Esikoinen vuodelle 2015

SinSin hienoa, että vuoto kuitenkin alkoi eikä kierto pitkittynyt enempää. Mulla tosiaan kesti aina noin viikon terokuurin jälkeen että kuukautiset alkoi. Kai se on aika yksilöllistä ku toisilla alkaa parissa päivässä.

Seawind pidetään peukkuja! Varmaan kuitenkin ihan normaalia että se kierto ovulaatioineen saattaa vähän heitellä tai sekoilla tommosen shokkikokemuksen jälkeen. Plussatuulia!

Keltainen Puu olen ihan samaa mieltä SinSinin kanssa. Tänne jos minne saa tulla purkamaan pahaa oloa ja harrastamaan virtuaalikirkumista! Meillä tulee ihan pian 2 vuotta täyteem yrityksen aloittamisesta ja kyllä niin vetää mielen välillä matalaksi... Miehellekkään en puhu mitään niin "syvällisiä" tuntemuksistani koska se ois enemmän semmosta saman levyn toistoa... Yleensä vaan kiroilen ja kiroan ku kuukautiset alkaa ja silloin tällöin murahdan tyyliin että "Miksei meille nyt v**** sentään jo tule sitä vauvaa" ja kaikkea muuta tosi aikuista...
Täältä löytyy samassa tilanteessa olevia ja samojen asioiden kanssa painijoita! Ja pidempään yrittäneet löytää tukea myös tuolta lapsettomien ketjusta.

Juurikin sen vertaistuen takia on mielestäni tärkeää, että kaikki pyrkivät ainakin välillä myös kommentoimaan muiden viestejä ja tsemppaamaan muita. Pelkät omanapaviestithän tekis koko ketjusta tavallaan vähän tarkoituksettoman...

Siksipä Keltainen Puu älä ihmeessä jätä meitä, vaan jaa tuleviakin tunteita! Minä myös olen tosi monessa kierrossa kokenut hirveän läjän erinäköisiä oireita. Vaikka olen luvannut itselleni etten enää usko mitään oireita vaan pelkkiä raskaustestejä, niin kyllä silti vaan viime viikollakin oli toiveet ihan hirveän korkealla nimenomaan kaikenmaailman oireiden takia, mutta eihän ne mitään tarkoittaneet taaskaan.

Eli täällä siis kuukautiset käynnissä :( Ovat olleet kyllä omituisen niukat. Tiputtelu alkoi jo to ja pe ihan punainen vuoto, mutta tosi niukkaan on ollut koko ajan. Ei edes mini-tamppooni tule täyteen. Eilen vielä ihan varmuudeks testasin, mutta ei tullut mitään haamuakaan. Tänään sitten aamusta pääsin vihdoin niihin labrakokeisiin joista katotaan vielä kilppariarvot sun muut. Viime kierrossahan tämä jäi tekemättä vatsataudin takia. En ole niukkojen menkkojen takia ihan varma onko tänään nyt sitten kp 3 vai kp 4, mutta aloitin letrot nyt sit joka tapauksessa eli sovitaan nyt olevan kp 3. Jännä muuten, että hetkessä letrojen aloittamisen jälkeen alkoi kovat menkkakrampit... Kuluneet päivät olleet meinaan täysin kivuttomia. Kääk! Toivottavasti en saa kauheasti mitään sivuoireita letroista ja toivon mukaan ne vihdoin auttaisivat ja tärppi tulisi!!!
 
Kiitos SinSin ja bumpy lohdutuksesta. Jotenkin tämä aamu oli vain niin käsittämättömän musertava, että ajattelin jättää koko vauva-asiat ja kaiken niihin liittyvän hetkeksi omaan rauhaan, jotta osaisin keskittyä tähän arkeen kun näemmä tämä sama arki tässä jatkuu. Oli niin negatiivinen olo. No, menin töihin tietty, siellä oli niin kiire että vain vessakäynnillä tajusi hetkeksi missä mennään. Ja tottahan se on, että täällä palstallla saatu vertaistuki on todella tärkeää! :hug: Varsinkin kun - kuten bumpykin sanoit - miehelle ei viitsi sitä samaa levyä soittaa joka kuukausi...

