fat killer

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
MaryMarck
Herbavitalin puh.numerot eivät vastaa, ei edes "uusi, vaihdettu" numero.
Ajattelin ottaa yhteyttä Kuluttajaneuvontaan ja kysyä, onko kysymyksiä/valituksia
tullut kyseisen firman toiminnasta.
 
vierailija
Harvinaista et osuin samaan aikaan kun joku tän nosti. En ole vielä ite tilannu, mut käyttökokemuksia sais mielellään laittaa tänne! Mulla paino junnannu samassa jo kuukausia vaikka päivittäin kuntoilen ja kalorimäärät siin 600 tienoilla..
Hei, kalomääräsi kuulostavat aivan liian alhaisilta. Jos ei syö tarpeeksi, keho menee säästöliekille, eikä aineenvaihdunta toimi kunnolla (ja muut haittavaikutukset, mm. Aivot tarvitsevat energiaa). En ole asiantuntija, mutta kannattaa kysyä ammattilaiselta ohjeita ja syödä enemmän. Kuulostaa nimittäin hurjalta.
 
vierailija mies
kui? saako sillä ton ylimääräisen pois, mulla on 10 kg ylimääräistä ja "kaikkeni" olen yrittänyt mut ei lähde... Syön terveellisesti, liikun, en syö edes karkkia! enkä muutakaan herkkuja. Varmaan 10 kg lähti heti kun tein muutoksia, mut sen jälkeen ei mitään.. alkaa oleen turhauttavaa koska haluan ton muunkin pois.
Syöt terveellisesti, mutta liikaa jos et laihdu. Sinä laihdut väkisin jos syöt vähempi kuin kulutat. Stressi voi korkeintaan hidastaa painon putoamista, mutta ei pysäyttää sitä. Oletko kuitenkaan aivan varma, että sinun olisi enää hyvä laihtua? Tarkoittaako laihtuminen tai sopiva ulkomuoto jotain lukemaa vaa'assa? Toivottavasti ei!
 
vierailija
Voi kuinka rakastankaan ihmisiä jotka tulevat hakemaan palstalta hyväksyntää jonkun turhakkeen ostamiseen sen sijaan että nostaisivat läskin perseensä ja lähtisivät lenkille....

Johan sen nyt järkikin sanoo ettei tuommoiset toimi!
Minä taas rakastan sinua kun luulet, että voit laihduttaa lenkillä. Syötte vähempi kuin kulutatte. Ei siihen mitään liikuntaa tarvita.
 
vierailija mies
Harvinaista et osuin samaan aikaan kun joku tän nosti. En ole vielä ite tilannu, mut käyttökokemuksia sais mielellään laittaa tänne! Mulla paino junnannu samassa jo kuukausia vaikka päivittäin kuntoilen ja kalorimäärät siin 600 tienoilla..
Sä oot aivan sairas jos toi kirjoittamasi pitää paikkansa. Olet todellisuudessa luurangon laiha anorektikon reppana, joka tappaa ittensä nälkään. Sitä sä et halua kuitenkaan. Lopeta toi kun vielä voit. Sulla on vain tää yksi elämä älä tuhoo sitä noilla valheilla, et oot liian lihava. Sä et ole! Voimia ja toipumista.
 
vierailija
Itse tuotteen turvallisuudesta ei ole mitään takeita. Toimitusehtojen mukaan (nettisivulla) tuotteen tilaamalla sitoutuu kuukausittaiseen tuotetoimitukseen, joita ei voi palauttaa. Voi kuulemma ilmoittaa jos ei enää halua lisätoimituksia, mutta mitään yhteystietoja ko. firmasta ei ole. Osoitteena postilokero. En kyllä itse uskaltaisi lähteä kokeilemaan, voi tulla yllättävän kalliiksi. Puhumattakaan mahdollisista terveyshaitoista.
 
vierailija
Itse tuotteen turvallisuudesta ei ole mitään takeita. Toimitusehtojen mukaan (nettisivulla) tuotteen tilaamalla sitoutuu kuukausittaiseen tuotetoimitukseen, joita ei voi palauttaa. Voi kuulemma ilmoittaa jos ei enää halua lisätoimituksia, mutta mitään yhteystietoja ko. firmasta ei ole. Osoitteena postilokero. En kyllä itse uskaltaisi lähteä kokeilemaan, voi tulla yllättävän kalliiksi. Puhumattakaan mahdollisista terveyshaitoista.
 
