen herääminen ole toisen aikuisen vastuulla
(siulla olisi varmaan rattoisa ilta jutellessas miehestäs Provon kanssa :))
 
ansu
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ei jumalauta :'(

KIITOS KAIKILLE!!
Elä välitä... syyttäkööt itteään kun avasivat sun alotuksen jos kerran noin sinun jutut nyppii! Mä tiiän milt sust tuntuu kun meillä viime aikoina nukkunu poika pitkään aamusin ja venyny ilatsin se nukkumaanmeno pitkäks. Mies sit kaivo jostain jonku vanhan herätyskellonsa ja totes et joo, näyttää toimivan. Eiköhän se ollu pistäny sinne jonku vanhan patterin ja kello lakannu käymästä yöllä ja herättiin taas myöhään & oli viel kaveri tulossa heti aamusta. Olipa kiva mennä avaa ovea yöpaita päällä. Toi on niiiiin ärsyttävää jos on aatellu tekevänsä jotain ja sit koko päivä menee harakoille kun nukkuu pitkään niin ite en ainakaan tunnu sit käynnistyvän koko päivänä.
No, mitä jos tekisit sen lasagnen vaik huomenna ja teet tänään jonkun nopeemman ja kuten moni sanokin niin ei mies varmast pahalla sitä tehny joten elä oo vihanen vaik pitäshän lupaus pitää mut...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä käy monesti, että mies ei viitsi herättää sen vuoksi, että saisin vain levättyä. Hän ei niin paljoa unta tarvitse ja mä vielä olen vähän kärtty yleensä, kun mut herätetään kesken kaiken. Mä olen sen vuosien aikaan oppinut, että turha odottaa miehen herättävän mut. Se on aamuisin vielä niin hajamielinen, että hyvä kun muistaa lähteä töihin :D Ei kannata nipottaa pikkujutuista. Tee hyvä lasagne ja sopikaa riitanne. Oletko muistanut sanoa miehellesi näistä pikkujutuista? Monesti sitä manaa toisen suohon ja sitten tulee "puhuneeksi" asiat tippaleivän sisällä :D Ja jos ei muuten muista, niin jääkaappiin lappu. "Rakas, rakkaampi, rakkain. Olisin onnesta sykkyrällä, jos pidettäisiin kiinni niistä pienen pienistä sovituista asioista." tms. ja sitten vastavuoroisuus peliin :D
Niin ja lisätä piti, että miehethän on marsista ja naiset venuksesta. Mulle anoppi jo heti ensimmäisenä jouluna antoi tämän aikanaan lahjaksi :D Miehet näkee asiat niin erilailla ja meillä kotona on välillä aikasta mielenkiintoisia keskusteluita erilaisista aiheista. Mutta se on aikasta kiva, että kymmenenkin vuoden jälkeen toisesta löytyy jotain mielenkiintoista. Eihän sitä toista voi muuttaakkaan. Tää meni vähän ohi aiheen, mutta ap:lle voimia. Ei se rakennusprojekti mikään helppo ole, miehelläsikin on urakkaa ja ei sun asema sen helpompi ole. Mä tiedän sen henk.koht. Toisille se rakentaminen on kuin täytekakun sutaisu ja toisille se jumalaton helevetti.
 
Luin vaikka kiellettiin, ja sain näppylöitä.
Oikeesti, jos kotona on tuollaista ettei mikään ole koskaan hyvin, niin ei ihme jos ukot lähtee ryyppäämään tai vieraisiin :/ .
Teki mies mitä tahansa, niin se on väärin.
 
taitaa olla pikku tauko palstailussa nyt paikallaan koska mä ihan oikeesti itken täällä vuolaasti sitä kuinka väärin mut on ymmärretty ja kuinka vääristyneen kuvan olen tahattomasti näköjään meistä antanut.

kiitos kaikista kannustavista vastauksista,pitäkäähän palsta pystyssä! :)
:wave:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
höpö höpö. Se kuva on vaan muododstunut sun jutuista, mutta harvoimpa tänne tulee niistä hyvistä jutuista itselläkään kirjoitettua. Sitä mielummin avautuu asioista, jotka sillä hetkellä ärsyttävät ja tämän vuoksi syntyy kuva valittavasta akasta.
Nimenomaan.
Älä Kuha nyt tämän vuoksi lähde. :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
en ole kiukutellut miehelleni,en ole läheisriippuvainen,enkä kontrollifriikki. kiitti kamut,saitte mut itkeen.
Ei me kyllä tarkotettu itkettää,( PAITTI ERÄÄT HARMAAT ILKIÖT JOTKA AINA ITKETTÄÄ MUITA |O ) ei myö voida tietää mitä teillä siellä on. Anteeks jos meni väärin miun kohta, earkotus oli olla vitsikkäästi sarkastinen vaan. Enkä mie ees osaa nukkua pitkään ikinä :ashamed:

:hug:
 
Ei ihan kaikesta tarvitse mun mielestä loukkaantua, ja heittää marttyyrin roolia päälle...
Tottakai me saadaan täällä väärä (?) kuva, jos yksi ja sama nikki aina vaan valittaa, valittaa ja valittaa joko eksän tai nyksän tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.
Ymmärtäisin valituksen, jos mies karkaisi aamulla salaa pubiin, mutta hän meni raksalle. Rakentamaan teidän tulevaa kotianne. Joka ei valmistu itsestään. Tuntuu, että sulla on aika aarre miehenä :). Pidä siitä kiinni, äläkä tiuski turhan takia.
 
jöj
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Hanki sille ukolles sähköpanta. Ihan totta, se ei ole KOSKAAN siellä missä sinä haluat.. :headwall: :headwall:
Ja tämä ihan hyvällä.. ;)
POINTTI oli se,että MUA vitutti nukkua näin ptikään KOSKA se vaikuttaa mun yöuniin ja huomisaamuun. EI siihen MISSÄ mun mies on |O
ja kun ei sovitusta pidetä kiinni!!

miks mut ymmärretään tahalleen väärin vai onko mulla tosiaan niin surkee ulosanti??!! AAARRGGHHH!!

ja tämä kans ihan hyvällä :xmas:
MNiksi hemmetissä sä et laita itsellesi herätyskelloa jos asia on sulle NOIN ISO???!!! Jos tiedät että sun iltaunet menee pilalle niin laita hyvä ihminen herätys itsellesi äläkä sysää sitä vastuuta miehellesi.

Jos mies on aamulla herännyt aikaisin ja ajatellut että koska nukut niin hyvin ja olet ollut koko viikon niin väsynyt niin ei vaan raski sua herättää.

Olethan aikuinen ihminen joten tuollaisesta on ihan turha kiukutella miehelle.

Ymmärrän että vituttaa kun nukkuu koko päivän, niin muakin, mutta en mä' siitä ketään muuta koskaan syytä.
 
höh, ei jöj
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
pikku-akka: ME sovimme miehen kanssa.
Fanta: tarkoitus oli herätä sitten kun mies herää kun se herää kuitenkin ennen mua.

ymmärtäkää kaikki vaan mut väärin,aivan sama.
Ei kukaan ymmärrä sua väärin, suurin osa on vaan eri mieltä sun kanssas.
Ihan hyvin on päästy perille sun pointista. =)
 

Yhteistyössä