Ehdinkö vielä ilmoittaa kouluun?

Ilmoitin esikoisesta että menemme matkalle, mutta tänään oli tarkoitus soittaa yhdestä toisestakin lapsesta ja unohdin kokonaan, kun töitä ja kiirettä on ollut. Eli lapset eivät pääsen ma-ti kouluun? Voinko esim. Wilmaan laittaa viestin tästä asiasta/ matkasta?
 
vierailija
Tottakai pistät heti menemään viestiä wilman kautta. Eri asia on, lukeeko opettaja niitä ennen maanantaiaamua. Meidän lasten opettajat lukevat yleensä jossain vaiheessa ja vastaavat jo viikonlopun aikaan. Hammaslääkäri yms käyntien aiheuttamia poissaoloja olen yleensä etukäteen ilmoitellut hyvissä ajoin.

Mutta päivien poissaoloistahan pitäisi anoa sitä poissaoloa.
 
Ei tainnut olla ensimmäinen kerta näin myöhässä, sikäli kun muistelen aikaisempia kirjoittelujasi.
Anteeksi en ole niin täydellinen :) ja joskus voi olla niin kiirettä, yrittäjänä ja 4n lasten kanssa että ei kaikkia voi edes muista. Tänään mun olisi pitänyt tehdä töitä ja paljon, pitää kokous ja valmista juhlan, huomenna jo päivällä matkalle.
 
Tottakai pistät heti menemään viestiä wilman kautta. Eri asia on, lukeeko opettaja niitä ennen maanantaiaamua. Meidän lasten opettajat lukevat yleensä jossain vaiheessa ja vastaavat jo viikonlopun aikaan. Hammaslääkäri yms käyntien aiheuttamia poissaoloja olen yleensä etukäteen ilmoitellut hyvissä ajoin.

Mutta päivien poissaoloistahan pitäisi anoa sitä poissaoloa.
No mä laitoin jo, niin selitin että kiiren takia en muistanut tätä tehdä aikaisemmin.
 
Koulusta lintsaaminen huvimatkan takia ei Suomessa ole mikään ilmoitusasia, vaan sitä pitää anoa.
Tuskin 2pv on maailman loppu, kun esikoisen kanssa ei mitään ongelmia ole jos pääse joskus 2ksi päiväksi pois koulusta, eikä toisella lapsella ollut ongelmia, nyt unohdin sen tehdä ajoissa niin ei voi mitään, liput varattuja ja soitan vielä aamulla kouluun ma.
 
vierailija
Anteeksi en ole niin täydellinen :) ja joskus voi olla niin kiirettä, yrittäjänä ja 4n lasten kanssa että ei kaikkia voi edes muista. Tänään mun olisi pitänyt tehdä töitä ja paljon, pitää kokous ja valmista juhlan, huomenna jo päivällä matkalle.
Huono tekosyy. Vai suhtaudutko työhösi yrittäjänä yhtä leväperäisesti, että perjantai-iltana ilmoittelet maanantain asiakkaille olevasi lähdössä perhematkalle ja alkuviikon tapaamiset ja työkeikat onkin nyt peruttu? Sanotko asiakkaillesikn, ettei kaikkea voi muistaa?
Koulu on lasten työpaikka, ja vaikka tuo anomus-systeemi onkin mielestäni täysin naurettava kumileimasin, pitää asiat silti hoitaa kunnolla ja ajallaan. Mikä pakko tällaista on viime tippaan jättää, olisit hoitanut jo 2 viikkoa sitten.
 
Sellaista kun ei olisi voinnut hoitaa 2 viikkoa sitten kun matkasta sain tietoa ke illalla ja to jo tein soittoja, sain kiinni esikoisen opettajan mutta toisen lapsen en, pe jo en kiiren takia muistanut koko asiaa, kun oma tyhmyys etten laittanut ylös.
 

Yhteistyössä