ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

heip...

tulin vaan kertomaan että miä oon vieläkin sairaalassa vaikka poitsu syntyi jo viikko sitten. Kohtu tulehtui, oon saanut antibioottia suoneen 3 krt/pvä. Olo huono. Tänään herättelin toiveita et pääsisin kotiin, mutta tulehdusarvot ei olleet laskeneet juuri yhtään (ovat olleet akselilla 168-196) eikä kuumekaan. No, sektiohaavakin on sitten tulehtunut :(( antibiootit vaihetaan tehokkaampiin ja menee _ainakin_ muutama päivä vielä.
Oon niin pettynyt ja surullinen ja väsynyt ja turhautunut.
Haluan kotiin.... :((((((

OnSiisKevät ja poitsu 7 vrk
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnSiisKevät:
heip...

tulin vaan kertomaan että miä oon vieläkin sairaalassa vaikka poitsu syntyi jo viikko sitten. Kohtu tulehtui, oon saanut antibioottia suoneen 3 krt/pvä. Olo huono. Tänään herättelin toiveita et pääsisin kotiin, mutta tulehdusarvot ei olleet laskeneet juuri yhtään (ovat olleet akselilla 168-196) eikä kuumekaan. No, sektiohaavakin on sitten tulehtunut :(( antibiootit vaihetaan tehokkaampiin ja menee _ainakin_ muutama päivä vielä.
Oon niin pettynyt ja surullinen ja väsynyt ja turhautunut.
Haluan kotiin.... :((((((

OnSiisKevät ja poitsu 7 vrk
:hug:

tsemppiä ja jaksamista!
 
unikuu108
ihana mies antoi nukkua 10 asti. jäi kotiin kun on kipeä ja sit sankarillisesti heräsi pojan kaa. mä oon saanut taas nukutuksi muutamina öinä. en käy vessassa enkä herää vaan nukun ku tukki. ihanaa.
maha-asukas on taas epäilyttävän hiljaa. epäilyttävän. se liikkuu jos sitä tökkii..
että sellasta.päästin miehen nukkumaan ja lähden pojan kans puistoon. se tuossa pyörii ympyrää ja hoilaa että jeejee puistoon jeejee puistoon..
 
Onsiiskevät tsemppiä!! :hug:

Täällä ei voinnissa mitään. Eilen alakertaa vihlo, mut eipä muuta. Sellasen mukavan pienen päänsäryn oon saanu seurakseni, ei lähe pois panadolilla. En tiä johtuisko hartioista.
En kyllä ikinä usko että tää synnytyskäynnistyy itsekseen. Kyllä se viimisillä mahdollisella päivällä käynnistetään. :(

Sadepäivänilo
koita jaksaa, toi kertos että synnytys on sentään jo lähellä. :)

Kikk89 on varmaan lähtenyt hakureissulle...

Aniit 39+3
 
Mä alan ola aika uupunut tähän oloon.. koko yön supistellut. Ei mitään käsitystä miten usein, mut sen tiedän ettei tapeeksi. Väsyttää aivan kamalasti, haluisin vaan nukkua, mut aina kun nukahdan tulee uus supistus.. Yitän ana nousta kävelemään kun supistus tulee, se tuntuu ihan järkyttävältä, mut ei niin kauheelta kun makaaminen... Olo on vaan niin väsynyt etten mä jaksa enää kävellä, vatsa ja nivuset on ihan kun jyrän älle jääneitä.. Oon ottanut 4 panadolia, mutta ei oo ollut mitään apua, kaurapussi ei myöskään auta.. Yrtän ajatella positiivisesti, että näistä supistuksista on jotain hyötyä ja näillä on tarkoitus, mutta nyt alkaa jo tuntua siltä et voimat loppuu :(

Koko raskaus on mennyt pahoinvoidessa ja stressatessa ja ilmeisesti myös tää lapsi pungerretaan maailmaan yhtä suurella itkulla ja tuskalla..

