älkää nyt tuomitko...

  • Viestiketjun aloittaja murhe se tämäkin
  • Ensimmäinen viesti
murhe se tämäkin
Joo -huokaus- oon niin krsiintynyt ihan naurettavaan asiaan eli tuohon meidän naapurin pikkurouvaan. Kaikki alkoi heti, kun ne tuohon viereen muuti eli ongelma on suraavanlainen.
Mun mies on aivan lääpällään tuohon naapurin naiseen. Eihän se tietenkään sitä myönnä, mutta näin on.
Ja pahinta on että tuo naapuri on niin hemmetin hyvän näkönen ja mua kymmenen vuotta nuorempi. Kesällä se veteli tossa meidän talon edessä nukutusrundia bikineissä ja pakkohan sen oli aina meidän kohdalla "pudottaa" jotain, että se sai oikeen kumarrella takamus pystyssä. Eihän se sen vika ole, että on niin hyvännäköinen, mutta mitäs minä teen itteni kanssa!?
Pitääkö meidän muuttaa, kun en kestä tuota ukkoa enää, kun se vahtaa aina kieli vyön alla, eikä ole edes sitä tyyppiä ollut, joten on tosi ihastunut.

Mää en vaan kestä!!! Tätä on nyt vuoden jo kestänyt.
Miten saisin itteni muuttumaan ja niin hyvän itsetunnon, että viis veisaisin moisesta!?
 
beauty
Maailma on täynnä kauniita naisia, ihaile sinäkin vaan häntä jos on mielestäsi kaunis :)
Eihän tämä ihminen mitään kauneudelleen mahda, eikä voi sen takia säkkiin pukeutua.
Anna miehesi katsoa, se ei ole pettämistä. Älkää ainakaan muuttako =) =)
 
murhe se tämäkin
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
on mullakin niin huono itsetunto että stressaisin...niin en pysty sanoa mitään tohon. :hug: :hug:

No kiitos... Ajattelin, että kukaan ei ymmärrä. On tosiaan jotenkin masentavaa, kun mies käyttäytyy noin ja varsinkin kun sen tapoihin ei ole se kuulunut. (ja en nyt sitten tarkoita, etteikö katsoisi jos kaunis nainen esim. käveleee jossain)

En itsekään mikään rumilus ole :) mutta en koskaan kokenut tarpeelliseksi toimia noin. Ja vielä, kyllä katsominenkin joskus voi olla eräänlaista pettämistä.
Mutta, minähän se tässä kummallinen olen... :(
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja murhe se tämäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
on mullakin niin huono itsetunto että stressaisin...niin en pysty sanoa mitään tohon. :hug: :hug:

No kiitos... Ajattelin, että kukaan ei ymmärrä. On tosiaan jotenkin masentavaa, kun mies käyttäytyy noin ja varsinkin kun sen tapoihin ei ole se kuulunut. (ja en nyt sitten tarkoita, etteikö katsoisi jos kaunis nainen esim. käveleee jossain)

En itsekään mikään rumilus ole :) mutta en koskaan kokenut tarpeelliseksi toimia noin. Ja vielä, kyllä katsominenkin joskus voi olla eräänlaista pettämistä.
Mutta, minähän se tässä kummallinen olen... :(
meil oli vähän samanlainen tilanne ku muutimme tänne ja yks naapuri on tosi nätti. no mies alkoi nähä sitä joka paikassa...jopa ruotsissa!!!!!!!! :eek: sit aloin vittuilla sille niin se ei puhunu siitä naapurista enää.... :kieh:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja murhe se tämäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
on mullakin niin huono itsetunto että stressaisin...niin en pysty sanoa mitään tohon. :hug: :hug:

No kiitos... Ajattelin, että kukaan ei ymmärrä. On tosiaan jotenkin masentavaa, kun mies käyttäytyy noin ja varsinkin kun sen tapoihin ei ole se kuulunut. (ja en nyt sitten tarkoita, etteikö katsoisi jos kaunis nainen esim. käveleee jossain)

En itsekään mikään rumilus ole :) mutta en koskaan kokenut tarpeelliseksi toimia noin. Ja vielä, kyllä katsominenkin joskus voi olla eräänlaista pettämistä.
Mutta, minähän se tässä kummallinen olen... :(
meil oli vähän samanlainen tilanne ku muutimme tänne ja yks naapuri on tosi nätti. no mies alkoi nähä sitä joka paikassa...jopa ruotsissa!!!!!!!! :eek: sit aloin vittuilla sille niin se ei puhunu siitä naapurista enää.... :kieh:


No joskus mua on naurattanut, kun mun mies ei vaan pysty olla kattomatta sitä tai siis kyyläämättä. Se yrittää, mutta se pää kääntyy väkisin. :)
Ei siinä mitään, mutta kun meidän kaksvee meinas jäädä autonalle kesällä, kun iskän katse oli kääntynyt niin tiiviisti toiseen suuntaan...
AAAaaaaarrhhhggg...
Ja vielä jos vois myöntää, mutta ei sitten millään. Se on just sen ihannenainen :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mä taas kertoisin miehelle, että sen kuolaaminen loukkaa mua ja sen on loputtava.
Näin. Mikä ihmeen oikeus miehellä olisi oikeus "kuolata" toisen naisen perään, mikäli se loukkaa hänen vaimoaan? Mies voisi muuttua, et sinä ap. :kieh:
 
beauty
Alkuperäinen kirjoittaja murhe se tämäkin:
Ja vielä, kyllä katsominenkin joskus voi olla eräänlaista pettämistä.
No nyt menet liian pitkälle!! Mieskin voisi ottaa sinun tunteet huomioon, kyllä, mutta et voi määrätä mihin hän saa katsoa ja mihin ei.
Kyllä ongelma on nyt sinun itsetunnossa eikä siinä että tämä nainen on kaunis. Koita parantaa itsetuntoasi jotenkin, niin ei vaivaa enää :)