Meillä siis SinSin yritystä vähän alle vuosi, tosin ehkäisyn kanssa alettiin löysäillä jo muutenkin joitakin kuukausia aiemmin. Luomuna yritetään vaikka minulla on todettu endo. Haluan (naivisti?) uskoa, että luomuraskaus on meille mahdollista. Tutkimuksissa ei ole käyty - vielä. Se on tosi rankkaa kun menkat alkaa, kyllä täälläkin suklaata aina silloin tällöin menee...tsemppiä sinulle uuteen kiertoon!

Bumpy toivotaan kovasti että auttaisi nuo letrot eikä tulisi pahoja sivuoireita! SeaWindille myös tsemppiä, toivottavasti tärppäisi!

Joku taisi kysellä miltä ovulaatio tuntuu, tuossa aiemmin...Minulla se tuntuu joko oikealla tai harvemmin vasemmalla (koska siellä on se kysta) sellaisena kouristuskipuna, niin että kävely ja tärinä yleensä sattuu ja joskus täytyy ihan kaksinkerroin mennä ja ottaa kuumavesipullo syliin. Sellainen jomotus ja kramppaus nyrkkiä pienemmällä alueella. Näin minulla yleensä, joskus ei satu melkein yhtään.

Hassua muuten, aloin tuntemaan ovulaation vasta joku pari-kolme vuotta sitten, ja luulin sitä ekalla kerralla umppariksi! Menin jopa päivystykseen järkyttävän kivun vuoksi, kun en kyennyt kunnolla edes liikkumaan kun sattui niin paljon. Oli _hieman_ noloa 3 tunnin odotuksen jälkeen todeta kyseessä olevan täysin normaali asia. :p
 
Minutkin voisi lisäillä tuonne listaan. Ikää 29, yk 17 meneillään, yritys aloitettu 05/13, nyt kp 13/24-32.

3. Letrozol-kierto meneillään, nyt käytössä Lisäksi Ovitrelle- ja Pregnyl-pistokset. Ja noi lääkkeet. Apua. Oon muutenkin maissa tämän asian takia, mutta noiden "ansiosta" oon pian ihan hermoraunio. Nämä kolme kiertoa olleet yhtä ahdistuneisuutta, itkua ja naurua. Ihan sekavaa touhua, joku ulkopuolinen voisi luulla, että olen raskaushuuruissa. Jos ei olisi "pakko" näitä käyttää jättäisin heti pois, mutta mitäpä sitä ei tekisi tämän yrityksen kanssa... Pakko vaan kestää. Taustalla selittämätön lapsettomuus, mitään vikaavikaa ei ole löytynyt. Yksityisellä klinikalla käydään. Letrot nyt käytössä kierron x verran, saan kai syödä niitä vaikka kuin pitkään, mutta jos vastetta ei ala kuulumaan, niin johonkin kai sekin raja täytyy vetää...
 
Hei kaikille esikoisesta haaveilevat! olemme 25v ja meilla on yk 3 menossa yksityisellä klinikalla, naisparina ollaan siellä hoidossa. Tällähetkellä on letrot kp2-6 ja pregnyl käytössä säännöllistämään kiertoa. letroista sivuoireina oon saanut kamalan päänsäryn ja tajuttoman kovan väsymyksen, joka meni ohi kuurin jälkeen. tehoakin löytyi, eilen kp11 ultrassa bongattiin 28mm folli, kun sen normaalisti kp11 oisi 14mm.

lokakuun plussatuulia kaikille!:)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Sannui ja evuska mukaan!

