Appiukko yritti ajaa kissamme yli :/

  • Viestiketjun aloittaja "Miniä"
  • Ensimmäinen viesti
"Miniä"
Asutaan samassa talossa, appiukon kanssa riidelty viimeiset 2 vuotta ja yritän saada häntä muuttamaan pois. Enää 3 kk ja muuttaa onneksi.
Emme ole väleissä enää, niin tukalaksi meni tilanne. Poikansa kanssa on kyllä tekemisissä.
Viime kesänä ajoi pentukissamme kuoliaaksi.
Tänään samassa kohdassa yritti ajaa 11-vuotiaan kissamme yli. Ei tajunnut että olimme n.100 metrin päässä ja näimme koko tilanteen.Mulla oli vieläpä kirkkaanpunainen takki päällä joten olisi luullut että näki. Hiljensi vasta n.20 m ennen meitä, ilmeisesti silloin vasta tajusi että oli ´silminnäkijöitä´.

Mulle ois ihan sama jos tuo kusipää kuolisi. Hirvein ihminen jonka tunnen. nauttii kun meillä menee (rahallisesti) huonosti,ja koettaa kaikin keinoin vaikeuttaa meidän elämää.Onnistunut onkin siinä..

Mutta eipä tässä pysty valittamaan,kun eihän kissat saisi irti olla!! Me asutaan aivan umpikorvessa ja kissat ovat irti ulkona,yöt viettävät aina terassilla lepäillen, ja vain huonoilla ilmoilla ovat sisällä.
Kissat eivät lähde tielle muuten kuin meidän perässä esim.postia hakemaan.

Vituttaa silti. Jos tuo kissa olisi jäänyt alle,olisin saman tien muuttanut pois.
 
"vieras"
Kissat valjaisiin eli kävelytät kissoja. Voit osaltaan syyttää itseäsi, jos kissa jää auton alle, mikäli pidät kissoja irti. Toki appiukkosikin on jokseenkin hullu.
 
"mää"
Ei olis mun kohdalla ajanut uudelleen. Mä olisin saanut sellasen raivarin, että olisin hajottanut sen auton, ja en liiottele yhtään. Senjälkeen olis appi saanut turpaansa
 
iin
Jos sä oot sama tyyppi, joka yritti sitä yritystäkin perustaa, mutta tuo appiukon läsnäolo torppas sen idean, niin mä en tajua, miksi sä vielä oot siellä. Oikeesti sun mieskin on kyllä täysi peereikä, jos kerran on sun kanssa samaa mieltä asioista, mutta antaa appiukon vaan kuukausi- tai vuositolkulla jatkaa asumistaan siellä.
 
"vieras"
[QUOTE="Miniä";26032344]Asutaan samassa talossa, appiukon kanssa riidelty viimeiset 2 vuotta ja yritän saada häntä muuttamaan pois. Enää 3 kk ja muuttaa onneksi.
Emme ole väleissä enää, niin tukalaksi meni tilanne. Poikansa kanssa on kyllä tekemisissä.
Viime kesänä ajoi pentukissamme kuoliaaksi.
Tänään samassa kohdassa yritti ajaa 11-vuotiaan kissamme yli. Ei tajunnut että olimme n.100 metrin päässä ja näimme koko tilanteen.Mulla oli vieläpä kirkkaanpunainen takki päällä joten olisi luullut että näki. Hiljensi vasta n.20 m ennen meitä, ilmeisesti silloin vasta tajusi että oli ´silminnäkijöitä´.

Mulle ois ihan sama jos tuo kusipää kuolisi. Hirvein ihminen jonka tunnen. nauttii kun meillä menee (rahallisesti) huonosti,ja koettaa kaikin keinoin vaikeuttaa meidän elämää.Onnistunut onkin siinä..

Mutta eipä tässä pysty valittamaan,kun eihän kissat saisi irti olla!! Me asutaan aivan umpikorvessa ja kissat ovat irti ulkona,yöt viettävät aina terassilla lepäillen, ja vain huonoilla ilmoilla ovat sisällä.
Kissat eivät lähde tielle muuten kuin meidän perässä esim.postia hakemaan.

