Alkuraskauden keskenmeno?

Hei!
Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä seuraavaan:

Ollaan vuosi yritetty raskautta, kuukautiskiertoni on ollut 37-40 välillä.

Pe oli kp37 ja menkkoja ei näkynyt, olo oli ollut pari päivää kumma. Tein pe-la yhteensä neljä testiä joista jokaiseen piirtyi selkeä toinen viiva. Ei aivan tummanpunainen mutta punainen kuitenkin.

Ma aamulla lähdin kauppaan ostamaan digitaalista testiä. Kotiin kävellessä vatsaan koski. Tein testin joka näytti "ei raskaana". Siitä hetken päästä alkoi kova vuoto ja samanlaiset kivut kuin kuukautisissa. Tällöin siis kp 40. Vuodon mukana oli myös muutamia hyytymiä. (samanlaisia kuin kuukautisissa).

Poikkeuksetta mulla kestää menkat aina 5 päivää joista kolmena on runsasta vuotoa. Tänään on kolmas päivä vuodon alkamisesta eikä mitään vuotoa enään ole. Eilenkin vain niukkaa.

Eli oliko kyseessä keskenmeno vai onko mahdollista että olen vielä raskaana tai että en ollut missän vaiheessa?

Lähinnä siis tuo vuodon pituus ja määrä ihmetyttää? Ja se että enään maanantaina ei testiin tullut positiivista.
 
Sanoisin, että raskaus oli alkanut, mutta munasolu ei varmaan ehkä ollut kiinnittynyt kunnolla ja irtosi tms. Se näkyy testissä positiivisena, mutta menkat tulee sieltä sitten kuitenkin, ns. kemiallinen raskaus. Jos seuraava testi ei enää ollut positiivinen, eiköhän se kaikki ulos tullut, raskaus ei jatku. Mutta jos epäilyttää, voithan ostaa vielä uuden testin, ei ne niin kalliita ole. :)
 
Hei, itse olen aika samanlaisessa tilanteessa, Miten sulle on käynyt?

Tein positiivisen selvän raskaustestin kp30, normaali kiertoni on 25päivää. Samana päivänä menin lääkäriin joka totesi emätintulehduksen ja alkoi kivuton vuoto, vuotoa on kestänyt nyt n. 3päivää ja on kirkasta tai rusehtavaa ja todella niukkaa, tulee ainoastaan paperiin pyyhittäessä, mutta ei minkäänlaisia kuukautiskipuja ja oireita löytyy vähän mutta löytyy kuitenkin. Tänään sitten varmistaakseni halusin vielä tehdä uuden testin tein sen keskellä päivää ja näytti negaa.. saa nähä miten käy :) ja laskujeni mukaan olisin siis viikoilla 4+5 eli varhaisessa vaiheessa :)
 

Yhteistyössä