vierailija
Osoite postilokero...
Aliaz
P.O Box No 7044
Eesti Post AS/Omniva
Pallasti 28, 10001 Tallinn, Estonia

"Saat tuotteen FatKiller tervetuliaishintaan 79 EUR Saat myös kuukausittaisen lähetyksen vakiohintaan 79 EUR paitsi jos peruutat palvelun. Tarjoamme 100 % tyytyväisyystakuuta. Automaattiseen toimituspalveluun ei sovelleta yleisiä myynti- ja toimitusehtoja. Toimituskustannukset ovat 19 EUR Jos valitset maksutavaksi laskun, laskuun lisätään lisämaksu 19 EUR "

Eli EI sovelleta yleisiä myynti- ja toimitusehtoja...
Lasku 19€... Siksi, että ihmiset maksais kortilla. Ja hups, pian huomaatkin firman ihan omatoimisesti velottavan tililtäsi . Mulle ääliölle kävi näin erään toisen, vähän samantapaisen firman kanssa. Kortti piti kuolettaa, tehdä rikosilmoitus, että pystyi pankin kautta reklamoimaan. Onneks sain rahani takas.
Ko firmasta oli keskustelupalstoilla ylistäviä ja firmaa kehuvia kommentteja, siksi luotinkin firmaan. Kommentoijat olivat tod.näk. palkattuja trolleja. Eli terve vaan teillekin tämän ketjun trollit, teidät on nähty :)
 
vierailija
Osoite postilokero...
Aliaz
P.O Box No 7044
Eesti Post AS/Omniva
Pallasti 28, 10001 Tallinn, Estonia

"Saat tuotteen FatKiller tervetuliaishintaan 79 EUR Saat myös kuukausittaisen lähetyksen vakiohintaan 79 EUR paitsi jos peruutat palvelun. Tarjoamme 100 % tyytyväisyystakuuta. Automaattiseen toimituspalveluun ei sovelleta yleisiä myynti- ja toimitusehtoja. Toimituskustannukset ovat 19 EUR Jos valitset maksutavaksi laskun, laskuun lisätään lisämaksu 19 EUR "

Eli EI sovelleta yleisiä myynti- ja toimitusehtoja...
Lasku 19€... Siksi, että ihmiset maksais kortilla. Ja hups, pian huomaatkin firman ihan omatoimisesti velottavan tililtäsi . Mulle ääliölle kävi näin erään toisen, vähän samantapaisen firman kanssa. Kortti piti kuolettaa, tehdä rikosilmoitus, että pystyi pankin kautta reklamoimaan. Onneks sain rahani takas.
Ko firmasta oli keskustelupalstoilla ylistäviä ja firmaa kehuvia kommentteja, siksi luotinkin firmaan. Kommentoijat olivat tod.näk. palkattuja trolleja. Eli terve vaan teillekin tämän ketjun trollit, teidät on nähty :)
 
vierailija
Mistä Jaana sinulla on noin hyvät tiedot fat killeristä. Nämä tuotteet lähettää herba vital eikä fat killer ja irtisanomisen tehdään herba vitalille numeroon 02-8441150 tai sähköpostilla mailin@herbavital.fi. Peruutus pitää tehdä tiettyyn päivään mennessä eikä sitoudu jatkotilaukseen peruutusken jälkeen, mutta lasku pitää olla maksettuna ennekuin peruutus astuu voimaan. Olen siksi paljon tilannut tuotteita herbavitalin kautta ja vielä ei ole ollut ongelmia. Ja tuotteessa on tieto mitä ne sisältää, että kannattee ehkä lukea paremmin ennen kuin menee tälläistä kirjoittaan. Olen tänään aloittanut ite tämän fat kuurin, joten kokemuksia ei vielä ole.
 
vierailija
Hei.viestisi on asiallinen .Yritin perua tuosta mailin osoitteesta mutta viestini tuli bumerangina takaisin .Olen yrittänyt etsiä Herba Vitalin mailia mutten ole löytänyt.Olisiko se jotenkin muuttunut? onko sulla uudempaa tietoa...kiitollinen!
 
vierailija
Hei.viestisi on asiallinen .Yritin perua tuosta mailin osoitteesta mutta viestini tuli bumerangina takaisin .Olen yrittänyt etsiä Herba Vitalin mailia mutten ole löytänyt.Olisiko se jotenkin muuttunut? onko sulla uudempaa tietoa...kiitollinen!
Hei! Minä tilasin fatkillerin 3 kk annoksen ja sitte kävi ilmi että en voi niitä käyttää lääkityksen takia.

