♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Viisi päivää niin pitäisi joko menkat alkaa tai tulla plussa testiin. :X3: jos nyt olis tärpännyt kun eka todistettu ovis! Mulla on tosi vajaa viikko töistä ja opiskeluista, vaan 1koulutus joka on lähinnä
aamupäivisin. Mitenhän saan ajan kulumaan :whistle: kehitellään joku piinailuviikon "muuta tekemistä" lista :LOL:

Mies oli käyny lukee mitä oon kirjotellu tänne. Sano että oli pettynyt koska odotti romanttista hehkutusta siitä miten rakastan häntä ja haluun juuri hänen kanssaan lapsia :love: mies se meistä taitaa kuitenkin olla se romanttisempi :p

Huupelson ihanaa että gynekäynti meni hyvin! Mä olen käynyt gynellä puolitoista vuotta sitten kohtutulehduksen takia, sillon katto ultralla ja kaikki oli kunnossa, mutta tulehdusarvot oli isot ja alavatsa TODELLA kipeä. Hoitu onneks antibiooteilla. Kai gyne olis sanonut jos jokin oudosti? Joskus vaan miettii kun tulehduksesta saattaa tulla kiinnikkeitä, vaikka tuskin kun hoidettiin niin nopeasti :)
 
venla90 meilla taitaa olla suht samanlainen kierto, mulla pitas alkaa menkat lauantaina. Tsemppia, toivottavasti sinulle tulis plussa :) hankalaa ihan varmasti pysya erossa testeista. Yrita pitaa itsesi kiireisena muulla tavalla, testaaminen stressaa :p

Olen tietty taas tehny testia, vaikkei siina mitaan naykaan. Jostain olen lueskellut, etta osalla nakyy jo tassa vaiheessa (mulla kp 24/28). Mulla ei oo siis yhtaan mitaan oireita nyt, ainoastaan semmonen yleinen ketutus. Se kylla yleensa aina tahan aikaan ennen kuukautisia. Nyt sita odottaa oikeastaan niita kuukautisia, etta voisi sitten taas yrittaa uudestaan.
Pitaa tassa lueskella, mitka auttas raskautumisessa, mulla alkaa seuraavaksi yk3.

kelokettu tervetuloa :) hyva, etta saat aikasi kulutettua erilaisilla harrastuksilla..kunpa mullakin olis noin ettei tulis testailtua. Pitaa varmaan "unohtaa" ne testit jossain vaiheessa. Meinasin kylla taas aloittaa kuntosalin kunnolla, ei varmaan siita haittaakaan ole jos on aktiivinen niin jaksaa paremmin eika stressaa niin paljoa :) ja tuossa yritan neuloa kaverin tulevalle vauvalle villasukkia yllatyksena.. saa nahda saanko ne tehtya ennen marraskuuta :D valilla jaa vahan vaiheeseen.. nyt pitaa petrata :) ei se tietty auta tuota vauvakuumeasiaa kun vauvalle niita sukkia vakertaa :D
 
huupelson hyvä että gynellä käynti oli hyvä kokemus ja kaikki näytti hyvältä (y)

venla90 repesin tolle mitä sun mies oli toivonut hehkuttelusta :LOL: Kai ne kaikki miehet aina toivoo, että ne naiset vaan ylistää sitä omaa miestä!

Ja meikäläisellä lähti kp 1 tänään käyntiin eli yk 3 voi listaan päivitellä. Tavallaan sellanen olo että mitä enkö mä pamahtanutkaan heti ekalla ehkäisemättömällä seksikerralla raskaaksi, mutta näitten kiertojen kanssa on ollut sellaista vääntöä että oon vaan tyytyväinen uudesta kiertoon pääsystä!

Ja niille joilla jännät päivät meneillään toivotaan paljon plussia :love:
 
Hei,
täällä olisi uusi kuumeilija. Kuumetta siis ollut jo pidemmän aikaa, mutta yritykset aloitettu tässä kuussa. Ollaan miehen kanssa 25v, itsellä jo vakityö, mutta mies vielä opiskelee kevääseen saakka.

