Ebay ja Paypal

  • Viestiketjun aloittaja Äkkiä apuja
  • Ensimmäinen viesti
Äkkiä apuja
Olen huutanut ja maksanut tuolta ebaysta tuotteita, maksanut siis paypal tililtä.
Nyt sitten aloin maksamaan ja tuli tekst

We were unable to process your PayPal payment because of a restriction on your account.
Mitä tuo tarkoittaa ja mitä pitää tehdä????
 
Jaa-a. Oisko luottokortiltasi luotto tapissa tai jotain. Tuossahan ei juuri muuta lue kuin että maksua ei voitu käsitellä rajoituksen takia. Paha mennä arvailemaan, mikä rajoitus se sitten on.
 
"Aloittaja"
Mulla on käytössä tuolla VIsa electron.
Ja tilillä on rahaa, tarkistin aamulla :)
Nyt se kysyy jotain 4 numeroista koodia ja en löydä sitä tai tiedä mistä sen löytää
 
"tipi"
Sun täytyy ensin "tunnistaa" (sori en keksi oikeata sanaa) se kortti eli kun rekisteröidyt niin paypal ottaa kortiltasi 1,5e maksun kun tämä maksu näkyy korttitiedoissasi, ehkä muutaman päivän-viikon(?) päästä maksutiedossa näkyy 4-numeroinen koodi joka sun pitää syöttää sinne paypaliin. vasta sen jälkeen voit paypalin kautta maksaa. Tää on musta ollut tosi hankala systeemi koska niitä maksutietoja pitää aika kauan odottaa. Kannattaa siis olla ebay-myyjiin yhteydessä ja selittää tilanne.
 
"vieras"
en osaa muuta sanoa, kuin että mulle tulee tuo sama viesti jos tilillä ei oo katetta.. jos sulla on sen verran katevarauksia ettei sit saldo riitäkkään tähän ostokseen?
 
"sam"
[QUOTE="Aloittaja";23237240]Ei ole eka ostos. Näkyykö se miten se tunnusluku tiliotteessa?[/QUOTE]

Kun sinne tulee näkyviin se PayPalin kortin rekisteröinti maksu (olikohan jotain euron verran?) ja kun avaa tapahtuman verkkopankissa, siinä näkyy koodinumero.
 
Eiks se näy sun tiliotteissa/nettipankissa? Mulla ainakin näky ja se varmennus sille kortillehan lähti automaattisesti. Voisin kuvitella, ettei niitä ostoksia sillä kortilla voi ihan mahottomasti tehdä ilman sitä varmennusta ja siks herjais tota, koska ilman varmennusta kuka tahansa vois käyttää kenen tahansa korttia...
 
"vieras"
Kuinka paljon olet käyttänyt PayPalia? Onko ostostesi kokonaissumma ylittänyt tietyn summan (olisiko se ollut 500 dollaria)? Silloin tili pitää muuttaa toisentyyppiseksi. En tiedä miten onnistuu Suomesta, mulla on ulkomaalainen luottokortti (en asu Suomessa kuin osan vuodesta). Sun pitää varmaan lukea itse lisää PayPalin sivuilta.
 

Yhteistyössä