Ei oo totta! (turhis tulppaaneista)

Istutin tuosa kuukaus sitten kevättä varten tulppaanin sipuleita meidän pihalle, ja nyt sitten huomasin just äsken että osa niistä on puskenut sellaset pienet tulppaanin alut jo pintaan. Mitä mä nyt teen?? :D :D Ja ihan saletisti ens viikolla alkaa oikea talvi ja ne kuolee eikä keväällä tuu tulppanin tulppaania. Mielenkiintoinen tää talvi tällä hetkellä. :D

Muutenki ollu yhtä taistelua noitten sipuleiden kanssa, eka pelkäsin et myyrät vie ne, ja tungin sitten koko kasvimaan täyteen valkosipulia. Seuraavaks hyökkäs naapurin lapset etsimään matoja, ja mä olin ihan varma että ne kaivaa ne sipulit samalla ylös tuolta. Ja nyt ne sitten alkaa itää. :D Ei taida tulla musta puutarhuria ei. :D
 
"nanna84"
Mä istutin tulppaanin sipulit viime viikonloppuna. Koira kaivoi ne heti ylös, joten istutin ne uudelleen. Saavutus sekin, koska olen viimesillään raskaana. :D Niin, siis tein ihan uuden kukkapenkin niille, en mihinkään valmiiseen istuttanut.
 
äh
Voi harmi :( Jos tuon tekee mun tulppaanit niin saan kyllä hitonmoisen kohtauksen! Nimittäin oon laittanut satoja tulppaaneita, narsisseja ja muita maahan. Onneks kyllä lämpötila pysytellyt alle kympissä koko ajan ja ei ole kauan aikaa kun oonn ne laittanut, ehkä pari viikkoa. Voisko olla mahista ettei ne ala sieltä nousta?
 
En mäkään jaksais uusia enää istuttaa, vastahan mä kaivoin reilu sata sipulia tonne. Jos ne nyt kusee niin senkun kusee, en jaksa vaivata päätäni sen enempää. Tietty harmittaa ettei oo sit kevääks kukkia, mut minkäs tuolle mahtaa.
 

Yhteistyössä