Enpäs ole ennen kuullutkaan käsitettä piinaviikko, mutta kai se on aika sopiva :D Itselläni on se vielä edessä tässä kuussa! En ole vielä lähteny tikuttelemaan ovista tai mitään muutakaan testailemaan, koitetaan ensin ihan tällai "vanhanaikaisesti" jos vaikka tärppäis. Eilen toki kuvittelin tuntevani ovis-oireita (kp 14/29,), mutta luulosairas taidan nyt muutenkin olla, kun toivon vauvaa.

Paljon plussaonnea kaikille ja voimia uuden kierron alottaneille, kyllä se sieltä vielä nappaa!

Minni90, 25v (mies 25v) ya 8/2015, yk1
 
Pitkästä aikaa täällä! Tulin eilen lomalta niin en oo ehtiny katselemaan kuulumisia!

Tervetuloaa uusille munkin puolesta (y)

Nyt on pillerit jääny pois ja sanonpa vaan, että ei jääny kyllä epäselväksi ovulaatio. Oli massu niin kipee et en osannu arvata, että se noin reippaasti ittestään ilmottaa nispisteli ja poltteli kyllä huolella. Olo oli ku ilmapallolla :LOL:.. ovista en saanu tummalla viivalla tikutettua o_O eilen siis tämä mahakipu ja lauantaina tikutin haalean viivan ja sunnuntaina vähä tummemman... mene ja tiedä, että onko se irtoaminen tapahtunu sitte su-ma yönä.. ihmeen aikasin kyllä tuli 12/26-32
Tulee kyllä raskaat pari viikkoa ku ei tiedä milloin maalarin pitäis tulla kylään.. onneks on vinopino testejä kaapissa :ROFLMAO:(y)

Mitäs muille kuuluu :)
 
Täällä seuraavan oviksen odottelua, vasta kp5/28-33. Kyllä vaan taas päivät matelee. :D tosin jännitystä tuo se ettei oo mitään hajua millon se ovis mahtaa olla ku en viitsi itseäni stressailla tikuttamallakaan ovista. Saisin vain pahan mielen jos se sattuisi olemaan silloin kun mies poissa kotoa reissuhommissa. Tulee jos on tullakseen, eli vanhanaikaisella täälläkin mennään.

Tervetuloa Minni90! Pääsittekö hyödyntämään oletetun oviksen? Jos niin pääsettekin jännäilemään heti ;) Toivotaan nopeaa tärppiä! :) mites swipulit saitteko te hyödynnettyä oviksen? Tsemppiitsemppii!

Ladygreen harmi ettei plussaa tästä kierrosta tullut. Parempi onni seuraavaan!

pumpulipallero toivottavasti ei menkat ala! Samoja toiveita myös venla90!

huupelson
kiva kuulla et gynellä hyviä uutisia! Nyt vaan tsemppiä kovasti ja plussatuulia!

Plussatuulia ihan kaikille muillekin!(y)
 
Viimeksi muokattu:
Ultrassa käyty ja meidän plussa voi hyvin. Keskenmenojen jälkeen toki peloista on vaikea päästä eroon, mutta ainakin nyt on sykkivä sydän ja uskallan olla "oikeasti raskaana". Tuntuu että raskausoireetkin heti voimistui, kun niille tuli "lupa".

Tsemppiä ihan jokaiselle ja toivon täydestä sydämestäni oikein montaa plussaa todella nopeasti juuri teille kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Ähh tein tänään testin, vaikka menkat tosiaan pitäisi alkaa perjantaina. Nega tuli :unsure: Hitto olin jo tosi toiveikas ku todistetusti oli oviskin :(
Viime talvena sitä mietti että kesällä sitä varmaan ollaan jo raskaana, nyt kesän jälkeen saa taas toivoa jos edes ens talvena olis. :poop:
 
venla90 ei kai sitä vielä kannata heittää kirvestä (tai testejä) kaivoon, jos kerran perjantaina vasta pitäis alkaakin? Tai mistäs minä mitään tiedän kun oon vasta tällanen amatööri...

