♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mulla saattoi sittenkin olla myöhäinen ovis eilen eli kp21, mene ja tiedä. Olo ei ollut yhtään semmonen että ovuloisin, mutta bongasin eilen ehkä ne kuuluisat limat. :ROFLMAO: Nyt sitte ootellaan että alkaako ne kuukautiset ensi viikolla vai tuleeko pidempi kierto.
Mulle tässä kierrossa tuli flunssan takia myöhemmin ovis, yleensä mun kierto on kellon tarkka. Satuttiin myös vahingossa touhuamaan sillon kun oviksen sitten pongasin, meillä ei siis vieläkään yritystä alotettu. Normi kierron mukaan tänään ois pitäny menkat alkaa.. :whistle:
 
Sain digi Plussan tänään "raskaana 1-2vko" luki testissä ja olen jotenkin epäuskossa vielä. En ole itkenyt enkä ole ollut hirveen iloinen että hymyilisin koko päivän vain. Olen vain sillai että "the other shoe will drop" kuten englanniksi sanonta menee. Eli jotain tässä menisi pieleen vielä!
RV 5+2 olisi tänään jos kaikki menee hyvin. Olen niin noviisi että puhelimessa neuvolatäti kertoi mulle LA jne. vaikka itse toki olin jo laskenut. Tuntui hassulta että joku tuntematon tietää tästä ennen kuin mun perhe tietää. Mutta pakkohan sitä olisi päästä tarkistamaan tilannetta. Tänään tuli jotain vaaleanruskeeta mönjää, sama tuli viime kierrossa 2-3 päivää ennen kuukautisia, mut se jatkui ja jatkui tämä tuli nyt ja loppui hetkellisesti ainakin. Olisi kiva jos olisi sisäinen tietokone joka kertoisi mitä tapahtuu ja huutaisi ajoissa error jos asiat ei ole hyvin :ROFLMAO::X3:
 
@Emmae Näen hailakan viivan kyllä. Näitkö viivassa väriä? Toivotaan viivan vahvistumista!:love:

Mulla on kp 30/dpo9, selvän negan testasin aamulla. Ei menkkaoireita, mutta kolmatta päivää tuntuu oikealla puolella mahaa yksi ja sama kipukohta. Tallettelu oviksen aikaan epäonnistui niin tuskin mä mistään toihutipoistakaan oon raskautunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
@Apustaja no kun en enää ole ihan varma että mitä nään ja mitä en kun olen tuijotellut tuota jonkin aikaa :LOL:(n) Mutta täytynee malttaa. Kiva kuitenkin kuulla että säkin siinä jotain näet! Kokeillaan huomenna uudelleen ellei menkat tänään ala.
Pahoittelut negasta :unsure: Kovin aikaistahan tuo vielä...:whistle:
 
@Emmae Mikäs on tilanne, oletko testannut uudelleen? Kuva on aika sumea, mutta olen näkevinäni kyllä jotain hailakkaa. :)

@Apustaja Ymmärrän hyvin ton itsekurin puutteen :D Ootko tänään testannut? Mulla kans tässä 2-3 päivän ajan kipua ja tuntemuksia tietyssä kohtaa masua.

Täällä dpo7 ja yritän olla toiveikas. Tämä on ehkä parasta aikaa kierrossa, kun voi ihan oikeasti alkaa tulkitsemaan oireita raskausoireiksi, testaaminen on (pian) edessä, mutta toiveita ei tarvitse vielä heittää pois. :) Oon luopunut lupauksestani testata aikaisintaan dpo10, nyt se on jo dpo9 eli tiistai :D
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
@peanut_butter En oo testannu tänään. Mulla on enää pari testiliuskaa jäljellä, yritän säästellä niitä. :ROFLMAO: Ovistestejä on, mutta niitäkin yritän olla käyttämättä, kun negaahan nekin tulee näyttämään. :rolleyes: Mulla ei oo edelleenkään oireita. Oon raskautunut kerran aiemmin, melkein tarkalleen kaksi vuotta sitten ja silloin havahduin rintojen raskauteen ja arkuuteen ja testasin plussan kun oli rv 4+5.

