Elokuvasta

-
Jos joku tosiaan haluaa ulvoa elokuvan takia, niin kannattaa katsoa Hatchiko- tarina uskollisuudesta. Tositarinaan perustuva kertomus koirasta, joka odotti kuollutta isäntäänsä juna-asemalla vuosikaudet palaavaksi töistä. Vähän me itkettiin tytön kanssa, kun katsottiin toi ja minä taisin märistä vielä seuraavana päivänäkin, kun tuli mieleen toi leffa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Jos joku tosiaan haluaa ulvoa elokuvan takia, niin kannattaa katsoa Hatchiko- tarina uskollisuudesta. Tositarinaan perustuva kertomus koirasta, joka odotti kuollutta isäntäänsä juna-asemalla vuosikaudet palaavaksi töistä. Vähän me itkettiin tytön kanssa, kun katsottiin toi ja minä taisin märistä vielä seuraavana päivänäkin, kun tuli mieleen toi leffa.
Tulee tuosta kuvauksesta vanha neukkuleffa 'Bim Mustakorva' mieleen. Ja voi pojat kun mä itkin 7-veenä.... :snotty:
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Jos joku tosiaan haluaa ulvoa elokuvan takia, niin kannattaa katsoa Hatchiko- tarina uskollisuudesta. Tositarinaan perustuva kertomus koirasta, joka odotti kuollutta isäntäänsä juna-asemalla vuosikaudet palaavaksi töistä. Vähän me itkettiin tytön kanssa, kun katsottiin toi ja minä taisin märistä vielä seuraavana päivänäkin, kun tuli mieleen toi leffa.
Tulee tuosta kuvauksesta vanha neukkuleffa 'Bim Mustakorva' mieleen. Ja voi pojat kun mä itkin 7-veenä.... :snotty:
Niin muuten tulee. Tyttö vuokrasi ton, oikein kaduttaa kun katsoin, ton itketyksen takia vaikka olihan se ihana leffa muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Minusta se oli kauhean tylsä :ashamed:
sama!!!!! en tykänny yhtään!
Minä tykkään yleensä niistä leffoista, joista muut eivät pidä ja pidän tylsinä useiden suosikkeja. Esimerkiksi Vihreää mailia moni kehuu ja minusta se oli todella tuubaa :D
vihreän mailin oon tainnu kerran nähä ja enpä siitä paljoa muista:D

mä olen kauhuelokuvien ystävä ja kaikki paranormaali kiinnostaa oikein kovasti
 

Yhteistyössä