(.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

No jos jotain naputtelisi tässä vaikka tuo pomo on tuossa vieressä, jos siis ihan vähän vaan...

runttipulla täällä pääsee hammashoitajalle raskaana "jonojen" ohi, sain ajan ens viikolle ja hamppilekurin huhtikuun alkuun... :)

Ei nyt palaveerattava... :wave:
 
Matilda84
Vielä piti lisätä tosta liikunnasta kun aijemmin kyselin että mitä liikkeitä kannattaa jättää väliin ja oli puhetta noista vatsalihaksista. Eli tongin tuossa nettiä ja tulin siihen lopputulokseen että moni on saanut ohjeistuksen vatsalihaksista on haittaa enemmänkin raskauden edetessä kuin hyötyä, joten aijon itse ainakin jatkossa jättää ne tekemättä.Palaan niiden osalta astialle varmaan sitten ensi talvena vasta kun kroppa on palautunut.Mutta kaikkea muuta meinaan treenaa kyllä ihan normaalisti.
Mua naurattaa se että joka paikassa kannustetaan liikuntaan raskauden aikana,mutta sitten kuitenkin lista on loputon mitä kannattaa välttää.
 
Tilasin "musta tulee isosisko" -bodyn tytölle, jospa sillä selviis viikonlopusta. Kun siis meinataan kotoporukoille kertoa vkl... :x :x :x Ja en tahtois yhtään lähteä siihen voivottelurumbaan... äääääh.

Nyt töitä töitä!
 
Matilda Liikunnan suhteen täälläpäin nlassa sanottiin vaan että välttää vatsalihaksia ja liikkeitä joissa kohtu joutuu puristuksiin, eli meinaan myös jatkaa pumppia ja superbodya.Circuit trainingia vois kanssa käydä koittaan. Mitä sä harrastat?




Te joilla on jo useampi lapsi, meinaatteko ottaa äitiyspakkauksen vai rahana?
 
Mä otan rahana varmaan..... :D Ainakin jos on tyttö mutta pojasta saatan pakkausta harkita....Kun mulla on tuota pientä vaatetta vaaleanpunaisena ja "tyttö värisenä"nin jos on poika ,pakkaus olis hyvä aloituspaketti neutraaleilla väreilläKaikki poikien vaatteet oon ehtinyt laittaa kiertoon,parhaimmistoa lukuun ottamatta....
 
AnQ
Meille tuskin tulee uutta pakkausta eli otetaan luultavasti rahana :xmas:

Esikoisen jäljiltä on suurin osa tallessa, enkä noita pakkauksia aio lapsille säästää (säästetään muutamia söpöjä vaatekappaleita + nimiäisvaatteet, mut ei hirveetä määrää ).

P.S. Nyt alko ihan järjettömästi ärsyttämään toi ä + ) -yhdistelmä, se temppuili jo silloin kun mein neiti oli ihan pieni ja siitä on jo jonkin verran aikaa! On se KUMMA ettei noita saa kuntoon! Tästä kehkeytyy selkeästi revin hiukset päästäni/vaahto valuu suusta -päivä |O :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Kepsukka Millasii ne sun liitoskivut oikein on ?!?! Kun mä en nyt tiedä onko mun kivut juuri niitä liitoskipuja vai en.
Niitä voi kait olla useammankin laisia, mutta itellä kipu tuntuu lantion aukon (siis se reikä, minkä läpi vauva tulee ulos) kohalla. Pahimmillaan tunnen melko tarkkaan, missä kohtaa luun reunat kulkee. Ja sellanen vihlova kipu, joka pahimmillaan liikkuessa. Jos löytää oikean asennon, voi olla ihan kivuton, kunnes taas liikahtaa. Mulla pahenee ainakin istumisesta, muuta merkkaavaa tekijää en vielä oo löytäny.
Lääkäri kieltäyty kirjottamasta panacode-reseptiä, määräs 10pv:n saikulle. En oo viel soitellu töihin, mutta pikkasen vois jännittää, jotta miten siellä suhtautuvat. Ens viikko on hiihtolomaviikko ja muutenkin porukkaa poissa.. Eikä tietty luvattuja lomia voi peruakaan..

Runttipulla
valitse kalaöljy, älä kalanmaksaöljyä! Maksa on suodattava elin ja mulla on käsitys, että siitä saatavat öljyt ei oo yhtä puhtaita, kuin mitä kalan lihasta saatavat. Niin ja kiinnitä huomio siihen, missä suhteessa epa ja dha on öljyssä (mulla muistisääntönä, että epaa enemmän, mut kuinka paljon, ni sitä en enää muista) tää liittyy siihen, et kroppa pystyy muuttaa jotenkin toista toiseks tarpeen tullen.

menee kyllä mainostuksen puolelle, mut menköön: herbalifen kalaöljyyn on käytetty syvänmerensilliä (ei pohjan raskasmetalleja tai pintavesien saasteita) ja siitä öljystä on poistettu kalaproteiinit, joten osa kala-allergikoistakin voi huoletta käyttää. Lisäks ei tuu niitä kamalan makusia jälkiröyhtäsyjä, joita joistain öljyistä tulee, tuota tosin ei saa kaupasta, vaan pitää ostaa jälleenmyyjältä. Mutta tuota käytän ite ja uskon, että on yks markkinoiden parhaista, sen verran pätevät tyypit sitä on ollu kehittämässä.
Toisaalta toi kaikki on ehkä tollasta pilkunviilaamista, jos miettii et parempi syödä edes jotain ku olla kokonaan ilman..