Paputoive, ovis saatiin hyödynnettyä niin ennen kuin jälkeenkin, kyllä tuo mies on vielä innokas kun on vasta ensimmäinen kuukausi menossa. Katotaan sitten parin kuukauden päästä, että kiinnostaako vielä :D

Amadecasalle
paljon onnea!
 
Hyvä kun oli kiva gyne Huupelsonilla ja että muutenkin tuli hyviä uutisia. En yhtään ihmettele, että itku pääsi siellä lääkärissä. Kyllä tää niin stressaavaa hommaa on ja kun kuukausitolkulla joutuu vaan pettymään, niin kyllä se väkisinkin välillä purkautuu. Menen itse ensi viikolla gynelle, saa nähdä vollotanko minäkin siellä samanlailla.

Toivottavasti Venla90 sun testit muuttuisi vielä plussaksi. Aikaisin sen kyllä teit, että hyvinkin voi vielä muuttua. Mä kanssa muistan, kuinka kevättalvella haaveilin ja katselin kalenteria, että varmaan kesällä oon raskaana. No niinpä on menny kesä eikä vauvaa vaan kuulu! :cry: Toivotaan että jouluun mennessä olis plussa tullut testiin. Olis niin ihanaa jouluakin viettää ettei tarvis tätä asiaa murehtia.
 
Täälä myös yksi uusi esikoista yrittävä :) Elikkä taustoja kehiin: Itse olen 23 vuotias naisenalku ja mies 19. Aika nuoria olemme ja ikäeroakin on, mutta olemme varmoja, sekä kumpikin ihan yhtä tohkeissaan :) Ehkäisy jätetty pois kaksi kiertoa sitten ja nytten sitten jänskätetään. Lisätaustana voinen kertoa itsestäni myös, että olen rankan anoreksian läpikäynyt, mutta normaalipainossa ollut jo 2 vuotta. Että eipä minulla muuta, onnea meille kaikille yrittäjille! :)
Muoks. Unohdin punata tiedot elikkä Mils 23v, mies 19v, ya 6/2015
 
Hei kiitos lohdutuksista :oops: aika ajoissahan mä nyt testin tien, mutta tuli sellainen olo että menkat alkamassa. Alavatsa kipuilee ja kaikki ketuttaa (aivan selvät pms oireet mulla). KP oli 28/30 eli dpo 13. Yön yli kun nukuin pääsin yli harmituksesta, mutta varma fiilis että tänään illalla tai huomenna yöllä menkat alkaa :unsure:

Tervetuloa uusille Mils ja Minni90 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mils
Venla, tunnen tuskasi. Minullakin ihan sellainen olo kuin menkat alkaisi. Kipuillut jo pari päivää. Selkeästi en osaa sanoa kiertopäivistä, koska säännöllistä kiertoa minulla ei ole, mutta ovulaatiosta on tänään 16 päivää. Eilen testi nega ja tänään kokeiltu ovistestiä raskaustestinä, josta tuloksena hailakka viiva eli nega. Tämä on ehkä pahin aika kun kuitenkin pikkuisen elättelee toiveita. Mutta jos kummallakaan ei tärpännyt tällä kertaa niin sitten noustaan taas jaloilleen. Kyllä meillä vielä tärppää :) Voimia!
 
Hei taas ja tervetuloa uusille :)! Välillä olen lukenut juttuja, mutta nyt on työhaku ja talosuunnittelu vienyt suurimma osan, niin ei ole ehtinyt kommentoimaan teitä.

