AMK jännitys!!

  • Viestiketjun aloittaja Äipä85
  • Ensimmäinen viesti
Saat tiedon valinnan tuloksesta aikaisintaan 25.11.2011 ja viimeistään 29.11.2011. Kirjeen mukana saat opiskelupaikan vastaanottamislomakkeen. Muista varmistaa opiskelupaikkasi! (oph)

Onko täällä ketään, joka aiemmin päässyt? Milloin te saitte tiedon? Aika kuluu yleensä nopeasti, mutta viikonloppu tuntuu pitkältä, jos tuloksia ei ole tullut... :D
Pääsin vuonna 2001, ja ihan kirjettä kotiin odottelin. :)
 
onkoonko
Tulee tukalat 9 tuntia...(joku sanoi, että viime vuonna olis tullu 9 aikaan nuorisopuoli). Jos siitä vielä venyy, ei väliä kuin käy koska multa repeää joku suoni päästä.
 
joopaspas
Metropoliassa ei vielä...Laurea ei julkaise netissä nimiä, joten siltä osin saa jäädä jännitykseen :)
Ei näkynyt minua Diakin listalla, tosin en muista annoinko edes lupaa julkaista nimeä (mun EI pitänyt olla tästä yhtään innostunut).
 
Onnea!!!!!!!!! :D On se totta. Mulle tuli kans pari vuotta sitten vastaava ;)


Mut joo ei ollut nimeä myöskään muiden hakuvaihtoehtojen sivuilla :< Ilmeisesti sit meni se kirjallinen osio vähän heikosti. Damn!
 
Nyt palaa päreet oikeesti! Tilasin tuolta Päämäärästä nuo palautejutut ja mitä vvvvvvvvv.

Esim motivaatiosta 11/30?!!? Tämä on siis haastatteluista. Vissiin ne on vähän puolueettomia, kun on 8 kk ikäinen lapsi! Ja mun mielestä ne haastattelut meni tosi hyvin.

Ja kaiken kruunasi se, että sain ihan kivat pisteet kirjallisista, mutta yksi meni päin pyllyä, NIIN SE KAATOI KOKO HOMMAN! Jos yhdestäkään tulee 1 p, niin se nollaa kaikki loputkin pisteet.


Eli ei mitään toivoa.


HALLELUJAH.

Pitikin hakee perähikiälle. Ois vaan kannattanut pysytellä näissä pääkaupunkiseudun kouluissa, niin olis vähän saanut realistista arvostelua osakseen. Haastattelussa meinaan.
 
"vieras"
Nyt palaa päreet oikeesti! Tilasin tuolta Päämäärästä nuo palautejutut ja mitä vvvvvvvvv.

Esim motivaatiosta 11/30?!!? Tämä on siis haastatteluista. Vissiin ne on vähän puolueettomia, kun on 8 kk ikäinen lapsi! Ja mun mielestä ne haastattelut meni tosi hyvin.

Ja kaiken kruunasi se, että sain ihan kivat pisteet kirjallisista, mutta yksi meni päin pyllyä, NIIN SE KAATOI KOKO HOMMAN! Jos yhdestäkään tulee 1 p, niin se nollaa kaikki loputkin pisteet.


Eli ei mitään toivoa.


HALLELUJAH.

Pitikin hakee perähikiälle. Ois vaan kannattanut pysytellä näissä pääkaupunkiseudun kouluissa, niin olis vähän saanut realistista arvostelua osakseen. Haastattelussa meinaan.
Meinaat että sulla olis ollut parempi motivaatio?
 
"vieras"
Motivaatiopisteet varmaan tarkoittavat yleistä motivaatiota alalle hakemiseen, miksi olet asiasta kiinnostunut. Siis kärjistettynä motivaatiopisteitä ei tule siitä että itse olet sairas, ja haluat siksi sairaanhoitajaksi.
 
Joo! Mun mielestä haastattelut meni tosi hyvin ja menin motivaatio 100 lasissa. Oletin, että tulee lähelle se 30 pistettä, vaan ei!

Nyt tuossa palautteessa lukee näin: Psykologin haastattelussa arvioinnin kohteena olivat motivaation jäsentyneisyys ja realistisuus.

Mun motivaatio ei varmaan ole realistista, koska mulla on noin pieni lapsi. Se psykologi varmaan kysyi 10 kertaa lapsesta jne. Mulla oli kyllä aukottomat suunnitelmat ja ulosantini oli itsevarma.

En ymmärrä missä kusas.

Hoin siis varmaan 5 kertaa sitä, että tiedän mitä haluan, enkä halua pitkittää opiskelua. Haluan terveydenhoitajaksi ja piste. Varmaan sekin kertoo, että hain neljään eri th-koulutukseen. En mihinkään muuhun.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
karma, olisiko sun mahdollista osallistua esim. ea-kurssille ja jonkin ensiapuryhmän toimintaan? Siitä voisit saada lisäpisteitä tuohon motivaatiopisteisiin.

Ehkä tuo haastattelija sitten tulkitsi sun vastauksia omista lähtökohdistaan, eikä sinun näkökulmastasi.
 
Kiitos hei tuosta ea-kurssi-vinkistä! Sinne siis. Ja en todellakaan aio luovuttaa :D

Kyllä mä tässä nyt alkuvtutuksen ohi oon jo pääsemässä.

Mut funtsikaa. Mun valintakoepisteiks tuli YKSI!!!!!!!!!!!!!! 1 piste! Ihan vaan siksi, että ymmärsin sen yhden tehtävän väärin. Ja siinäkin oli se 7 min aikaa. Ymmärsin sen sit lopussa, mut se oliki myöhästä sitten.
 

Yhteistyössä