°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Jee kivaa uusi pino!!!Mulle voisi korjata että yk1 tässä vasta meneillään =) Mitäs mieltä ootte kuinka ahkerasti sitä kannattaisi pupuilla? Meillä ei ole pelkoa siitä että sitä tapahtuisi liian harvoin, päinvastoin ;)
 
Chamorphis
vauvahaaveita Me tuskaillaan näköjään tätin vierailua aika samoihin aikoihin... Mulla kans vielä reilu viikko odottamista. :headwall: Toivottavasti täti on hukannu matkalaukkunsa eikä pääse vierailulle! :LOL:
 
Kaa
Töistä palanneena... hutera olo. Eilen huomasin sen jo tanssitunnilla. 45 minuutin jälkeen tuli aivan järkyttävän huono olo ja vatsassa myllersi, silmissä sumeni. Oli pakko lopettaa tunti siihen. Tänä aamuna oli taas huono olo, päätä alkoi särkemään puolenpäivän aikaan. Töissä sitten mittasin verenpaineeni, tuloksen 110/70. Minulle todella matala, normaali on sellainen 130/85. Huono olo jatku yhä. Mua ei huolestuta tää oloni, enemmänkiin ärsyttää. Minä kun olen erittäin harvoin sairaana, niin pienikin poikkeama normaalista tympii... ja ei, en voi olla raskaana. Joku ehdottaa sitä kuitenkin :LOL: . Ehkäpä tämä tästä huomenna helpottaa. Töihin olen menossa aamuseitsämään. Illalla sitten hemmottelen itseäni, kun Ukko ei oo kotona... :D
 
Chamorphis
vauvahaaveita Juu on se sen verran ahkera työläinen ollut vuosien varrella et ansaitsis sapatin! :LOL: Karseeta vaan tää oottaminen :headwall: No ei pahemmin oo kokemusta ku eka yritys on, mutta joskus oon pelänny "vahinkoa" ja sillon just kierto oli 51 päivää ni oli olo ku tulisilla hiilillä! :kieh:
 
Chamorphis
Onko muuten by the way kellään muulla ollu koko kiertoväli rinnat kipeenä? Mulla oli jo ennen edellistä tätiä se normi kipu ja se on yleensä lakannu ku täti on tullu. Nyt on ollu oikeestaan koko kierron kipeet ja tällä hetkellä melkein tuskallisen kipeet! :'( Ei tiedä kuinka päin sängyskään olis...
 
Chamorphis sanoppa muuta,odottavan aika on pitkä..ja vielä pitempi jos joutuu pettymään Tätin vierailusta :kieh: Meillä on yk5 nyt menossa, etä sais jo pikkuhiljaa alkaa tulemaan :D noh, oon päättäny elokuussa mennä terveyskeskukseen rutiinitarkastukseen, jos ei siihen mennessä oo tärpännyt....
 
Chamorphis
vauvahaaveita No mä onnex sain suht terveen paperit kun olin viime vuonna gynellä. Tosin totes et mulla on polykystiset munasarjat et toivottavasti ei vaikeuta suunnitelmia kovin pahoin. :eek: Oli niin ääliö kyllä se gyne vaan, etten ikinä sille enää mee...
 
just koulus puhuttii, et hyvä verenpaine on 120/70... Mulla heittelee tosi kovin... yhes vaihees ku oli kovaa stressiä, mun vp huiteli 145/95... pulssikin oli usein yli 100... :eek:
Tänään ku mittasin töissä taas, paineet oli ok 125/74.. mut pulssi 62... kun toissapäivänä (vai eilen) oli yli 90... :eek:
Mutta Kaa, ettei sun sokerit ois matalalla? :eek: mulla tulee ainakin pää kipeeks ja paha olo/huimaa.. usein kans luulen verenpaineen sekoovan.. :D
 
Chamorphis
vauvahaaveita Ei kun ihan gynen polilla. Se on kato ku ite on sairaanhoitaja nii sen äijän mukaan mun olis pitäny tietää ite kaikki naisten anatomiasta ja kuukautisista! :kieh:
 
Kaa
Asty, olin syönyt ihan tukevasti ennen töitä ja töissä sitten tilattiin pitsaa... :whistle: Eli ei syömisestä voi olla. Meinasin kyllä ottaa itsestäni verikokeet ja tarkistaa "suolat ja sokerit", mutta en sitten viitsinyt taas rei'ittää itseäni. Töissä kun on niin helppo tutkia itsestään kaikenlaista... :D Uni saa auttaa.
 

Yhteistyössä