Bumby, siis mulla oli terokuuri puolessa välissä, kun vuoto alkoi! Edellisellä kerralla meni kaksi päivää kuurista, nyt alkoi kesken kaiken..

Ovistesteistä: monesko kp aloitatte testaamisen? Mä rupesin toukokuussa kp 12 ja sittenhän en plussaa saanutkaan ja kierto venyi "hieman" yli. Nyt aattelin aloittaa jo kp 8-9 aamuliristä testaamaan, sit kun/jos viiva tummenee, niin myös illalla testaan.

Ja ON vielä sen verran, että mulla on keskenmenon jälkeen kuukautiskivut muuttunut todella ikäviksi. Tai siis en tiedä mistä nyt johtuu, mut ny toukokuussa ja syyskuussa, kun vuoto jäi tulematta, niin alavatsalla oli todella ikävää paineen tunnetta, säteili myös selkään niin, et jouduin yöllä pitään kuumavesipulloja selän alla ja vatsalla. Ja nyt kp 6 vihloo todella kovaa vasemmalle munikseen, kohtuun, jonnekin! Auvii! No vuoto ainakin loppui!
 
Tervetuloa Sannui ja evuska!! :flower: :flower:
Lisään teidät seuraavaan listapäivitykseen.

Kiva saada muitakin letrojen käyttäjiä, joiden kanssa jakaa kokemuksia! Mulla nyt eka letrokierto menossa. Tänään kuurin toinen päivä. Syän siis 2 tablettia kierron 3-7 päivät, mites te? Aika jännä noita on popsia kun lääkeselosteessa puhutaan vaan syövän hoidosta ja "älä käytä letrozolia jos sinulla on vielä kuukautiset eli et ole ohittanut vaihdevuosia"... Vähän tulee semmonen ooooukeeei... että vaihdevuodetko seuraavaksi edessä. :D

Sannui toi on kyllä varmasti todella turhauttavaa kun mitään vikaa ei löydy, mutta silti ei onnista. Jokin selkeä vika kuitenkin antaisi selityksen ja sitä voisi kenties myös hoitaa. Mulla on melkein sama tilanne. Mulla on siis kyllä monirakkulaisuutta, ennemminkin multi- kuin polykystiset munikset eli ei kovin paha tilanne. Mutta siis ainakin näiden lääkkeiden avustuksella (nyt ketrot, aikaisemmin terot ja clomit) ovuloin joka kierrossa samoilla kiertopäivillä ja kierto on pysynyt tasaisesti 30-31 pv pituisena. Lisäksi miehen sperma on ihan priimaa. Kaiken lisäksi yksi raskaus jo alkanut luomukierrosta. Eli mfo:sta huolimatta ovis tapahtuu ja kierto pelaa mutta siltikään ei tärppiä. Rasittavaa! Toivotaan meille pikaisia tärppejä, jotta tää piina loppuis ja saatais vihdoin kokea se raskaus ja vauva-aika =)

SinSin aaa okei mä olin ihan siinä uskossa, että menkat siis alkoivat joku viikko terojen jälkeen. Meni jotenkin ihan ohi tuo että kesken kuuria alkoivat. Johan nyt rasittavaa ku ens sulla on superpitkä kierto ja sitten lyhyt. Joskos näiden keskiarvona seuraava ois normaali ;) Ovistestit sun kannattaa kyllä aloittaa aika ajoissa, kun et kerran oikein voi tietää tota kierron pituutta, ettei tartte sit miettiä että menikö huomaamatta ohi. Itsellä se on tullut niin kiltisti viime kierroissa kp 16-17 ja kroppakin sen kertoo, että uskallan aloittaa testaamisen vasta siinä kp 15 tienoilla.
Mullakaan ei muuten menkat oo enää kivuttomat niin kuin olivat ennen, mutta taitaa ennemminkin johtua siitä, ettei ole hormoniehkäisyä enää käytössä. Mulla aina sattuu kovaa sen yhden pahimmän vuotopäivän joka on yleensä kp 2 ja sen jälkeen on suht kivutonta.