Huomasin kyllä että ne tosiaan toimi ainaki mulla

Lähetin sähköpostia osoitteeseen fi@fatkiller.nu ja selitin tilanteen englanniksi . Ensin tuli automaattinen takaisin vastaus ja parin päivän päästä tuli säpoviesti, että tilauksenne on peruttu.
Ei ollu ongelmia asian kans.
 
vierailija
Minulle tipahti postiluukusta tänään suurena yllätyksenä paketti näitä FatKiller kapseleita, 3 purkkia ja lisänä oli DragonSlimExtreme purkki. Mitähän sekin on?
En tasan tarkkaan ole tilannut näitä tuotteita itselleni. Kyseisellä sivulla kyllä olen käynyt koska se tupsahtaa eteen fb:ssa vähän väliä.
Lähetyksen mukana tuli ennakkomaksu lasku, 283,00 euroa! En aio maksaa kyseistä laskua enkä palauttaa tuotetta jota en ole tilannut.
Kirjoitin samantien peruutuskirjeen osoitteeseen jonka joku ystävällisesi tänne viestiketjuun oli laittanut.
 
vierailija
Minulle tipahti postiluukusta tänään suurena yllätyksenä paketti näitä FatKiller kapseleita, 3 purkkia ja lisänä oli DragonSlimExtreme purkki. Mitähän sekin on?
En tasan tarkkaan ole tilannut näitä tuotteita itselleni. Kyseisellä sivulla kyllä olen käynyt koska se tupsahtaa eteen fb:ssa vähän väliä.
Lähetyksen mukana tuli ennakkomaksu lasku, 283,00 euroa! En aio maksaa kyseistä laskua enkä palauttaa tuotetta jota en ole tilannut.
Kirjoitin samantien peruutuskirjeen osoitteeseen jonka joku ystävällisesi tänne viestiketjuun oli laittanut.
Mä sain kans tänään tollasen paketin :O Olin fb joskus heinä-elokuussa digannut ja katellut sivua kiinnostuneena mutta en tilannut mitään. Nyt tuli 4 pakettia! En maksa enkä palauta, oppikoot! Lähetän kyllä viestiä että mitä meinaatte. Netti on vaarallinen paikka!
 
vierailija
Heippa!!
Mulle tuli kanssa tänään tollanen 3+1 paketti, olin tilaamassa kunnes tajusin kuinka kalliita ovat ja peruutin koko jutun ja nyt ilmesty paketti postiluukkuun? Jonka mukana se 280€ lasku ?? Eihän ne tollain voi tehdä??!!
 
vierailija
Mulle tuli myös juuri 3 pakettia noita Fat Killer pillereitä ja iso lasku mukana vaikka en ole mitään tilannut mutta myös facebookin mainoksen uhrina käynyt heidän sivuillaan katsomassa tuotetta ja kommentteja, mutta kun totesin, kuinka kalliita ovat ja muutenkin, päätin etten tilaa, mutta täällä vain ovat nyt ja laitin juuri sähköpostia tuonne etten halua noita, enkä aio maksaa niitä, koska en ole tilannut ja koska terveytenikin on sellainen etten voi syödä ties mitä, mutta joku automaatti sieltä heti vastasi eli saapi nähdä kuinka käy, mutta oletteko sitä mieltä ettei noita kannata edes palauttaa kun maksaahan sekin ja se pitää kuitenkin kirjattuna tai vastaavana sitten lähettää, että on dokumenttia näyttää sitten. Kyllä raivostuttaa tollaset firmat ja ainut hyvä puoli että laskulla lähettivät, kun eivät tietenkään tilinumeroa ole saaneet eli en aio maksaa mistään, mitä en ole tilannut, mutta toivottavasti noita ei tule jatkossa lisää. Kaikkea sitä joutuu "humpuukkifirmoilta" kestämäänkin!!
 