On siis kevät, jaksamisia! Tiedän tunteen kun on olo surullinen ja pettynyt, vaikka vähän eri tilanteissa ollaankin, mutta näillä mennään. Koita jaksaa ja nauti pienestä pojastasi!

Anteeksi taas tätä itku virttä.. ON vaan niin turhautunut olo :(

Sadepäivän ilo ja Minttu 39+6
 
Pikakirjoitukset täältä suunnalta!kummatkin tytön nukkuu,niin pystyy hetken koneellakin olemaan =)
hirmuisesti onnea kaikille vauvaantuneille ja vauvanhakureissulla oleville! :flower:
ja tsemppiä vielä jakaantumattomille loppumetreille!

meillä on mennyt tytön kanssa tosi kivasti,syö,nukkuu ja kakkii :D isosisko(1.v) tuossa hieman on osoittanut mustasukkaiden merkkejä,mutta onneksi tää pikkuneiti nukkuu vielä niin paljon,että pystyy esikolle antaa huomiota ihan entiseen tapaan..

vauva kasvaa hyvin, syntymäpaino oli 3100 ja 1,5 viikon ikäisenä painoa oli jo 3485 grammaa. seuraava neukku oiskin sitten 2.9 =)

ristiäiset pidetään 19.9 ja nimikin on jo päätetty.. =) eilen sain ristiäiskutsut tehtyä.onko muilla nimet jo valmiina?

ajatar&vempula 2vkoa3päivää & Veera 1.v :heart:
 
Väliaikatietoa: Sairaalassa muutaman pienen supistuksen jälkeen 3 cm auki (!) Supistelee vielä epäsäännöllisesti ja sain itse päättää, niin lähdin vielä kotiin. Tuntuu, että näiden supistuksien kanssa vielä pärjää... vaikka välillä sattuukin aika lailla...

Nyt meen hetkeksi lepäilemään ennen kuin tulee taas lähtö.
 
Sonjuska, mä Salaman kävin pyöräyttään Kättärillä ja mun täytyy sanoo, että ei oo yhtään pahaa sanottavaa koko paikasta. Tai siis kolme lastahan mä siellä olen pukassut maailmaan.
Kohdalleni on varmaanki sattunu mukavat kätilöt, kemiat on natsannu joka kerta. Ja kun avoimin mielin sinne menee niin kyllä homma hoituu :)
Tsemppiä ja huoli pois, kyllä he siellä sinusta huolen pitävät!

Salaman syntymä
To 13.8 alkuyöstä mulla tuli vessakäynnin yhteydessä superlimaklöntsä. Ajattelin toiveikkaasti, että EI NYT, koska mun mies oli tuolloin työmatkalla, lauantaina vasta pääsisi kotiin.
Yöllä ku kävin uudestaan vessassa ni jtn vaaleenpunasta jäi paperiin, mutta silti ajattelin vielä, että ei nyt.
Torkahdellessani näin unia synnytyksestä, lapsiveden menosta ja soitin unessani jopa lastenhoitajallekin..
Olo oli outo ja supisteli, muttei kipeesti.

Neljältä tuli veristä vuotoa ja soitin mun veljelle että tulee meille. Olin alkuviikosta sanonu että pitää puhelimensa varuiksi päällä - onneksi!
viideltä taksiin ja kuski ku kuuli mihin mennään ni sillä oli kiire! Ei mulla :) Pelkäs varmaan autonsa puolesta että mulla menee vedet tai jtn :LOL:

Kuudelta olin 3cm auki, käyrässä sitten vaan ja keinutuolissa olla möllöttelin. Yksin koska mun mies siis oli siellä työmatkalla. Olo oli todella epätodellinen. Ei tän näin pitäny mennä.
Mua huolestutti isompien lasten perjantain hoito, koska mun veli oli menossa ysiks töihin..
Onneksi se oli kuitenki aamulla ruvennu säätää päivän hoito-ohjelmaa.

Joskus kasin aikaan meni vedet ja supistukset voimistu. Mitään kivun lievitystä en silti halunnut. Manasin vaan ku mies ei oo mukana, ei oo ketään hieromassa selkää. Paitsi kätilö kuuli manaukseni ja hieroskeli, se auttoi.

