Ajattelin, jos olisitte voinu veikata paljon painan? *oikea vastaus ketjussa*

Kuvissa olet aika otollisessa asennossakin
ja taidat vetää aika lailla masua sisään..reidet on lomittain laitettu jne. Toki näytät minustakin paljon kevyemmältä kuin mitä vaaka sanoo. Itse olen 163cm ja n.95kg kukaan ei sitä usko, käytän 42-44 vaatteita ja olen lihaksikas koska olen ikäni treenannut, mutta totuushan on, että 20-25kg on ylimääräistä ja niistä pitää eroon päästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvissa olet aika otollisessa asennossakin:
ja taidat vetää aika lailla masua sisään..reidet on lomittain laitettu jne. Toki näytät minustakin paljon kevyemmältä kuin mitä vaaka sanoo. Itse olen 163cm ja n.95kg kukaan ei sitä usko, käytän 42-44 vaatteita ja olen lihaksikas koska olen ikäni treenannut, mutta totuushan on, että 20-25kg on ylimääräistä ja niistä pitää eroon päästä.
Oon yrittany ottaa parhaat mahd, kuvat koska oon ottanu noita kuvia vaan siks, etta nakisin oonko laihtunu, etta nakisin muutoksen. Reidet on toki limittain :p ku mulla ei oo mtn valia siina :LOL: En ma mahaa veda sisaan, just sen takia et otan noita kuvia siks et nakisin oonko laihtunu oikeasti.

Mut tossa kuvassa missa mulla on housut jalassa ja oon laivalla, nii siina vedan kyl mahaa sisaan ja myos housut osaltaan laittaa mahan erilailla.
 
M


Nyt on maha sisassa :D Mut nii. No olispa tollanen maha ilman mahan sisaanvetoa :/ [/quote]

Tuosta luvasta näkee että ap:n käsivarret ovat pulleat. Mutta tosiaan nätti olet ja nätit silmät toisessa ketjussa =)
 
oho
Olisin sanonut, että 108 kg. Eli vähän alakanttiin meni minullakin, mutta se on täysin selvä juttu, että kolme numeroa painossasi on. Olen sinua sentin lyhyempi ja 50 kg (oho!) kevyempi.

Oletko aina ollut lihava vai vasta aikuisiällä lihonut?
 
tiinitee
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Arvatkaa paljon painan? Olen 177cm pitka.
(Sori hetkeet mammakalsarit :ashamed: :D )


http://www.aijaa.com/v.php?i=3290918.jpg

En laita kuvana tahan, koska siis huom. jos te avatte ton linkin niin en ota mitaan vastuuta teidan jarkytyksesta. Joten alkaa avatko jos LäSKI ahdistaa..... :LOL: :LOL:



muoks. oikea vastaus 122kg.

Vedätkö vatsaa sisään kuvassa? Niin tai näin niin tuo 122kg on uskomatonta. Vaikka olen huomattavasti lyhempi 159cm ja painan 65kg niin näytän aivan samalta. Aikuisten oikeasti. Ja kuntoa kuitenkin löytyy jonkun verran, eli en aivan sohvaperuna ole.

Mutta tsemppiä laihisteluun! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Oletko aina ollut lihava vai vasta aikuisiällä lihonut?

12v painoin n. 62kg ja olin 175cm ja olin hoikka
14v painoin n. 82kg ja olin 176cm ja olin ok
16v painoin n. 100kg ja olin 176cm pitka
18v painoin n. 120kg
19v painoin n. 100kg
20v painan n. 120kg

Eli .. niin. No lihoin murrosiassa... Mm. 5vuotta kestaneen masennuksen/paniikki ja ahdistushairion/syomishairion/yksinaisyyden/ja vaikka minka takia. Masennusta ei enaa oo, mut syomista en vielakaan osaa. Kiitos vanhemmille. Mut ehka viel joku paiva : )

 
Alkuperäinen kirjoittaja tiinitee:
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Arvatkaa paljon painan? Olen 177cm pitka.
(Sori hetkeet mammakalsarit :ashamed: :D )


http://www.aijaa.com/v.php?i=3290918.jpg

En laita kuvana tahan, koska siis huom. jos te avatte ton linkin niin en ota mitaan vastuuta teidan jarkytyksesta. Joten alkaa avatko jos LäSKI ahdistaa..... :LOL: :LOL:



muoks. oikea vastaus 122kg.

Vedätkö vatsaa sisään kuvassa? Niin tai näin niin tuo 122kg on uskomatonta. Vaikka olen huomattavasti lyhempi 159cm ja painan 65kg niin näytän aivan samalta. Aikuisten oikeasti. Ja kuntoa kuitenkin löytyy jonkun verran, eli en aivan sohvaperuna ole.

Mutta tsemppiä laihisteluun! :wave:
En ma tossa, mut tassa http://www.aijaa.com/v.php?i=3292626.jpg

Kiitos tsempeista :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Minkä kokoisia vaatteita käytät ap?
Lahimmat vaatteet niin
huppari koko 16
housut 18

Noi on siis UK kokoja. En tiia mika vastais suomessa?

Mut aika usein ostan L tai XL tai jos on noita "suomenkokoja" niin 46.
Aika paljon teen ite nii niiten kokoja en tiia.

Tissiliivit ostan aina 85c , kerran ostin 90b mut se oli huono. Ja pienempi ei tod. mahu xD Alushousut yleensa L.
 

Yhteistyössä