auttakaa hädässä!

la-su välisenä yönä annoin erään miehen panna paljaalta muutaman työnnön, ei siis lauennut sisään tms. Ongelman tästä tekee se, että hän oli jonkin aikaa aiemmin lauennut pantuaan minua reisien väliin, hän kylläkin sen jälkeen pyyhki paikkansa, mutta silti se epäillyttää tietenkin... asento oli erittäin hankala, niin ettei mies päässyt täysin pohjaan, enemmänkin puoleen väliin vain, joten toivon että tämä vaikeuttaisi mahdollisen sperman kulkeutumista eteenpäin.. Kaikki tämä meni tapahtumaan koska olin typerä, kännissä ja helposti ylipuhuttavissa, opin kantapään kautta... Muakin saa kivittää... Sanokaa te viisaammat että onko tässä erityistä riskiä tulla raskaaksi? Pitäisikö ajaa ostamaan katumuspilleri 20 km päähän? olen 18v, ja vauva ei ole missään nimessä sopiva tähän elämäntilanteeseen.... Stressaa ja ahdistaa :(
 
Raskaus on teoriassa mahdollinen vaikka ei sisään laukeaisikaan. Kannattaa tarkkailla omaa kuukautiskiertoa, mikä vaihe kierrosta on menossa, niin tietää välttää kierron keskivaihetta jos ei raskaaksi meinaa tulla eikä halua huolehtia ehkäisystä. Tietenkin kortsut on syytä pitää mukana mihin meneekään jotta riskejä ei tule.
 

Yhteistyössä