Ponnistin kerran seisaallani ja totesin, ettei mun jalkavoimat kestä, ja kampesin sänkyyn. 8.39 supistuksen tullessa Salama "liukui" ulos, ei paljoo saanu ponnistaa. Ihana pieni poika oli syntynyt. Ja mieskin soitti juuri kun Salama syntyi :)
Kätilön ehdotuksesta otettiin kuva puhelimella ja lähetettiin miehelle. Oli sillä surku ku ei ollu meidän kanssa. Ja niin oli mullakin. Mutta näin mentiin.
10 pisteen poika, aivan ihana oli siis syntynyt!

Nopeasti siis meni kaikki ja hyvin. Isommat pojat kävi pe katsomassa Salamaa ja minua hoitajan kanssa. Osastolla oli ihan ok, tosin kotiuttaminen jäi heiltä hieman puollitiehen. Laitoin sen sen piikkiin, että olin kolmosen synnyttäjä.
Esikoisensa synnyttävät saavat varmasti huomiota kätilöiltä osastolla enemmän.
Ja kun kaikki oli hyvin niin kotiuduttiin siis jo lauantaina. Vielä olis kontrollikäynti kättärillä kun oli poika alle 1,5vrk ku kotiuduttiin.

Jep, mutta nyt mua tarvitaan.

Miiwa ja Salama 3vrk

 
Tsemppiä sadepäivän ilo! Kuulostaa ikävältä sun olo, mutta yritä tosiaan miettiä, että se vie sua lähemmäs vauvan hakureissua koko ajan.

On siis keväällekin isot jaksamiset sairaalaan :hug:

Illusia85 Onne aja leijonanvoimia matkaan!

Kikka tosiaan tainnut päästä vihdoin tosi toimiin tai parhaillaan on jo nyytti kainalossa.

Mä taidan kans olla täällä vielä ikuisuuden. Ei mitään, ei sitten yhtään mitään käynnistymiseen viittaavaa.
Tänään oli TAAS neuvola. Arveli, että vaavi nyt n.3,5-3,7 kg. Sais todellakin alkaa syntymään NYT, koska en halua mitään nelikilosta pungertaa.
Kaikki muuten ok, mut paineet 116/86. Yläpaine hyvä, mut alapaine ollu yleensä 55-62 välillä..terkka kyl sanoi, ettei mitään hätää, kun muita oireita ei ole. Pissa puhdas eikä turvotuksia jne. Sanoi, että on joko huonosti nukutun yön seurausta tai sitten voi myös viitata viitata synnytyksen käynnistymiseen. Todella toivon, tota jälkimmäistä vaihtista!

Ja unikuulle kiitos kätilön kysymyslistasta. Oli kiva lukea, kun juuri noita asioita itse miettinyt. Saapa nähdä päästäänkö samaan aikaan Haikaranpesään. Ollaan siellä käynnistyksessä molemmat :LOL:

jaksamisia meille kaikille

40+5
 
OnSiisKevät toivottavasti paranet pian ja pääsette kotiin! :hug:

Sadepäivän ilo harmi kun sun oloa ei pysty mitenkään helpottamaan. Iso halaus! :hug:

Illusialle voimia!

Sonjuskalle piti jo aikaisemmin sanoa että harmi kun sulla on pahamieli. Miehet osaa olla niin ajattelemattomia. Ne osaa möläyttää noita juttuja mutta onneksi sun mies tajusi edes pyytää anteeksi. :hug:

Kiitos multakin Unikuu noista vastauksista. Joo, jokainen tarvitsisi oman henkilökohtaisen kätolön.

Miiwa kiva kun jaksoit kirjoitella synnytyskertomuksen. Harmi kun mies ei kerennyt mukaan.

