Annatko aivopestä itsesi homomyönteiseen yhteiskuntaan?

  • Viestiketjun aloittaja viimeinen niitti
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
[QUOTE="vieras";23435118]NCM on amislainen joka leikkii älykköä.:)[/QUOTE]

En tunne tuota älykköä terminä sopivaksi kuvaamaan itseäni, enkä ole koskaan opiskellut ammattikoulussa. Ei sillä, etteikö ammattikouluissa olisi paljon fiksua porukkaa.
 
"alma"
Toi koko termi homomyönteinen on jotenkin absurdi. Mulle ihmiset on tasa-arvoisia riippumatta seksuaalisesa suuntautumisesta, mutta en mä ole ikinä ajatellut olevani sen enempää homo- kuin heteromyönteinenkään.
Enkä vaan voi tajuta, miten tuntemattomien ihmisten homous voi jotakuta haitata. Mua kans kiinnostais tietää, missä se homous niin näkyvästi hyppii silmille. Itse asun Helsingin keskustassa, enkä ole muistaakseni nähnyt miesten koskettelevan toisiaan missään muualla kun homobaarissa. Ja aika jänniä lehtiä aloittaja kyllä lukee...
 
Minun elämässäni ei ole yhtään homoa, että ehkä olen tietämätön näistä asioista, mutta mulle ei aukea miksi minun pitäisi olla hyväksymättä.
Jokaisella on oikeus onneen niin kauan kun ei polje muita jalkoihinsa sitä tavoitellessaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen minä;23435218:
Niin. Vaikka se homous EI edes OLE mikään mielenvika.
Muissakin eläinlajissa esiintyy homoseksuaalisuutta.
Se on ollut normaalia aikojen alusta asti.
Teidän, jotka kiellätte sen, teidän mielenne on aivopesty uskonnollisella shitillä, joka taas ei ole ollut olemassa yhtä kauan kuin kaikki elolliset.
Varmaan väitätte vielä, ettei me ihmiset muka olla apinoiden sukulaisia kaiken lisäksi.
Antiikin Kreikassa ainakin (lukemani mukaan, itse en tietenkään ollut paikalla) miehet harrastivat seksiä miesten kanssa nautinnon saamiseksi ja naisten kanssa lisääntyäkseen.
 
"vieras"
No väärin ymmärsit. Asiasta oli ihan tiedotekin noilla Nuotan sivuilla.

"Kysymys ei ole rinnastamisesta vaan kontrastin osoittamisesta. Esimerkiksi “Anni” siis nostaa mielestään pahimman mahdollisen synnin tehneen ihmisen eli murhaajan."
Annihan kertoo omasta itsestään. Kaikki ovat näköjään nyt pelästyneet sitä faktaa, että homoudesta voi ns. KÄÄNTYÄ.
 
"vaimo"
Tuo on niin totta!
Mielestäni on täysin sairasta suoraansanottuna, että jopa kirkko puolustaa homoutta, vaikka raamattu sanoo homouden synniksi. Kirkko on niin hukassa, että voi taivas!
Miellyttämisellä ei näy olevan mitään rajaa. Oksettaa.

Itse en ole homonegatiivinen erityisemmin, olen itsekin bi, mutta en omassa elämässäni halua lähteä tuota viettiä toteuttamaan.

Hullua tämä "suvaitsevaisuus", joka on kaukana todellisesta suvaitsevaisuudesta.
 
rtee
Alkuperäinen kirjoittaja toinen minä;23435218:
Niin. Vaikka se homous EI edes OLE mikään mielenvika.
Muissakin eläinlajissa esiintyy homoseksuaalisuutta.
Se on ollut normaalia aikojen alusta asti.
Teidän, jotka kiellätte sen, teidän mielenne on aivopesty uskonnollisella shitillä, joka taas ei ole ollut olemassa yhtä kauan kuin kaikki elolliset.
Varmaan väitätte vielä, ettei me ihmiset muka olla apinoiden sukulaisia kaiken lisäksi.
Mä jopa tiedän yhden koiran, joka on homo :D
 
ihmettelenpä vain taas
[QUOTE="vieras";23435237]Homous on ns. normaali ilmiö yhteiskunnassamme, mutta sen ylenmääräistä tuputtamista en halua elämääni.[/QUOTE]

Miten homoutta on sinulle tuputettu? Onko tultu ihan kadulla käännyttämään homoksi vai miten tämä on tapahtunut? Toivon, että sinä(kin) lukisit tuon aiemman viestini koska en jaksa kirjoittaa sitä uudelleen.

Pähkinänkuoressa: ihmettelen, miksi ihmisoikeuksien vaatimininen on "tuputtamista"? Onko mielestäsi niin, että jos jollakin ryhmällä ei ole tasaevrtaisia oikeuksia muiden kanssa, asia pitää vain hyväksyä? Ja jos niitä vaatii, silloin tuputtaa? Mutta joo ihan oikeasti, haluan kuulla miten sinulle on tuputettu homoutta? Onnostuitko vastustamaan vai oletko jo homo? :D
 
*A*
[QUOTE="vieras";23435253]Annihan kertoo omasta itsestään. Kaikki ovat näköjään nyt pelästyneet sitä faktaa, että homoudesta voi ns. KÄÄNTYÄ.[/QUOTE]

Itseäni ainakin surettaa Annin puolesta. Annin pitää kieltää erittäin oleellinen puoli itsestään ja "eheytyä", jotta kelpaisi Jumalalleen, seurakunnalleen ja ystävilleen, miksi? Miksei Anni kelpaa sellaisena kuin on?
 
