Ajattelin, jos olisitte voinu veikata paljon painan? *oikea vastaus ketjussa*

uuniomena
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Okei ma paljastan tuloksen. Tosin ihmettelen, et minne himskattiin teidan silmat on jaany :LOL: :D

Eli kavin vaa'alla toissapaivana ja se naytti 122kg ja nuo kuvat otin tanaan. Eli... joo vois ens alkuun tassa laihduttaa sen 30kg............ :D

Mutta joka tapauksessa kiitos mieltaylentavista kommenteistanne :D :D

Siis olihan tää vitsi??????
Et mitenkään voi painaa yli 100 kg!!!!!

 
witchi
no etkä paina niin paljon :eek:

mä vertasin noita sun kuvias omaan sivuprofiilin ja painan 81 kg ja varppina roikkuu maha enemmän ja tursuilee joka saakelin nurkasta yli osta uus vaaka digitaalinen mieluummin ;)
 
vieraana tänään
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana tänään:
Saman verran painat kuin minä mutta kroppasi on paljon paremman näköinen, olen suoraan sanottuna kateellinen ja katkera.
Ja tosiaan olisin veikannut painoksesisi 85 tai ehdoton max 95 kiloa, saman pituisia ja painoisia kun tosiaan ollaan.. tosin aivan eri näköisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:


Tuossa viela vaatteet paalla.

Ei kylla ma oon ihan varma, etta se on ehja :D

Se on RIKKI. Sä et tuossakaan kuvassa näytä isolta. Muistatutat mun kaverii joka painaa n. 80 kg. Pituuttakin teillä on aika saman verran!
Mäki tursuilen pahemmin ja painoo kertyny taas 82 kg:n verran ja okei pituutta n. 162 cm
 
Tosi kummallista :D Ma haluun tietaa mika musta sit tekee niin painavan :|
120 napsahti kuitenki mittariin vuonna 2006 ja sen jalkeen se kavas 99kg, mutta joo mie soin vahan lisaa ja nyt jarkytyin ku se oli enemman ku ikina. 122. Huhhu. Pakko ruveta tekemaan nyt kylla jotain :D Ajattelin, et sellanen 90kg olis ihana!
 

Yhteistyössä