Nimiä ei olla vieläkään päätetty. Hitto kun se on niin vaikeeta. :headwall:

Mulla on pääkipee ja se johtuu tassan siitä että istun tässä sohvalla nenä kiinni koneessa. Ja mun maha on kipee. Ei mitään supistuksia vaan niinkuin normaalisti kipee. Syömistä koitin jo se ei auta. :p

Päksäkkä 40+6 :heart:
 
Hei kaikille!

Onnea vauvaantuneille! Ja ihanan helpohkon kuuloinen synnytys Miiwalla!! Ja tsemppiä laitoksessa olevilla /sinne meneville! Ja voimia ja :hug: sitä tarvitseville!!

Täällä kärvistellään, viime yönä supisteli normaalia kivuliaammin, ehkä noin 1,5tuntia 7min välein. mutta sitten välit hiipuivat. Harjoitussupistuksia ei enää oikein tule, kaikki sattuu jollakinlailla johonkin. Mutta hieman useammin niitä oli äsken, nyt taas vähemmän. Eli hyvin voidaan mennä tässä tuonne ensi viikon puolelle vielä. :)

Nyt imuri käteen ja sitte vielä lattian pesua jos auttais asiaa..

Vaavitar + tintta 40+2
 
Pari päivää on ollut niin turhautunut ja masentunut mieli, ettei ole oikein jaksanut palstaillakaan. Luvassa siis lukumarathon. Mutta ensin annos omaa napaa...

Joka aamu herään ja totean jaa, ei sitten nytkään ja päiviä tikuttaa tasaisesti lisää ja lisää. Mur!
Oma vointi alkaa olla lievästi sanottuna "mielenkiintoinen", mutta eniten painaa mieltä pikkuisen vointi.
Tuntuu, että tää ei synny ikinä!

Tänään onneksi päästiin askel eteenpäin!

Viime perjantain neuvolassa sain ohjeen tiistaina soittaa äippäpolille. No hätähousuna soitin jo tänä aamuna ja sain ajan aamupäivälle klo 10. Vähänkös tuli kiire, kun soittaessa vielä hippaloin pyjamassa. No ei muuta kun taksia alle ja menoksi.

Ensin kätilön kanssa normijutut eli verenpaine, pissa, käyrä, jotka oli ok ja sitten lääkärin pakeille.
Lääkäri teki ensin sisätutkimuksen (himpura että sattui!!) kaulaa 2,5 cm ja "poraten" (siltä se kyllä tuntuikin) sormelle auki. Sitten aloitti oikean mittaamisen lisensiaattityön ultralla, joka kesti ja kesti ja kesti. Tuli aivan mielettömän huono olo siinä laverilla maatessa ja selkä huusi jo ave mariaa. Lopulta päätyi arvioon noin 3600-3800 g. Kyllä oli tekemistä, että pääsin jotenkin laverilta alas ja sain vaatteet päälle. Selkä oli ihan säpäleinä.

Käynnin lopputulema jos ei synnytys käynnisty itsestään käynnistystä aletaan yrittämään torstaiaamuna (42+1) osastolla. Päivä on muuten tulevan isukin nimpparipäivä =)

Tikru 41+5
 
Täällä edelleen :wave:

OnSiisKevät Tosi harmillista, että toipuminen tihkaisee. Toivottavasti tukehdukset saadaan kuriin ja pääsette mahdollisimman pian kotiin harjoittelemaan vauva-arkea!

Nyt tulee sitten omaa napaa, sorry! Mulla oli tänään taas käynti äitiyspolille. Kohdunsuun tilanne ei juurikaan ollut perjantaista muuttunut. Edelleen täysi 3 cm kanava, tosin nyt edes pehmeä ja sormelle auki. Perjantaina oli sormen kärjelle auki ja hiukan pehmentynyt... Lääkäri yritti laittaa mulle semmoista balongia tuonne kohtuun. Sen pitäisi siis venyttää kohdunsuuta ja aiheuttaa supistuksia. Mutta lääkäri ei saanut sitä laitettua! Eihän tää mun kohdunsuun tilanne tietysti paras mahdollinen oo mutta jotenkin tuli semmoinen olo, että olikohan se lääkäri koskaan ennemmin semmoista kenellekkään laittanu?! No, huomenna sitte aamusta Cytoteceille synnärille jos niillä saatais kohdunsuun tilannetta vähän paremmaksi ja sitten balongi paikoilleen... Kyllä noilla viisaammilla on nyt kova usko siihen, että meikäläiselle supistukset saatais aikaan mutta itsellä alkaa kyllä toivo hiipumaan. Kun ei niitä kerran esikoisenkaan aikana saatu niin miten nyt?...


