Ei tainnut olla mieluinen kosinta eli mitä tein väärin?

  • Viestiketjun aloittaja Mies kysyy
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Okei, minä olisin ainakin saattanut yllättyä/hämmentyä, jos itse olisin kertomassa raskaudesta ja just sinä iltana mies sitten kosii :cautious:

Ja eka reaktio olis saattanut olla, että pitää miettiä. Etenkin, kun raskaushormonit jo jylläävät ja mieliala saattaa mennä ihan vuoristorataa!
Mutta toki olisin varmaan alkuhämmennyksen jälkeen todennut, että tottakai, mutta "siirretäänkö kulta häitä nyt kuitenkin 1-2vuotta eteenpäin sillä meille on tulossa vauva?" :X3:
Me ollaan oltu avoliitossa kohta 12 vuotta ja neljäs lapsi tulossa. Haluan nauttia hääjuhlasta jahka me sellaiset järjestetään, kunhan vauva on syntynyt ja minä vähän palautunut henkisesti ja fyysisesti synnytyksestä ja vauva-ajasta.

Tsemppiä jatkoon :):love:
 
vierailija
Oli yllättynyt kosinnasta ja raskaudesta. Tuleva vaimoni ei ole pirttihirmu. Hän ei halua mennä naimisiin maha pystyssä, siksi mietti asioita. Raskaus muuttaa kaiken.
Ja vaimosi meinaa olla koko loppuelämänsä maha pystyssä, vai miksi kihlausta piti miettiä? Sanoo ei, koska enää ikinä ei tule hetkeä, jolloin hänellä ei ole maha pystyssä? Voittehan te toki olla kihloissa naisen vaihdevuosiin asti, sen jälkeen ei enää ole maha pystyssä ja voitte mennä naimisiin. Vai kuvitteliko hän jostain syystä että naimisiin pitää mennä välittömästi kihlojen jälkeen? Ovathan monet kihloissa vuosikausia.

Kyllä tuossa valheen ja selittelyn makua. Ei kukaan kieltäydy kihlauksesta vain siksi, että on raskaana kosijalle, jotain muuta siinä on takana.
 
vierailija
Okei, minä olisin ainakin saattanut yllättyä/hämmentyä, jos itse olisin kertomassa raskaudesta ja just sinä iltana mies sitten kosii :cautious:

Ja eka reaktio olis saattanut olla, että pitää miettiä. Etenkin, kun raskaushormonit jo jylläävät ja mieliala saattaa mennä ihan vuoristorataa!
Mutta toki olisin varmaan alkuhämmennyksen jälkeen todennut, että tottakai, mutta "siirretäänkö kulta häitä nyt kuitenkin 1-2vuotta eteenpäin sillä meille on tulossa vauva?" :X3:
Me ollaan oltu avoliitossa kohta 12 vuotta ja neljäs lapsi tulossa. Haluan nauttia hääjuhlasta jahka me sellaiset järjestetään, kunhan vauva on syntynyt ja minä vähän palautunut henkisesti ja fyysisesti synnytyksestä ja vauva-ajasta.

Tsemppiä jatkoon :):love:
Mitäs siirtämistä siinä on, jos ei hääpäivää edes ole sovittu. Se on siirtämistä vasta sitten kun hääpäivä on päätetty aiemmin, ja sitten sitä siirretään. Aloituksessa ei ollut etukäteen päätetty mitään hääpäivää, joten ei ole mitään, mistä sitä olisi voinut siirtää. Morsian olisi voinut heti todeta haluavansa pitkän kihlauksen, mutta tämä aloituksen morsian ei ilmeisesti edes tiennyt, haluaako ollenkaan kihloihin, eli ero oli hänellä selvästi mielessä.
 
vierailija
Kaikille ei aina tuu ne sanat mieleen mitkä sopis just siihen tilanteeseen..itse jos tulen "yllätetyksi" niin voin sanoa, että mun suusta ei tuu kyllä mitään järkevää vaan saatan paukuttaa jotain tyyliin "no, emmänytttiiä". Meitä on moneen junaan (y)
 
vierailijax
Minusta tuollainen romanttinen kosinta siirappineen kaikkineen olisi ihana :love:. Mutta meitä on moneen junaan, joku tykkää ja toinen ei. Viiden vuoden jälkeen ap varmasti tuntee avokkiaan sen verran, että tietää tykkääkö hän tuon tyyppisistä yllätyksistä.

Naisen reaktio on minusta kummallinen, kun naimisiin menosta kerran on yhdessä puhuttu. Jos asia tulisi puun takaa, ymmärtäisin, mutta nyt vähän ihmetyttää. Toki tuo raskaus varmasti hämmentää ajatuksia, mutta miksei tosiaan siinä samassa kertonut tulevasta vauvasta...

Onnea joka tapauksessa ap:lle tulevaisuuteen! Onnellisia hetkiä perheen kanssa!
 

Yhteistyössä