Vituttaa silti. Jos tuo kissa olisi jäänyt alle,olisin saman tien muuttanut pois.[/QUOTE]

elokuvat joissa appi ukot on noin sairaita että kostaa toisen kissoille riidat.
Onneks ei noin sekopää appi ukkoja! . Mutta naapureita kyllä!!!!! Se että yksin kissa häviää tai taphtuu jotain saa kuulla kunniansa!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26032420]elokuvat joissa appi ukot on noin sairaita että kostaa toisen kissoille riidat.
Onneks ei noin sekopää appi ukkoja! . Mutta naapureita kyllä!!!!! Se että yksin kissa häviää tai taphtuu jotain saa kuulla kunniansa![/QUOTE]

otassa!
 
"aapee"
Olen just se sama säälittävä idiootti joka tähän läävään on jäänyt vieläkin asumaan! Ja yritystä perustelen edelleen, pääsen siis tuon 3 kk jälkeen aloittamaan.
harmi kun tuo oma mies on niin hyvä muuten, että en raaski lähteä .On kyllä käynyt mielessä.

Oikeasti, tiedostan kyllä että on riski pitää kissat irti. Ollaan kuitenkin aivan metsässä, ihan umpikorvessa. Ei kissat VOI jäädä muiden auton alle kuin täällä asuvien.
Onko pakko oikeasti oikein yrittää sitä päälle ajoa?? meillä on kuitenkin lapsiakin, on se aikamoinen suru jos kissa jää auton alle!

Vielä 3 kuukautta....Sen kun jaksaisi.... ja mua vituttaa aivan suunnattomasti että mies ei TAJUA miten vakava tämä asia on! Käveltiin vierekkäin,ja käännyin katsomaan taakse kun kuulin että auto tulee.Kissa siis kulki meidän mukana taas mutta jäi paljon jälkeen. Tilanne kesti niin kauan että miehen olisi pitänyt nähdä, mutta yllätys yllätys, taivaalle varmaan katseli kun ei nähnyt olevinaan...Nimenomaan sanoin että nyt jää kissa auton alle, ei väistä vaan kiihdytti suoraan kohti (kissa kävelee aina tien reunaa pitkin,ei siis keskellä tietä). ja mies ei tajua......tahallaan tai sitten on todella tyhmä ja hidas!
 
"aapee"
Ja tänään vasta tajusin että se on faktaa että tuo pentukissa kuoli appiukon takia.... Aluksi oli vain epäilys, ja todennäköisesti anoppi näki että appiukko ajoi kissan päälle. Anoppi soitti silloin mulle että kissa makaa tiellä, käykää siirtämässä..
Mitä minä teen? :( Mulla menee joka tapauksessa luottamusta omaan mieheen tässä lopullisesti!!!!!!!
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";26032658]Ja tänään vasta tajusin että se on faktaa että tuo pentukissa kuoli appiukon takia.... Aluksi oli vain epäilys, ja todennäköisesti anoppi näki että appiukko ajoi kissan päälle. Anoppi soitti silloin mulle että kissa makaa tiellä, käykää siirtämässä..
Mitä minä teen? :( Mulla menee joka tapauksessa luottamusta omaan mieheen tässä lopullisesti!!!!!!![/QUOTE]

Itse oisin käyny huutamassa!!! Jos sille päälle satun. Yleensä en! mutta oon eläinten ystävä! Elä jätä sitä miestäs vaan sano miltä sinusta tuntuu. jos haluaa menettää appi ukon takia sinut niin oisko aika miettiä miehen? kumman haluaa isäsä vai sinut?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26032365]Kissat valjaisiin eli kävelytät kissoja. Voit osaltaan syyttää itseäsi, jos kissa jää auton alle, mikäli pidät kissoja irti. Toki appiukkosikin on jokseenkin hullu.[/QUOTE]

Ap taisi mainita, että asuvat umpikorvessa. Ei siellä tarvitse laittaa kissoja valjaisiin. =)
 
[QUOTE="vieras";26032365]Kissat valjaisiin eli kävelytät kissoja. Voit osaltaan syyttää itseäsi, jos kissa jää auton alle, mikäli pidät kissoja irti. Toki appiukkosikin on jokseenkin hullu.[/QUOTE]

Vahinkojahan sattuu. Mä pidän kissat ainakin vapaana ihan sillä riskillä, että teoriassa voivat jäädä auton alle (vaikka ei ole täällä meidänkään korvessa kamalan todennäköistä).
Sen sijaan jos joku tuttu/kaveri/sukulainen yrittäisi ihan tahallaan ajaa mun kissan (tai minkä tahansa pihassa ja pihatiellä vapaana liikkuvan kotieläimen) päälle, niin ihan tasan varmaan saisin järjettömät raivarit.
 