Mulla on nyt kp 31. Viime kierto oli 27 päivää, mutta en sanoisi että kuukautiset ovat myöhässä, koska sitä edellinen kierto oli 38 päivää. Kierto hakee vielä uomiaan vuoden menkattomuuden jälkeen. Kahdessa aiemmassa kierrossa kuukautiset ovat alkaneet 11 päivää ovulaation jälkeen, eli huomenna vois jo alkaa. Mulla ei välttämättä kunnon menkkaoireita tule kuin vasta paria tuntia ennen kuin kuukautiset alkavat.
 
Viimeksi muokattu:
@peanut_butter tein sitten eilen vielä 3h pidätyksellä liitteenä olevan kuvan pregcheckin ja siihen tuli mun mielestä selkeämpi viiva. Mutta digi näytti ei raskaana sitten illalla kun testasin:unsure:
Nyt on meneillään kp30. Viimeksi helmikuussa kierto on ollut 30pv ja sen jälkeiset kuusi kiertoa ovat kaikki olleet 27-28pv. Eli en sitten tiedä että oisko ollut joku kiinnittymisyritys kun kolmeen eri testiin sain haamut ja kierto on venynyt normaalista, mutta digi kuitenkin kertoi ettei raskaana olla. Menkat eivät vielä ole alkaneet.
Tuo kyllä on kierron kutkuttavinta aikaa! Kuulostaa tutulta tuo omista testausrajoista joustaminen:LOL:

@Apustaja toivon silti, ettei kuukautiset tulisikaan vaan teillä olisikin käynyt tosi hyvä tuuri!!! :)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Apustaja
@Emmae tossa sun viivassa näkyy kyllä väriäkin jo. :love:Jännä että digi ei näytä vielä raskautta, onko niissä eri herkkyys?

Aina kun tänne ryhmään kerron etten enää aio testailla, niin sorrun. :whistle: Ovistestin tuhlasin äsken.
 
@Apustaja mun mielestä siinä digissä oli että 99% varmuudella näyttää oikean tuloksen sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa, joten tuo negatulos sai mut aika varmaksi siitä että kyllä tämä kierto oli tässä:poop::confused:
Haha mun puolelta ei ainakaan kovasti saa tukea testailun venyttämiseen ku itekin olen niin hätäinen:D mitä ovistesti sanoi?
 
@Emmae Toivottavasti digitesti on väärässä. Mielestäni kuitenkin jotain tapahtuu, koska ei tuo viimeisin kuva etenkään mikään viivanpaikka ole. Mutta aikahan sen näyttää. :)

Ovistesti näytti semmosta haaleahkoa viivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
Täällä on nyt kp 32. Poikkeuksetta aina kierrot ollut 28-29 päivää, mutta olin tosiaan huomaavinani tässä kierossa myöhästyneen oviksen, joka kyllä selittäis. Perjantaina tein päiväpissasta negan. Huomenna aamulla uus testi, jos ei menkat ala o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
Täälläkin piinapäivät vielä menossa. Perjantaina oli ovis tuntemuksia ja tein uudestaan ovis testin (vaikka maanantaina sain haalean plussan) niin oli todella selvä plussa! (n)
Tallettelut saatiin tehtyä perjantaina myös joten nyt pidetään sormet ja varpaat ristissä ensi viikon loppupuolelle! Koitan malttaa, että testaisin vasta sunnuntaina, joka ois siis perjantain mukaan dpo 9, mutta saattaa olla että en malta :LOL:

Tsemppiä haamuplussille yms! Toivotaan että ne lähtis siitä vahvistumaan:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
@Apustaja tulehan ilmoittelemaan heti jos/kun testailet raskaustestillä, jänniä päiviä :)

@Karvakorvat huomista aamua siis odottaen!! Peukut pystyssä(y)

@Bambinen toivottavasti siellä olisi tärpännyt! :) Ainakin tosi hyvä että sait selkeän ovisplussan!