marsa22 esikoisesta otettiin pakkaus, kuopuksesta rahana ja nyt ajateltiin ottaa kans rahana. Meillä on säästetty kaikki vaatteet ja suurin osa kaikesta tavarasta, mitä on kertyny, joten ei oo tarvetta pakkaukselle. Ainoa mitä ei enää oo, on se itse laatikko :)

Laittamaan ruokaa tulemaan ja sit pojat ulos.
Kepsukka ja masukki 18+4
 
Runttis: Mä kävin teettämässä vastaavan paidan. Mulla oli visio mimmosen haluan ja paitapaino on koulumatkan varrella..
"minusta tulee isosisko"-paita oli päällä anoppilassa viikonloppuna ja tänään ylpeä tuleva isosisko laitto sen päälle päiväkotiinkin.. :D :heart:
Toivottavasti teidän viikonloppu sujuu kumminkin ok. Elämän ihmeitä kun kuitenkin ovat

Kepsukka: kiitos mainospuheesta ;) Paan korvan taa

n11na: vähän tuo 4D houkuttais, mutta saas nähdä. Mulla on jäänyt semmonen kuva mieleen, että joskus viikoilla 24-26 olis aika hyvä. En tiedä mistä ja miks ja onko oikeesti hyvä.

Me 13+3
 
Matilda84
marsa22 : Mä kävin tossa salilla ennen, mutta nyt on taukoa ollut erinäisistä syistä.
Kotona oon nyt treenaillut pumppia sellainen 1hx3vko + lämmöt body compactilla (se vasta onkin tehokasta ) Ja sitten käyn jumpissa silloin tällöin.Meinasin tuonne salille taas ihan aktiivisesti vääntää itteni sitten kun jään kesälomalle,saa aamuisin treenailla rauhassa.

Kepsukka: kiitos tiedosta, eli mullakin sitten on juuuuuurikin noita liitoskipuja. Pakko koittaa nyt duunissakin istua satulatuolilla josko vähän helpottais.Normi tuolilla ihan turha istua koska alkaa vihloo ja kun nousee niin johan tulee sellainen hetkellinen kova kipu tuonne luihin alakertaan :|

4d-ultra: mä oon tällä jo aijemmin vannottanut etten halua tietää kumpi tulee saatika mene 4d ultraan :D mutta näin se mielikin taas muuttuu,eilen miehelle juttelin josko mentäis sittenki sinne 4d :p Taisin käydä rv 20+ tienoilla kakkosesta aikoinaan, eikös sitä suositella 18-22 viikoilla vaikos ? Silloin vauva ei ole liian iso kuvaan.

Paketti meinattiin ottaa :)
 
Bruno Cacciatore ainakin sanoi että paras aika 4D:lle on rv 24-26.Vauva ei oo liian laiha vaan sopivasti saanut lihaa,niin että näyttää vauvalta ja kasvoista saa parhaimmat kuvat.
Itse oon 3:sti käynyt just rv 26,nyt en oo menossa....
 
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/02/kuusi_kuoli_itavaltalaisjuustosta_saamaansa_listeriaan_1449096.html?origin=rss

hui , eli pitää sitä listeriaakinnäköjään joskus miettiä, vaikka aika rohkea olen syömään mitä vaan raskaana ollessani . :| :wave:
 
muoksista, ja tän näköinen on kohta minun vauva kun neljäs kuukausi täyttyy :heart:

:heart: http://www.priestsforlife.org/resources/abortionimages/fig14face4mos.jpg :heart:

:heart: http://www.priestsforlife.org/resources/abortionimages/fig01baby4mos.jpg :heart:

:)
 
Minäkin tulin tänne poksumaan...16+0

Viikon verran oon nyt kärsinyt niska/hartia/pään- särystä ja ei ole kivaa. Töissä istun sen kaheksan tuntia koneen ääressä ja sitten kun on tuohon etumukseen tullut kaikenlaisia kumpareita, niin ne vetää vissiin väärään asentoon ja tää on sit seuraus. :|

Keväälle tuli varattua uhkarohkeasti vielä reilun viikon mittainen reissu etelän lämpöön. Toivottavasti ei mitään ongelmia nyt ilmenisi, kun tekisi niin hyvää päästä löhölomalle ja saada pieni katko työarkeen.

Masussa tuntuu jo päivittäin pieniä muksahduksia ja se on ihanaa. :heart:

Sintyli rv 16+0
 
Paras aika 4D-ultralle on toi 24 viikosta eteenpäin. Ennen sitä ei välttämättä pysty kaikkea niin hyvin katsomaan. Täällä suositellaan jopa, että ois vähän enemmänkin. Ja 30 viikolle asti tekevät ainakin.

Ihana, kun löytyy muitakin kevättä innokkaana odottavia! :)
 
Meki lähetään 2vkon ja 2pvän päästä Malagaan :) Ihanaa! Mites muuten 11kk ikäisen muksun kans se lento sujuu? Tai siis miten toimia.. Istuuks se sylissä vaan koko ajan vai öö.. miten? Ja miten se turvallisuus, onks siel kaukaloit siel lentokonees vai miten? Mie oon iha ulalla :ashamed: Auttakaas joku!
 

Yhteistyössä