vierailija
Mulle tuli myös juuri 3 pakettia noita Fat Killer pillereitä ja iso lasku mukana vaikka en ole mitään tilannut mutta myös facebookin mainoksen uhrina käynyt heidän sivuillaan katsomassa tuotetta ja kommentteja, mutta kun totesin, kuinka kalliita ovat ja muutenkin, päätin etten tilaa, mutta täällä vain ovat nyt ja laitin juuri sähköpostia tuonne etten halua noita, enkä aio maksaa niitä, koska en ole tilannut ja koska terveytenikin on sellainen etten voi syödä ties mitä, mutta joku automaatti sieltä heti vastasi eli saapi nähdä kuinka käy, mutta oletteko sitä mieltä ettei noita kannata edes palauttaa kun maksaahan sekin ja se pitää kuitenkin kirjattuna tai vastaavana sitten lähettää, että on dokumenttia näyttää sitten. Kyllä raivostuttaa tollaset firmat ja ainut hyvä puoli että laskulla lähettivät, kun eivät tietenkään tilinumeroa ole saaneet eli en aio maksaa mistään, mitä en ole tilannut, mutta toivottavasti noita ei tule jatkossa lisää. Kaikkea sitä joutuu "humpuukkifirmoilta" kestämäänkin!!

Joo mulle tuli kans tänään semmonen paketti postissa jossa oli kolme noita paketteja ja yli 180€ lasku. En oo tilannu sieltä mitään vaan itekin käyny fb:n mainoksen kautta heidän sivuilla. Ajattelin etten maksa laskua kun en oo mitään tilannutkaan. Katotaan miten käy, ens viikolla näytti jo eräpäivä olevan laskussa.. Laitelkaahan viestiä miten teille käy asian kanssa.
 
vierailija
Avasin juuri sähköpostini ja olen se joka eilen päivällä kirjoitti saaneensa myös 3 pakettia noita pillereitä tilaamatta ja viestissä sanottiin että ovat peruneet laskuni ja jatkolähetykset, mutta voisinko ystävälisesti palauttaa pillerit osoitteeseen....., johon lähetin vastauksen, että tietenkin voin palautta nuo, mutta n aio maksaa palautusta itse, koska en ole mitään tilannutkaan eli katsotaan mitä nyt vastaavat ja vielä tiedoksi että suomeksi asiointi onnistuu hyvin, tosin he kirjoittavat englantia, mutta minä suomea ja hyvin ymmärretään näköjään toisimme että näin, mutta ilmoittelen jos jotakuta kiinnostaa, miten palauttamisen kanssa käy, koska minä en palautusta maksa, koska en ole mitään tilannutkaan....
 
vierailija3100
Mulle tuli myös juuri 3 pakettia noita Fat Killer pillereitä ja iso lasku mukana vaikka en ole mitään tilannut mutta myös facebookin mainoksen uhrina käynyt heidän sivuillaan katsomassa tuotetta ja kommentteja, mutta kun totesin, kuinka kalliita ovat ja muutenkin, päätin etten tilaa, mutta täällä vain ovat nyt ja laitin juuri sähköpostia tuonne etten halua noita, enkä aio maksaa niitä, koska en ole tilannut ja koska terveytenikin on sellainen etten voi syödä ties mitä, mutta joku automaatti sieltä heti vastasi eli saapi nähdä kuinka käy, mutta oletteko sitä mieltä ettei noita kannata edes palauttaa kun maksaahan sekin ja se pitää kuitenkin kirjattuna tai vastaavana sitten lähettää, että on dokumenttia näyttää sitten. Kyllä raivostuttaa tollaset firmat ja ainut hyvä puoli että laskulla lähettivät, kun eivät tietenkään tilinumeroa ole saaneet eli en aio maksaa mistään, mitä en ole tilannut, mutta toivottavasti noita ei tule jatkossa lisää. Kaikkea sitä joutuu "humpuukkifirmoilta" kestämäänkin!!
 

Yhteistyössä