toinen minä
[QUOTE="alma";23435240]Toi koko termi homomyönteinen on jotenkin absurdi. Mulle ihmiset on tasa-arvoisia riippumatta seksuaalisesa suuntautumisesta, mutta en mä ole ikinä ajatellut olevani sen enempää homo- kuin heteromyönteinenkään.
Enkä vaan voi tajuta, miten tuntemattomien ihmisten homous voi jotakuta haitata. Mua kans kiinnostais tietää, missä se homous niin näkyvästi hyppii silmille. Itse asun Helsingin keskustassa, enkä ole muistaakseni nähnyt miesten koskettelevan toisiaan missään muualla kun homobaarissa. Ja aika jänniä lehtiä aloittaja kyllä lukee...[/QUOTE]

Niin minäkin asun, enkä ole tosiaan nähnyt itsekkään.

Ja nää, jotka väittää homoasioiden "hyppivän silmille", se johtuu siitä, että teille tämä homoseksuaalisuus on ymmärtämisenne ulkopuolella, ikäänkuin ylimääräinen asia normielämässänne, siksi varmaan kiinnitätte siihen niin paljon huomiota, että se "hyppisi silmille", vaikka mediassa ym. on paljon muita asioita usein esillä, esim. eläinten kaltoin kohtelu, mikä mulle hyppii silmille, koska SE ei ole normaalia enkä voi sitä ymmärtää.
Sitä en ymmärrä myöskään, miten te jotkut voitte pitää homoseksuaalisuutta jotenkin negatiivisena asiana, koska se ei tosiaankaan ole teidän rakkaus ja seksielämästänne mitenkään pois.

Homopareille perheen ulkopuolinen adoptio-oikeus muuten, sen haluaisin tapahtuvan.
Saisivat lapset päästä hyviin koteihin enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23435256:
siinä puhuttiin parantumisesta, ja parantuahan voi vain sairas, eikö vain?
eli homous määriteltiin sairaudeksi, mitä se ei ole.
No joo, kun sen noin ilmaisee niin kieltämättä vähän särähtää korvaan. Ehkä "kääntyminen" olisi parempi termi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei yhtään normaalia;23435217:
en ymmärrä miksi jotkut kokee homouden/lesbuden ihan normmalina juttuna?Parisuhteeseenhan kuuluu myös seksi niin miten naiset voi harrastaa seksiä ilman tekokkikkeliä?Ja homot työntää vehkeensä reikään joka on tarkoitettu ulostamista varten.
Varmaan samalla lailla kuin heterot harrastavat suuseksiä, seksiä tekokikkeleiden kanssa ja anaaliseksiä. Käytä mielikuvitustas;)
 
Non compos mentis
Antiikin Kreikassa ainakin (lukemani mukaan, itse en tietenkään ollut paikalla) miehet harrastivat seksiä miesten kanssa nautinnon saamiseksi ja naisten kanssa lisääntyäkseen.
Nooooooh, pederastia on aika eri juttu kuin nykyajan homoseksuaalisuus. Foucaultin mukaan moderni länsimainen homoseksuaalisuus on alkanut jossain 1800-luvun paikkeilla. En usko, että löytyy kulttuuria/kansaa, jonka parissa ei olisi ollut missään vaiheessa sukupuolisuhteita saman sukupuolen kesken. Se vain riippuu sitten siitä, että miten kukin sitä katsoo ja miten sitä kutsuu. Kaikki kulttuurit eivät ole välttämättä edes ajatelleet samaa sukupuolta edustavien suhteita seksinä, vaikka se fyysisesti sitä olisikin ollut.

Länsimaissakin on nykypäivänä paljon miehiä, jotka harrastavat seksiä miesten kanssa vapaasta tahdostaan, mutta eivät luokittele itseään homoksi. Ahtaita luokkia, jos ajatellaan, että on vain homo ja hetero ja ehkä bi.
 
No joo, kun sen noin ilmaisee niin kieltämättä vähän särähtää korvaan. Ehkä "kääntyminen" olisi parempi termi.
itseasiassa en oo ihan varma mitä termiä siinä käytettiin, mut samapa tuo, kuitenkin siinä tuotiin ilmi se, et homoudesta eroon pääsy on oikea tapa toimia.
ja koko älä alistu! juttu perusteltiin sillä, et älkää alistuko muiden tuputtamaan trendiin vaan tehkää niinkuin on oikein ja eheytykää..
 
ihmettelenpä vain taas
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23435256:
siinä puhuttiin parantumisesta, ja parantuahan voi vain sairas, eikö vain?
eli homous määriteltiin sairaudeksi, mitä se ei ole.
Niinpä. Ja se on sitten "tuputtamista", jos ihminen vaatii oikeutta elää rauhassa ilman että hänet leimataan sairaaksi. Tasa-arvon vaatiminen on silmille hyppimistä, tottahan toki. Pysykööt kaapeissaan ilman oikeuksia, koska eihän s eole pikku fundiksen elämästä eikä oikeuksista pois millään tasolla.

Homofoobikkoja kiinnostaa jotenkin pelottavan paljon tuo seksi-osasto homoissa. Kannattaisi varmaan vähän löysätä pipoa ja nauttia omasta seksielämästään, niin ei tarvisi sotkeutua muiden elämään. Sanoisinko että melko pervoa vatvoa homoja ajatellesaan sitä, kuka laittaa ja mitä ja mihin reikään. *puistatus*
 

Yhteistyössä