Maud 42+1
 
Tikru ja maud : teillä on kyllä jo todella lähellä h-hetki, tsemppiä vielä hetken odotteluun!! ja toki itse toimintaan :flower: =) :flower:

ajatar : kiva että teillä menee mukavasti =) Meillä ei vielä nimeä valmiina, päätettiin miehen kanssa niin että odotetaan että pikkumies ensin syntyy ja katotaan sitten että minkä näkönen hän on. Eihän sitä nyt voi päättää että joo se on Kyösti ja sitten kun se syntyy niin onkin ihan Veijon näkönen :D

miiwa : kiitos kertomuksesta!! Harmi ettei miehes päässyt paikalle :( Mutta pääasia silti että kaikki meni hyvin :heart:

Jaahas, jospa sitä menis syömään kohta... on muuten aika ärsyttävää, olin hetken kävelemässä ja siskon luonakin niin vähän väliä tuntui että alakerta falskaa (limaa tms.)!!! Mutta ei se mitään lapsivettä kuitenkaan varmaan oo kun ei sitä niin paljon tullut (?). Ja eihän lapsivedessä limaa ole (?). Ja ei mulla mitään supistuksiakaan ole...huoh, inhottavaa kun valuttaa niin paljon :(

Elokuuvauva09 ja masukki 40+3
 
Aurinkoista Päivää Kaikille
Täällä mennääään jo paljon paremmilla mielillä. Mielessäni toivotin äijän sanomisineen hiiteen ja totesin että Perkele, iteppä on valintansa tehnyt ja jos sen elämä tulee olemaan kiinni siitä mitä sängyn puolella tapahtuu ja MILLON seuraavan kerran ni TERVE! Meille on kuitenkin tulossa lapsi ja elämä muuttumassa muutenkin. On se kumma ku seksi ajatuksissa päällimäisenä. No miehet ja niiden neljä minuuttia :LOL: Äijä aina vetoo toho neljään minuuttii :LOL:

Mutta Kiitos KAIKILLE :hug: keneltä on tullu tälläselle marisijalle halija ja kommentointia :heart: Tosi kiva henki täällä palstalla muutenkin! En oo ennen kauheemmin tällästä harrastanutkaan mut tää onpi yllättävän kivaa.
Miiwa Kiitos, kun kerroit kättäristä ja oman tarinasi. Harmi tuli kun kerroit että mies ei päässyt mukaan ja ymmärsin siinä vaiheessa itsekkin, että miten tärkeää mulle on saada äijä mukaan. eli tieten tahtoen en sitä komenna kotiinkaa jäämää... =) Niiinkuin on muutaman kerra tullu uhattua tehä :p mutta aina ollu joku syy :snotty: Parempi tai huonompi hih :D
Toivotaan että mullekkin tulee mukavat kätilöt ja itse asiassa oikeen toivon et joku opiskelijakin pääsee minun kanssa tekeen töitä =) ainakin aijon olla mukava niille, koska ite tiiän miltä tuntuu olla Sos ja terv.alan opiskelijana työ harjottelussa. Kaikki ei todellakaa ota nii tosissaan sua ja kuvittelee sun olevan "huono" vaikka huomasin omissa harjotteluissa että joskus tiesin joitain tärkeitä asioita paremmin kuin töitä jo vuosia tehneet ja saattavatpa nuo joskus kysyäkkin jotain. Teoriat kuitenkin tuoreemmin päässä ja ne on tärkeenä osana tolla alalla käytäntöä... :) Huh en ois kyllä uskonut sanovani noin :) :LOL:

OnSiisKevät JAKSAMISIA!!! :heart: :hug:
Ja samoin kaikille supistusten kanssa kärsiville :heart: Minä täällä jännään ku ala massussa myllää kovasti. ja supistelee välillä voimakkaasti harjotuksia.