Keltainen Puu olen myös kerran menny päivystykseen oviksen takia :D Mulla ovis tuli aivan älyttömän kipeänä aina kun oli eka luomukierto menossa hormoniehkäisyn jälkeen. Kerran on puhjennut munasarjakysta jooka vei sairaalaan asti. Luulin sitten kun en voinu edes kunnolla kävellä paineen ja tärinäkivun takia, että taas siellä on joku hirvee möntti puhjennut tai puhkeamassa. Ja ku gyne ultratessa totes et "sä oot vaan ovuloinut" niin kyllä heti ajattelin että "oli siinäki idiootti lääkäri ku ei sen enempää viittiny tutkii on sitä perkele ennenki ovuloitu eikä oo tarvinu kivusta itkeä" ... No kun sama toistui muutaman kerran ja myös sama kipu ekan clomikuurin jälkeen niin tajusin että okei... ihan asiaa se tais puhua se idiootti-lääkäri-joka-ei-taas-tiedä.mistään-mitään :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Hei, täällä huutelee Dorin 29v :wave:
Itse kuumeillut jo vuosia, mies vihdoin näyttänyt vihreää valoa =)
Meillä on aloitettu nyt tjottailu, yritän itse pysyä rauhallisena tän asian kanssa :D
Kovasti olen teidän juttuja tässä pari päivää lueskellut ja yrittänyt päästä sisälle kuka on kuka ym =)


-Dorin-
 
Voi keltainen puu, tiedän (tiedetään) tunne ja se on nii kamalaa :(

Bumpy, peukut pystyssä letroille! Mä nään aina kaikki "oireet", olkoot si menkoista, oviksista tai lääkkeistä, positiivisena koska tietää että tapahtuu jotain ! :D tosin mulla harvemmin tuntuu tapahtuvan :D

Tervetuloa Sannui, evuska ja dorin! :)

SinSin, ite alotin terojen kaa testailee jo kp9 ja silloin ovuloinki paris kierros :eek: että kai se on todella yksilöllistä!

Mulla pari kiertopvä yli viimeisimmän, mutta en oo ajatellu sen kummempia kun että kierto sekoilee. En halua olla pessimisti mutta kyllä en jaksa uskoa tärpänneen koska ei MITÄÄN tuntoja. Luultavasti vaan kierto ettii omaa paikkaansa ku kerran ovulaatiotakaan ei oo apuna. Ehkä perjantaina voisin testata jos ei vieläkään oo alkanu. Vituttaa jo valmiiks se "ei raskaana"-tulos ja tieto, että kierto alkaa taas menee iha älyttömäks. PASKA!!! Olin nii innoissani viime menkoista :(

Sain muuten lapun tnä naistenklinikalta jossa lukee että verestä otetaan prolaktiini, endomysium-vasta-aineet ja AMH. Yritin googlata mut ei kyl auennu kauheesti silti.. Kilppariarvot on otettu ja ne on normaalit.
 
Sassa7: Mä leikin taas kotilääkäriä.. Prolaktiinin varmaan tiedätkin, miksi se otetaan. Mutta tuo AMH antaa mun tietääkseni tieto munasarjan toiminnallisesta reservistä ja menopaussista. Lisäksi korkea pitoisuus kuvaa parempaa vastetta munasarjojen stimulaatiolle IVF-hoidoissa ja se saattaa indikoida PCO:ta. Jos arvo on tosi korkea, voi indikoida hyperstimulaation riskiä. Endomysium-vasta-aineista en löytänyt muuta tietoa, kuin että sillä katsotaan voisiko olla keliakiaa tai muuta suolistosairautta, joka saattaa aiheuttaa lapsettomuutta/keskenmenoja (voidaanko sulla epäillä tällaista?).
 