"aapee"
Joo ei tosiaan kannata muuttaa appivanhempien taloon!! Onneksi tämä nyt kuitenkin on ihan rahalla ostettu ja meidän.
Miehen mielestä voidaan laittaa appiukolle SÄHKÖPOSTIA että kissoja pitää väistää!!!!
Joo tilanne ei muutu siis miksikään.
 
"aapee"
Siis en sanonut / tehnyt mitään. Appiukko ajoi meidän ohi. En ole väleissä ko.ihmisen kanssa, ei ole puhelinnumeroa tms.
Ja todennäköisesti puhelu olisi sellainen että joutuisin uhkailusta kuulusteluihin...Tää tuntuu nyt niin pahalta.
 
"huoh"
[QUOTE="aapee";26032838]Joo ei tosiaan kannata muuttaa appivanhempien taloon!! Onneksi tämä nyt kuitenkin on ihan rahalla ostettu ja meidän.
Miehen mielestä voidaan laittaa appiukolle SÄHKÖPOSTIA että kissoja pitää väistää!!!!
Joo tilanne ei muutu siis miksikään.[/QUOTE]

:LOL: Miksi sälytät vastuun pelkästään miehellesi, jonka isästä kyse? Ja sä vaan otat kaiken kiltisti vastaan!
Painu sen apen oven taakse, ja lyö luu kurkkuun
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";26032846]Siis en sanonut / tehnyt mitään. Appiukko ajoi meidän ohi. En ole väleissä ko.ihmisen kanssa, ei ole puhelinnumeroa tms.
Ja todennäköisesti puhelu olisi sellainen että joutuisin uhkailusta kuulusteluihin...Tää tuntuu nyt niin pahalta.[/QUOTE]

Mä menisin vaikka sinne kuulusteluihin, mutta kukaan ei kajoa mun omaisuuteen, eläimiin, lähimmäisiin ilman seuraamuksia
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";26032846]Siis en sanonut / tehnyt mitään. Appiukko ajoi meidän ohi. En ole väleissä ko.ihmisen kanssa, ei ole puhelinnumeroa tms.
Ja todennäköisesti puhelu olisi sellainen että joutuisin uhkailusta kuulusteluihin...Tää tuntuu nyt niin pahalta.[/QUOTE]

ja kuuntelet! mitä sillä on sanomista?
Vaikka haukkuu niin kuuntele! Ja tiedän että osaat olla se joka ei noteeraa!
 
"aapee"
Olisin ihan helvetisti toivonut että mies ottaisi edes yhden kerran tämän asian vastuulleen. MINÄ olen se joka on irtisanonut tuon sopimuksen jo helmikuulta asti.

En pysty tämän jälkeen olemaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut!!!!!!!! Jo ihan periaatteesta, kusipää loisii meidän nurkissa ja tekee tällasita kiusaa koko ajan!
Minä kun olen sanonut vastaan,niin appiukko katkaisi välit kokonaan.Minuun ja lapsenlapsiinsa.

Tärisen täällä! Mies vaan vittuilee mulle takasin,kun yritän selittää että ottaisi nyt vastuun perheestään!Yhden kerran!
 
olisit viimeks jo kertonu
miehes on pelannut nyt sut siihen rooliin, missä sä olet se pahis. taitaa olla hullun isän vammauttama poikaparka, joka ei ole koskaan saanut hyväksyntää, ja on valmis kohtelemaan sinua huonosti ostaakseen isältä ihailua.
 
"sss"
[QUOTE="vieras";26032875]Mä menisin vaikka sinne kuulusteluihin, mutta kukaan ei kajoa mun omaisuuteen, eläimiin, lähimmäisiin ilman seuraamuksia[/QUOTE]


Sama täällä, eikä jäisi kyllä pelkästään uhkailuksi mun puolelta.

Mutta pelkästä uhkailusta et kyllä saa mitään tuomiota että sitä ei kannata pelätä. Ei poliisit mitään tee uhkailijoille.
 

Yhteistyössä