Nala on liikkunut tänään ja eilisenkin jälkeen tosi tosi kiitettävästi. Ja tänää neuvolassa sydän äänet 140 ja alko naurattaan ku tuli kunnon potku suoraa sitä laitetta kohti ja se sitte kaiku sieltä sydän äänien välistä tumintum! :LOL:
Huh mullaki taas jutut :)
Vielä se ensi viikolle laittoi aikaa mutta katotaan nyt :) jos mulla olis täsmällinen leijonan pentu <3
Nauttikaahan mammat näistä ihanista auringon paisteista mitä vielä meille annetaan! Kohta me murjotetaa ku ulkona sataa kaatamalla ja ei päästä pihalle vaunutteleen <3

Pirteä Sonjuska ja Leikkisällä tuulella oleva Nala kiittävät tältä erää 39+4
 
unikuu108
mullakin on kättäristä vaan hyvät kokemukset. ei sen kätilön kanssa tarvii parhaaksi kaveriksi tulla vaan tärkeintä on se että luottaa siihen että se on siellä duunissa ja osaa hommansa vaikka itse onkin ihan säpäleinä.
mulla oli poikaa synnyttäessä sellanen vanha kätilö jonka kanssa ei oikein kemiat pelannu mutta hitto se oli hyvä kätilö. jäi pari kuukauden päästä eläkkeelle.
osasi hommansa ja se on siinä synnytyksessä pääasia.
hyvä ettei tullut mitään herkkistä lässyttäjää,mullois palanut hihnat sellasen kaa. vaan tosi jämpti ja vähäpuheine. sellanen mitä mä toivoin ettei tulis..
mutta kättäri paikkana tuntuu mulle juuri sellaiselta turvalliselta jonne voin mennä huoletta synnyttämään ja luotan siihen että ne tietää mitä tekee. koska mä en ole alan ammattilainen. ne on.
 
Tulin pikaisesti ilmoittelemaan, että meille syntyi ihana tyttövauva rv 39+5 14.8.09 klo 19.33. Mitat 3750g ja 49cm.
Kaikki meni hyvin, nopea ja helppo synnytys ja hyvin olen palautunut jo.
Tänään kotiuduttiin. Voin myöhemmin kirjoitella tarkemmin, nyt lähden hoitamaan vauvaa =)

RangaTanga + Tyttönen 3vrk :heart:
 
Onnittelut rangatanga tyttövauvasta :flower: Tässä sitä itsekkin odottelee että milloin se lähtö tulee. Ei enää onneksi kauaa kuitenkaan...

Tänään tuntunut tosi kovaa paineentunnetta alapäässä ja käveleminen ollut tosi kivuilasta. Supistellut vähän, mutta ei mitenkään kovin kipeästi. Supistukset tulee levossa. Mutta niin meidän nuorinkin syntyi yhden yön ja päivän supistelujen päätteeksi.
Nyt lapsille iltapalaa ja unten maille, väsyttää äitiäkin. Huomenna onneksi aurinkoa luvattu, tänään aamupäivän satanut kun kaatamalla, joten syksy tekee tuloaan...

mukavaa iltaa kaikille!!!

amaria 39+0
 
Hei taas!

Onnea miiwalle ja RangaTangalle! :heart:

Täällä taas vähän positiivisempi mieli.. Supistukset taukosivat hetkeksi päivällä ja sain vähän nukuttuakkin.. Nyt taas tullut muutama todella kipeä supistus ja eiköhän ne taas yötä kohti tästä säännöllisty siihen 10 minuuttiin.. Naapurit varmaan ihmeissään kun täällä käydään 3 kertaa yössä suihkussa ja yks kerta kestää sen 45 min.. Jotenkin noi supistukset on jänniä kun ajantaju häviää ihan kokonaan.. Sitä elää niin niissä supistuksissa.. 8 min lepoa ja 3 min tuskaa.. 6 tuollaista sykliä ja taas on yks tunti mennyt... Noh me maksetaan ihan hirvee summa vedestä per kuukausi ja vauvan jälkeen se nousee taas joten hyvällä omalla tunnolla sitä kulutankin!