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mä taas kertoisin miehelle, että sen kuolaaminen loukkaa mua ja sen on loputtava.
Näin. Mikä ihmeen oikeus miehellä olisi oikeus "kuolata" toisen naisen perään, mikäli se loukkaa hänen vaimoaan? Mies voisi muuttua, et sinä ap. :kieh:

Niin, aika usein se on miehen oikeus. Minustakin se on loukkaavaa eikä hauskaa. Saatikka sitten, että alkaisin itse ihailemaan häntä kun on niin kaunis.. :)
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja beauty:
Alkuperäinen kirjoittaja murhe se tämäkin:
Ja vielä, kyllä katsominenkin joskus voi olla eräänlaista pettämistä.
No nyt menet liian pitkälle!! Mieskin voisi ottaa sinun tunteet huomioon, kyllä, mutta et voi määrätä mihin hän saa katsoa ja mihin ei.
Kyllä ongelma on nyt sinun itsetunnossa eikä siinä että tämä nainen on kaunis. Koita parantaa itsetuntoasi jotenkin, niin ei vaivaa enää :)

Katsomisella ja "katsomisella" on eroa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja beauty:
Alkuperäinen kirjoittaja murhe se tämäkin:
Ja vielä, kyllä katsominenkin joskus voi olla eräänlaista pettämistä.
No nyt menet liian pitkälle!! Mieskin voisi ottaa sinun tunteet huomioon, kyllä, mutta et voi määrätä mihin hän saa katsoa ja mihin ei.
Kyllä ongelma on nyt sinun itsetunnossa eikä siinä että tämä nainen on kaunis. Koita parantaa itsetuntoasi jotenkin, niin ei vaivaa enää :)

Katsomisella ja "katsomisella" on eroa...

Niin, minusta on "normaalia" että kaunis nainen herättää miehessä tunteita ja katsoa voi, mutta tässä kyse on minun mielestä eriasiasta.
Vaikea jutella, kun mies kieltää kaiken.

 
katsos, joskus on terve merkki noteerata vastakkaisen sukupuolen kauneus. Mitä miehesi on sanonut, kun olet pyytänyt häntä lopettamaan avoimen kuolaamisensa? Vai oletko edes pyytänyt?

Hoida itseäsi. Faktaa on, että kaikki keski-ikäistyvät miehet alkavat luulla itsestään liikoja (niiden entisten suuruudenhullujen kuvitelmiensa lisäksi) ja kieltäytyvät huomioonottamasta tosiasioita. Tämä ilmenee usein hyvin rasittavana nuoruudenihannointina, johon kuuluu nahkaan pukeutuminen, moottoripyörän hankinta ja 20-vuotiaiden tyttöjen perään vilkuilu. Vaimon näkökulmasta tämä on säälittävää, ja on hyvä toivoa sen menevän nopeasti ohi.

Ymmärtänet kuitenkin viisaana naisena, että kukaan järkevä 20-vuotias tyttö ei tosissaan halua 40-vuotiasta käytettyä äijää itselleen. Ja jos tämä naapurisi vaimoke on todellakin sellainen poikkeus, niin he varmasti ansaitsevat miehesi kanssa toisensa. Mitähän puhuttavaa heillä voisi olla?

Ja jäähän siihen naapuriin sitten se nuori mieskin vapaaksi.... :kieh:
 
Minusta on vaimon oikeus tuntea, että juuri hän on miehensä silmissä se kaikkein paras nainen eikä se naapurin rouva... Liiallinen vapaamielisyys tällaisissa asioissa ei välttämättä loppupeleissä kuitenkaan ole niin hyvä juttu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Minusta on vaimon oikeus tuntea, että juuri hän on miehensä silmissä se kaikkein paras nainen eikä se naapurin rouva... Liiallinen vapaamielisyys tällaisissa asioissa ei välttämättä loppupeleissä kuitenkaan ole niin hyvä juttu.

Kyllä tiedän, ettei mun itsetunto ole maailman paras, mutta en todellakaan ole mikään hermoheikko mun miehen suhteen. Haluaisn vaan just sen kunnioituksen joka mielestäni mulle kuuluu, eikä meidän naapurille. se on kepeää heittää lauseita, että anna katsoa ja älä nipota, mitä sitten, eihän se pettämistä ole.
Mutta olen samaa mieltä siitä, että loppupeleissä se sitten koskettaa, liika vapaamielisyys. Sitä ei ehkä nuorenpana niin ymmärrä, mutta toisen arvostus ja kunnioitus on hyvän parisuhteen perusta. eihän se naisten vilkuilu parisuhdetta kaada, mutta ihastuminen kertoo jo omaa kieltään.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Etkö itse koskaan katso jotain miehiä sillä silmällä ;)
No sitä just tarkoitan, että kyllähän sitä voi katsoa, mutta tämä on eri juttu.
Ja no, en SILLÄ silmällä katso.
Haluaiskohan mun mies nyt jotain muutosta johonkin. Onkohan sillä joku kriisi meneillään. Olen kyllä kysynyt, että onko se kyllästynyt minuun, mutta kovin se kieltelee. En nyt sitten jankuttamaankaan ala.
Tuosta naapurin naisesta olen sen verran sanonut, että mua ottaa päästä kun se vahtaa sitä silmät kiiluen :)

 

Yhteistyössä