Annatteko 2-3 vuotiaille kaupan iltavelliä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24423118:
Höh, eli tää on taas näitä, että toiset vauhkona siitä, että ei saa missään nimessä antaa, ja toiset sanoo, että anna vaan.
Eli siis jatkan samallaisilla puuroilla, mutten välttämättä joka ilta laita...
Niinpä. Kuulostaa hyvältä tuo aikeesi. :) Oikeasti, jos kaikkia juttuja uskoo, kuolee pian nälkään.
 
  • Tykkää
Reactions: pypylleröinen
"Päivi"
Meillä tuo 2 vee ja 2 kk ei ole koskaan saanut vellejä. Täysimetin 5 kk ja sitten on saanutkin kaikkea muuta mutta ei äidinmaidon korviketta eikä vellejä. Tänään toi veteli iltapalaksi lättyä ja leipää kun edes toi puuro ei oikein kelpaa vaikka sitä joskus aamuisin keittelenkin.
 
Meillä ei ole syöty koskaan vellejä, mutta jos sellaista haluaisi niin voisin antaakin. Ei siitä mitään vaaraakaan ole. Toki toi 2-3 purkillista on aika mahtava määrä, johan se pissaattaakin hirveästi, purkillisen korkeintaan ja muu sitten tukevampaa ruokaa. Mun 3,5 v haluaa vielä välillä sellaisen maissi-perunasosepurkin jälkkäriksi tai välipalaksi. Se on pojan herkkua, enkä ole nähnyt ensimmäistäkään syytä miksi en antaisi. Syönhän mä itsekin joskus niitä hedelmäsosepurkkeja, vaikka olen jo yli kolmenkymmenen. :D
 

Yhteistyössä