Ajattelin, jos olisitte voinu veikata paljon painan? *oikea vastaus ketjussa*

pläski
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Ohoh!! Itse painan melkein saman verran ja jos laittaisin oman sivukuvani sinun sivukuvasi viereen, ei ikinä uskoisi että painamme melkein saman verran :eek:

:)
Sama täällä! Ap on kyllä sutjakka "tonniklubilainen" :D

 
No maki mietin, et jos ma laihduttaisin 40kg, niin mita must jais jaljelle :whistle: :D

Sillon kun laihdutin n. 100kg pintaan niin oli tosi hyva olla. Mut ehka se n. 90kg olis mulle erinomainen. 177cm/90kg. Kuulostaa paljolta, mut en haluu olla tikkukaan :D
 
Eme
Minä olen 177 pitkä ja painan 90kg. Olen samassa kunnossa kuin sinä tuossa kuvassa paitsi että jaloissa ei ole ylimääräistä. Kaikki extra paska siis vatsassa ja tisseissä. Voin uskoa kyllä kun sanot että painat tuon verran vaikka et näytä siltä.
 
Jestas ku vihdoin ja viimein löysin oikean vastauksen, mä oon samannäköinen, tosin oon 165cm ja 74kg. Joten oisin lisännyt pituutta ja painoa siinä suhteessa ku osaan arvioida ja oisin arvioinut joku 85-90kg. Taidat näyttää hoikemmalta kuin 122kg??
 
minna
Sä olet nuori ja lapseton vielä, näyttää ylikilotkin paremmalta kuin vanhemmalla tai lapsia saaneella :D Hyvältä näytti, mulla on sama bmi, ja näytän aika paljon karummalta :ashamed:
 
oho
Ehkä se ei sitten näy noin pitkässä varressa niin hyvin,mutta toisaalta luulisi että 40kiloa ylimääräistä näkyis missä vaan kropassa.Hassua

Itse painan lähemmäs sata kiloa,ja sen kyllä huomaa että ylimääräistä on ja paljon.pituus 173cm.
Siskoni painoi pahimmillaan 120kg,ja olisi voinut luulla että painoa on 30kiloa enemmän.Kroppa yhtä makkaraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:
Jestas ku vihdoin ja viimein löysin oikean vastauksen, mä oon samannäköinen, tosin oon 165cm ja 74kg. Joten oisin lisännyt pituutta ja painoa siinä suhteessa ku osaan arvioida ja oisin arvioinut joku 85-90kg. Taidat näyttää hoikemmalta kuin 122kg??
Sori kun vastaus oli hukkunut ketjuun, lisasin sen nyt ensimmaiseen viestiin ... :hug: :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Sä olet nuori ja lapseton vielä, näyttää ylikilotkin paremmalta kuin vanhemmalla tai lapsia saaneella :D Hyvältä näytti, mulla on sama bmi, ja näytän aika paljon karummalta :ashamed:
Kiitos lohdutuksesta, nuori ja lapseton :D No en ehka kauaa enaa..

 
jännä
Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:
no ohhoh!! ei tosiaankaan vois uskoa!! :eek: no tämä taas todisti että bmi ei kerro koko totuutta
No ei tosiaan.

Mutta ei kyllä kerro kuvatkaan.Luonnossa voi sitten näyttää paljon isommalta.Luulisi ainakin että 40kiloa ylimääräistä on aika vaikea kätkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jännä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:
no ohhoh!! ei tosiaankaan vois uskoa!! :eek: no tämä taas todisti että bmi ei kerro koko totuutta
No ei tosiaan.

Mutta ei kyllä kerro kuvatkaan.Luonnossa voi sitten näyttää paljon isommalta.Luulisi ainakin että 40kiloa ylimääräistä on aika vaikea kätkeä.
Onhan se juu :D

Oon kysyny 3lta tutulta niiden arviota mun painosta, siis ketka on nahny mut. Ja ne ehdotti n. 80-90kg. Voihan ne toki haluta kaunistellakkin, vaikka kaskin sanoa suoraan.

No naytin sitten miten kamalalta hyvansa, toivottavasti en enaa kauaa :D
 
Työäiti
Jaks. En olisi vatsan perusteella ihan niin paljon veikannut (kun omaan vatsaani vertasin joku aika sitten). 85kg olisi tullut mieleen. Mutta sulla on ilmeisesti ollut käsissä ja jaloissa kovasti enemmän kuin mulla, jos kerran noin hirveästi painat.

Toki kuvassa vaikuttaa, onko vatsa löllönä vai timminä. Jos timminä, niin sitten siinä on tosi paljon tavaraa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Arvatkaa paljon painan? Olen 177cm pitka.
(Sori hetkeet mammakalsarit :ashamed: :D )


http://www.aijaa.com/v.php?i=3290918.jpg

En laita kuvana tahan, koska siis huom. jos te avatte ton linkin niin en ota mitaan vastuuta teidan jarkytyksesta. Joten alkaa avatko jos LäSKI ahdistaa..... :LOL: :LOL:



muoks. oikea vastaus 122kg.
Oho, enpä olis arvannut noin paljoks olisin veikannut n. 90-99 kg.

 

Yhteistyössä