Auditor, miksi laitat tekstiviestit...

Tulin käväisemään - yleisön pyynnöstä
Kaikki antamani tiedot, kuin myös itsestäni ja tekemisestäni, pitävät paikkansa.
Milanna, tämä sinulle : Toisin kuin eräiden, minun ei tarvitse valehdella. Olettaisin sinun tietävän sen, vaikket halua sitä julki kertoa.

Rauhallista yötä.
 
vierailijakinko
Veikkaan skitsofreniaa. Siihen kuuluu harhaluulot ja esim. kuvitema siitä, että on joku muu henkilö tai että on valittu tekemään jotakin erikoistehtävää.

Ei pitäisi leikitellä, vakava sairaus.
 
Veikkaan skitsofreniaa. Siihen kuuluu harhaluulot ja esim. kuvitema siitä, että on joku muu henkilö tai että on valittu tekemään jotakin erikoistehtävää.

Ei pitäisi leikitellä, vakava sairaus.
Niin tarkastajat, kuin myös lakimiehet, asianajajat tekevät työtään vain toimeksiannon pohjalta. Emme elä sellaista "musta tuntuu" - elämää, kuten joillakin mm. tällä palstalla on tapana: rakennella mielikuvistaan itselleen imago.
 
vierailija miettii
Niin tarkastajat, kuin myös lakimiehet, asianajajat tekevät työtään vain toimeksiannon pohjalta. Emme elä sellaista "musta tuntuu" - elämää, kuten joillakin mm. tällä palstalla on tapana: rakennella mielikuvistaan itselleen imago.
Niin varmasti tekevätkin, mutta he tuskin kirjoittelevat puuta heinää tällaisilla palstoilla.

"Emme elä" - ketkä me?
 
Kestää vain voi kauan, mutta ymmärrettävä kun viranomaisilla muutenkin aina paljon töitä. Mutta odotan rauhassa mulla helpompi olla kun tiedän että tein mitä piti.
Haluan ja me haluamme kuulla täällä "pääkallonpaikalta": Mitä olet todellisuudessa tehnyt, ja mitä taas olet mielestässi tehnyt?
Vastatessasi tähän kysymykseen käsi raamatulla: puhu kerrankin totta. Arvostamme rehtiä ja rehellistä keskustelua, aitoa totuutta ja puhdasta tietoa. Tarinoita tekemisistäsi, ja niin myös tekemistäsi rikosilmoituksista, voit kertoa vaikka naapureille, lähikaupan ja -baarin väelle, mutta sitä et saisi tehdä näin julkisesti, etkä varsin minulle /meille..
Kun jaksat hypät muurin yli "oikealle" puolelle, ja puhut totta edes vain yhden, ensimmäisen kerran, vakuutan sinulle, että se tuntuu hyvältä. Se tuntuu niin hyvältä, että haluat jatkaa toden puhumista koko loppuelämäsi ajan; ja kasvattaa jälkeläisesi totuuteen.

Onnea matkaan !
 
Kun juttu menee oikeuteen, niin Auditorinkin henkilöllisyys saadaan selville. Paperit voi tilata kuka tahansa.
Mikä minun henkilöllisyydessä on kiinnostavaa?
Asianomaisista- tässä yhteydessä kolme: Milanna, merkkiliike ja minä - merkkiliike ja minä tunnemme ja teidämme toisemme hyvin. Milanna oli kutsuttu paikalle liikkeeseen viime viikolla. Hänelle tällainen asioiden selvitys ei sopinut hänen niin kiireiseen kalenteriin. Aikaa hänellä taas riittää jatkaa samaa puputusta täällä.
Tätä teidän tulisi oikeasti pohtia.
 
Mikä minun henkilöllisyydessä on kiinnostavaa?
Asianomaisista- tässä yhteydessä kolme: Milanna, merkkiliike ja minä - merkkiliike ja minä tunnemme ja teidämme toisemme hyvin. Milanna oli kutsuttu paikalle liikkeeseen viime viikolla. Hänelle tällainen asioiden selvitys ei sopinut hänen niin kiireiseen kalenteriin. Aikaa hänellä taas riittää jatkaa samaa puputusta täällä.
Tätä teidän tulisi oikeasti pohtia.
Ohhoh mä kun en saa kutsuja muuten vaan jos ei ole Vip iltaa :coffee:!
Auditor oikeasti harmittaa sun puolesta ettet ymmärrä kuinka sekaisin olet. Myös harmittaa nyt liikkeen puolesta kuinka joku voi valehdella sen verran vakavia asioita, koska sellainen ihminen kun sinä et tajua että voit pilata jopa maineen. Siksi tällä yritänkin selittää toisille ettei ne menee halpaan ja pian tämä hoitaa viranomaiset, että rauhoitut edes vähäksi ajaksi.
 

Yhteistyössä