älkää te sektioäidit tulko synnytysgalluppeihin häröilemään, kiitos!!

  • Viestiketjun aloittaja näin on
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs, jos on kokenut molemmat?????Kuka muuten määrittelee, mistä täällä saa keskustella??
minä määrittelin nyt, ole hyvä!!
jos on synnyttänyt niin on synnyttänyt, vaikka ois joskus leikattu!
 
ellapuu
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
No tuleehan :kieh:
Mutta saako puudutteen ottajat tulla tai imukupin käyttäjät. Mun mielestä noi imukupit ei sais tulla, koska siinäkin muksu on vaan vedetty ulos :p
no ei tietenkään saa tulla :)
 
voiheih
Mites tosiaan sellaiset kuten minä, jotka on vuorokauden yrittäneet normaalia alatiesynnytystä, kunnes lopulta on päädytty kiireelliseen sektioon pitkittyneen synnytyksen ja ahtaan lantion vuoksi. Ja oli muuten vihonviimeinen hetki sektiolle, koska nytkin oli lapsen henki jo vaarassa. Voisitko rakas ap määritellä, olenko minä synnyttänyt siis ollenkaan mielestäsi, vai tekikö tuo viimeinen tunti koko yritykseni aivan mitättömäksi :/

Mulla muuten on niin ahdas lantio, että mun ei enää anneta synnyttää alakautta itseni ja tulevan lapseni turvallisuuden vuoksi. Joten meidän toinen lapsi tulee syntymään sektiolla, ihan syistä joihin en voi vaikuttaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja voiheih:
Mites tosiaan sellaiset kuten minä, jotka on vuorokauden yrittäneet normaalia alatiesynnytystä, kunnes lopulta on päädytty kiireelliseen sektioon pitkittyneen synnytyksen ja ahtaan lantion vuoksi. Ja oli muuten vihonviimeinen hetki sektiolle, koska nytkin oli lapsen henki jo vaarassa. Voisitko rakas ap määritellä, olenko minä synnyttänyt siis ollenkaan mielestäsi, vai tekikö tuo viimeinen tunti koko yritykseni aivan mitättömäksi :/

Mulla muuten on niin ahdas lantio, että mun ei enää anneta synnyttää alakautta itseni ja tulevan lapseni turvallisuuden vuoksi. Joten meidän toinen lapsi tulee syntymään sektiolla, ihan syistä joihin en voi vaikuttaa.
yritit parhaasi, mutta synnytys keskeytettiin leikkaukseen. ei siitä kannata huonoa itsetuntoa olla. mutta vauva leikattiin ulos, ei synnytetty. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja voiheih:
Mites tosiaan sellaiset kuten minä, jotka on vuorokauden yrittäneet normaalia alatiesynnytystä, kunnes lopulta on päädytty kiireelliseen sektioon pitkittyneen synnytyksen ja ahtaan lantion vuoksi. Ja oli muuten vihonviimeinen hetki sektiolle, koska nytkin oli lapsen henki jo vaarassa. Voisitko rakas ap määritellä, olenko minä synnyttänyt siis ollenkaan mielestäsi, vai tekikö tuo viimeinen tunti koko yritykseni aivan mitättömäksi :/

Mulla muuten on niin ahdas lantio, että mun ei enää anneta synnyttää alakautta itseni ja tulevan lapseni turvallisuuden vuoksi. Joten meidän toinen lapsi tulee syntymään sektiolla, ihan syistä joihin en voi vaikuttaa.
yritit parhaasi, mutta synnytys keskeytettiin leikkaukseen. ei siitä kannata huonoa itsetuntoa olla. mutta vauva leikattiin ulos, ei synnytetty. :)
Hei mikä helkkari sua vaivaa! |O

 
voiheih
Ok, niin arvelinkin, etten mielestäsi ole synnyttänyt lainkaan. No, ei voi mitään. Ite en kyllä pysty ajattelemaan niin että se puuttumaan jäänyt ponnistusvaihe erottelisi kokemukseni synnytyksestä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä