elämän raskaita päätöksiä...

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Elämä ei oo aina vaan kivaa ja mukavaa, musta ihmisten pitäis hyväksyä se että myös paljon pahaa mahtuu maailmaan. Ja jos näitä juttuja joskus ajattelis, huomais ettei ne omat ongelmat välttämättä olekaan maailman suurimpia.. saattais jäädä energiaa huomaa myös jos jollain läheisellä on oikeasti paha olla.
totta..harvinaisen viisaasti sanottu..
ei se elämä oo pelkkää ruusuilla tanssimista tai hopeareunoja pilvissä..
elämä on joskus tosiaankin perseestä joskus taas iloista.
Itsemurha ei ole hyvä juttu mutta ehkä toi pistää ihmisen ajattelemaan et hei voisinko mä sit tukee jotakuta läheistä ennenkuin se on myöhäistä.
Sä modena et ehkä ymmärrä, että tuolla on itsemurhaohjeita???
älä viitti. tuskin meistä moni saa tuollaisia lääkkeitä käsiin ja jos saa tietää ammatin puolesta jo miten ne toimii
 
BDT
Onko tuo nettipaivakirja sitten hyva vai huono asia,voihan tuo jarkyttaa tai antaa viallista innoitusta ahdingossa oleville . Itse teksti oli minusta aika positiivisen ihmisen kirjoittamaa ja apua selvasti haki tilanteeseensa olipa se mika hyvansa. Syy ei selvinnyt mutta rahahuolia tuntui riittavan, kellapa ei riittaisi. On kuitenkin aina pelkurimaista luopua elamasta jonka on saanut. Kaikkein naurettavinta on luopua siita sen takia ettei voikaan elaa ns. menestyvan ihmisen elamaa mihin on tottunut. En tunne myotatuntoa tata ihmista kohtaan, saalin hanen laheisiaan. Ihminen tuntui voivan hyvinkin purkaa itseaan nettiin, miksei sitten laheiselleen jolloin olisi voinut saada apua. Jotenkin todella sairasta, jos tottakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Miten tätä voidaan vielä jauhaa täällä? Eikö tää jo poistettu? Mulla ainaki on siitä lähtien kun jutun luon, mennyt ilo kokonaan. Että kiitos vain! Oon muuten itsekin sh, joten jos oikein epätoivoiseksi menee, niin ohjeethan on valmiina! Kiitos palstan, palstaan voi aina luottaa!
Ihan sama, vaikka olisi millaiset ohjeet, mutta kaikki eivät ole sairaanhoitajia eikä pääsyä sairaalan lääkkeisiin. Saman tien pitäisi kieltää narujen myynti rautakaupoissa, autot, korkeat talot ja rakennelmat, alkoholi ym.

Teksti on hyvin valaiseva. Itse toivon, että tuo teksti auttaa ja opettaa minua kohtaamaan lähimmäiseni syvemmin.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Elämä ei oo aina vaan kivaa ja mukavaa, musta ihmisten pitäis hyväksyä se että myös paljon pahaa mahtuu maailmaan. Ja jos näitä juttuja joskus ajattelis, huomais ettei ne omat ongelmat välttämättä olekaan maailman suurimpia.. saattais jäädä energiaa huomaa myös jos jollain läheisellä on oikeasti paha olla.
totta..harvinaisen viisaasti sanottu..
ei se elämä oo pelkkää ruusuilla tanssimista tai hopeareunoja pilvissä..
elämä on joskus tosiaankin perseestä joskus taas iloista.
Itsemurha ei ole hyvä juttu mutta ehkä toi pistää ihmisen ajattelemaan et hei voisinko mä sit tukee jotakuta läheistä ennenkuin se on myöhäistä.
Sä modena et ehkä ymmärrä, että tuolla on itsemurhaohjeita???
älä viitti. tuskin meistä moni saa tuollaisia lääkkeitä käsiin ja jos saa tietää ammatin puolesta jo miten ne toimii
joo, meissä sh:ssakin on näitä masentuneita enemmänkin ja ammattitoverin yksityiskohtainen selostus voi auttaa seuraavaa epätoivoista eteenpäin. Pitihän hänenkin suunitella tekonsa. Ja valmiit suunnitelmat voi sitten lukea suoraan tuolta. Ilmeisesti hyvin toimivat vielä! Ja osavastuu on myös sulla, kun tämän tänne toit!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Elämä ei oo aina vaan kivaa ja mukavaa, musta ihmisten pitäis hyväksyä se että myös paljon pahaa mahtuu maailmaan. Ja jos näitä juttuja joskus ajattelis, huomais ettei ne omat ongelmat välttämättä olekaan maailman suurimpia.. saattais jäädä energiaa huomaa myös jos jollain läheisellä on oikeasti paha olla.
totta..harvinaisen viisaasti sanottu..
ei se elämä oo pelkkää ruusuilla tanssimista tai hopeareunoja pilvissä..
elämä on joskus tosiaankin perseestä joskus taas iloista.
Itsemurha ei ole hyvä juttu mutta ehkä toi pistää ihmisen ajattelemaan et hei voisinko mä sit tukee jotakuta läheistä ennenkuin se on myöhäistä.
Sä modena et ehkä ymmärrä, että tuolla on itsemurhaohjeita???
älä viitti. tuskin meistä moni saa tuollaisia lääkkeitä käsiin ja jos saa tietää ammatin puolesta jo miten ne toimii
joo, meissä sh:ssakin on näitä masentuneita enemmänkin ja ammattitoverin yksityiskohtainen selostus voi auttaa seuraavaa epätoivoista eteenpäin. Pitihän hänenkin suunitella tekonsa. Ja valmiit suunnitelmat voi sitten lukea suoraan tuolta. Ilmeisesti hyvin toimivat vielä! Ja osavastuu on myös sulla, kun tämän tänne toit!
Kuule mää! SE joka haluaa tuolleen tehdä tekee sen vaikka ei mitään tämmöistä ketjua olisi nähnytkään! Nussin nyt vähän liikaa sitä pilkkua! Netistä löytyy kyllä googlettamalla varmaan pahempaakin!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja oijoi:
Voi hyvät modet, työntäkää tämä ketju jo viimein sinne, missä ei päivä paista eikä kuu kumota...
peesiä!! Sairasta, että tämä nostettiin takaisin :(.
lue tuo edellinenkin! Sairaanhoitajan sunkin pitäis käsittää että jos ne sen tekee ni niin ne tekee sen ilman tämmöisiä ketjujakin!
 
just niin
minusta aika selvästi tuossa sanoo, että masentui kun Heikin kanssa ei onnannut, Heikki ei halunnut, ikävä Heikkiä jne.
Ps. itsemurhan tehneen omaiset kokee AINA syyllisyyttä. Vaikka minusta jokaisella olisi oikeus päättää päivänsä, mutta hitsi tekisi niin, että se voisi mennä läpi onnettomuutena, ei jäisi niin paska olo tänne jääville..
 
heikkileikki
Alkuperäinen kirjoittaja just niin:
minusta aika selvästi tuossa sanoo, että masentui kun Heikin kanssa ei onnannut, Heikki ei halunnut, ikävä Heikkiä jne.
Missä sanottiin, että Heikin kanssa ei onnannut ja ei halunnut? Ehkäpä Heikki oli naimisissa tai jotain.
 
muuttanut
Pitäsköhän olla huolissaan, kun ymmärrän tuota naista. Jos tuntuu että elämässä ei ole enää mitään odotettavaa ja näin on mennyt jo kauan niin se tunne voi olla todella kaiken nielevä. Siinä vaiheessa kun tuon lopullisen päätöksen tekee, voi olla helpottunut ja jopa hyvä olo, on jotain mitä odottaa ja mihin valmistautua. Siitä valmistautumisesta tulee elämän pääasia. Kun on päätöksen tehnyt on helppo olla kun tietää mitä haluaa tehdä ja on päämäärä.
Toivottavasti tällaisen sanominen ei loukkaa ketään, mutta itse tiedän miltä tuntuu kun ajattelee, että ei ole mitään hätää kun on aina mahdollista käyttää se viimeinen vaihtoehto jos muuta ei enää voi. Minulla on ollut tuollainen mielessä niin kauan kuin muistan. En tule sitä tekemään enää, koska minulla on lapsiakin. Läheiseni on tehnyt itsemurhan ja olen nähnyt mitä se teki hänen lapsilleen ja muille perheen jäsenille. Olen päättänyt tehdä kaikkeni etten tulisi siihen pisteeseen itse. Olen tosiaan pahoillani jos tämä jotakin loukkaa ja ajatelkaa kukin mitä haluatte, mutta joillakin vain on sellainen synkkä osa jossain sisällä aina mistä ei pääse eroon kokonaan, mutta voi ehkä pistää vastaan parhaansa mukaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Pitäsköhän olla huolissaan, kun ymmärrän tuota naista. Jos tuntuu että elämässä ei ole enää mitään odotettavaa ja näin on mennyt jo kauan niin se tunne voi olla todella kaiken nielevä. Siinä vaiheessa kun tuon lopullisen päätöksen tekee, voi olla helpottunut ja jopa hyvä olo, on jotain mitä odottaa ja mihin valmistautua. Siitä valmistautumisesta tulee elämän pääasia. Kun on päätöksen tehnyt on helppo olla kun tietää mitä haluaa tehdä ja on päämäärä.
Toivottavasti tällaisen sanominen ei loukkaa ketään, mutta itse tiedän miltä tuntuu kun ajattelee, että ei ole mitään hätää kun on aina mahdollista käyttää se viimeinen vaihtoehto jos muuta ei enää voi. Minulla on ollut tuollainen mielessä niin kauan kuin muistan. En tule sitä tekemään enää, koska minulla on lapsiakin. Läheiseni on tehnyt itsemurhan ja olen nähnyt mitä se teki hänen lapsilleen ja muille perheen jäsenille. Olen päättänyt tehdä kaikkeni etten tulisi siihen pisteeseen itse. Olen tosiaan pahoillani jos tämä jotakin loukkaa ja ajatelkaa kukin mitä haluatte, mutta joillakin vain on sellainen synkkä osa jossain sisällä aina mistä ei pääse eroon kokonaan, mutta voi ehkä pistää vastaan parhaansa mukaan.
Kyllä kai meitä on monta jotka kokee elämän ikäänkuin "kakkuna joka vain pitää lusia". Näin itsekin. Mulla kuolema on mielessä joka päivä, mutta en koskaan jouduttaisi sitä. Ja pelko ei ole syy vaan se, että välitän näistä ihmisistä niin paljon etten tee sitä heille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Pitäsköhän olla huolissaan, kun ymmärrän tuota naista. Jos tuntuu että elämässä ei ole enää mitään odotettavaa ja näin on mennyt jo kauan niin se tunne voi olla todella kaiken nielevä. Siinä vaiheessa kun tuon lopullisen päätöksen tekee, voi olla helpottunut ja jopa hyvä olo, on jotain mitä odottaa ja mihin valmistautua. Siitä valmistautumisesta tulee elämän pääasia. Kun on päätöksen tehnyt on helppo olla kun tietää mitä haluaa tehdä ja on päämäärä.
Toivottavasti tällaisen sanominen ei loukkaa ketään, mutta itse tiedän miltä tuntuu kun ajattelee, että ei ole mitään hätää kun on aina mahdollista käyttää se viimeinen vaihtoehto jos muuta ei enää voi. Minulla on ollut tuollainen mielessä niin kauan kuin muistan. En tule sitä tekemään enää, koska minulla on lapsiakin. Läheiseni on tehnyt itsemurhan ja olen nähnyt mitä se teki hänen lapsilleen ja muille perheen jäsenille. Olen päättänyt tehdä kaikkeni etten tulisi siihen pisteeseen itse. Olen tosiaan pahoillani jos tämä jotakin loukkaa ja ajatelkaa kukin mitä haluatte, mutta joillakin vain on sellainen synkkä osa jossain sisällä aina mistä ei pääse eroon kokonaan, mutta voi ehkä pistää vastaan parhaansa mukaan.
Olisin voinut kirjoittaa tämän lähes sanasta sanaan. Minusta tuntuu, että elämässä ei ole enää mitään odotettavaa, mutta lasten vuoksi jaksan.
 

Yhteistyössä