Kiitos Merope! Kyllä mulla voidaan varmaan epäillä vaikka mitä yliherkkyyksiä, koska oon muutenki tosi allerginen kaikelle :) jaa vai että tuommosia.. no saa nyt nähä sit miltä näyttää, 1,5vkk meinas hoitaja että menee tuloksis..
 
Pakko kirjoittaa tännekkin, kuon tuolla himotestaajissakin kävin jo avautumassa! Sain toissapäivänä (DPO 9) pregchek EARLYlla testattua roskishaamun, jonka siis huomasin vasta eilen aamulla. (Piinailijoissa on siitä kuva)

Tein sitten eilen (DPO 10) perässä uuden testin (normi pregchek, ei early), ja siihen tuli haamujen haamu. Kuitenkin sellainen jota ei tarvinut suurennuslasin kanssa tiirailla, ja mies sekä paras ystävä näkivät sen myös.

Tänään on DPO 11, enkä uskalla testata! Perjantaina pitäisi kuukautisten alkaa, toivottavasti ei nyt sitten alkaisikaan! Tavallaan pelottaa KU:n uusiminen. Toisaalta ihmetyttää kun MITÄÄN oireita EI ole.

Onko kukaan saanut ikinä pregchekillä vääriä haamuja/plussia? Kuinka luotettava testi?

En uskalla siis testata enää ennen sitä perjantaita, pelottaa pettymys, jos onkin vaikka kemiallinen.. Hui kun pelottaa ja jännittää.. En tiiä että enemmän hyvässä vaiko huonossa mielessä..

:heart: :ashamed:
 
bumpy: Itse syön kp 2-6 Letroja. Minuakin arvelutti alkuun nuo tekstit, mutta kai ne lääkärit tietää mitä tekevät. :D

SeaWind: Pregcheckillä olen kuullut tulevan mahdollisia vääriä plussia, mutta jospa se olisi nyt ihan oikea! :) Kipaisepa hakemaan ClearBluen digi (se mikä näyttää viikot), luottaisin siihen aika tavalla. :)
 
Heippa kaikille! Nopeasti päivittelen vain omia kuulumisia. Mun parisuhde on ollut pari viimeistä kuukautta pahasti kriisissä, joten tämän vuoksi vauvahaaveilut sekä kirjoittelut tänne on jääneet taustalle. Kovasti yritetään päästä tästä kriisistä yli ja toivon yli kaiken, että pian taas päästään elämää normaalia elämää sekä jatkamaan lapsenhankintaa. Yk 17 siirryttiin viime viikon torstaina mikä nyt ei varmasti tule kellekään yllätyksenä. Joten jos listoille vielä pääsen, niin tänään meneillään kp 6/30. Kaikkien teidän kuulumisia käyn täällä välillä aina lueskelemassa, mutta välillä taas kaikki yrittämiseen ja vauvoihin liittyvät jutut tuntuu vaan aivan liian raskaalta tällä hetkellä. Kovasti tsemppiä kaikille!
 
Jennnyy täällä hei! :) Kuumeilua on takana jo tovi, nyt vasta pari kuukautta sitten lopetin e-pillerit, ja viime kierto oli ensimmäinen kierto ilman mitään ehkäisyä. Ja siitähän se kunnon kuumeilu vasta puhkeskin. Nyt siis alko yk2, meneillään vasta kp 5/27-28 :)
Ite oon kohta 25v ja mies on 29v, molemmat ollaan ihan täysillä mukana <3 Toivotaan ettei tarvi kauaa kuumeilla ( mikäli geeneihin on uskominen, pelkästään lapsen ajattelu raskauttais :D ) mutta katsotaan! :) Ja yritys siis aloitettu 9/2014
 
Viimeksi muokattu:
~SeaWind~: Muistelen lukeneeni ihan Pregcheckin ohjeesta, että yli 5min kuluttua voi tulla väärä haamu. Sinuna ostaisin digitestin (marketteihin on nyt muuten tullut RFSU:n digitestejä! Näin Citymarketissa. CB ei enää ainoa) ja testaisin parin pvän päästä.

