APUJA KAIVATAAN!! Kokemuksia David 25mIU/ml puikkotestistä?!!

Hei!!

Onkos kelläkään täällä kokemusta David merkkisestä puikko R-testistä, herkkyys 25mIU/ml?

Itse tilailin niitä tuolta Verkkoapteekista.
RaskausKeiju myy samaa , mutta herkkyyttä 20mIU/ml..

Testaillut nyt pari, kolme haamuplussaa - dpo12 aamipisu(3+6) ja dpo14 päivä+iltapisu(4+0)..
Tässä kuvaa testeistä..pahoittelen kuvan huonoa laatua!
dpo12

Ylin dpo14 alin dpo12


Kyselenhin..Onko muilla tällä testillä tullut hailua viivaa myöskin alkuun:confused:

..toki mie olen jo valmistautunut kemialliseen, vähän nyt siltä näyttäisi..
..kovastihhan sitä vain haluasi toivoa&uskoa..ei vain tahdo uskaltaa kahden kesken menneen raskauden jälkeen(1/10 ja 8/10)

Kiittelen kaunihisti jo edeltä kaikkia, jotka vastailevat kyselyyni:flower::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Esikoisen aikaan mä en saanut noilla testeillä kun tuollasia haaleita viivoja. Tosin vertailla on vähän paha, sillä en tiennyt silloin kiertoni ajankohdasta yhtään mitään; pitkät, välillä todella pitkät kierrot ja testit satunnaisesti hakuammunnalla josko joskus ne menkat viipyisi sen raskauden takia :)
Ja sillon mä vaan luotin tohon haaleeseen viivaan, koska en tiennyt mahdollisuuksista että se ei vahvistuisi :D Ultrassa sitten seurasivat missä vaiheessa raskautta olen menossa ja sen perusteella kai aika ajoissa testasin

Kyllähän noissa, varsinkin alemman kuvan ylemmässä testissä viiva näkyy, vaikka vähän epäselvä kuva onkin... Eli siis toivotaan, että olisi vähän enemmän kuin kemiallinen!
 
Kristen miulla nuo herkät 10 testit ei näyttäneet elokuisessa raskaudessa kuin harmaata viivaa amupisusta ja sitten tämä samainen - mitä nytkin käytin, selkeän haalean plussan päiväpisusta!

Kuva ON tosiaan huono ja viiva ON vahvistunut..oletin sen vain olevan jo dpo14(oletettu kierron viim. pvä) vahvempi..no, huomenna saan samoja testejä, sittenhän näen mikä tilanne.
..pelottaa vaan kovasti jo ajatuskin dippailusta..ei sitä Blancoa kovin mielellään näkisi..: /

Edelleenkin, jos jollain täällä samaisesta testistä kokemuksia, lukisin mieluusti!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur minulla ei tullut minkäänmoista viivaa juuri k.o testiin ja nega oli.Ja olen niin tyhmeliini,että käyn tsiigaamassa vielä määräajan jälkeenkin testejä..et kyllä se vaan plussa on,usko pois ja hyvin oli vahvistunu tuossakin ajassa jo viiva.
 
Mur Mur.Minä en saanut ko testiin kuin hailakoita viivoja,samana päivänä samasta pisusta testasin Apteekin omalla ja tuolla niin Apteekin omaan tuli ihan tasavahvat viivat ja ihan hailurainen viiva tuohon Davidin testiin joten ONNEA ja vauvaliimaa rutkasti mukaan! <3
 
tirulii Kiitos:)
Niin, kyllähän sitä raskaushormoonia ON siellä pisussa - ainahin hieman..olisiko ollut sitten vielä niin vähän?..tiedä häntä..masua on supistanut koko illan ihan hirmusti ja pelkään vuodon alkavan hetkenä, minä hyvänsä: /..mukava yö tiedossa kun jännitän huomista testaamista..

Taffo82 kiitos siullehin:)
Muistatko mikä dpo päivä/kierron päivä dippailit tuolla David testillä?..
Samoilla testeillä kyllä huomennahin testaan..sitten ovat kyllä surkeita testejä jos ei viiva vahvistunut su-to(dpo12-16) välillä selkeästi - tietenkin, mikäli siis raskaus jatkuu!!
 
Viimeksi muokattu:
No kertoilenhan mie..=)
(kummasti väri näyttää levinneen - ei sitä ole livenä)

Tuollainen tuli tänään, dpo16 iltap.pisusta..

Aamupisusta tuli hivenen heikompi plussa, eli kyllä miulla tuo ilt.päiv. pisu on tujumpaa:p
..tuosta soisin sen viivasen vielä vahvenevan, huomenna kuitenkin hcg määritys - seuraava maanantaina(jos tarvis)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Mur Mur!Onhan se vahvistunut!mun mielestä tuo testi on TODELLA susi..Mä tstailin jo hätäpäissäni dpo 10...Ja silloin puhdas nega...Sitten tein töissä dpo 12 Apteekin oman ja selkeä plussa!Illalla taas tuo Susi testi ja ihan hailakka viivanen...Ja testasin vielä viikko oletetun menkka ajankohdan jälkeen Susi testillä niin ei kummosta viivaa tullut.. ( Juu,mie olen ihan testihullu... ) :LOL: Tsemppiä ja tarrasukkia.. <3
 
Juuuuu Taffo82..sovitaan, että tuo testi iiiiihan susi ja huomenna saan hyvät hcg arvot labrasta..ja maanantaina kans!!!!;)

Vielä miulla tuota samaista testiä 3kpl ja testaan sitkiästi niillä vaan..
..ja kyllähän tuo parin kerran hcg määritys jo kertoilee paljon!
 

Yhteistyössä