Auditor, miksi laitat tekstiviestit...

vierailija
Milanna, hyvä ihminen, mikä sinut saa noin vouhottamaan?
Minun tekstini täällä, kuten sinunkin, ovat kaikkien luettavissa. Yhtään minun viesteistäni ei ole poistettu. Mitä taas sinun viesteihisi tulee, sitä en tiedä. Joka tapauksessa SInun viestejäsi on jäljellä erittäin tarpeeksi (liikaa), monien vuosien ajalta. Paljon tarinoita nille, jotka niitä kaipaavat samalla tavalla kuin sinä. Teksteistäsi huomaa sen, että elät todellakin täysillä, mutta liian kovaa, ja vain kirjoittelusi kautta; Usein myös sinä itse et pysy itsesi perässä.
Olen tänään liikkeellä, ja tapaan myös heitä, kertomuksesi mukaan sinun tuttujasi. Sinun kertomustesi mukaan.
Rauhallista päivänjatkoa!
 
vierailija
Milanna, hyvä ihminen, mikä sinut saa noin vouhottamaan?
Minun tekstini täällä, kuten sinunkin, ovat kaikkien luettavissa. Yhtään minun viesteistäni ei ole poistettu. Mitä taas sinun viesteihisi tulee, sitä en tiedä. Joka tapauksessa SInun viestejäsi on jäljellä erittäin tarpeeksi (liikaa), monien vuosien ajalta. Paljon tarinoita nille, jotka niitä kaipaavat samalla tavalla kuin sinä. Teksteistäsi huomaa sen, että elät todellakin täysillä, mutta liian kovaa, ja vain kirjoittelusi kautta; Usein myös sinä itse et pysy itsesi perässä.
Olen tänään liikkeellä, ja tapaan myös heitä, kertomuksesi mukaan sinun tuttujasi. Sinun kertomustesi mukaan.
Rauhallista päivänjatkoa!
Millä liikkeellä olet? Ja ketä tapaat?
 
vierailija gogo
Milanna, hyvä ihminen, mikä sinut saa noin vouhottamaan?
Minun tekstini täällä, kuten sinunkin, ovat kaikkien luettavissa. Yhtään minun viesteistäni ei ole poistettu. Mitä taas sinun viesteihisi tulee, sitä en tiedä. Joka tapauksessa SInun viestejäsi on jäljellä erittäin tarpeeksi (liikaa), monien vuosien ajalta. Paljon tarinoita nille, jotka niitä kaipaavat samalla tavalla kuin sinä. Teksteistäsi huomaa sen, että elät todellakin täysillä, mutta liian kovaa, ja vain kirjoittelusi kautta; Usein myös sinä itse et pysy itsesi perässä.
Olen tänään liikkeellä, ja tapaan myös heitä, kertomuksesi mukaan sinun tuttujasi. Sinun kertomustesi mukaan.
Rauhallista päivänjatkoa!
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Taas Auditorilla on kovat luulot :ROFLMAO:!
Hän ei ole tappamassa mun ystäviä, kukaan kun ei pästä se tikullakaan lähelle. Mutta hyvää kun käyt liikkeessä, jos jotain sopiva löydät sitten, en vaan saanut selville mihin liikkeeseen?
Joka tapauksessa tästä keskustelusta poistun, viranomaiset hoitaa. Itsellä sellainen olo kun tänne tulen ja vielä luen Auditorin tai Auditorin harmaana viestit että olen jossain, miten mä sen kaunisti muotoilen tai sanon... tai ehkä jätän sanomatta.
 
vierailijanaolensyntynyt
Taas Auditorilla on kovat luulot :ROFLMAO:!
Hän ei ole tappamassa mun ystäviä, kukaan kun ei pästä se tikullakaan lähelle. Mutta hyvää kun käyt liikkeessä, jos jotain sopiva löydät sitten, en vaan saanut selville mihin liikkeeseen?
Joka tapauksessa tästä keskustelusta poistun, viranomaiset hoitaa. Itsellä sellainen olo kun tänne tulen ja vielä luen Auditorin tai Auditorin harmaana viestit että olen jossain, miten mä sen kaunisti muotoilen tai sanon... tai ehkä jätän sanomatta.
Minkä takia sä aloitat näitä ketjuja tuon ihmisen takia ja miksi juuri täällä? Ei kaksplussalaisia kiinnosta teidän laukkudraamat, monia meistä ei kiinnosta edes käsilaukut niin paljon.
Henk.kohtaisesti omistan 2 käsilaukkua ja vain toista käytän jos tarve niin vaatii, mummot noista käsilaukuista jaksaa koko ajan höpistä.
Jätä kommentoimatta sille ihmiselle, äläkä ruoki koko ajan häntä kommentoimalla niin tämä touhu loppuu...vai haluatko edes että se loppuu??
 
v ierailij a
Milanna, hyvä ihminen, mikä sinut saa noin vouhottamaan?
Minun tekstini täällä, kuten sinunkin, ovat kaikkien luettavissa. Yhtään minun viesteistäni ei ole poistettu. Mitä taas sinun viesteihisi tulee, sitä en tiedä. Joka tapauksessa SInun viestejäsi on jäljellä erittäin tarpeeksi (liikaa), monien vuosien ajalta. Paljon tarinoita nille, jotka niitä kaipaavat samalla tavalla kuin sinä. Teksteistäsi huomaa sen, että elät todellakin täysillä, mutta liian kovaa, ja vain kirjoittelusi kautta; Usein myös sinä itse et pysy itsesi perässä.
Olen tänään liikkeellä, ja tapaan myös heitä, kertomuksesi mukaan sinun tuttujasi. Sinun kertomustesi mukaan.
Rauhallista päivänjatkoa!
Kävitkö liikkeessä?
 
vierailijaa
Te tiedätte paremmin, ettei Milannalla ole sukujuuret venäjällä?

Suomeen muuttaa kiinalaisperhe ja saa lapsen. Perhe jää asumaan suomeen. Eikös se lapsi ole sillon suomen kiinalainen tai vähintäänkin niin voisi sanoa? Jos taas isä on suomalainen ja äiti kiinalainen, voisi kyllä siltikin viitata olevansa kiinalainen. Milannan kasvonpiirteet on ainakin venäjältä.
 

Yhteistyössä