ON: Menossa kp 20/29-43. Jos ovis oli kp 13 (limaa, toispuoleista alavatsajomotusta), niin nyt olisi dpo 7? Ja eka kierto soijalla siis. En ole koskaan tuntenut ovista, ja gyne arveli etten edes ovuloisi PCOSn takia. Koitan olla jännäämättä.
 
Hei kaikki!
Seawind, mikä tilanne??? :)
Tervetuloa Jennnyy!
Tweety tai kuka tahansa, tiedättekö vaikuttaisiko toi Femiwell jotenki negatiivisesti, jos esim. Clomeja mulle määrätään?

Sain tänään tuloksia testeistä, prolaktiini oli 152 (netin mukaan viiteväli olis 102-496 mU/l, en tiedä onko toi nyt hyvä vai huono että se on tuolla alhaisessa päässä?) ja endomysium-vasta-aineet näytti negaa. AMH-tuloksissa menee kuulemma kauemman. Tähän asti kaikki hyvin (?) :)
 
Itsellä menossa nyt kp 13 ja olen pari kertaa päivässä nyt kp 10:stä asti noita ovistestejä tehnyt. Vielä ei ole ovisplussaa paukahtanut, mutta aika aikasin tässä oonkin liikekannalla. Kun ei yhtään tiedä kierron pituutta, niin parempi se on alottaa aikasin kuin liian myöhään. =) Tasapaksua näkyvää viivaa näyttää koko ajan. Mutta eiköhän se plussa sieltä vielä paukahda.

Puhelimeen, ainakin iPhoneen, saa muuten tosi kätevän sovelluksen nimeltä My Days. Latasin tuon itse ja sinne saa kätsysti merkattua menkat, ovistestien tulokset, mahdolliset oireet kultakin päivältä jne. Ja sovellus laskee parhaillaan kuluvan kiertopäivän automaattisesti, ni ei tartte ite alkaa mitään laskeskelemaan. Suosittelen!

Noh, en tiiä, kun vaan tulis jo se ovisplussa... Tsemppiä kaikille muille!
 
Viimeksi muokattu:
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

PERJANTAI 17.10.2014


KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus


NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
bumpy307/31191/20131 ku, mfo
Chuislean2138/28-3037/2014
Cypress2413/??110/2014
diadora2522/3019pco
eläinystävä2730/27-2857/2014
evuska2538/2014
hennaliina2636/27-2828/2014
hopess2214/286/2013
Intopiukka2927/30-3699/2013mfo
jennnyy256/27-2829/2014
Kerttujulia2435/2828/2014
Mappis_88268/30178/2013
Mantzu_852921/29-3591/2014
Merope2937/28148/2013kilppari
MooiMama2514/2865/2014
pipiipa2018/29-337
robusti2929/3555/2014
Sannui2917/24-32175/2013
Sassa72641/3568/2013
satyjo2521/325/2012
~SeaWind~2131/29-314/20141 ku
SinSin299/?96/20131 km
sporttimimmi2817/3046/2014
Syli2749/25-2619/2014
taikakai3414/26-3174/2014
Tiha2524/2819/2014
Tweety872721/29-4346/2014pcos
valonkantaja24176/27-3432/2014X1 km




HILJAISET HAAVEILIJAT:

_Lilja_
Mak-i


ONNELLISET ODOTTAJAT:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4.2014
Nissukka26.5.2014
Lumikko89319.5.2014
tibt127.5.2014
vauvatoiveilija31.6.2014
onnenpisara5.6.2014
marita1455.6.2014
evaparadise122.7.2014
Liilja310.7.2014
Malvankukka217.7.2014
puutarhassa101.8.2014
nööse314.8.2014
Minisport1214.8.2014
ttaisku1118.8.2014
Aakku85528.8.2014
Nalat-84?3.9.2014
joa315.9.2014
Boni621.9.2014
Sonde224.9.2014
niiskuilija127.9.2014
Miisa-80173.10.2014
Kuusama5v.7.10.2014
 
Onpas meillä uusia, ihanaa!! Tervetuloa kaikille!! =)

Dorin halusitko myös listoille?? Kysyn kun et laittanut hirveästi vielä tietoja?

sassa7 teitkö testin tänään???

