Eikö joku oikeesti käytä huuhteluiainetta pyykissä? :o

En käytä, en halua pyykin haisevan hajusteille enkä käyttää muutenkaan kemikaaleja enempää kuin pakko on. Huuhteluainejäämät hieromassa koko yön ihoon ei kuulosta kivalta. :/ Joskus olen sensitiveä käyttänyt pyyhkeisiin. Lakanapyykkiin käytän etikkaan ja muutenkin huuhteluaineessa ärsyttää se, ettei se sovi kaikkeen pyykkiin, se pilaa kestovaipat, villavaatteet, kunnon fleecet, jumppa-ja uimapuvut jne. Ei kiitos meille. =)
 
vieras
Sellaista, että kun olette vaihtaneet pesukoneen uuteen, että pyykit olisivat karheampia, näin ainakin meillä ja vanhempani ovat tehneet saman havainnon. Vaikuttaisiko veden käytetty määrä???? nykyään kun käyttävät v'ähemmän vettä. Itse käytän huuhteluainetta, tosin lakanapyykkiin en, kun ei tarvitse sähköisyyttä poistaa, senhän takia huuhteluainetta käytetään.
 
ei
meillä on jo monta vuotta pesty nestemäisellä pesuaineella eikä todellakaan tarvii huuhteluainetta. toki froteepyyhkeet tulee pehmeämmäksi, mutta mä itse asiassa tykkään enmpi, että pyyhkeet ei ole ihan löpsöjä. ja huuhteluaineen hajusteita inhoan, niistä tulee päänsärky.
 

Yhteistyössä