ON: Lähetettiin täällä Ruotsissa nyt hakemus lapsettomuustutkimuksiin ja viikko siitä tuli jo soitto, että hyväksyyvät, JEE, siis kunnallisella! Homma alkaa täällä Ruotsissa testeillä, joten mies antoi eilen simppatestin ja meikällä verikokeet huomisaamuna... sitten ootellaan tuloksia. Lemmiskelyt oli tässä kuussa jotenkin tosi ihania ja nautinnollisia :love:, varmaan tressi testeihin pääsystä helpottui... Hyvällä mielellä siis syksy jatkuu. Tsemppiä myös muille ja toivotaan että uudet kierrot ei ala!
 
Tervetuloaa mils :)

Täällä menossa ilmeisesti dpo4-5 aivan järkyttävä olo ollu... :confused: maha ollut tänään todella kipeä, menkkamaisia kipuja mitä oli nuorempana ennen pillereitä. Vatsa todella turvoksissa.. näytän siltä, että olisin puolivälissä raskautta :eek:. onko täällä muita, joilla ovulaation jälkeen kipuja?
 
Swipulit, tulinpa sitten tänne kirjottaakseni että ihan omituista kipua mahassa ollut tänään, ja dpo4. :D Eli siis samalla asialla kuin sinä! Tuolla alamahassa juilii ja meni mahakin omituisesti sekasin (vaikka siis en ollut ennen tätä syönyt yli kolmeen tuntiin mitään). Kai sitä kaikki normaalitkin nippaukset nyt laittaa vaan raskauden piikkiin, kun se olis toiveissa. Harvemmin mulla on tosin tällasia outoja kipuja tähän aikaan kiertoa! Oviksen aikaan voi olla ja sitten menkkojen alussa...
 
Minni90 me ollan näköjään ihan samassa veneessä.. mullaki ya1 ja ovikset ollu samoin :LOL: eli voidaan olla luulosairaita yhdessä ;)
Mut joo tosiaan ei tää iha luulosairaudesta mene.. aloin jo ajatteleen et oonko saanu jonkun vatsa pöpön ku niin vatsaa polttelee ja kipuilee :unsure: mut voihan tämä olla ihan hormoonienki ansiota ku varmasti sekasin vähä ovat ku pillerit loppu pari viikkoa sitte...
 
Tervetuloa uusille :)

Minulla alkoi menkat tanaan, joten nyt olis sitten yk3.
Ihan hyva nain kun oli jo ihan semmonen olo, etta olis kuukautiset tulossa :) Paaseepahan yrittamaan vahan aiemmin kun kuukautiset alkoi pari paivaa oletettua aiemmin (yleensa 28 paivaa mut nyt oli 26). Uuteen kiertoon hyvalla mielella :) jospa se kesavauva tulisi <3

Ihanaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia!!
 
Harmitukset menkoista venla90 ja pumpulipallero ja plussatuulia uuteen kiertoon! Kesävauvasta täälläkin haaveillaan.

Minni90 ja swipulit teille taas tsempit piinaviikoille ja odotellaan josko teistä jompikumpi tai kumpikin plussaisi. Olis kiva kun joku (ihan kuka vaan) päräyttäisi seuraavan plussan pian!

sporttimimmi ihan mahtavaa että pääsitte kunnalliselle puolelle tutkimuksiin ja hoitoihin. Toivotaan että luomuplussa tulis jo odotellessa, mutta jos ei niin hoidoilla sitten viimeistään tulis tuloksia!

Ja lämpimästi tervetuloa Mils!
 
Vielä ON ja ihmetys... mulla nyt kp7 ja alavatsalla outoa juilintaa. Tätä oli viime kierrossakin kp11-15 (ja ovis ilmeisesti vasta myöhemmin, koska menkat alkoi kp33). Voisinkohan tuntea jotain munasolun kasvukipuja? Onko muilla jotain vastaavia nippailuja tuolla munasarjojen tietämillä jo näin aikaisessa kierronvaiheessa?

Toivotaan että siellä kypsyis joku superihana ja hedelmällinen munasolu joka vastaanottaisi yhtä superin siittiön ja saataisiin se kesävauva. :love:
 

Yhteistyössä