Tervetuloa takaisin Mappis_88!! Toivottavasti kotona tilanne paranee! Kaikille tulee joskus noita pomppuja parisuhteeseen, mutta tietysti jos tilanne on kovin kriittinen niin lapsiasioiden mietintä menee tietty vähän uusiks. Jaksamista!!

Seawind mikä tilanne??? Itse en muistaakseni ole haamuja saanut pregcheckiin, mutta siihen tulee kyllä muistaakseni semmonen viivanpaikka helposti. Eli viiva saattaa erottua mutta väriä siinä ei ole ollut.

jennnyy toivotaan teille pikaista plussaa. Oma tilanne kertoo sen ettei aina ihan kulje suvussa tuo raskautuminen... äidillä on tärpännyt molemmat about ekasta kerrasta, mutta ei päde meikäläiseen. Toivotaan että sulla kuitenkin on tuo "vauvageeni" ;)

On: tänne ei kummempia kuulu. Tänään syöty viimeiset letrot eikä pahemmin sivuoireita ole tullut, paitsi tuntemuksia oviksissa ja aikamoinen väsymys. Menkat oli kans vähän oudot. Aluks ihmettelin että onpas niukat mutta alotin letrot sit kuitenkin kolmantena vuotopäivänä. Silloin kp 3 kuitenkin alkoi vasta semmonen kunnon vuoto kramppeineen, joten en sit tiedä oisko pitänyt laskea vasta se ekaks kiertopäiväks. Oh well...
Ollu melkein viikon kestäny vuoto, yhh! Onneks tänään ei oo vuotanu enää. Ens ke folliultraan ni nähdään mitä letrot ovat saaneet aikaseks.
 
Tein eilen aamulla ja taas se vanha tuttu "ei raskaana". Vaikka olin 99% että se siihen tärähtää mutta sen muutaman minuutin aikana ehin jo kuvitella kuinka sais mennä herättää ukkoo huutaen että on raskaana.. On tää päävärkki vaan jännä kapistus :)

Iik bumpy jännään sun puolesta noita folleja !! Sormet ja varpaatki ristiin että olis letroista apua !!
 
Sassa7, käsittääkseni soija isoflavonoideja ja clomeja Ei saa syödä samaan aikaan, koska soija toimii samalla tavoin. Näin ainakin useasta eri paikasta lukenut... itsehän päädyin kokeilemaan soijaa juuri siksi, kun eivät clomeja kirjoittaneet ennenkuin painoa saanut 10kg pois :( reseptivapaa eikä menetettävää, kierrot muutenki epäsäännölliset.

Täällä oireina(?) ollut välillä tajutonta väsymystä, ehkä hieman nännit herkät. Toivotaan parasta :)
 
sassa7 mua nyt lähinnä jännittää se, et tuleeks jotain hyperreaktioo ku nyt jo juilii muniksissa... Mullahan ei mikään oo antanu viitteitä siitä, etten ovulois. Näitä hormoneja kai määrättiin lähinnä vähän boostaamaan ovista kun raskautta ei kerran ole kuulunut.

Ikävää, ettei tärpännyt :| Kyllä sitä aina ehtii toivonkipinä pääkopassa syttymään vaikka miten järki sanois muuta. Ei muuta ku toiveikkain mielin uuteen kiertoon!
 

Yhteistyössä