Arvaa minun paino?

[QUOTE="Hohhoijaa";30186314]*9*Kyllä huomaa, että Milanna85 ei ole muuta nähnyt kun vaaleanpunaisia ruusuja elämässään :D Kyselee kun on lihonu vaikka on kuiva kun kuivankesän orava ja lapsellinen, ei uskois, että on 4 lapsen äiti kohta. Toivottavasti sua elämä opettaa viä ja vähän kasvattaa sua.


T. Elämää nähnyt, ei tarvi tuoda esille kuinka hyvin menee tällä hetkellä elämässä.[/QUOTE]

Nyt en kyllä tajua yhtään? :O
 
Tuon kuvan perusteella olet ennen raskautta ollut alipainoinen! Olet tosi pieni!
Toisille kertyy paljon nestettä raskausaikana ja paino nusee. Se taas on semmosta, että 24 kilosta yli 15 voi jäädä synnärille -näin oli aikoinaan mulla ja 3 kk synnytyksen jälkeen (ilman minkäänlaista laihdutusta ja olin uudestaan raskaana) olin pinempi kuin ennen raskauttal.
 
NO hui, itse painoin ennen raskautta 50-52kg ja olin aivan oksettavan laiha. Pituutta mulla on noin 173cm. se pituus vaihtelee jotenkin hassusti muutamalla sentillä.
Mulle tuli ekassa raskaudessa painoa liki 30kg. Toisessa raskaudessa kiloja kertyi vähemmän, mutta muutenkin ennen toista raskautta paino oli 10kg enemmän, mitä ennen ekaa raskautta.
 
huoh...
Miettikää kun mäkin oon ennen raskautta ollu hoikka. 172 / 57kg. Mitat 95-64-92. Nyt rv 25 ja painoa tullu 15kg melkeinja näytän ihan sotanorsulta, mitat 110-105-115. Kuka oikeesti uskoo et milannalla olis tullu 24kg vaikka se ei näy missää...? Hirveetä huomionkerjäystä. Toinen ääripää on nää valmiiks hoikat 170/50 jotka kiven kovaa väittää et rv 38 ja painoa tullu 3kg mut tissit kasvanu monta kuppikokoa. :D Yhtä uskottavia molemmat...
 
Miettikää kun mäkin oon ennen raskautta ollu hoikka. 172 / 57kg. Mitat 95-64-92. Nyt rv 25 ja painoa tullu 15kg melkeinja näytän ihan sotanorsulta, mitat 110-105-115. Kuka oikeesti uskoo et milannalla olis tullu 24kg vaikka se ei näy missää...? Hirveetä huomionkerjäystä. Toinen ääripää on nää valmiiks hoikat 170/50 jotka kiven kovaa väittää et rv 38 ja painoa tullu 3kg mut tissit kasvanu monta kuppikokoa. :D Yhtä uskottavia molemmat...
En ole ihan idiotti että mun pitäisi täällä valehdella mun painosta. Valitettavasti painan tällä hetkellä 80kg ja valitettavasti tai onneksi olen 2 krt pienempi kun ko kuvassa, ei raskauden aikana.
 

Yhteistyössä