Itse ajattelin odotella nyt niitä kuukautisia, toivoisin että alkaisivat nopeasti niin pääsisi uuteen kiertoon jos tässä nyt sitten raskaana ei olla. Testasin tänään samanlaisen haamun pregcheckillä kuin mitä se eilinenkin oli.... Tai saattoi jopa olla hieman haaleampi tänään eiliseen verrattuna, eli viiva ei ainakaan ole vahvistunut. Tänään dpo 14-15 ja kuukautiset 2-3 päivää myöhässä, mutta usko raskauteen aika vähissä sen eilisen digin negatiivisen vuoksi. Turhauttavaa kun ehti jo toiveet herätä :rolleyes:
 
Tänään "the other shoe dropped" kuten tuossa aikaisemmin sanoin. ELi eilen tuli veristävuotoa kipuineen. Googlailin ja itkin koko eilisen (paitsi kun olin sukuloimassa ja feikkihymy päällä), että tämä nyt oli tässä. Neuvolatäti toki sanoi että katsellaan ja odotellaan vain. Uusi raskaustesti tehdään vasta muutaman viikon kuluttua. EN vain usko että se sanoisikaan enää muuta kuin "not pregnant". Mutta odotellaan sit perkele :D
 
@Emmae Nega oli aamupissasta. Tänään on ollu vahvat menkkatuntemukset vatsassa, laitoin jo siteen varuiksi. Jos menkat alkaa tänään niin on jo kolmas kierto kun kuukautiset alkaa dpo 11. Tuntuu aika lyhyeltä tuo luteaalivaihe.
 
@Apustaja oon pahoillani :( Vaikka kuinka olisi epätodennäköinen ollutkin raskaus tässä kierrossa niin nega tuntuu silti pahalta. Joten tsempit sinne! Tuo 10 päivän luteaalivaihe on varmaankin vähän siinä rajoilla kyllä jos omiin googlailuihin on uskominen. Kaipa sitä voisi jostain ihan kysäistä?

@StellaMom tsempit sinne, toivotaan että siellä olisi kaikki hyvin!
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Emmae Kiitos. :) Ei tämä ihan hirveä pettymys ollut kuitenkaan, kun toiveista ja testailuista huolimatta vaistosin että en oo raskautunut. Huomenna on luultavasti kp 1 ja yk 4 alkaa, kun jo vähän pinkkiä tänään tullut paperiin. Ens kierron tavoitteena onkin sitten olla testailematta ovista ja yrittää bongata se omin päin. Jos sitä alkais tulla tutuksi oman kropan toiminnan ja käytöksen kans.

Mulla on marraskuussa gyne, niin yritän muistaa kysyä häneltä tuosta luteaalivaiheesta.

Tsemppiä kaikille, toivon plussaa teille jokaiselle :love:
 
Päivitän täälläkin asiani! Eli eilen tein ihan PC liuskan joissa tuli haaleita viivoja viime viikolla vielä, eilen oli erittäin valkoinen testi. Eli keskenmeno taisi olla silloin sunnuntaina sitten. Yritetään pysyä positiivisena, värkit toimii molemmilla, ja tällä kertaa se ei vain onnistunut! Uuteen kiertoon lähdetään, hieman sekvin tuntein. Varsinkin kun kaksi ihanaa päivää ehti jo ajatella kaikenlaista ja suunnitella. Harmittaa, potuttaa, vituttaa jopa. Mutta olen onnellinen että minulla on mieheni joka on tukenani jokaisessa asiassa, jopa näin vaikeassa asiassa.:love:
 

Yhteistyössä