Eka yö kokonaan ilman tissiä takana (turhis)

Edellis yönä pojan herättyä jälleen JO klo 24 ekan kerran SYÖMÄÄN havahduin siihen että onko tässä mitään järkeä??? :eek: kaveri on 7 kk:tta eikä tod. enää tukevan iltapuuron ja iltatissin jälkeen tarvi yöllä ruokaa. Syötin kaverin ja pistin takaisin omaan sänkyynsä nukkumaan. Uusi herätys jo klo 01. Ei juma, eihän tälläinen peli vetele...

Laitoin tuttia ja silittin päätä, jäbä vaan kijluu ja huutaa. Haluu viereen ja tissin suuhun :| Meikä mamma pysyi tiukkana ja silitin välillä päätä ja laitoin tuttia suuhun. Kaveri jaksoi 45 minuuttia huutaa, kunnes hokasi että nyt ei tule tissiä eikä pääse viereen. Sitten nukahti ja heräsi TAAS klo 5. Tällä kertaa riitti pään silitys ja tutti eikä suurempaa meteliä tullut. Unta riitti klo 7 saakka mikä on hyvä, kun silloin pitää jo muutenkin herätä.

Viime yö meni jo mallikkaammin. Pari kertaa piti nousta laittamaan tutti suuhun, ei muuta. Yhden kerran meinasi alkaa konsertti mutta loppui lyhyeen. n. 5 min max.

Pitäkäähän peukkuja jotta menee ensi yö kokonaan nukkuessa.

:D mites muiden yösyötöistä vieroitukset on sujunut? Tai annas kun arvaan, teillä jo on nukuttu 7 kk:n ikäisen kanssa koko ajan... :ashamed:
 
No mulla on poika nyt reilut 6kk ja oon miettiny, josko tässä kk:n sisään lopettasin yösyötöt. Viime yönäkin jätkä heräs tunnin välein. Välillä söi tissiä, välillä sai pullosta velliä ja söi ihan mielettömät määrät! Meilläkin kun illalla syö puurot ja muut ja silti tuntuu kova nälkä olevan! Tuttia ei huoli ollenkaan! Toivottavasti teillä rupee yöt sujumaan, meillä vierotuasvaihe vasta edessäpäin....
 
tinni
meiltä loppu yö syyötöt påuol vahingossa noin 6kk iässä kun heräsi yhtenä yönä noermaalia aikaisemmmin ja sanoin miehellekki et ei nälkä vielä voi olla ja nukutin uusiksi heträsi seuraavana aamuna klo 8 olipa hetken nolo olo.... mutta siihen jäi ja neuvolastakin sanottiin että ei hätää kun tuo ei nyt ainakaan kasvuun vaikuta....6,5kk mitat 10 880 g ja 72.8cm..

peukkuja ja tsemoppiä sulle tuleviin öihin.... meillä heräillään nyt hampaidet takia kolmas tulossa ja ikää nyt 8kk
 
Niinkö
ööh,meillä loppu 8 ja puolen kk:n aikoihin kaikki tissittely ja kerran yös tyttö juo maitopullon,muuten nukkuu koko yön. tai nyt ku on kävelyn oppinut,joskus herää omaan säpsähtelyyn,menee vissiin uniin päivän jutut,mutta tutti ja silittely riittää,joskus otan viereen nukkuun jos ukko on jo töihin lähteny...=)
 
clivia
Tuo mikään turhis ollu =)
Mun kaikki viis nukkui kuin enkelit heti jo laitokselt kotiuduttua,tai niin mä aikoinani ennen heitii kuvittelin.
Mulla on kaikki olleet kovia valvottamaan,mut kuopuksen kohdalla pysyin siinä et kun hää täyttää 6kk ni en enää yöllä syöttele.Hän myös sit nopeiten oppikin nukkumaan yönsä.
Se yöllä maidonjuominen on lähinnä tapa.Kun antaa vettä pullosta niin ei ne viitsi vaivautua heräämään vesipullon takia montaa kertaa kunnei muuta heru. =)
Harmi kun en hokannut sitä jo ensimmäisten aikana.
 
Joo kyllä totesin sen myös ettei tuollakaan todellakaan mikään nälkä ole joka herättää niinku pikkuvauvan. Ihan tyytyväisenä jatkaa unia ilman tissiäkin -toivottavasti tulevaisuudessa ei herättelisi enää yöllä.

 

Yhteistyössä