Täällä palstalla alkaa olemaan jo aika hiljaista, kun monet ovat jo nyyttinsä saaneet vai onko kakki vauvaantuneet siirtynyt facebookkiin?
 
Onnea vauvautuneille :heart: :heart:

Tänne ei oikeestaan mitään uutta, verenpaineet edelleen korkeat, eilen soitin jo ä-polille, käskivät levätä. Ok, hyvin onnistuu tuollaisen vilkkaan 1vuotiaan kanssa =) Huomenna viimeinen kontrollikäynti ä-polilla ennen keskiviikkoista käynnistystä. Öisin ei saa oikein kunnolla nukuttua, kun miettii tulevaa koitosta. Huomenna pitäis mennä vielä ostelemaan viimeisiä juttuja vauvalle, vaippoja sun muuta. Eilen saatiin kasattua vauvalle sänkykin, esikoinen vähän ihmeissään, että kelle tuo sänky on :)

Niin, onkohan Kikkakin saanu jo nyyttinsä syliin ?

Jaksuja kaikille!!

Helmiir ja Kerttu 39+5
 
Merkkailemassa.

Onnea vauvauutisten tuojille! :heart:

Mulla ei voinnissa oo mitään, välillä ku tuntuu painetta alapäässä oon niiiiin tyytyväinen. Mut muuten taneli kyl majailee aika korkeella mahassa. :/

Kaikille oikein hyvää yötä! :)
 
Sylin täydeltä onnea RangaTanga!! :hug: :hug: :flower:

Ajatar, meillä tytön nimi valmiina ja pojallekin on etunimi, mut pojalta puuttuu toinen nimi. Nimet tietysti sillä varauksella, että jos ei yhtään näytäkään sen nimiseltä. :)

Tikru70 ja Maud, mulla torstaina äippäpolille aika, jos ei siis lähde ennen sitä tulemaan spontaanisti. Hiukan kyllä epäilyttää, kun melske tuolla vatsassa on aikamoinen (oon kuullut, että vauva yleensä vähän rauhoittuu ennen syntymää...) eikä mitään merkkejä ole ollut. Tsemppiä teille -oon niin hengessä mukana!! :wave: olis niin ihana tavata jo tuo melskaaja! :heart:

Mä oon ihan poikki, kun oon kyläillyt koko päivän. Nyt kutsuu uni, että huomenna taas jaksaa. Nyt tietty jännittää, että yöllä alkaa synnytys, kun en ole ehtinyt nukkumaan päiväunia, jotka oon yleensä aina nukkunut...

Ai niin, On Siis Kevät, tsemppistä ja halauksia!!

Luminella ja matkustaja 41+3

 
Täälläkin ollaan vielä yhtenä kappaleena... eihän tää lapsi synny ikinä! :D

Tänään juoksin rappuset alas ja ylös kuudennesta kerroksesta.. Muutama supistus tuli, mutta ei mitään kipeitä, mahan kovettumisia enimmäkseen TAAS.

Huomenna olis neuvola, toivottavasti nyt jotain olis tapahtunu tuolla toisessakin päässä :D Laitetaan lähete äippäpolillekkin.

Tietääkö kukaan
että kauan yleensä menee kun saa tuonne äippäpolille sen ajan? Ja että tullaanko sieltä useimmiten vielä kotia? Siis kyse on TAYS:ssin polista...

Täällä ollaan niin valmiita jo ottamaan pieni tähän maailmaan! Alkaa kyllästyttää tää miettiminen ja kuulosteleminen että milloin se vois sieltä tulla :D

Tyttönen ja Sintti 40+3
 

Yhteistyössä